Sonja (Ned), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 18

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sonja (Ned), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 18

Bij deze een aparte recentie van een van de mooiste dames waarme ik het ooit heb mogen doen en die ook nog super goed beviel. De wandeling is al van even geleden, maar deze dame verdiend aandacht. Hopelijk komen er meer reacties.
    Ze begint je als eerste lekker te zoenen (zachte lippen heeft ze) en lekker tegen je aan te dansen en je uit te kleden, dan word james gewassen en krijg je striptease van haar. Er is heel veel mogelijk en tussendoor of als er tijd over is masseerd ze je ook nog lekker (meer info over haar is ook te vinden bij renate) ;D

Na jullie enthousiasme wilde ik vandaag (ong 18:00)natuurlijk ook wel eens een bezoek aan Renate privé brengen. Zoals geschreven gevestigd in een flat, gezellig ingericht.

Sonja was de enige die beschikbaar was. Zoals al door velen geschreven is ze een slanke, knappe vrouw. Na de plichtplegingen ging ze uit de kleren met een leuke striptease, heerlijk geknuffeld en tongzoenen, deed waanzinnige dingen met m'n tepels. Heb haar gebeft. Of ze kwam klaar, of ze faked het knap. Geneukt in missionaris met weer lekker tongzoenen en in doggy style.

Afsluitend nog een echt goeie massage, waarbij we gezellig gekletst hebben. Wat ik nog niet hier gelezen had naast alle kwaliteiten van Sonja, ze is ook een hele sympathieke meid.

Dus spaar weer gauw voor een volgend bezoek ;-)

P.S. Sonja is er maandag- en dinsdagavond en heel de week overdags

Commentaar

O, Sonja!...

Wat kan ik aan al deze berichten nog toevoegen? Niets. Ik zie nu nog sterretjes. Zo lief, zacht en subtiel (met je tong overal), jijzelf ook heel geil en genietend, prachtig lichaam! Ik naschokken...

Misschien iets voor de medewandelaars: als je voor de eerste keer langskomt, heb je nog geen "code". Daardoor valt er geen afspraak te maken volgens de regels van "Huize Renate". Hoewel ik toch via voorzichtig en vriendelijk aandringen wel een soort afspraak heb gemaakt zonder.

Verder is het, wanneer eenmaal in het centrum van Arnhem "gevangen", lastig de weg naar Oosterbeek weer op te pikken. Pas op dat je niet per ongeluk naar Arnhem-Zuid rijdt. Op een gegeven moment stond ik zelfs bij het Gelredome (totaal uit de route).

OK, de aanhouder wint. Sonja kronkelend klaargekomen op mijn tong (minstens twee keer!). Geven is zaliger dan ontvangen. Befstra daardoor ook weer heerlijk klaar! En nu met code :P

Commentaar

Wat een geweldige ervaring bij renate net sonja zeg! Dit is de beste vrouw di ik ooit bij me in bed heb gehad!!!! Eerlijk waar al die eurotjes meer als waar.

Ik moet opschieten want ik heb weer een afspraak met haar!

Gaten neem van mij aan Sonja rules!!!!!

C ya

Commentaar

Ik ben inmiddels 2x bij Renate Prive geweest, beide keren keren met Sonja. Ik kan me volledig aansluiten bij alle positieve recensie die er al geschreven zijn.

Ze begint met je op een plagende manier uit te kleden. Lekker zoenen en zachtjes op je tepels bijten. Vervolgens geeft ze een stripshowtje als ze zichzelf uitkleed. Even wassen en dan op bed.
          Heerlijke pijpbeurt en vervolgens haar gebeft. Ondertussen aan haar sterretje likken vindt ze super!
          De wip was ook great. De eerste keer heb ik haar doggystyle mogen nemen, en de tweede keer heeft ze mij in een mum van tijd klaargereden. Als je tijdens de wip nog tijd vindt om in de spiegel te kijken.......

