Michelle (Dui), Eindhoven, Baekelandplein 2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Michelle (Dui), Eindhoven, Baekelandplein 2

Blonde Michelle is niet groot, niet heel slank en heeft een paar heerlijke, stevige, echte C-borsten, om maar met het positieve nieuws te beginnen. Helaas bemerkte ik bij binnenkomst op haar kamertje een bedompte, beetje zurige lucht van de klanten voor mij, hoewel ze zelf niet onfris rook. Nog niet zo lang werkt ze hier en ze zou ook in Duitsland hebben gewerkt. Verder is ze vriendelijk en beleefd op een beetje plichtmatige manier. Voor het overige is zakelijkheid troef. Voorspel kon ik vergeten, ze nam meteen op het bed plaats met het condoom al in haar hand. Dat pijpen deed ze trouwens best redelijk. Bij het nummertje in missionaris positie hield ze eerst haar hand ervoor, maar op mijn verzoek haalde ze deze weg. Al vrij snel gingen we over naar het standje achterlangs. Ik was nog niet lang bezig, maar ze werd al ongeduldig. Toen ze voor de derde keer "kommst du?" tegen mij zei, was mijn plezier verdwenen en ben ik voortijdig gestopt. Conclusie: sla haar maar over. Ze heeft ook in de avond gewerkt, maar dat beviel haar niet en daarom werkt ze vanaf nu alleen overdag, behalve op maandag en dinsdag.

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Michelle (Dui) (matig)

Kom niet zo vaak bij de Baekelandplein in Eindhoven.. mijn voorkeur ligt toch in Den Haag of Amsterdam en idd hitsige het meest postieve zijn toch haar stevige borsten Ze was erg zakelijk, moest meteen betalen.. oke ze zei het wel op een vriendeljke manier. Eerst pijpen en tja meestal heb ik als ik te lang rondloop dat ik snel wil overgaan tot neuken. Dus vroegtijdig gevraagd om maar te beginnen.. anfangen

Eerst missionaris wat overigen wel goed was, gelukkig geen handje er voor. Toen maar overgegaan op doggystyle en uiteindelijk condoom volgespoten. Een groot minpunt was dat zij na afloop haar poes niet waste

Ze heeft wel de looks maar tja een stukje hygiene is ook wel prettig

durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij zijn haar ogen blauw en heeft ze geen tatoeages

Ik ga toch liever naar bijvoorbeeld anna (duitse) in Den haag of danisha in amsterdam

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Michelle (Dui) (voldoende)

Heb haar vandaag bezocht, viel voor haar looks. Ze ziet er mooi uit met een heerlijk figuur. Gekozen voor standaard pakket... en dat was het dan ook. Standaard.

Pijpen was wel aardig maar niet meer dan dat, neuken was OK. Ze is lekker strak.

Ze zegt ook niet zoveel.

Herhalingsgevaar niet groot.

Commentaar

Vandaag ben ik bij deze 28-jarige blondine uit Trier geweest. Ze was vrij vriendelijk bij het ontvangst, en ze heeft een mooi, slank gebruind lichaam met stevige borsten, en een kleine tattoo op haar schouder. Met elkaar spreken deden we in het Duits. Maar verder ging het wel vrij zakelijk.

Tijdens het pijpen werd ze gebeld, en ze bleef nog gewoon een paar minuten aan de lijn! Dus ik lag daar te wachten, en ondertussen wordt de mijne wel slap i.p.v. hard... Ze hervatte toen weer het werk, het pijpen zelf voelde wel aardig aan. Je mag haar mooie borsten aanraken, maar meer ook niet, dus ook geen kusje op de wang of op haar borsten. Bij missionaris hield ze haar hand ervoor, maar niet op zo'n manier dat het hinderlijk was, dus ik zei er verder niets van. Hierna ging ze bovenop mij zitten, ik had een mooi uitzicht op haar lichaam, en ze reed me klaar.

Het is een dame met een prachtig lichaam en ze is verder wel vriendelijk, maar ze wil het wel vrij snel afhandelen. Nu weet ik ook wat je bij haar krijgt voor 50 euro, dus was dit wat mij betreft een eenmalig bezoekje.

Commentaar

Vandaag bij Michelle geweest. Leuke heel aantrekkelijke duitse vrouw. Was eigenlijk van plan om max 50 eurie uit te geven maar naast haar zat een andere blonde duitse dame die samen met haar aanbood een trio te doen (ben haar naam kwijt helaas). Aangezien ik dit nog nooit eerder uitgeprobeerd had, dacht ik: waarom ook niet. Kostte me wel het dubbele.

