Joy (Tha), Eindhoven, Baekelandplein 17

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Joy (Tha), Eindhoven, Baekelandplein 17

Vanmiddag voor het eerst op baeklandplein een meisje bezocht. Yoy op nummer 17 wilde ook wel eens weten wat dit inhield. Had het beter niet kunnen doen. Even snel pijpen en neuken en dat was het dan. Nou voor die 5 tientjes had ik net zo goed naar EP kunnen gaan. Daar leveren ze meer kwaliteit af. jan claasen.

Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Yoy (slecht)

Ja het kan eens tegenzitten.
    Toch zijn er tegenwoordig op het Baekelandplein meisjes die wel goed zijn en zich aan de afspraken houden.
    Ik zou zeggen lees de recensies hier en probeer er een goede uit te pikken.
    Ook ik heb slechte ervaringen op het plein gehad maar de laatste tijd zijn er toch wel goede meisjes, ik kan tenminste niet klagen.
    Meestal mijd ik de oudere en doorgewinterde vrouwen want uiteindelijk gaat het alleen om het geld en een echte GFE is zeldzaam, het blijft natuurlijk toch een business.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 17, Yoy (voldoende)

Ik vermoed dat Yoy nu op 19 haar plekje heeft. Beschrijving met de Yoy van 17 komt aardig overeen, alleen heeft ze zeker niet van siliconen gebruik gemaakt, er zijn ook nog meiden met gewoon stevige borstjes
      Voor mij een leuke meid, neemt de tijd. Lekker genoten.

Noot mod: huisnummer aangepast.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (matig)

Aan de zit (lig) houding van de dames achter de ramen kun je vaak al zien hoe ze boven op de kamer zijn. Een mooi voorbeeld is deze thaise dame joy. Als je ziet hoe ze achter het raam ligt is dat niet erg uitnodigend. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan, ik had tenslotte gewoon zin in een thais schatje. En aangezien ik Kwam (nummer 2) vorige week nog bezocht had was het deze keer de beurt aan Joy.

Joy komt haar woorden m.b.t. de afgesproken diensten goed na, alleen het is allemaal zo kort zeker voor een thaise dame. Pijpen kan ze (zeer) goed, alleen wil ze veel te snel verder met het spel. Neuken in verschillende standjes is geen probleem en doet ook goed mee maar je merkt aan alles dat ze je snel klaar wilt hebben. Erg opvallend vond ik dat ze tijdens het aankleden alle tijd en rust heeft!?

Het is een leuke en mooie dame die het zeker kan maar het niet laat zien en dat is erg jammer. Omdat ik toch wel een zwak hart heb voor thaise dames zal ik Joy ondanks deze zwakke recensie zeker nog wel eens bezoeken. Dat dan weer wel.........

Haar bed is wel aan vervanging toe het kraakte van alle kanten toen we bezig waren.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (voldoende)

zo gistere nacht ook nog ff op bp weest te kijken moet zeggen het was goed gevult best druk mee de mannen die er rond liepen en eigelijk keuzes genoeg mijn type vrouw moet wat mollig zijn en zeker grote borsten hebben er zaten er 2 maar ik denk doe eens een keer wat anders rondje gelopen en bij yoy uitgekomen een mooi slank thais meisje die best goed nl kon ze liet me binnen afgesproken voor neuken 30 euro en hup wij na boven leuk kamertje rustig muziekje stond aan en uit de kleren wat me mee opviel waren de kleine tietjes maar ja had er zelf voor gekozen natuurlijk ze was er zelf lekker aan het wassen en mijn jonge heer heeft ze zelf ook nog gewassen wat ik op het bp vrij weinig mee maak moet ik zeggen toen na het bed ze pakte de rubber en deed hem pijpent omleuk afgesproken vooor neuken 30 euro en toch ff gepijpt hij was vrij snel op oorlog sterkte het pijpen was ook zeer kort begrijpelijk zo toen ik liggen zij er op was wel aardig ik denk wil wel een anders standje maar dat was ook geen probleem ik er boven op en uiteindelijk op doggystyle afgemaakt en jaar daar kwam ie rubber lekker vol gespoten ps net als me voorganger hier boven ze heeft nog geen nieuw bed hahahah die kraakte egt van alle kanten dat ik zelfs doggystyle staandent heb afgemaakt al mee al leuke meid voor mijn was er geen haast werk te zien maar ze ziet me niet meer terug houw namelijk ja je weet het al van mollig en grote

