Maureen (Nig), Eindhoven, Baekelandplein 16

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maureen (Nig), Eindhoven, Baekelandplein 16

Afgelopen nacht een bezoekje gebracht aan de Nigeriaanse Maureen. Klein vrouwtje met veel geile truckjes. Heerlijk zoals ze mijn ballen masseerde terwijl we bezig waren. Ze kreunt en gilt wat overdreven maar verder een goede ervaring.

Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Maureen (uitstekend)

Vandaag was ze weer op het plein. Ze was enkele maanden in Amsterdam, maar is nu weer terug.
    Ik heb haar al enkele keren bezocht en elke keer wordt de sensatie groter.
    Ze is altijd vrolijk en neemt er de tijd voor. Wat kan dit kleine vrouwtje geweldig pijpen en neuken. Ook de hygiene is prima (wassen vooraf) en ze houdt er ook van als je haar lekker verwent.
    Hopelijk een blijvertje.

Commentaar

Maureen is inderdaad het donkere, kleine meisje met de ponny. Ze kijkt heel ondeugend uit haar ogen en is altijd vrolijk als je haar bezoekt.
      Haar service heb ik al eerder beschreven.
      Wees lief voor haar, dan blijft ze hopelijk nog lang op het plein.

Commentaar

Maak van die cup D maar B hooguit kleine c Maar dat maakt haar niet minder OK!

Groet feelgood!
        Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

Vandaag de stoute schoenen maar eens aangetrokken en een bezoekje gebracht aan maureen. In alle voorgaande berichten is echt niks teveel gezegd. ze masseerde heerlijk mijn ballen terwijl we bezig waren, en blijft je constant met zaadvragende ogen aankijken. verder neemt ze ook alle tijd voor je, maar volgens mij genoot ze er zelf ook van want toe ik het cd vol had en aan het aankleden was zei ze me ýou fuck great'. verder kreunt en gilt ze wat overdreven maar niet storend, en ik zelf word er alleen maar geiler van. zo ook van de grove taal die ze uitsloeg als 'do you wanna fuck me' en terwijl we bezig waren herhaalde ze dit meerdere malen .

Ik denk dat ik haar vanaf nu vaker ga bezoeken.

Commentaar

Gisteren bij Maureen geweest erg lief meisje,heerlijke borsten met hele mooie tepels.
            Vooraf heeft ze me lekker met washandje gewassen één maal op bed heerlijk rustig mc gepijpt en na een tijdje kroop ze boven op me en heerlijk in cowgirl positie afgemaakt,zeker voor herhaling vatbaar lieve mooie meid.

Commentaar

Een paar dagen geleden was ik op het Baekelandplein. Op zoek naar een meid om me van wat overtollig zaad af te helpen. Omdat ik niet al te veel tijd had, maakte ik snel mijn keuze. Het werd Maureen. Maureen is een donkere, kleine meid met prima borsten en een vrolijke uitstraling.
              Het pijpen was goed, ze nam er echt wel de tijd voor. Daarna bracht ze haar lekkere zwarte poes tot vlak boven mijn paal, om zich daarna geroutineerd te laten zakken. Mijn lid had het goed naar z'n zin in haar gastvrije scheur en ze begon me heerlijk te berijden. Hierbij kreunde ze inderdaad wat overdreven, maar dat hoort voor sommige meiden nu eenmaal bij het spel. Toen het tijd werd voor het tweede standje gaf ik aan dat ik wel zin had in doggy. Gedwee ging ze op handen en knieën voor me zitten. Probleemloos vond mijn pik weer de weg naar haar warme holletje. Al snel was ik haar zalig aan het neuken. En daar was ik aan toe ook!
              Steeds heftiger werden mijn bewegingen, steeds luider mijn gehijg. Tot ik m'n geilheid niet meer de baas kon en ik me stevig aan haar vastgreep voor een explosie van genot.
              Na afloop, tijdens het aankleden, maakte Maureen me zowaar aan het lachen. ´You are a good fucker, I think you practice a lot, with girls like me!´
              Ja, mensenkennis heeft ze wel...

