Eindhoven, Baekelandplein 15, Eva (Lit)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Eindhoven, Baekelandplein 15, Eva (Lit)

Ik was vorige week weer in het poortje.Ik kom al enige tijd bij een jonge mooie Litouwse dame met lange blonde haren. Ik ken haar goed. Vriendelijke lach. Ze heeft veel aandacht nodig en massage vind ze heerlijk. Pijpen kan ze ook goed en als je haar langer kent is likken voor haar gewenst. Een heerlijke meid voor een tijd lekker sexen. Ik weet alleen haar naam niet omdat ze gebrekkig engels spreekt. Zal ik haar vanavond eens weer vragen.Je hoort van me. Ze is er altijd de hele dag en zit meestal in het overdekte gedeelte en dan de derde of vierde deur.

Iemand met haar ervaring?

Re: Haarlem, 't poortje , Ewy (uitstekend)

ben ook bij haar geweest, ik vond het 3x niks zit geen pit in en je moet de woorden uit haar trekken
    het pijpen was niet erg bijzonder en het is net of je bovenop een plank ligt
    een beetje meebewegen zat er niet in
    voor mijn gevoel wilde ze ook zo snel mogelijk met mij klaar zijn
    deze dame ziet mij niet meer terug

Commentaar

Afgelopen vrijdag eens bij haar binnen geweest. Schat van een meid maar spreekt slecht engels, nederlands en doet eerlijk gezegd maar wat. Misschien als je meer geduld hebt dat het dan beter gaat maar ik was er niet van onder de indruk. Ze bedondert de boel overigens niet. Ze is gewoon weinig enthousiast voor haar vak en er ook niet erg goed in.

Commentaar

Nieuwe recensie

Helemaal achterin, de 2e deur vanaf de hoek achterin, tegenover het snackbarretje, zit Evie. Een klein lief 25-jarig meisje, leuk en vooral ook lekker.
        Evie neemt graag initiatief, maar is toch erg verlegen. Maar dat maakt het bij haar juist erg prettig en lekker. Ik heb erg genoten van haar. Ik kreeg eerst een massage, daarna een goede pijpbeurt, vervolgens hebben we geneukt op een geweldige manier. Ze kwam uit zichzelf eerst op me liggen, maar op een manier zodat we allebei konden bewegen. Dat maakt het neuken geweldig.
        Na een tijdje verwisselde we van positie naar missionaris. Ik ben in tijden niet zo lekker klaar gekomen. Volgens mij brulde ik het hele poortje bij elkaar, want het buurmeisje stak lachend haar duim omhoog toen ik vertrok.

Evie is erg de moeite waard om te bezoeken. Vooral als je van lief en knuffelen houdt. Ze zegt er elke dag te zijn. Ze spreekt alleen Engels.

Commentaar

Een paar dagen geleden was ik weer eens in de rosse buurt van Haarlem. Een kwestie van jeugdsentiment, want na een eerste ervaring Den Haag is het met name in Haarlem dat mijn hobby tot grote bloei is gekomen. En hoewel ik de laatste tijd steeds vaker in Amsterdam en Alkmaar te vinden ben, heeft de bescheiden Haarlemse wandelbuurt toch nog steeds z'n charme.

Deze keer koos ik in 't Poortje voor Ewy (Evy?) uit Litouwen. Ewy is een mooie, niet zo grote meid met een lekker lichaam en lang, donkerblond haar. Ze is lief, maar stil. Ik betaalde 50 euro voor pijpen en neuken, twee standjes.

Het pijpen was wel oké, met voldoende variatie. En terwijl zij mij oraal aan het verwennen was, had ik alle gelegenheid om haar borsten en haar kont te strelen. Ik mocht overal aankomen. Toen mijn jongeheer klaar was om onze kennismaking te intensiveren, ging zij op haar rug liggen en schoof ik mijn trouwe vriend naar binnen. De seks was zeker voldoende, maar van haar kant had het wel iets enthousiaster gekund. Ze bleef aardig, maar gaf niet de indruk dat zij er ook plezier aan beleefde.

