Eindhoven Geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• De raamwijzer komt in de huidige vorm niet meer terug.

https://www.hookers.nl/forum/hookers...579-raamwijzer
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Op nr. 6 links zit sinds kort een heel jong ogend skinny meiske met erg mooie billekes, beetje bleke huid en donker haar. Heeft iemand hier al enige ervaring mee?

Commentaar

• Op nummer 7 links zat gisteravond (en maandag) een blonde dame met een grote stevige kont, vanavond wou ik haar bezoeken maar ze was er niet. Weet iemand wie dat is?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jappie64 Bekijk bericht
          Op nummer 7 links zat gisteravond (en maandag) een blonde dame met een grote stevige kont, vanavond wou ik haar bezoeken maar ze was er niet. Weet iemand wie dat is?
          Moanna, klip en klaar

Commentaar

• Weet je toevallig ook haar werktijden bekende? Wat bedoel je met klip en klaar?

Commentaar

• Jappie64 en anderen.

Ook zelf eens de moeite nemen om navraag te doen. bekende kan niet van alles op de hoogte zijn. Hij geeft veel info en schrijft daarnaast recensies, zoals anderen. Maar er zijn er ook die veel vragen en een recensieteller hebben die maar niet wil stijgen.

Samen maken we de rubriek Eindhoven succesvol heren, met info én recensies.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Ass Bekijk bericht
                Op nr. 6 links zit sinds kort een heel jong ogend skinny meiske met erg mooie billekes, beetje bleke huid en donker haar. Heeft iemand hier al enige ervaring mee?
                Inmiddels de proef op de som genomen en geen spijt van gehad. Recensie volgt nog maar het gaat om de 25-jarige Nicole uit (naar eigen zeggen) Italië.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Ass Bekijk bericht

Inmiddels de proef op de som genomen en geen spijt van gehad. Recensie volgt nog maar het gaat om de 25-jarige Nicole uit (naar eigen zeggen) Italië.
                  ben benieuwd, haar buurvrouw al ooit bezocht en dat was n 1x klaar, dus laat die recensie maar komen.
                  Haar zelf nog nooit bezocht vanwege haar terughoudende houding.
                  En vind zelf altijd wel weer een oude bekende dame, of ga voor een andere nieuwe, zo is het dan weer wel

Commentaar

• zeker overdag Jappie, maar lees eerst haar recensies goed door. Dan weet je wat je wel/niet kunt verwachten. Dat is het voordeel van deze chat.
                    En klip en klaar is net als, daar kan geen misverstand over bestaan, die wordt bedoeld

Commentaar

• Heren, ik ben geen moraalridder, verre van dat. Maar soms wordt er hier gezegd dat de dames op vakantie zijn, als ze niet hier zijn.
                      Ze zijn dan niet op vakantie, maar weer even thuis. bij degene die ze al die tijd hebben moeten missen.
                      Wij vergeten vaak dat de dames thuis ook een leven en soms zelfs niet alleen partner maar ook kind hebben. Ik ken er velen ook op dat vlak prive. Het is voor hun ook niet makkelijk.
                      Behandel ze met respect en je krijgt zo veel terug van ze. Geef ze waardering en genot en je krijgt het dubbel terug. Zij genieten dan ook van jou aandacht en aanwezigheid.
                      Dames komen of zitten voor productie en geld, dus zijn ook blij met reclame. Tevens zijn wandelaars blij met het weten van de aanwezigheid van hun "toppertjes".
                      Help elkaar, daar is deze site ook voor.
                      Motto: valt er nog wat te neuken of te beffen? Het duurt maar effen. Humor in de wandelwereld, daar ga ik voor !!!!

Commentaar

• bekende is het echt nodig om zo vaak berichten te plaatsen die niets toevoegen? Als “wandel King” van het BK, want zo doe je je voor, zou het voor anderen beter zijn om juist meer inhoudelijke informatie te verstrekken i.p.v. veelal niets toevoegende, soms moralistische, opmerkingen.