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Maureen (goed)

Afgaande op de goede recensies ook eens geprobeerd.
                Hygiene en service was inderdaad erg goed, ze is ook heel vriendelijk en spreekt redelijk goed nederlands en erg goed engels.
                Echte deepthroat gehad, dit voor de liefhebber.
                Toch is ze niet echt mijn type, iets te mollig en wat slappe borsten.
                Ik hou meer maar magerder en strakker.
                Daarom voor mij geen herhalingsgevaar maar dat ligt zeker niet aan Maureen.

Commentaar

Tijdje geleden ook bij haar geweest en een leuke verrassing van haar gekregen misschien een verademing voor jullie. ik mocht haar in het gezicht spuiten en ik kan zeggen dat dit best leuk lekker en geil was super meid deze black beauty. Zat trouwens niet in het basis pakket moest wel wat bijbetalen was 50 euro kwijt voor alleen pijpen en een facial.
                  I like them big bigger biggest!!!

Commentaar

Ik heb ook een keer mogen genieten van de uitstekende kwaliteiten van de schone.
                    Zo ook een aantal weken terug. Ik was op de terug weg van een feestje in de lichtstad en had best wel zin in een beetje ontspannig. Dus ik naar het plein toe. Na een rondje gelopen te hebben viel mijn oog op een briefje dat Maureen tegen het raam had zitten. Nieuwschierig keek ik er naar. Er stond een woord op. Trio. Maureen wenkte me en maakte de deur open.
                    Ze bood me een trio aan met haar raamgenote Gina. Na wat gebabbeld te hebben over de prijs en wat er wel en niet kon, besloten om toch met deze twee kanjers naar boven te gaan.
                    Eenmaal begon Maureen me te helpen met uitkleden, terwijl Gina zich aan het wassen was.
                    Na me zelf en kleine Jonny te hebben gewassen lekker op bed beland. Ondertussen waste Maureen zich ook even van onderen en terwijl ze daar mee bezig was begon ik al wat te kroelen met Gina.
                    Nadat Maureen ook op bed was beland heb ik heerlijk genoten van het uitzicht op deze twee goddelijke lichamen.
                    Gina kwam langs me zitten en begon zich lekker te strelen terwijl Maureen even snel een cd om kleine Jonny deed een me heerlijk begon te pijpen.
                    Tering wat kan die meid zuigen(een Nilfisk is er niets bij).
                    Ondertussen was ik Gina ook lekker aan het strelen en ze kwam met dat lekkere poesje op me zitten en ik begon haar heerlijk te likken. Hierbij genoot overduidelijk.
                    Ik moest me zelf erg inhouden anders had me kruit al bij de pijpbeurt van Maureen verschoten.
                    Ik gaf te kennen aan Maureen dat ze het wat rustiger aan moest doen.
                    Dit deed ze ook(gelukkig).
                    Na wat afgekoeld te zijn en wat wederzijds gespeel van de dames met elkaar, toch besloten om Gina te gaan neuken.
                    Gina deed wat glijmiddel op haar doosje en en vers cdtje om kleine Jonny en het feest kon beginnen. Maureen pakte kleine Jonny en leidde hem naar het grotje van Gina. Ik schoof langzaam bij deze hongaarse naar binnen, terwijl Maureen achter me zat en met heerlijk lichaam en lekker borsten.
                    Onder het neuken van Gina gleed Maureen lekker over me rug. Ook masseerde ze mijn ballen en bilnaad. Wat was dit heerlijk.
                    Ook hijgde ze geile praat in mijn oor. Ik kon ook wel zien dat Gina ook lag te genieten. Na van missionaris naar cowgirl te zijn gegaan(met Maureen heerlijk op mijn gezicht) lekker klaar gekomen.
                    Ik was zou lekker gekomen dat ik geen zin had om op te staan.
                    Gina bood me aan om me even te masseren en pakte de olie.
                    Ook Maureen smeerde zich in met olie en heb een heerlijke btb massage gehad van deze kanjers. En als klap op de vuurpijl werd ik ook nog even naar mijn tweede hoogtepunt geholpen door twee paar geweldige handjes.
                    Al bij al was dit een van de prettigste ervaringen op het plein die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Was getekend JonnyFontane

Commentaar

Ook ik heb me best vermaakt met Maureen vrijdagavond ze is een lekkere meid met dito figuur daarbij ook nog eens zeer vriendelijk!
                      Aanwinst voor het plein!
                      groet,
                      feelgood
                      Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Maureen (Nig) (uitstekend)