Na een paar minuten gingen we over op doggy. Ze leunde voorover, spreidde haar benen en stak haar billen routinematig naar achteren. Hierbij lachte ze lief, maar ook nu was er van geestdrift nauwelijk sprake. Jammer, maar haar mooie lichaam vergoedde veel.
          Toen mijn trouwe kameraad zijn favoriete plekje weer gevonden had, ging het snel. De hormonen gierden door m'n lijf en ik pompte en pompte, tot ik voelde dat ik ging klaarkomen. Ondanks het geringe enthousiasme van mijn lieftallige bedgenote kwam ik met kracht klaar. Het mannenlijf kent immers zijn eigen wetten.....

Commentaar

Re: Haarlem, 't poortje , Ewy (goed)

beste wandelaars,

ik was gister bij ewy en ik heb er van genoten voor 40 euro heb ik haar 25 minuten heerlijk geneukt. daarna nog even gesselig gepraat. en zeker voor herhaling vatbaar ik heb overigens gehoord dat haar vriendje een voormalig klant was ! iedergeval een perfecte dame!

Commentaar

ik was gister weer bij ewy ik heb haar deze x heerlijk gebeft en heerlijk geneukt ook heeft ze mij nog even gepijpt wat ook heerlijk was! ik vind haar een top meid en die totaal de tijd voor je neemt! en dat voor 50 euro ook heb ik haar kontje ook nog lkkr gelikt! na 3 kwartier ging ik met een heerlijk gevoel weg!

Commentaar

Ewy is een heel lieve dame die ik op maandagavond bij het hoofdraam naast het poortje heb bezocht. Ze is heel geduldig en voor 50 euro mag je van alles met haar. Ze is zeker niet gehaast. Ik heb er daarna nog maar 10 euro fooi gegeven. Wat een lekkere meid!

Commentaar

Vanavond was ik in Haarlem, op zoek naar een leuke dame. Helaas waren die zeer dun gezaaid, maar in het raam naast het Poortje zat deze dame met haar zeer lange haren. Ze is nog steeds niet erg spraakzaam.

Na ons uitgekleed te hebben, op bed plaats genomen. Hier begon ze met een pijpbeurt die ik toch echt wel beter heb gehad. Hier werd ik dus niet echt hard van, maar zij vond het voldoende om on top plaats te nemen. Hierbij kon ik wel met haar borsten spelen en kreunde ze wat gemaakt. Ze vermijd overigens elk oogcontact tijdens het intieme samenzijn. Uiteindelijk voorgesteld om van positie te wissellen. Dit werd doggy, waarin ik uiteindelijk tot een hoogtepunt ben gekomen.

Als ik weer eens in Haarlem ben, zal deze dame niet op het verlanglijstje staan in ieder geval.
                  Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Eva, Haarlem, rechts van poortje grote raam, Litouwen

3 keer bij haar geweest. Net Terug. Ze is redelijk op de automaat, maar ze doet veel, en direct. Rare is dat het geen GFE is maar ze kijkt wel de hele tijd in je ogen alsof ze met je wil trouwen. Slecht Engels, maar zit er lang genoeg om alles te begrijpen. Ca. 4 maanden geleden daar ook geweest, maar ze wist precies wat ik wilde. Voor vijftig Euries (niet afgedingt daar andere meer vragen) werd ik gepijpt, in mijn mond geplast, en mocht ik haar kont likken. Ze is circa 25 jaar oud schat ik en een leuke verschijning. Daar, mijn recentie nu eindelijk. Heb veel meegemaakt maar hier nooit over geschreven. Zeker de Thais salons, maar dat was meer vanwege het potje namen zoals pot ,kee , la en weetikveel waar je ook net mazzel moet hebben of een afspraak moet maken voor de betreffende dame. Je moet maar ff net geil zijn en trek hebben..

yvonne uit Lelystad vond ik wat betreft erotiek gedurende het uur icm met prijs nog het beste, maar de KM zijn wat ver, en houden me vaak tegen.

Nou geluk medewandelaars...

p.s. moderator ik zie onbekend, onbekend, onbekend...ik wist dit niet naderhand aan te passen..srry...1ste post

Commentaar

Re: Haarlem, het Poortje Buitenraam, Eva (goed)

Hallo luitjes,

Tijdje geleden al weer dat ik wat schreef, en heb wat hookers bezocht, maar eigelijk nooit de dwang gehad om hier over te schrijven. Het waren in het algemeen wel goede ervaringen, maar ik ben nu eenmaal slecht in deze dingen.