Commentaar

vorige week ook bij Joy geweest en boven verwachting genoten. Is inderdaad wat passief aan het raam maar boven bleek ze alle tijd te hebben. Eerst even wassen, daarna wat knuffelen en zoenen. Beetje likken aan mijn stam en condoompje er om en zalig pijpen. Zo zalig dat ik even uitstel vraag; en toestemming om haar lekker te likken. Gaat haar poesje even goed wassen en komt vervolgens in 69 op me zitten. Heerlijk. Na wat beter pijpwerk helaas iets te snel afgemaakt maar dat lag aan mij. Wat schetst mijn verbazing, bij het naliggen en kletsen klaagt ze over pijn in rug en arm. Ik bied massage aan; die ze zich prima laat welgevallen. Na een kwartiertje vraagt ze of ik nog een keer wil komen en begint ze heerlijk mijn stam met olie te masseren. Ter verhoging van de feestvreugde krijg ik ook nog een vinger (met condoom) in mijn anus. Heerlijke GFE en zonder gezeur over prijs of bijbetalen. Herhalingsgevaar groot dus.

Commentaar

als aanvulling op bovenstaande

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (Tha) (goed)

Kom net van eindhoven af, was weer botergeilll en een paar weken heb ik een zware tik van De Thaise Dames.............Kwan was bezig optemaken dus ik dacht niet storen, t ZOVEELSTE rondje gemaakt weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............
                en toen kwam ik Joy tegen, heel simpel toch heeel mooi en leuk lichaampje zoals normaal!!!!!!!!!!!!!!!! maaar binnen was helemaal superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
                terwijl dat ze al een tijdje hier zit!!!!!!!!!!!!!!. mij nooit echt ZO opgevallen,, maar deze dames moet je heel lief aan pakken en Respectvol mee omgaan en ddan krijg je VEEL voor terug, voor wat GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (Tha)(goed)

Vandaag bij Yoy geweest. Het is en blijft een schat van een meid. Iemand die nog gewoon de tijd voor je neemt en waar je nog in (gebrekkig) Nederlands mee kunt praten. Hygiene is goed, en de sex is ook prima. Na een paar weken afwezigheid (Groningen, Thailand is ze voorlopig weer aanwezig op Baekeland plein.
                  Met haar deze site besproken en bovenstaande (beschreven door sabbelaar) NZC kan niet waar zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door een_brabander Bekijk bericht
                    Vandaag bij Yoy geweest. Het is en blijft een schat van een meid. Iemand die nog gewoon de tijd voor je neemt en waar je nog in (gebrekkig) Nederlands mee kunt praten. Hygiene is goed, en de sex is ook prima. Na een paar weken afwezigheid (Groningen, Thailand is ze voorlopig weer aanwezig op Baekeland plein.
                    Met haar deze site besproken en bovenstaande (beschreven door sabbelaar) NZC kan niet waar zijn.
                    Leuke meid om mee te praten, servicegraad nam vorige jaar per bezoek af. Nu dat ze weer terug is hoop ik dat de service weer als vanouds is. Misschien toch eens weer uitproberen. Zal moeilijk worden aangezien ik eerste langs huisnummer 2 moet lopen.......

NZC bij de Thaise dames op het Baekelandplein geloof ik ook niet.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (Tha)(slecht)

Ik was vandaag in Eindhoven, dus maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om BP te bezoeken. Mijn keuze viel op Yoy, ik ben gek op Thaise DVP's en ze zag er lekker uit. Ze vroeg 50 euri voor 20 minuten, ik had zin om lekker rustig aan te doen dus ik gaf haar 100. Na even lekker kroelen begon ik haar te beffen, maar al na een paar minuten vond ze dat ik haar moest neuken. Ik wilde het nog even rekken, maar dat moest dan maar in soixante neuf. Ze pijpte me even mc, maar al snel begon ze als een gek aan kleine ronnie te sjorren, ze trok hem er bijna af, op het pijnlijke af . Dan maar neuken, maar ze bleef haast houden. Ik was nog geen 25 minuten bnnen en toen vond ze dat ik klaar moest komen want 'het half uuf was bijna om'. Na wat discussie 'kreeg' ik nog 10 minuten , maar ze bleef maar doorzeuren over tijd en geld en toen was ik het zat, aankleden en wegwezen dus. Dat was dus de eerste en de laatste keer, ik haat DVP's die het drukker hebben met klokkijken dan met hun klanten