Al met al een fantatisch adresje !!
          Jee Jee

Commentaar

Voor de eerste keer bij dit Privehuis langsgeweest.
            Alleen Sonja was beschikbaar. Ik trof het wel.... Wat een leuke meid zeg. Ziet er goed uit en kletst er lekker op los.
            Op sexueel gebied niets tekort gekomen. Ze heeft echt aandacht voor de klant en zijn wensen. Absoluut top. Echt een aanrader!
            Ik ga, na deze eerste keer, er zeker vaker heen.
            Ik heb nu een code gekregen, dus afspraken maken is nu geen kunst meer...
            Wat betreft het privehuis Renate: Gezellig ingericht en hygiene staat voorop. Prima! :

Commentaar

;D

Na een hele lange tijd weer eens langs geweest bij Sonja en werderom veel plezier gehad. In mijn uurtje lekker ben ik 2 keer klaargekomen, ben lekker gemasseerd en heb haar lekker gebeft. Ze bracht zelf haar kutje in een ideale positie hiervoor en ze smaakte weer lekker. Weer lekker met die tieten gespeeld en echt genoten. Sonja je was weer geweldig vooral bij ballen hebben genoten van al je aandacht.

Commentaar

Ook ik wil de loftrompet op (of liever nog in) Sonja steken. Vorige week voor de derde keer in anderhalf jaar naar (en in) haar geweest. Haar aanpak is beproeft maar nog steeds heel lekker. Ze wast eerst met veel genegenheid, tederheid en geduld mijn piemel. Dit is een heerlijke binnenkomer. Daarna mag ik op het bed gaan liggen, waarna ze haar sexy pakje uittrekt en zich over me heen kronkelt. Een van de hoogtepunten is dat ze met haar heerlijk geile tongetje mijn ballen masseert en afzuigt. Dit is werkelijk een kunststukje! Daarna bewerkt ze m'n romp, waarbij ze plagerig op mijn tepels bijt. Tongzoenen hoort er ook bij. Daarna gaat ze met haar superzalig riekende doosje boven mijn mond zitten, die ik dan lekker uitlik. Ze smaakt naar de heerlijkste honing die ik me voor kan stellen. Daarna gaat ze me berijden, waarbij ik lekker diep in haar kom. Vervolgens op z'n hondjes haar van achteren genomen, lekker hard en snel. Tenslotte als missionaris tussen haar benen naar een zalig hoogtepunt gereden, waarbij ik het regenjasje barstensvol heb gevuld met m'n inmiddels gloeiend hete zaad. Het enige minpuntje is dat haar borsten door het implantaat koud blijven. Het afzuigen van haar heerlijk stijve tepels maken dit gelukkig helemaal goed! :P Een pluspunt is bovendien dat ze ook heel plezierig is in de omgang.

Commentaar

Een tijdje geleden (enkele weken) een afspraak met Sonja gehad, vanwege de goede recensies hier. Tjongejonge, dat viel toch wel even tegen. Ze is absoluut niet slecht, maar die reclame hier is overdreven. Ze speelt slecht toneel, haar borsten zijn een pijnlijk onderwerp. Waarom niet gewoon natuurlijk laten, lijkt me beter voor iedereen. Ze is lief, ze doet wat je verwacht, maar niet meer. ik begrijp dan ook niet het enthousiasme hier.

Commentaar

Ik ben het laatste jaar zo ongeveer, een regelmatige bezoeker van Sonja. De loftuigingen onderschrijf ik wel, echter de laatste paar maanden is er inderdaad een kentering te zien in de werkwijze van Sonja. Alsof ze het niet meer op kan brengen. Waar het aan ligt weet ik niet. Ik heb ook het idee dat het is gaan spelen naar haar laatste (mislukte) borstcorrectie.

Wachtend op betere tijden.
                    Geilderland wordt steeds groter.