Toch wilde ik na mijn bezoek van ca. 30 min geleden nog even wat kwijt over deze meid.

Het verbaast me dat in al die tijd (sinds mijn vorige post) niemand wat gekwekt heeft over Eva. Misschien is ze het ook niet waard, maar toch. De reden dat ik wat schrijf is omdat overal waar ik kom de meiden je geil naar binnen lokken, en je gaat of niet (met zeker de voorkennis van dit super-forum).

Dit grietje is nogal timide, maar als je haar zo ziet staan voor het raam krijg je toch zo iets van ....hmm..niet slecht, maar kijk nog even verder (kom zo terug) Dat heeft voornamelijk te maken met mijn verslaving en daar kan zij zich dan beter op voorbereiden als ik laat merken dat ik naar een half uur weer terug kom (of niet als ik een overtuigender persoon tegen kom, maar dat is in Haarlem sporadisch)

Maar goed, weerom deed zoals in mijn andere post, doet ze alles wat je maar vraagt. Toen ik binnenkwam ZEI ik wat ik wilde (vroeg niet of het mogelijk was) en overal zij ze ja op. Meest rare was dat ze niet eens naar een prijs vroeg!! Ik gaf haar 50 euro en ze stopte het zonder gevraag en gedoe in haar tas. Hmm...volgende keer 35 Euries, en dan maar wachten op een reactie...

Ze verplaatst nogal veel. Ene keer het raam naast het betaalde poortje (superkamer met jacuzzi), soms dat rottige poortje waat niet veel faciliteiten zijn, en soms in het betaalde toegang gedeelte.

De ervaring kan voor velen tegenvallen. De enige reden is dat het (voor mij) de MEEST makkelijke is geweest waar ik ben geweest. En dat heb ik het alleen over raamprostitutie....

Naast haar in het Poortje zaten trouwens twee dames welke ik ook heb gehad. Beide doen ze voor weinig een soort soft-SM inclusief voorbinders, maar daar moet je ook maar even voorbereid voor zijn. Ik heb het alleen niet zo op getinte dames...

Al met al, als je houd van ; je moet dit doen, en dan dat, en dan kom ik klaar..' moet je Eva hebben. Als je een 'sessie' verwacht dan absoluut niet..

Suk sex, maatjes

Commentaar

Re: Haarlem, het Poortje Buitenraam, Eva (goed)

Top meid deze Eva. Die ze zelf uitspreekt als Ewa. Ik liep door het Poortje en zag een timide meisje op hurken in de douche achter haar kamer zitten plassen. De deur stond gewoon open. Zag er best bizar uit, waardoor ze mijn aandacht gelijk trok en ik stil bleef staan voor het raam. Vond het wel geil dat zij aan het plassen was terwijl ik keek. Ze had volgens mij niet verwacht dat er op dat moment iemand langs zou komen. Al snel waste ze haar kutje en kwam ze naar mij toe gelopen. Voor 50 euro kon ik op mijn eigen verzoek 69 en neuken krijgen. Van dichtbij zag ze er wel een stuk ouder uit. Ik schatte haar begin 30. Ze bleek 29 te zijn. Ze heeft ongeveer cup c borsten die een beetje hangen, maar lekker aanvoelen. Daarnaast heeft ze inderdaad een lekkere kont. Doggy is dan ook zeker een aanrader.

Ze begon met een pima pijp beurt, waarna ze op haar rug ging liggen, met haar benen omhoog. Ik begon haar direct lekker te likken. Haar kutje smaakte prima, maar zag er niet echt strak uit. Desondanks zeker geen verkeerd kutje. Tijdens het likken merkte ik dat ze inderdaad geen krimp gaf, bij welke intensiteit ik ook tijdens het likken gebruikte. Na een minuut of 5 ging ik haar neuken (missionaris). Ook hier bleef ze vrij rustig liggen. Had het idee dat ze er niet veel plezier aan beleefde, maar ze vond het wel prima wat ik deed. Vervolgens op zijn hondjes afgemaakt, waar ze duidelijk meer van genoot. Daarna nog een beetje gepraat over koetjes en kalfjes voor ik wegging.

