Eindhoven Geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jan d Wandelaar ga naar Jennifer op nr 3

Commentaar

• Heeft iemand ervaring met de rondborstige krullebol op nr1. Zit vaak op plek van Mila.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Banana1 Bekijk bericht
        Jan d Wandelaar ga naar Jennifer op nr 3
        Iemand deze Jennifer al eens bezocht en die wil delen hoe ze eruit ziet en zijn ervaring wil delen? Kom hier namelijk nog geen redenatie tegen.

Commentaar

• Ik zag dat Anna 1 en Anna 2 weer aanwezig waren!
          een aantal nieuwe gezichten gezien waarvan er eentje mijn aandacht trok.
          op 24 l
          rechtse stoel zat een spontane slanke meid, 20-23 jaar, zwart lang gegolfd haar, in zwarte lingerie.
          Wie is ze en heeft iemand informatie??
          alvast bedankt.

Commentaar

• Jan d Wandelaar Jennifer is een dame uit Dominicaanse Republiek. Knappe vrouw van rond 40. Heeft veel vaste klanten die geen recensies schrijven en is al een flink aantal jaren actief.

Commentaar

• Banana1 Thanks for the tip. Niets teveel gezegd. Jennifer gaat mij vaker zien.

Commentaar

• Een week geleden, op zaterdagavond 17 februari 2018 reisde ik naar Eindhoven om een avond los te gaan.
                Meestal bezoek ik dan gemiddeld vijf dames en nuttig tussendoor het nodige.
                Ik had al twee prima ervaringen achter de rug, toen ik langs nr. 7 liep. De dame achter het raam leek me wel wat. Ze kwam uit Bulgarije en de prijs was vijftig euro.
                Toen ik met haarboven was en me wilde uitkleden, zei ze dat iemand als ik, uit de buurt van Amsterdam, wel honderd kon betalen.
                Vijftig was alleen voor pijpen. De lol was er voor mij meteen af en ik vroeg mijn geld terug. Daar had ze geen zin in en ik werd (voor de eerste keer na honderden ervaringen) zo kwaad dat ik in haar spullen begon te rommelen om mijn geld te vinden.
                Uiteindelijk drukte ze zelfs op de alarmknop maar gaf me wel mijn geld terug.
                Toen ik weer op het plein liep kwamen er twee bewakers aan die me sommeerden om het plein te verlaten.
                Ze had hen wijs gemaakt dat ik aan haar pussy had gezeten en dat ik haar had geslagen.
                Daar was absoluut niets van waar, ik heb alleen wat rommel van haar opzij gegooid bij het zoeken. We hadden allebei onze kleren nog aan.
                Kortom, een flinke anticlimax van een avond die zo veelbelovend begon.
                Dus heren pas heel erg op voor een niet zo grote Bulgaarse dame met lang en sluik donker haar en normaal postuur op (in ieder geval) zaterdagavond op nummer 7!!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan d Wandelaar Bekijk bericht
                  Heren, ben op zoek naar tips voor dames
                  die je een leuke tijd kunnen bezorgen met een voorbinddildo. Maureen is bekend en Elena helaas vertrokken. Niet op zoek naar een strenge meesteres maar gewoon lekkere dame met speelgoed (en ermee om kan gaan) als extra.
                  Isabella nr 8 links...zeker een kinky aanrader, weet niet zeker of ze voorbind heeft maar met haar handjes kan ze heel goed overweg...W
                  A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door daisy Bekijk bericht
                    Voor de liefhebbers van Alexia, zij zat vandaag op 11 op de plek van Anna en Anna 2 van 8 zat bij haar. Weet niet wat haar vaste plek gaat worden.
                    Heeft ze inmiddels een vaste plek?

Commentaar

• Hoe druk is het op een gemiddelde doordeweekse avond in Eindhoven? Qua dames en qua publiek? En nog aanraders, dames met grote tetten bij voorkeur, siliconen helemaal goed

Commentaar

• Ik was er afgelopen week, Anna (nr.11) en Alexia (nr.10) waren er. Op nr.8 en 20 ook leuke dames om te zien. Verder was het vrij druk met veel jeugd van rond de 20. Geen vervelende jeugd overigens.

Commentaar

• Zou willen dat er ook shemales waren.net als op de wallen.

Commentaar

• is irina alweer terug van vakantie

Commentaar

• De leegloop is in volle gang. Zeer magere bezetting en vrijwel alleen Oostblok meiden. Klagende dames en steeds meer ramen zijn een of enkele dagen gesloten of er is maar 1 dame.
                              Wat is er toch aan de hand in Eindhoven? Ik hoor dat steeds meer wandelaars afhaken omdat het aanbod eentonig is (weinig kleur).
                              Ook dames die vertrekken dus is dit het begin van het einde aangezien ik begrepen heb dat Eindhoven plannen heeft het plein te sluiten.

Commentaar

• De magere bezetting van nu heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met Pasen.
                                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

• Is het plein vandaag open? Heb wel zin in een paas wipje

Commentaar

• Anna 2 is volgens mij een druk bezet poesje ik zie haar nooit.

Commentaar

• er is geen leegloop hoor. Het is Pasen en een deel van de dames is dan ook gewoon graag thuis. Daarom noem ik het ook geen vakantie!! Er is nog steeds een wisselend aanbod, maar ook veel vaste dames. Er zijn nog steeds dames die geen vaste kamer kunnen krijgen, dus dat zegt volgens mij genoeg. Door omstandigheden zijn er 3 ramen gesloten.
                                      Dat Eindhoven plein wil sluiten, nog nooit van gehoord. Dikke onzin. Ze zijn trots dat het nu gereguleerd is.

Commentaar

• Sterker nog ik heb begrepen dat de ramen op nr 18 en 19 binnenkort weer open gaan!
                                        Een van deze plekken zou de vaste plek van Waida worden.
                                        Goed nieuws voor de liefhebbers dus.

Commentaar

• 18 en 19 zijn ze idd druk aan het werk.

Commentaar

• Wie zit er overdag op 2 rechts?

Commentaar

• Kan iemand me vertellen wie de rechtse dame is op nr 17? En iemand een recensie/ervaring met haar? Heb haar willen treffen maar lu