Leticia (Dom), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 22

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leticia (Dom), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 22

Boot 110-2. Daar zit altijd een getinte meid (Marokkaans/Indisch/Surinaams) Ze spreekt NL en heeft m.i. een fabuleus lijf. Ze is lief, aardig en geniet er zelf ook wel van. Ze doet geen extreme dingen (anaal) ook geen tongzoenen. Je mag er wel lekker likken. Heeft prachtige borsten (ECHT) Kortom ik beveel haar een ieder aan. Trio is ook mogelijk (v.v.m.) Ik heb haar nu al een paar keer bezocht. Ik ben nog niet een keer niet voldaan weggegaan

Is weer terug op het Zp kamer 106-2 alléén door de weeks.
    Ze heet overigens Letitia en is Dominicaans.
    Al een paar keer bij haar geweest en was altijd goed, geen extreme dingen en nooit geen haast.
    Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen

Commentaar

Afgelopen maandag rond een uur of 12 bij Leticia geweest. Een goedlachs lekker ding.
      Afgesproken p+n+bef voor 75 eurootjes.
      Pijpen doet ze erg lekker. Met haar tong de gevoelige plekjes van je eikel weten te vinden en deze dan ook goed weten te beroeren. Daarna standje 69. Wat een heerlijk doosje. Schoon schoon en nog eens schoon. Aan het neuken zijn we niet toegekomen omdat ik op ontploffen stond. Heerlijk met haar doosje in je mond je lading in haar mond (mc) lozen.

Zeker de moeite waard heren.

Commentaar

2-10-2003:
        Al vele malen bij Leticia geweest en is voor mij de liefste en de lekkerste.Geen extreme dingen altijd met een goed gevoel weer vertrokken.
        Ze weet alle plekjes inderdaad goed te vinden.Normaal tarief p+n 50 euro,koffie/thee kost daarin tegen 70 euro(geen geintjes)Ik hoop haar snel weer te zien,heb nu weinig tijd,druk,druk,druk

7-10-2003:
        Had toch nog even tijd om haar nog een keer te bezoeken, zal nu voorlopig wel even duren. Was weer heerlijk en is ook nog een dame die je niet gelijk de deur uitwerkt ( gewoon een prettig persoon ). Spreekt goed Nederlands, je kunt dus ook nog een goed gesprek met haar voeren als je dat zou willen .
        (Enne die van haar zijn echt, niks geen siliconen).

Ze is voor mij nr.1

Commentaar

Weer eens bij Leticia geweest, was weer heerlijk.
          Ze is altijd vrolijk (die keren dat ik bij haar ben geweest). Van buiten lijkt ze vrij lang, maar ze is hooguit 1.60 mtr. Wat de rest betreft sluit ik mij graag aan bij de recensie van BenDover.
          Eigenlijk wel vreemd dat er over zo'n mooie Latina zo weinig geschreven wordt terwijl anderen die mijns inzien helemaal niet zo bijzonder zijn hele hoofdstukken worden geschreven, misschien heb ik wel een vreemde smaak (Blijkt maar weer dat smaken verschillen, gelukkig maar).

Commentaar

Ik ben het met voorgaande schrijvers eens. Letitia staat bij mij al geruime tijd in de top 5 van het zandpad. Waarom? Simpel...ze heeft een heerlijk lichaam met misschien wel de mooiste natuurlijke borsten van het hele pad! Stevig, lekker gevormd, gevoelige tepels en heerlijk in de hand liggend. Wat wil een echte tietenfreak nog meer?
            Sex met haar is wat middelmatig. Vaak dezelfde standjes en weinig afwisseling. Geen extremiteiten. Soms de tong tussen haar benen (ze heeft een megaklit!). Bij elkaar zeer zeker niet slecht, maar zeker niet uitdagend wanneer je vaker bij haar komt.
            Wel is ze een hele rustige dame die zeker niet met het horloge in de hand de boel staat af te werken. Wie van een relaxte wip houdt en geniet van het uitzicht van bijna perfecte tieten is ze zeker de moeite waard om te bezoeken.
            Afgelopen zaterdagavond heb ik haar voor het laatst bezocht en het was weer vanouds nadat ze een tijdje afwezig was.