Commentaar

Ik kom net bij Sonja vandaag en ik heb er niets van gemerkt. Ze was lekker geil en genoot er volgens mij ook van. Ze blijft lief en attend dus.... Het kan dat anderen er anders over denken maar ik heb nog niet veel beters/lekkerders ontdekt in deze regio!

ps. ze is best anaal gefixeerd dus ik vraag me wel eens af of ze grieks doet, weet iemand dat?

Commentaar

Twee weken terug dan eindelijk in de gelegenheid geweest om af te spreken met Sonja. En daar heb ik absoluut geen spijt van gekregen. Wat en lekker lijf heeft deze dame, en ze kan er werkelijk heerlijke dingen mee doen.
                        Okee, over haar borstoperatie is inmiddels voldoende gemeld, ik heb me daar helemaal niet aan gestoord. Dit is gewoon een geweldig lekkere dame!
                        We hebben een heerlijk relaxed half uur beleefd waarbij ik uiteindelijk, omdat ik mezelf weer eens niet kon inhouden en dus al snel het condoompje volspoot, nog een heerlijke ontspannende massage van haar kreeg.
                        Overigens geniet ze zelf volgens mij ook optimaal van de sex, ik weet vrijwel zeker dat ze heerlijk klaarkwam toen ik haar uitgebreid likte...

Heren, deze dame is een absolute aanrader. Heerlijk lijf, aardig, mooi, uitstekende sex, kortom: voor elkaar!

8) Dirty Mind
                        What's on a man's mind?!: So many women, so little time (and money).

Commentaar

Sonja is back! Het blijft een geweldig lekker (neuk)diertje. Ze is lief, lekker en mooi (haar borsten nu ook). Zij ziet mij in elk geval snel weer terug.

Commentaar

Sonja is wel het beste/strakste wat er daar rondloopt vind ik, ben er laatst een keer geweest werd wel vriendelijk ontvangen maar kreeg geen honger van de aanwezige dames. Ben wel een keer met Sonja aan het spelen geweest en dat was zeker niet verkeerd! ;D

Commentaar

Vrijdag 11 maart nog op bezoek geweest. Sonja is mooi gerepareerd, hoewel natuurlijk beide borsten niet meer echt zijn. Sonja is een lieve meid die goed weet wat mannen (althans ik) lekker vinden. Behandel haar met respect en je hebt een prima half of heel uur.

Commentaar

Ha, gisteren was ik weer in de gelegenheid om even bij Sonja langs te wippen voor een lekkere opkikker . In de volledig nieuw ingerichte kamer weer heerlijk genoten van deze topper, wat een lekker ding zeg. De seks is formidabel, de sfeer relaxed en ik ben weer heerlijk tot een hoogtepunt gebracht.

Deze dame kan geweldig goed pijpen, waarbij ze ook haar handen heel goed weet te gebruiken, wat lekker zeg! Ze draagt altijd een lekker lingeriesetje en dat vind ik dus ook erg belangrijk.

Ik zal zeker snel weer een keertje langsgaan!
                                Sonja, het was weer helemaal okee.

8) Dirty Mind
                                What's on a man's mind?!: So many women, so little time (and money).

Commentaar

Ik heb Sonja vanmiddag bezocht.
                                  En alhoewel ik geen ervaring heb met het bezoeken van privéhuizen ( was de 1e keer ). Kan ik wel zeggen dat ze een toppertje is. Kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn in privé waar je net zo bij kan genieten. Ze pijpt geweldig lekker ( wel met condoom, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar positief dat ze dit niet zonder doet ) waarbij ze je ballen ook nog een likbeurt geeft. Ze zoent heerlijk. En ze heeft een prachtig geschoren poesje wat fantastisch is om te beffen ;D. Wat wil een man nog meer ?

Ik had voor een uur betaald, en omdat ik een beetje vroeg klaarkwam ( na 40 minuten ). Heeft ze me toen nog 20 minuten een heerlijke massage gegeven

En de mensen die zeggen dat ze de siliconen maar niks vinden. Ik had er geen problemen mee, al kon je wel zien en voelen dat ze siliconen heeft.