Maureen is weer terug, eerste keer bij haar en gekozen voor alleen pijpen, dat deed ze heerlijk. Klein maar zeer fijn met mooie borsten en zoals hierboven beschreven een ondeugend gezicht dat je geil aankijkt tijdens het pijpen.
                        Grand Cru aime la pipe

Commentaar

Het is kermis in Eindhoven! Na het bezoeken van de leuke kermis had ik (gelukkig) nog een paar centjes over. Op naar het Baekelandplein dan maar! Na een paar rondjes te doen zag ik niet veel goeds. Had geen zin in een Oost-Europese dus de lekkere chocolaatjes maar geïnspecteerd.

Ik had Maureen al in de gaten hoe ze daar lekker stond in haar wit setje lingerie waarbij de bikini te klein was wat erg geil leek. Ze spreekt erg goed Engels! Was verbaasd! I want to see some ID first baby. Ik moet helaas zeggen dat ik er inderdaad nog klein uitzie maar dit was de eerste keer dat er om bewijs gevraagd werd om te laten zien dat ik 18 ben! Ik liet haar me rijbewijs zien en ze zei: you look 15! Come in baby!

We gingen naar boven en daar kleedde ze me uit en al staande pijpte ze me op een ontzettend lekkere manier waarbij ze haar handjes gebruikte, haar tandjes, lippen, zuigtechniek gewoon alles! Zalig! Hierna duwde ze me op het bed en sprong ze op me en begon ze op me te springen. Hier mocht ik aan haar lekkere tietjes lekken wat ik met een enorm plezier deed! Ze likte aan me oor wat tegelijk raar maar ook lekker was. Nooit eerder gehad. Ze fluisterde 'do you want to fuck me?' Het antwoord kun je al raden. Ze ging lekker liggen en kort daarna neukte ik haar hard terwijl ik nogmaals aan haar tieten likte. Ze naam me bij het hoofd vast en ze keek me geil aan terwijl ik haar neukte. Ze heeft kleine oogjes vind ik. Ik vroeg hierna om doggy om het nice af te maken. Ze hield haar beentjes toe en ik nam haar bij haar tieten vast terwijl ik me voorover boog op haar rug. Niet kort daarna ging ze plat liggen waarbij ik mezelf op haar liet vallen en zo in een explosie klaarkwam alsof het mijn eerste orgasme was!!!!!!!!!!!!!!!

Dit was een topper mensen! Ik kan deze meid aan iedereen aanraden!

Commentaar

Aangezien de dames op m'n verlanglijstje er niet waren of al waren gestopt (het was al laat), terecht gekomen bij Maureen. Gevallen voor haar enthousiasme en blije uitstraling. Viel achteraf toch wat tegen. Borsten waren niet zo mooi als in de verpakking en ik vond het allemaal iets te gemaakt. Kan soms leuk zijn als die geluidjes maar nu dus niet. Doet wel haar best en leuk voor een keer maar geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Ook bij Maureen terechtgekomen. Gekozen voor PZC en dan doggy-style afmaken. Dan is de kans op trucjes het kleinst en dat kan geen kwaad bij Afrikaanse dames.

Aan het raam zag ze er echt mooier uit. Eenmaal binnen vond ik het overal wat hangen. Mollig, wat hangende kwabben en hangtieten. Ook niet zo groot als ze aan het raam leken. Ik denk ook dat ze al begin 30 is in plaats van de 22-25 die hier staat. Heb er naar gevraagd en ze zei dat ze 24 is. Geloof er geen snars van. De volgende keer maar het ID aan Maureen vragen i.p.v. dat Maureen het ID vraagt aan wandelaars.

Het pijpen was uitstekend. Ze nam de Kapitein lekker diep in het mondje en wist duidelijk waar ze mee bezig was. Het pijpen was zeker de centen waard en alles zonder rubber. Neuken was normaal, niet slecht, niet goed. De vulgaire taal die ze uitslaat maakt me geil, maar het kwam er wel allemaal erg nep en gemaakt uit. Zo ook haar vriendelijkheid. Ze bedoelt het goed, maar het ligt er veel te dik bovenop...