Ik ging er vanuit dat je dan met beide vrouwen tegelijk bezig kon houden, maar dit hield alleen in dat terwijl de ene met je bezig was, je de ander wat kon aanraken met je handen (niet het meest intieme deel helaas). Michelle begon met pmc terwijl de andere zich aan het vingeren was recht voor mijn neus. Na de pijpsessie van Michelle kroop het andere vrouwtje voor me met haar kontje naar me toe zodat we met doggystyle verder gingen. Heerlijke Michelle zat daarbij naast me zodat ik haar heerlijke borsten kon masseren. Nog wat andere standjes geprobeerd maar het meisje waarvan ik de naam niet meer weet zat allemaal wat moeilijk te doen.Gelukkig zat Michelle met haar prachtige lichaam nog naast me zodat ik toch nog een hoogtepunt kon bereiken in doggystyle ondanks haar triopartner.

Conclusie: In eerste instantie leek me het geweldig om een triootje te doen met 2 heel mooie blonde duitse dames van in de 20. Achteraf gezien viel het me toch wel tegen, zeker afgezet tegen het bedrag wat ik heb betaald. Triootjes zullen door mij bij de dvp's niet meer gedaan worden! Niet het geld waard... Michelle alleen zou ik nog wel eens willen bezoeken maar dan wel alleen zij! Krijg je ook een pijp- en neukbeurt maar dan voor de helft van de prijs.

Commentaar

Ik dacht dat deze leuke meid een hele tijd op 18 heeft gezeten. Deze meid uit Trier zat nu op 8. Vriendelijk, knap, rustige sex, pijpte lekker en verschillende standjes. Bijbetaald om wat langer te mogen blijven.
            Ook nog een kort leuk gesprekje.

Groeten.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Michelle (Dui) (goed)

Hallo

Vandaag de duitse michelle eens bezocht.
              Lekkere duitse meid mooi figuur lekker koppie en best spontaan lekker wat mee zitten buurten en toen toch maar eens wat samen met haar gaan doen.
              Ze heeft me heerlijk lang gepijpt was lekker genieten zoals al zovele keren met haar!!
              Daarna zij lekker boven op mij en uiteindelijk lekker in missio afgemaakt daarna nog ff wat gepraat in duits en engels.
              Heerlijke natuurlijke volle borsten!!
              Voor mij is ze echt een toppertje altijd lekker genieten met haar!!!
              Hoop nog vele malen van haar te kunnen genieten!!!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Michelle (Dui) (goed)

Onlangs voor de eerste keer bij Michelle langsgeweest. Nadat we ons uitgekleed hadden ging meteen het condoom erom en begon ze me te pijpen. Bij het neuken hielt ze eerst haar hand ertussen, waardoor ik niet diep kon stoten. Na een vriendelijk verzoek deed ze haar hand wel weg, zodat het toch nog leuk werd ;-)

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 08, Michelle (Dui) (uitstekend)

Juist bij deze lekkere duitse geweest neemt voor alles goed haar tijd. Goed afwisselend pijpen dan zij on top en afgemaakt
                  in doggie voor wie van blond houd met mooie volle borsten is dit een toppertje. ze zat vanavond op 11 links.

Noot mod: dank voor de info; huisnummer aangepast.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 11, Michelle (Dui)(goed)

Ik vond het bij deze dame allemaal iets te zakelijk overkomen. Toen we op bed lagen deed ze de condoom er al om toen 'hij' nog niet helemaal stijf was. Het pijpen vond ik best lekker maar het was niet echt afwisselend. Na 2/3 minuten vroeg ze al of ik wilde neuken. Ik zei dat ik nog wel even gepijpt wilde worden. Nog geen minuutje later vroeg ze het iets dwingender. Ze vroeg doggy of cowgirl. Ik koos voor cowgirl. Ze neukte me niet zittend maar gehurkt. Haar kutje was erg strak, het voelde best goed. Ze kijkt je tijdens het neuken best geil aan maar echt passievol is het zeker niet. Je mag wel overal aan zitten. Toen ik klaar kwam trok ze meteen terug en pakte ze een papiertje voor het condoom. Tot slot nog een kort praatje gemaakt. Ze vroeg me ook waarom ik naar het Baekelandplein kwam en of ik een vriendin had. Dat maakt me allemaal niet heel veel uit maar het is toch mijn eigen zaak en ik hoef me niet te verantwoorden aan haar.