Commentaar

gisteravond na het werk maar even op het plein aan gewipt

na wat dingen gelezen te hebben en wat beeldvergelijking

uitgekomen bij joy of yoy maakt niks uit zoals je het uitspreekt omschrijft haar het best

was eigenlijk aan het twijfelen omdat mijn eerste ervaring op het plein zeer slecht was

bij een blonde dame rechts bij de een na laatste deur

toch poging gewaagd

in een woord geweldig

ze nam de tijd wilde wel wat weten maar niet eindeloos gelul na een wasbeurtje aan de wasbak

stond ze tegen me aan te rijden helemaal super

beetje spelen en toen dat pijpen heerlijk diep zijn er weinig die het zo makkelijk afgaat

dit is eigenlijk foute boel als ik nu langs ehv kom heb ik er een verslaving bij

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 19, Yoy (Tha)(slecht)

Oorspronkelijk geplaatst door ronald_dz Bekijk bericht
                          Ik was vandaag in Eindhoven, dus maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om BP te bezoeken. Mijn keuze viel op Yoy, ik ben gek op Thaise DVP's en ze zag er lekker uit. Ze vroeg 50 euri voor 20 minuten, ik had zin om lekker rustig aan te doen dus ik gaf haar 100. Na even lekker kroelen begon ik haar te beffen, maar al na een paar minuten vond ze dat ik haar moest neuken. Ik wilde het nog even rekken, maar dat moest dan maar in soixante neuf. Ze pijpte me even mc, maar al snel begon ze als een gek aan kleine ronnie te sjorren, ze trok hem er bijna af, op het pijnlijke af . Dan maar neuken, maar ze bleef haast houden. Ik was nog geen 25 minuten bnnen en toen vond ze dat ik klaar moest komen want 'het half uuf was bijna om'. Na wat discussie 'kreeg' ik nog 10 minuten , maar ze bleef maar doorzeuren over tijd en geld en toen was ik het zat, aankleden en wegwezen dus. Dat was dus de eerste en de laatste keer, ik haat DVP's die het drukker hebben met klokkijken dan met hun klanten
                          Ronald_dz,

Wat raar!

Ik ken Joy/Yoy als een hardwerkende, lieve DVP die net niet op de klok keek. Die wel de tijd nam, die speelde, die zelfs hield van spelen. Liever spelen als neuken. Misschien had ze haar 'periode'? Misschien speelde er iets in de prive-sfeer.
                          Natuurlijk weet ik dat elk bezoek dat beschreven wordt een persoonlijke ervaring is. Dat heb jij meegemaakt op dat moment van de dag met die vrouw. Hopelijk was het eenmalig! Want je zal zien dat Joy/Yoy een echte topper is die weet wat verwennerij is. Ik zeg maar zo: (sommige) aziatische vrouwen zijn oases van sensualiteit en sexualiteit.

Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen
                          Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Yoy (Tha)(goed)

Joy (met een J) is inderdaad weer terug van vakantie. Ze is dezelfde lieve leuke meid gebleven. Heeft niet meer het lichaam van iemand van 18 maar het is allemaal puur natuur. Sex is prima en ze is ook in voor een gezellig praatje. Fijn dat ze weer terug is