Recensie misschien wat negatief, maar het pijpen was goed. Ik mocht ook wel beffen en aan haar tieten likken, maar daar vond ik d'r niet echt aantrekkelijk genoeg voor.

Commentaar

Gisteren ook een bezoekje gebracht aan Maureen, gekozen om haar ondeugende ogen , borsten en lekker kontje.Na overleg uitgekomen op pijpen en neuken en diverse standjes 80 euries , ze doet alles alleen met condoom.

Qua hygiene was het goed ik heb het wel is slechter meegemaakt mijn leuter werd teder gewassen en toen begon het festijn, wat kan deze dame overheerlijk pijpen , standje 69 met uitzicht op haar geil kontje, spelend met haar poesje wel met vinger condooms kon er maar niet genoeg van krijgen.

Maar goed dat ze rekening met me hield anders was ik al na 10 minuten ontploft.

Uit eindelijk na verschillende standje op dogie style en uitzicht op haar geile kontje heerlijk klaargekomen.

S’avonds weer terug gegaan voor het zelfde en het was zeer bijzonder, verslavings gevaar is groot bij deze dame met een goed gevoel voor humor.

Moments

Commentaar

Vandaag rond de middag ook maar eens gewandeld over het plein. Met Maureen even gepraat, ze riep mij aan de deur. Haar enthousiasme vond ik leuk, lekker compact body met prompte billen, en ietwat hangende tieten. Haar gezicht was flink opgemaakt, de huid, ik weet niet of ik haar daar zou mogen kussen. Voor neuken, pijpen vroeg ze 50. Beffen er bij 80. Ben nog in overweging.

Commentaar

was vandaag maar eens naar het beakeland plein gegaan en voor maureen gekozen.
                                    ik had voor p+n gekozen en heb genoten
                                    ga zeker nog eens terug

Commentaar

Hoi medewandelaars,

Ben net terug van Maureen.
                                      Ze is een supermeid. Echt waar. Ik had wat reserves over Afrikaanse vrouwen, cfr. Gent/Oostende en de TMM aldaar. Maar zij heeft me over de schreef getrokken.
                                      Ik ga niet uit de biecht klappen maar laat ons zeggen dat zij heel ervaren is in alles.

Behandel haar met respect en we mogen er zeker nog lang van genieten.

Groetjes enne ... keep on walking,

Mark Maessen
                                      Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Maureen (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Masterdragon Bekijk bericht
                                        Afgaande op de goede recensies ook eens geprobeerd.
                                        Hygiene en service was inderdaad erg goed, ze is ook heel vriendelijk en spreekt redelijk goed nederlands en erg goed engels.
                                        Echte deepthroat gehad, dit voor de liefhebber.
                                        Toch is ze niet echt mijn type, iets te mollig en wat slappe borsten.
                                        Ik hou meer maar magerder en strakker.
                                        Daarom voor mij geen herhalingsgevaar maar dat ligt zeker niet aan Maureen.
                                        Voor mij hetzelfde heb dr eens goed bestudeerd met n praatje aan de deur
                                        borsten idd wat je zegt en figuur is net niet slank en strak jammer want dat zou haar n toppertje zoals Ibbi gemaakt hebben
                                        verder vond ik r wel vrolijk maar beetje oppervlakkig niet de echte energie waardoor je aangestoken word om naar binnen te gaan meer het type hijgplaat voor als je al op springen staat en klaar wil komen maar voor tough fucking ga je ergens anders heen
                                        wel een van de betere dat wel..
                                        I betcha somebody s gonna call the cops
                                        dirrrrrtyyyy

Commentaar

Re: Eindhoven, Baekelandplein 16, Maureen (Nig)(uitstekend)

Op vrijdagochtend Maureen bezocht. Verleid door haar blik en haar gele bikini, die weinig te raden laat.
                                          Na het uitkleden deed zij mij vingercondooms om en drukte mijn vingers in haar kutje. Terwijl ik haar vingerde deed zij miij het grote condoom om. Op bed zittend haar langzaam achterwaarts op schoot getrokken, waarbij ik bij haar binnen gleed. "You have a big cock". Zonder terugtrekken van standje veranderd. Maureen gebogen voorover en ik achter haar met mijn handen vol borst. Heerlijk klaar gekomen. Na nog een praatje tevreden vertrokken.