Om mijn bezoek samen te vatten: Was niet slecht, ze ziet er goed uit, maar ik ga toch liever naar dames die er iets meer passie ingooien. Een volgende bezoek zit er niet in.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 11, Michelle (Dui)(goed)

Tijdje geleden ook van haar diensten gebruik gemaakt. Ik deel de mening van mijn voorganger.
                      Aardige dame, ziet er redelijk goed uit, prima lijf, maar absoluut passieloos.
                      Het gaat er op het BP wel vaker iets zakelijker aan toe, maar deze dame spande wat mij betreft tot nu toe de kroon.
                      Overigens wel op een correcte manier...
                      Ze kon het aan het einde van mijn bezoek dan ook niet nalaten nog een flinke sneer uit te delen aan het adres van haar collega's uit het voormalig oostblok ivm alle " onveilige" activiteiten, vooral die ene dame op 12...
                      Ik wandel wel een deurtje verder!
                      Gr, pp

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 14, Michelle (Dui)(voldoende)

Gisteren heerlijk bezoekje gebracht aan Michelle
                        Ze begint met lekker strelen van je, beetje met de hand "spelen" en op sterkte brengen waarna ze lekker afwisselend is gaan pijpen.
                        Doet dit erg lekker en lang
                        Daarna afwisselende standjes en afgemaakt met haar "on top"
                        Ze neemt de tijd en is erg vriendelijk.

ga zeker nog een keer terug

MOD: ze zit al weer een tijdje op 14 rechts

Noot mod: huisnummer aangepast; tanx voor de info.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 18, Michelle (Dui)(voldoende)

Na ruim twee jaar vorige week weer eens een bezoekje gebracht aan Michelle... en ik moet zeggen, het was beter dan toen. Ik blijf haar een erg mooie verschijning vinden en na het plots verdwijnen van Sharon moet ik me even her-orienteren.
                          Ze is een beetje verlegen maar na een poosje komt ze toch wel los.
                          Gekozen voor P&N voor € 50. Prima sessie. Tijdens het pijpen ging ze lekker met haar benen uit elkaar liggen zodat ik een mooi uitzicht had op haar poesje. Voorzichtig met mn vinger er overheen vond ze geen probleem.
                          Ze heeft me lekker lang gepijpt en had helemaal geen haast. Daarna no cowgirl, doggie en missio geneukt. Lekker.
                          Ga snel nog eens terug.

Groeten TB

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 18, Michelle (Dui)(goed)

Ook ik ben voor haar looks gevallen
                            Wat mij opvalt is dat er hier toch veel over gesproken dat ze zakelijk-snel-afgeraffelt is.
                            Toen ik michelle bezocht een tijd geleden was dat?.. Kon ik niet klaar komen ondanks ik verschrikkelijk geil van haar verschijning was
                            Ze heeft me werkelijk op alle mogelijke manieren willen laten komen ze zei ''jij word mijn project'' haha dus echt geen last van tijdsdruk of afgeraffel gehad sterker nog ik denk dat menig dvp me eruit had gekickt maar michelle niet
                            Uiteindelijk heeft ze een plastic handschoen??.. aangetrokken en me zo klaar getrokken.
                            Ze heeft 1 plastic handschoen gebruikt en wel 3! condooms omdat ze dacht dat de andere mischien gevoelloos waren?..

Ik heb het toen ondanks ik me wat ongemakkelijk voelde totaal geen druk gevoeld van haar zijde.

Commentaar

Uhm voordat zaken door elkaar gaan lopen: De Bulgaarse Michelle van nr 22 zou haar geluk in Nijmegen gaan beproeven, de Duitse, blonde Michelle zat gisterenmiddag nog gewoon lekker te smikkelen van haar lunch toen ik langs liep ze begint vaak al in de ochtend dus wellicht is ze gewoon bijtijds in de avond afgewerkt (vergeef me de term).

Commentaar

En jawel, Michelle was weer heerlijk.
                                Wat een lieve mooie meid is het toch.
                                Beetje ondeugend
                                Lekkere sex en nog even lekker gekletst.

Michelle, ik weet dat je dit leest. Bedankt voor het orgasme en tot snel weer.

Commentaar

na een fake afspraak met een meid even langs beakenland gereden, ong rond de klok van 12.00
                                  het was er rustig en trof Michelle in de hoek aan op nr 18, deed de deur open en vertelde de prijzen, ben nog heel ff doorgelopen om te kijken wat de rest was, en toen teruggegaan, mocht gelijk naar boven waar ze meteen uit haar lingerie ging, ze had een mooie witte witte aan....
                                  ze komt uit duitsland, werkt hier 4 jaar en is 30 jaar.

