Doetinchem geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Doetinchem geouwezwam

Doetinchem geouwezwam

Re: Doetinchem geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door frank0
    Hallo,

Ik heb al aardig wat wandelervaring, maar met name in de FKK clubs in duitsland en in een privehuis in Nederland. Nu kom ik in de toekomst regelmatig in DOetinchem te werken en ben benieuwd naar Escape.

Ik heb geen ervaring met dit soort gelegenheden. Hoe werkt het? Is het een groot gebouw waar de dames achter de ramen zitten? Wordt er wel eens gepijpt z.c.? (In FKK clubs meer regel dan uitzondering.... )

Je klopt aan en spreekt een bedrag af of zo?

Heeft iemand nog andere tips in / rond Doetinchem?

dank
    Frank
    De Escape is een modern bedrijfspand op het industrieterrein in Doetinchem. Er zijn zo'n 40 ramen, verdeeld over 2 verdiepingen. De dames staan in hun kamer achter het raam. Gewoon een dame aanspreken en je wensen kenbaar maken, dan noemt zij de prijs die daarbij hoort.

Pijpen z.c. is denk ik vooral iets wat in clubs gebeurd, de dames zulle er niet te koop mee lopen denk ik. Ik weet dus niet of er ook dames zijn die het wel doen.

Succes.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door reckless1
      Openingstijden?
      Ze zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 11 tot 23 uur

Commentaar

tot 23:30 uur! En uitloop tot 12 uur als je nog bij een dame binnen bent en wellicht binnenkort ook zon- en feestdagen net als de Duitse laufhausen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door manofa1000faces Bekijk bericht
          tot 23:30 uur! En uitloop tot 12 uur als je nog bij een dame binnen bent en wellicht binnenkort ook zon- en feestdagen net als de Duitse laufhausen!