Ze heeft iets heel liefs en timide. Maar je merkt ook dat haar werk een pure must is of dat dan is door schulden, omdat ze niks anders kan of omdat ze gedwongen wordt weet ik niet. Ik zou haar zeker aanraden als je gewoon even lekker wilt neuken en een makkelijke meid wilt. Als je echter naar een echte stoot op zoek bent en lekker ruig wil seksen dan kun je haar beter even laten staan. Heb haar overigens nog een tientje fooi gegeven. Graag deze dame met respect behandelen. Ze heeft iets aandoenlijks.

Commentaar

Eva/Ewy 't Steegje

Sorry medewandelaars,... ben haar naam vergeten!
                          In het steegje, de ena laatste kamer, de kamer voor Rosa?

Blanke vrouw, ongeveer 34/36 Jaar , lang blond haar, iets mollig, blauwe Bikini

Had afgesproken 40.-, heb 50 gegeven ( blijf positief denken )
                          Bij binnen kosmst de gebruikelijke rituelen. betalen, wassen ( bij mij ) zij stond al te wachten , praatje proberen te maken.. helaas weinig woorden.
                          Op bed heeft ze METEEN het condoom in d'r handen, die ze probeert om te doen op een
                          " slappe hap " na 5 minuten en een heleboel fake gepijp ( wel in d'r mond maar met haar hand
                          het gevoel los proberen te maken ) is het haar dan eindelijk gelukt. ben nog steeds NIET op sterkte, maar kreeg
                          Nu al te horen.. O O wat groot... en doe wel voorzichtig... .
                          Moest haar maar meteen neuken, want verder pipen wou ze niet. ( had nu de neiging om me te wassen en aan te kleden )
                          ok.. we proberen het.. lukt dus ECHT NIET..
                          lang verhaal met alle toeters en bellen kort te maken... heb haar kenbaar gemaakt dat dit nergens toe lijd... en heb er alsnog een punt achter gezet.
                          Had een leuke kop, maar ( bij mij ) er verder geen zin in.
                          Geen herhaling voor mij.

Commentaar

Eva (Lit) Steegje

Vrijdag weer eens gewandeld in de Haarlemse verwen buurt. Weinig te beleven. In het Steegje trof ik een bescheiden dame achter het voorlaatste raam. Eva heette ze. Een rustige dame met een gevuld lijf en prachtige borsten. Na het uitvoerig wasswn lekker body to body en daarna lekker pijpen en ik mocht haar k.tje vingeren.
                            Daarna diverse standjes en uiteindelijk heerlijk hoogtepunt in de aloude missionaris houding. Nog lekker nagekletst. ( ze spreekt matig Nederlands) Ik kom hier zeker terug:

bericht verplaatst naar juiste topic.greetz HM

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Eva(goed)

Werk nu in Den Haag, Doubletstraat 30k1.
                              Werkdagen/tijden: alle dagen van overdag tot 's-avonds sluitingstijd.

Uiterlijk/indruk
                              Blank, gouden voortand, verlegen, draagt een jurk achter het raam.
                              Lekkere grote borsten. Niet spraakzaam.
                              Hygiëne goed: na afloop wast zich uitgebreid met een handdouche en dat de klant zich ook wast (bij de wastafel)

Diensten
                              Afgesproken pmc+nmc+beffen.
                              Weinig voorspel en initiatief. Zoenen niet mogelijk.
                              Pijpen niks bijzonders.
                              Langdurig beffen, klaarkomen niet mogelijk maar wel respons na enige tijd.
                              Neuken alleen in standje missio.

Herhalingsgevaar
                              Een stille dame waar je zeker niet voor een gesprek moet komen.
                              Lief, rustig, niet haastig. Na afloop iets spraakzamer.
                              Geeft geen GFE. Beffen grootste pluspunt.
                              Voor herhalingvatbaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Eva (Lit)

Paar maanden geleden hier geweest.
                                Dit vrouwtje vraagt € 50 voor nzc
                                Als je het aan de deur vraagt zegt ze nee.
                                Maar als je het wat later nog een keer aan de deur vraagt zegt ze € 50.
                                Zo gaat het vaker in deze straat.