Commentaar

Gisteren ander half uur bij Letitia geweest. Voor het raam lijkt dit een heel verlegen meisje. Eenmaal binnen verandert dit snel. Dit meisje heeft een heel mooit figuurtje, mooie borsten en lekker kontje en geschoren kutje. Na eerst wat met haar gepraat te hebben, heb ik haar lekker gemasseerd. Daarna heeft ze me lekker gepijpt met haar lekkere bekkie. Lekker met haar tong om je eikel heen draaien en af en toe flink diep in haar mond. Heerlijk hoe je het genot van onder uit je lul omhoog voelt gaan. Na het pijpen haar lekker geneukt. Duurde niet lang me lul stond op springen. Daarna heeft ze mij nog lekker gemasseerd. Enig min puntje wat dat ze bleef zeuren of ik morgen niet terug kwam. Ze had namelijk geld nodig voor haar vakantie in de dominicaanse replubliek. Heren doe u voordeel met dit meisje

Commentaar

Afgelopen zaterdag Laetitia weer eens bezocht, eerst heeft ze mij heerlijk gepijpt vervolgens heb ik haar gelikt, kies ik altijd voor als ik bij haar kom (gemiddeld 1x week en 1x week bij Jamy, over haar hoef ik niet te schrijven staan al genoeg recensies van). Vervolgens eerst zij boven en daarna op z'n hondjes afgemaakt.
                (Alleen jammer dat ze niet meer vrij is anders had ik zeker werk van haar gemaakt, dan Jamy maar proberen).

Commentaar

Na een weekje van afwezigheid (vakantie in Spanje, zag haar 's ochtends weggaan met haar amigo) weer bij mijn Dominicaantje geweest. Deze keer gekozen voor standje 69 en daarna (net als Mr.X) haar op haar rug gelegd en verder gegaan met likken (komt ze thuis te kort zij ze, is toch heerlijk om te zien dat deze dame echt klaar komt van je inspanningen).
                  Daarna het op z'n hondjes afgemaakt.
                  Een raad aan haar amigo beter je best doen anders raak je haar kwijt aan mij.

In haar vakantie eens bij Dina geweest, niet zo'n mooi lichaam als Laetitia maar pijpt wel erg lekkr (ZC).

Commentaar

Ben een paar weken geleden bij Laetitia geweest, omdat ze er natuurlijk lekker uit ziet maar ook omdat ze mijn blik vast wist te houden. De meeste meiden kijken weg, maar zij niet. een goed begin

Ze probeerde wel even haar best te doen, maar ze nam helemaal geen initiatief. Allemaal zo standaard, zonder passie. Had ook het gevoel dat ze er niet bij was met haar gedachten. Zij gaf mij niet het gevoel wat sommige anderen mij wel geven. Misschien moet ik het nog een keer proberen.

Commentaar

Vandaag de prachtige borsten van Laetitia voor het eerst bewonderd. Zeker een prachtig lichaam met een geschoren poes. Zij is nu 26 jr. oud en 1,61 lang. Ze is zeker vriendelijk en lijkt niet gehaast. Toch vind ik haar ZEER PLICHTMATIG haar centjes verdienen. Na het uitkleden gaat ze handig bij je knieen zitten met haar onderbenen over je benen: vast is vast , zullen we maar zeggen. Het pijpwerk is zeker niet boven het gemiddelde (oppervlakkig, niet diep en kort). Daarna nestelt ze zich in de kussens zodanig dat je niet diep kan penetreren. Je mag aan haar volle borsten zitten, maar daar blijft het bij. Waarom ze mij op mijn kont slaat is voor mij een raadsel: van deze wijze van 'strelen' raak ik niet opgewonden. Strelen over het gezicht en het haar wordt eigenlijk niet op prijs gesteld en van haar lipjes (ja, in bedoel die tussen haar benen) moet je gewoon afblijven. Als troost mocht ik kort naar een showtje kijken: zij streelde zichzelf tussen haar benen (zonder details). :-X