Commentaar

Joy is bij mijn weten zeker geen Thaise, eerder Indonesisch naar de tongval, maar dat is even bijzaak.
                              Tot nu ben ik twee keer bij haar binnengevallen en heb twee keer mezelf goed kunnen vermaken.
                              De eerste keer heb ik wel even raar liggen kijken toen ze aanbood om sex tussen de benen (buiten-vaginaal) te hebben, voorzien van een dosis olie. Hoewel ik zelf het eens dolgraag 'zonder' zou willen doen, en de DVP een roomtaartje te serveren, meen ik de algemene gezondheid niet in gevaar te moeten brengen en doe ik geen intiem zonder condoom (ook geen rijd-sex, hij glipt er nét iets te gemakkelijk in).
                              Voor de rest heb ik bij haar zeker een GFE gehad zonder herhaling van de vraagzame activiteit, geen 'aan de bak' mentaliteit, eerder eerst de spieren losmaken met een oliegesmeerde massage. Ze heeft wel een ding met olie trouwens .
                              Daarna afvegen, frans zonder, rijlaarsje eromheen een diverse standjes gymnastiek plegen. Naarmate de lust groeit gaat ze ook steeds intenser meewerken om meer diepte te krijgen, wat voor mijzelf erg prettig is, zeker gezien Boozie een doorsnee lengte heeft en zich dan meer gewaardeerd voelt .
                              Na het hoogtepunt en met gebleken houdbaarheid van de erectie blijft ze nog even liggen met het lid tussen de lippen en knuffelt nog even verder zonder verdere heup bewegingen. Daarna is het wederom tweezijdig wassen en een babbeltje maken terwijl we beide aankleden. Ze is voorzichtiog met Kwan die achter hetzelfde raam zit, zeker als je haar al een paar keer gezien hebt, hoewel Kwan niet het jaloerse type lijkt...
                              Luctor et ejactus.

Commentaar

Yoy is zeker Thais! Ze gaat in Juli een paar weekjes terug naar Thailand.
                                Ze is overigens al 48 maar dat zie je aan haar lichaam niet af !

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Joy (Tha)(goed)

Vandaag een rondje over plein gelopen met in mijn achterhoofd het wordt thais vandaag.
                                  Me keuze viel op joy zeer aardige meid die haar tijd nam en waar je een leuk gesprek mee kan voeren.
                                  En de sex was goed ben tevreden na huis gegaan ,alleen toen ik op het punt stond weer huiswaarts te keren kreeg ze telefoon een klant die zogezegd over 5min daar was.
                                  Vervolgens zei ze doe maar rustig aan en nog even een praatje gemaakt en nog ff gezoend .
                                  Echt een pluspunt dat ze niet zat te pushen om me snel weg te krijgen.
                                  1e bezoek bij deze dame en zeker niet de laatste voor me.

Commentaar

Laats bij Joy geweest, ze viel me op omdat ze op de moeder van een vriendin van me leek, 50 euro afgesproken. Toen ik binnen was vroeg ze naar mn leeftijd en ik zei dat ik 20 was, ze zei van oh ik zou je moeder wel kunnen zijn, kom maar bij mama, dat vond ik wel lache. Toen ik me uit had gekleed ging ik op bed liggen en begon ze me te pijpen mc, toen begon ze grondig mn ballen te likken en haar tong ging steeds meer naar mn anus, terwijl ik een uur van te voren nog gescheten had haha. Daarna gaan neuken in missionaris, toen ik vroeg of ze boven op wou deed ze moeilijk en zei ze dat ze er spierpijn van kreeg, dan maar doggy. Was leuk voor een keer vooral omdat ze op de moeder leek van een vriendin van me maar niet voor herhaling vatbaar. GR.

Commentaar

Ik heb een massage en aftrekken met olie gevraagd. In een woord geweldig.
                                      langzaam opbouwen met een spetterende finale.
                                      Zonder condoom aftrekken met de handen met olie, het spoot tot op mijn schouder.
                                      Ze weet alle plekjes te vinden om je op te winden.

Commentaar

In de ochtend deze dame bezocht was zeer vriendelijk. Het pijpen zonder was niet afgesproken ze zoog op me ballen en ik sla speels met me lul op haar lippen. Ik gaf aan pijpen zonder graag, was verder geen probleem. Naar diverse standjes weer voldaan vertrokken.

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 02, Joy (Tha)

Afgelopen woensdagmiddag even op het plein geweest maar mijn favoriet Ibbi is nog steeds niet terug . Dus maar even binnengewipt bij een vroegere favoriet van me: Joy.

Was na zoveel tijd toch wel weer gewoon erg lekker. Begonnen met pzc. Daar is ze wel héél goed in! Daarna haar gelikt tot ze begon te giechelen en even later schokkend klaarkwam. Echt of niet, dat was prima. Dan nog lekker cowgirl en uiteindelijk in doggy afgemaakt.

50 euro's welbesteed voor een lekker halfuurtje.