Ze gaat liggen als een plank,
                                wat initiatief nemen om je sneller klaar te laten komen is er niet.

Ik kom alleen weer terug als ze het voor € 30 wil doen.

Commentaar

Kan me aardig aansluiten bij mijn voorgangers. Vond haar aan de deur wel lekker... beetje stevig met grote borsten die een beetje hangen. Ze heeft ook wel een buikje. Ze is in het begin niet spraakzaam. Vraagt wel waar ik vandaan kom en hoe oud ik ben enzo. Heel rustige vrouw. Geen idee waarom ze dit werk doet, maar de seks was voldoende. Pijpen niet heel goed, maar wel functioneel. Zij bovenop was best lekker. Ze is stevig en ik houd ervan als een vrouw me met haar volle gewicht berijdt. Al snel gewisseld naar doggy en daarna naar missio. Toen ik erom vroeg sloeg ze zonder problemen haar benen om mijn middel waarna ik me heerlijk heb klaargepompt. Ze kreunde best hard bij de diepere stoten en kreeg het idee dat ze het echt lekker vond. Tot zover de seks. Daarna elkaar rustig gewassen. Toen kwam ze ineens los en begon ze allerlei vragen te stellen over werk, wat ik die avond nog ging doen etc.. Ik vroeg voor de grap of ze zin had een keer koffie te drinken en daar reageerde ze niet eens afwijzend op. Zou niet weten of ik dat zou willen. Ze heeft een geil lichaam, maar een echt gesprek is bijna niet te doen aangezien haar Engels gebrekkig is. Vraag me wel af wat haar achtergrond is... misschien dat ik haar nog eens op zoek. Het aanbod op de Doublet is toch niet zo denderend en zij heeft wel iets.

Commentaar

Na Maria uit Dom Rep te hebben bezocht heb ik nog ff lopen wandelen en gekeken om dik na een 30 min opnieuw een dame te bezoeken toen mijn oog op een stevige en lief kijkende dame viel ,
                                    dacht dat ze Nederlandse was en ging naar binnen voor 30 euries.
                                    Eenmaal binnen bleek ze uit Litouwen te zijn dat verklaarde haar gebrekkig Nederlands.
                                    Ze was niet spraakzaam dacht eerst door de taal.wel moest ik mij gaan wassen bij de wasbak.
                                    Neuken was okee ,meer omdat ik wel van stevige dames hou met mooie rondingen en dat had ze,
                                    echter ze deed niet echt mee dat was ook voor mij geen probleem 3#standjes cowgirl,missio en doggy.
                                    Zij deed wel elke keer speeksel op haar poes en geen glijmiddel dit vond ik wel vreemd.
                                    Na te zijn klaargekomen werd zij spraakzaam en begon meer te communiceren ik sluit mij aan bij reviews van sexy_boy77

Uiterlijk- stevig met een buikje
                                    kort van lengte
                                    lang haar en lief koppie
                                    gouden tand alhoewel ik dacht geen tand gezien te hebben(maar kan het ook mis hebben keek meer naar haar borsten