Nu staat haar gemiddelde op 7,9 en DAT IS VEEL TE HOOG. Hou het maar op een standaard bezoekje dus een KLEINE 7 en dat verdient zij eigenlijk met haar vriendelijkheid en haar prachtige gezicht/lijf. Dat laatste is inderdaad een plaatje.

Commentaar

Na een aantal weken weer bij mijn nr.1 geweest . Was weer zoals vanouds:P. Rustig pijpen en neuken (zeker niet plichtmatig !!) en alles met condoom (is wel zo veilig en hygiënisch, ik snap niet dat sommige mannen dat risico willen lopen en persé gaan voor zonder condoom, waardoor sommige vrouwen, steeds meer overigens, onverantwoorde risico's nemen).

Eén tip voor de vorige schrijver, maak vooraf afspraken wat mogelijk is en wat niet. Voorkomt een teleurstelling en verwacht je voor 50 euro dat je alles krijgt (pijpen, neuken en beffen)? ??? Zijn er denk ik heel weinig die dat doen.

Commentaar

Gisteren weer bij deze dame, met de mooiste natuurlijke borsten :P
                          van het Zandpad, geweest. Was, zoals altijd, heerlijk. Zij vertelde dat ze deze week
                          (ik meende tot en met vrijdag) voor het laatst is, gaat een maandje op vakantie. :'( :'( Dus als
                          je nog langs wil moet je opschieten.

Commentaar

Maandagmiddag (05-07) even op het zandpad geweest en daar zag ik op 126-4 een prachtige meid staan en ik dus ff naar binnen...
                            Toen ik vroeg wat het koste zei zij 25 euri waarop ik vroeg mag ik jou zoenen, beffen en neuken hoe ik wil...
                            Ja zij zei alles mag, lekker spelen met elkaar...
                            Dus ik verder naar binnen wat een mooi figuur had ze en wat lief....sorry maar zij vroeg 50 euri een klijn tikfoutje, maar met haar lekkere lichaam en hoe ze je aankijkt in de spiegel als je haar neemt maak je wel tikfoutjes.....

Ze klede zich gelijk uit en vroeg of ze even mocht bellen...tijdens het bellen kon ik haar lekker betasten en bekijken...na het belletje pakte ze mij lekker in het kruis en ik voelde mijn paal al groeien en kuste haar heerlijk waarna zij mij begon uit te kleden.
                            Toen ik ook naakt was begon ze lekker met mijn paal en noten te spelen waarna zij het jasje eromheen deed en mij goddelijk begon te pijpen....
                            Tijdens het pijpen kwam zij met haar heerlijke kutje boven mijn gezicht en kon ik haar heerlijk likken zo zijn we zeker 15 min bezig geweest toen zij vroeg hoe wil je mij nemen en je raadt het al....vanachter....
                            En toen was het zo gebeurd....
                            Na mijn HP bleef zij nog lekker met haar kontje nadraaien tot mijn slap geworden paaltje er vanzef uitfloepte........ECHT EEN GODDELIJKE ERVARING.

Zij vertelde mij dat haar naam Lititia of zoiets was en dat zij uit Brazilie kwam en pas terug was van vakantie en werkt van maandag tot zaterdag van 13.00 t/m 19.00 uur.

En ze is in trek...toen ik naar buiten kwam stonden er twee andere wandelaars te wachten....