ze heeft een mooi lichaam, mooie vrouwelijke vormen en een lekker kontje, uitgekleed betaald en deed condoom en en begon me goed te pijpen, dit deed ze beheerst en hij ging er best een stukje in ondanks mijn formaat haar borsten liggen lekker in de hand, en een mooi kontje om even vast te pakken! (mocht haar kutje niet penetreren met mn vingers)
                                  na even gepijpt te hebben vroeg ze of ik wilde neuken, en wat ik wilde, ik zei kom maar boven op, ze klom boven op mijn paal en begon lekker paardje te rijden! (ze is lekker strak, maar hij kon er wel goed in! toen wisselde we van positie en ging ik doggy!ik heb dr lekker bij dr billen gepakt en even flink geneukt, in het begin iets te wild en zei ze dat ik rustig moest doen(en terecht)..ik voelde mijn hoogtepunt al aankomen dus vroeg nog even een ander standje,,,, ze ging op dr rug en ik er boven op, na een paar stoten kwam ik al plots klaar, gelukkig in het condoom anders had ik heel de kamer geschilderd!!
                                  haar verteld een recentie te schrijven een positieve!! het is een mooie meid, en ze deed vriendelijk, ze is ervaren en het gaat vlotjes, het was kort maar krachtig ben denkik 10 min binnen geweest maar het was leuk!
                                  dus michelle als je dit leest ik ben banaan haha tnx voor de lekkere wip,je bent een mooie lekkere meid! en gaf me mijn eerst ervaring op het plein!
                                  ik hoop je er nog eens te treffen! ! xxx

Commentaar

na een fake afspraak met een meid even langs beakenland gereden, ong rond de klok van 12.00
                                    het was er rustig en trof Michelle in de hoek aan op nr 18, deed de deur open en vertelde de prijzen, ben nog heel ff doorgelopen om te kijken wat de rest was, en toen teruggegaan, mocht gelijk naar boven waar ze meteen uit haar lingerie ging, ze had een mooie witte witte aan....
                                    ze komt uit duitsland, werkt hier 4 jaar en is 30 jaar.

ze heeft een mooi lichaam, mooie vrouwelijke vormen en een lekker kontje, uitgekleed betaald en deed condoom en en begon me goed te pijpen, dit deed ze beheerst en hij ging er best een stukje in ondanks mijn formaat haar borsten liggen lekker in de hand, en een mooi kontje om even vast te pakken! (mocht haar kutje niet penetreren met mn vingers)
                                    na even gepijpt te hebben vroeg ze of ik wilde neuken, en wat ik wilde, ik zei kom maar boven op, ze klom boven op mijn paal en begon lekker paardje te rijden! (ze is lekker strak, maar hij kon er wel goed in! toen wisselde we van positie en ging ik doggy!ik heb dr lekker bij dr billen gepakt en even flink geneukt, in het begin iets te wild en zei ze dat ik rustig moest doen(en terecht)..ik voelde mijn hoogtepunt al aankomen dus vroeg nog even een ander standje,,,, ze ging op dr rug en ik er boven op, na een paar stoten kwam ik al plots klaar, gelukkig in het condoom anders had ik heel de kamer geschilderd!!
                                    haar verteld een recentie te schrijven een positieve!! het is een mooie meid, en ze deed vriendelijk, ze is ervaren en het gaat vlotjes, het was kort maar krachtig ben denkik 10 min binnen geweest maar het was leuk!
                                    dus michelle als je dit leest ik ben banaan haha tnx voor de lekkere wip,je bent een mooie lekkere meid! en gaf me mijn eerst ervaring op het plein!
                                    ik hoop je er nog eens te treffen! ! xxx

Commentaar

Gisteravond was michelle om 20 uur nog aanwezig vanwege tegenvallende inkomsten..Hier dankbaar gebruik van gemaakt...want meestal is deze dame rond het vallen van de avond weg.. Ze is lief en haar pijpkunsten zijn uitstekend en van lange duur.Heb van haar hele lichaam mogen genieten, er was geen sprake van tijdsdruk. Ze is me goed bevallen.. Mij ziet ze nog wel een keertje terug...

Commentaar

Van mij hierbij ook een recensie van Michelle. Deze dame ontpopt zich zo langzamerhand tot één van de toppers van het plein. Wat een erg fraaie en charmante verschijning deze Duitse blondine met een werkelijk toplichaam.
                                        Neemt uitgebreid de tijd voor je, niks haasten.

Pijpen zeer goed waarbij je uitgebreid die lekkere body en fraaie borsten kunt betasten. Neuken in diverse standjes met erg fraai uitzicht. Voor mij telkens een zeer geslaagd bezoek voor een lekkere wip. Zal nog regelmatig bij haar terugkomen en hoop natuurlijk dat ze ook lang in Eindhoven mag blijven. Taak aan ons om haar wat vaker te bezoeken .

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 10, Michelle (Dui)

Michelle, het was weer heerlijk om bij jou op herhaling te gaan.
                                          En wat een heerlijk getraind lichaam heb je nog steeds met een mooie boezem!!
                                          Goed te horen dat je misschien weer vaker terug gaat komen, we wachten af!!