Iedereen heeft een eigen smaak wat vrouwen betreft.
                                  Maar ze krijgt van mij een dikke 8.7

Commentaar

Gistermiddag is het ervan gekomen om Sonja uit te proberen,hier stonden zulke goede berichten over haar,
                                    ik vind haar niet slecht maar er zijn betere.Mandy b.v..
                                    Bij het wassen houd ze haar slipje aan,want ze maakte een stripshowtje waarbij ze probeert geil te kijken en ze spint als een krolse kater.
                                    Ze doet erg overdreven geluid maken als ze over je heen kruipt en je kust.Pijpen doet ze goed en tevens ballen likken en zuigen,ze is ook goed te beffen,ze kwam 3 keer klaar met heftige geluiden (volgens mij faked ze) haar kunstborsten zijn hard en niet gelijk van vorm in de rechter zit een deuk.Ik heb liever echte en dan mogen ze gerust klein zijn.Bij het beffen drukte ik een vinger in haar sterretje en dat vond ze goed maar of ze in is voor Grieks weet ik niet.
                                    Het neuken was doorsnee,de tatoege..............op haar achterste gelukkig niet te groot.Als er keuze is bij Renate dan is zij niet mijn eerste keus.Misschien was ze vroeger mooier en beter want ik zag recenties uit 2002.

Commentaar

Re: Arnhem, Alexanderstraat 5, Renate privé, Sonja (8.6)

Na alle berichten te hebben gelezen was het verlangen groot om deze dame eens te ontmoeten. Ik was dan ook diep bedroefd toen ik las dat ze weg was, maar erg blij toe ze weer terug was . het stuur bleef maar trekken naar Arnhem. Onderweg gebeld en ze was beschikbaar die avond.

Eenmaal binnen ontmoette ik een prachtige dame. Gekleed in sexy lingerie en mooie larzen. Damn wat een heerlijk lichaam en wat een heerlijke natte ***. Ze geniet met volle overgave en mijn tong heeft overuren gemaakt. Het was duidelijk te merken en te horen dat ze er van genoot en niet aan het faken was, zoals eerder vermeld werd. Haar pijpen is als een wamre natte deken die over je mannetje heen gaat.

Afgemaakt op zijn hondjes en toen ter afsluiteng een heerlijke massage gehad.

Behandel Sona met respect ze is er 1 uit duizenden.

Pieter ;P ;P
                                      Life is short, enjoy it !!

Commentaar

Re: Arnhem, Alexanderstraat 5, Renate privé, Sonja (uitstekend)

Wil even reageren op mijn ervaring met Sonja. Ze is lekker en speelt goed toneel, voor de meeste voldoende denk ik. Helaas verwacht ik meer van een dame, daarom kan ik niet meer zeggen dan dat ze me matig bevalt, goed voor een lekker partijtje sex, verder niets.
                                        Ik zie steeds meer data en tijden noemen in het forum, waarbij ik me niet kan onttrekken aan het idee dat het om reclame gaat. Prima,ik gun het Sonja van harte, maar ze krijgt teveel lof vrees ik....

Commentaar

Re: Arnhem, Alexanderstraat 5, Renate privé, Sonja (uitstekend)

Ik ben na lange tijd weer eens terug geweest bij deze kanjer en heb er geen spijt van gehad. helaas was ik mijn klantennummer vergeten en duurde het wat langer om een afspraak te krijgen. Maar het was weer als vanouds. Een mooie stiptease na het wassen. Een lekkere pijpbeurt gehad en haar lekker mogen beffen. Daarna in allerlei standjes lekker geneukt en als einde een massage waarbij mijn pik nogmaals in haar kutje verdween en ik voor de derde keer het rubbertje vulde. Een leuke meid met een leuk koppie