Commentaar

Eindelijk is het er van gekomen, na maanden van vragen en smeken (op mijn kniëen) zijn we naar een hotel gegaan . Ik ga niet zeggen hoeveel het mij gekost heeft maar ik vond het waard en ik heb twee primeurs gehad bij haar, getongzoend en nog iets wat ik hier niet mag vertellen van haar omdat ze dit niet met "klanten" doet (eigenlijk alleen privé). Ze is ook weer vrijgezel vertelde ze, dus ik heb weer alle kans om haar te in te lijven in mijn harem.

We hebben die nacht verschillende keren "de liefde bedreven" en 's ochtends werd ik op een wel hele lekkere manier wakker gemaakt. :P :P

In de weekenden werkt ze tegenwoordig veel in Alkmaar (of ze is bij mij ;D ;D ;D).

Commentaar

Na een aantal weken "vreemd" te zijn gegaan toch weer bij mijn favo geweest en tot mijn schrik er achter gekomen dat ze begin december op vakantie gaat :'( :'(.
                                Dat was het slechte nieuws.

Nu het goede nieuws.
                                Mijn bezoek deze keer was weer als vanouds", laatste keer was minder (was reden van "vreemd gaan" ;D).
                                Ze heeft me lekker lang gepijpt, daarna standje 69 en daarna heb ik haar gelikt tot ze kwam.
                                Vervolgens in missionaris en daarna in doggy style "geëindigd.

Laeticia ik zal je missen de komende maanden. :'(

Commentaar

Ben bij een domenicaanse schoonheid geweest, met mooie borsten, en extreem hoge hakken. Alleen stelde ze zich voor als Lativa.
                                  Denk serieus dat het dezelfde is, ook bij mij was de sex niet heel sprankelend, maar wel OK. Is wel zeer mooi voor een Domenica. En uitermate mooie tieten. Ze had een zwarte lederlook bustiëre aan.

Commentaar

Ben ook reeds een paar keer bij Laetitia geweest, een prachtig Dominicaans jong ding.. lekker slank, heel licht getint, mooie borsten en een erg lekker lichaam.. de laatste tijd krijgt ze een heel klein buikje..

Het is wel een dame met gebruiksaanwijzing, hier volgen wat tips:

1. Onderhandel stevig maar charmant
                                    2. Spreek Spaans met haar
                                    3. Bespreek de situatie in de Dominicaanse Republiek met haar
                                    4. Dans tijdens het onderhandelen met haar

Als ze je leuk vindt heb je voor Eur 50 een goede tijd, ze kan lekker pijpen en heeft een lekker nauw poesje... zelf mag ik altijd overal aankomen..

Ik vindt haar kwaliteiten gemiddeld (alhoewel pijpen boven gemiddeld) maar haar looks boven gemiddeld goed..

Commentaar

Vandaag voor het eerst bij Leatitia geweest, wat een prachtige vrouw. Heel mooie borsten. Ze lijkt wat plichtsmatig, maar dat is ze niet. Ze heeft veel contact met je en zegt niet snel nee op iets. Ik werd lekker gepijpt, diep en langzaam, zoals ik het lekker vind. We hebben ook geen standjes meer gedaan, want ik vond het pijpen al lekker genoeg. Ik zal zeker nog een keer komen. Heerlijk en een prachtig lichaam.

Commentaar

Van de week sinds lange tijd weer bij deze heerlijke Latina geweest. Alleen standje 69 gedaan, zij heeft een bijzonder lekker poesje met dito clit, waarbij ik heerlijk klaarkwam met haar doosje in mijn mond. Dat het haar ook niet onberoerd liet bleek wel uit het heftig schokken van haar lichaam. :P

Commentaar

Ben in de loop der jaren regelmatig bij Laetitia "binnengewipt" en ik kan niet anders zeggen dan dat het altijd goed was. Mooie meid, altijd vriendelijk en geweldige borsten. Pijpen kan ze als de beste en ook het neuken is oké. Absoluut een aanrader.