Commentaar

• [QUOTE=Sartorius Junior;n2095455]
                          Oorspronkelijk geplaatst door lecker menneke;n2093311Waar ik me nog steeds over verbaas, is het tarief dat de dames rekenen (100 euro) voor een halfuur, terwijl normaal gesproken 50 euro kwijt bent voor 20 minuten p + n. Dus 50 euro voor 10 minuutjes extra! Meestal ook wel wat extra service, maar ik vind het toch gek. QUOTE

Officieel klopt het wel, namelijk 50 euro voor 15 minuten, 100 euro voor 30 minuten.
                          In de praktijk is die 15 minuten inderdaad eerder 20 minuten en dan zou een half uur in werkelijkheid 35 a 40 minuten moeten zijn. Maar officieel dus niet.

Zelf vind ik de kwaliteit van de dienstverlening en de gelegenheid om na de handelingen rustig aan te kleden en te wassen en niet 'de kamer uit gekeken te worden' [oftewel: aankleden en wegwezen, en vlug een beetje] belangrijker dan een paar minuten meer of minder.
                          € 50 is het instaptarief. Echt 'n tijd zit daar niet op. Omdat veel heren het vragen, roepen dames vaak wel wat, maar het is bedoeld om even gepijpt te worden en daarna te neuken. Niet om een half uur aan de wasbak staan te ouwehoeren en 17 standjes uit te proberen.

Ene dame kijkt wat meer op de klok dan de andere. Met vaste dames is het allemaal niet zo'n probleem, bij eentje waar je nog niet bent geweest zou ik eerst gewoon met 50 euro eens kijken wat het is en dan ter plekke eventueel langer of wat extra afspreken. Werkt beter dan aan de deur.

Commentaar

• Iemand vandaag Linda op 21 gespot? Helemaal vergeten te vragen afgelopen keer.

Commentaar

• Op nr 11 naast Anna 1 zit al een poos een mooie vrouw, super mooie rack ik dacht van afstand dat het Anna 1 was. Ik heb haar een keer bezocht maar kan me daar weinig meer van herinneren Wie o wie heeft er nog meer ervaring met deze dame?

Commentaar

• Op 20 op de plek van Carla zat een paar dagen een andere dame. 1.60 m, slank en donker stijl haar. Iemand een idee waar ze naar toe is?

Commentaar

• Ondanks dat ik hier moderator ben weet ik niet exact hoe de raam indeling nu echt is; op nummer 12 bijvoorbeeld zitten twee Joys: 1 Roemeense en 1 Thaise. Zijn het duokamers? Of zijn het shifts? Dit is van belang ivm de te updaten raamwijzer dus graag jullie reacties (ook van andere nummers als dat speelt)

Als ik de website bekijk van BP lijken het allemaal duokamers
                                  Laatst gewijzigd door Wombraider; 12-03-19, 09:42.
                                  #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

• Klopt het zijn allemaal duo kamers.

Commentaar

• Beste Moderator, elk pand heeft een groot raam met daarachter links en rechts een stoel. De 2 werkkamers zijn boven. Het zou handig zijn om behalve het huisnummer ook Links of Rechts toe te voegen. Mylène zit bijvoorbeeld op nummer 9 Rechts.
                                      De eerste ramen staan op Google Maps:
                                      https://www.google.nl/maps/@51.45221...7i13312!8i6656

Commentaar

• Heren,

AndréP dat is duidelijk, we gaan aan de slag.

Even voor mijn duidelijkheid: links en rechts is dus gezien vanuit het gezichtsveld van de wandelaar als hij op het plein staat, toch?

Ik ga proberen de topictitels hierop aan te passen, ik weet niet of dat mogelijk is, maardan hebben we een duidelijker beeld voor een eventuele raamwijzer.

Met jullie goedvinden ga ik dan Li of Re toevoegen.

In de topics waar niks staat vermeld, kan ik ook geen toevoeging doen, willen jullie dan aangeven of een dame Li of Re staat?

Bedankt.

Commentaar

• Baekelandplein 05 Li.JPG

Zo komt het er dan uit te zien. Ik meen dat Ibbi op links stond overigens. Correct me if I'm wrong.

Commentaar

• Ziet er mooi uit!
                                            Is inderdaad Links of Rechts gezien door de wandelaar.
                                            Ik weet er twee, varieer niet zoveel ;-)
                                            Mylène (Bul), Eindhoven, Baekelandplein 09 Re
                                            Anja (Roe), Eindhoven, Baekelandplein 18 Re