voor herhaling vatbaar hoop dat ze wat losser komt

Commentaar

Na mijn kennismaking met de heerlijke Sofia, had ik nog zin in een heel ander soort lichaam. En omdat ik al een tijdje gefascineerd was door het vrouwtje op 30k1, ben ik bij Eva binnengewandeld.
                                      Eva is een verlegen meisje, met inderdaad lekkere hangborsten en een stevig buikje, en een lief gezicht dat ze net helemaal had opgemaakt...had ik nog niet eerder gezien. Ze is niet de allerknapste, maar iets in haar trok me al langer aan.
                                      ze spreekt een soort van duits/nederlands, wilde van alles weten en dat vind ik altijd wel leuk. Ik moest de piemel en alles eromheen flink met zeep wassen...no problem.
                                      Omdat ik nog geen half uur ervoor in Sofia was klaargekomen, was pielemans niet direct op sterkte. Desondanks ging het condoom direct om de slappe zaak...Gelukkig pijpt Eva zoals ik het graag heb: zacht en diep, en ze zat met haar grote billen vlak naast mijn gezicht dus ik kon er lekker bij. Ik kwam langzaam maar zeker op krachten en na verloop van tijd kroop Eva bovenop. Kutje met spuug glibberig gemaakt, en pik erin. Lekker geil om zo'n zwaar lijf op je te hebben met die bungelende tieten, maar haar schommelbewegingen zorgden niet voor enige wrijving tussen mijn pik en haar vaginawand, dus ik was het snel zat. Over naar doggy dan. Eva op de knietjes, ik erachter en de toch nog steeds stijve leuter erin gestoken. Haar billen lekker uit elkaar getrokken, zodat ik mijn pik lekker in en uit kon zien gaan. Eva is wat minder strak, maar toch heel lekker van binnen...als je zelf de sturing hebt tenminste
                                      Ik denk dat ik Eva zo wel een 10 minuten stevig heb doorgeneukt, met wisselend ritme en diepte, en met diverse keren uittrekken en opnieuw penetreren. Heerlijk vind ik dat. Eva vond het allemaal best, en begon na een tijdje lekker mee te zuchten en kreunen (echt? weet je nooit...ik vond het geil ). Uiteindelijk lekker in haar (nou ja, het condoom dan) gespoten...kwam uit mijn tenen zo kort op het vorige orgasme.
                                      Na het uittrekken bleek het condoom roze gevlekt te zijn, stond er met verbazing naar te kijken. Gelukkig gaf Eva de verklaring: lipstick. Was idd dezelfde kleur, gelukkig, ik schrok al
                                      Na afloop waste Eva zich uitgebreid met de slang van de douche, haar hele werkgereedschap werd uitgespoten. Dus met de hygiene zit het wel snor. Bij het afscheid stond ze druipend voor me, wel schattig
                                      Ik denk dat ik nog wel eens terugkom, beetje een band opbouwen...volgens mij kom je dan een heel eind met dit meisje.

Commentaar

Deze dame heb ik in haar tijd in Haarlem 2x bezocht. Zoals iedereen aangeeft heeft ze echt iets. Ze is rustig maar heeft een fantastisch lichaam. Heerlijke borsten en een lekker lichaam. Eerst heb ik haar een massage gegeven om haar daarna lekker lang te beffen. Ze werd heerlijk nat en genoot er zichtbaar van. Jammer dat ze naar Dan Haag is gegaan anders had ik haar zeker vaker bezocht.

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 2p g1 k1, Eva (Lit)

Woensdagavond laat niet veel te beleven op de Dam. Meeste dames hadden heel veel belangstelling voor hun smartphones.
                                          Na lang wikken en wegen besloten gezien de weinige keuze bij deze dame binnen te stappen. Aantal keer al gespot en heeft eigenlijk nooit klandizie en ik weet dus nu waarom. Kijkt altijd sacherijnig en er kan geen lachje af. Toch had ik behoefte om even lekker mijn zak te legen en het er dus maar op gewaagd.

Afgesproken PZC en neuken. Na uitgekleed te hebben eerst wassen. Gewassen afgedroogd, en toen vond deze dame dat ze toch mij nog een keer moest wassen. Afgedroogd en toen raakte ik met mijn handen mijn nog slappe leuter aan, toen moest er onmiddellijk weer gewassen worden door de dame. Weer afgedroogd en werd als een soort gevangene aan mijn pik naar het bed getrokken terwijl zij met ander hand mijn handen bij mijn pik weghield. Op bed besloot ze dat er toch nog een keer gewassen moest worden dus zelfde ritueel herhaalde zich.
                                          Na drie keer wassen eindelijk begonnen met pijpen, na 20 seconden moest er geneukt worden. Geen keus, moest op zijn hondjes, maar mocht niet in haar klaarkomen (condoom niet in haar volspuiten, zeker bang dat die ontplofte of zo).

Ik was hier toen zo klaar mee dat ik er maar een einde aan gemaakt heb en zo snel mogelijk aangekleed en vertrokken.
                                          Het is mij nu in ieder geval duidelijk waarom ze nooit iemand binnen heeft. Snap alleen niet hoe ze rond komt en huur kan betalen zonder klanten.