Doetinchem geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Doetinchem geouwezwam

Doetinchem geouwezwam

Re: Doetinchem geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door frank0
    Hallo,

Ik heb al aardig wat wandelervaring, maar met name in de FKK clubs in duitsland en in een privehuis in Nederland. Nu kom ik in de toekomst regelmatig in DOetinchem te werken en ben benieuwd naar Escape.

Ik heb geen ervaring met dit soort gelegenheden. Hoe werkt het? Is het een groot gebouw waar de dames achter de ramen zitten? Wordt er wel eens gepijpt z.c.? (In FKK clubs meer regel dan uitzondering.... )

Je klopt aan en spreekt een bedrag af of zo?

Heeft iemand nog andere tips in / rond Doetinchem?

dank
    Frank
    De Escape is een modern bedrijfspand op het industrieterrein in Doetinchem. Er zijn zo'n 40 ramen, verdeeld over 2 verdiepingen. De dames staan in hun kamer achter het raam. Gewoon een dame aanspreken en je wensen kenbaar maken, dan noemt zij de prijs die daarbij hoort.

Pijpen z.c. is denk ik vooral iets wat in clubs gebeurd, de dames zulle er niet te koop mee lopen denk ik. Ik weet dus niet of er ook dames zijn die het wel doen.

Succes.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door reckless1
      Openingstijden?
      Ze zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 11 tot 23 uur

Commentaar

tot 23:30 uur! En uitloop tot 12 uur als je nog bij een dame binnen bent en wellicht binnenkort ook zon- en feestdagen net als de Duitse laufhausen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door manofa1000faces Bekijk bericht
          tot 23:30 uur! En uitloop tot 12 uur als je nog bij een dame binnen bent en wellicht binnenkort ook zon- en feestdagen net als de Duitse laufhausen!
          De deur gaat anders meestal wel om 23.15 op slot, later dan 23.30 uur binnenkomen mag niet volgens mij en over die andere dagen moet volgens mij eerst de gemeente nog beslissen.
          Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen

Commentaar

deur gaat inderdaad om half twaalf dicht maar je mag tot 12 uur bij een dame binnenblijven maar dan moet je wegwezen anders heeft de dame in kwestie een probleem met de baas. Weet iemand of de Escape een site heeft met foto's van de aanwezige dames? Zodat je weet of het zin heeft om af te reizen? Veel clubs en laufhausen hebben dit en als kenner weet ik snel genoeg of de foto's écht zijn Graag een berichtje hier!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mo1968 Bekijk bericht
              deur gaat inderdaad om half twaalf dicht maar je mag tot 12 uur bij een dame binnenblijven maar dan moet je wegwezen anders heeft de dame in kwestie een probleem met de baas. Weet iemand of de Escape een site heeft met foto's van de aanwezige dames? Zodat je weet of het zin heeft om af te reizen? Veel clubs en laufhausen hebben dit en als kenner weet ik snel genoeg of de foto's écht zijn Graag een berichtje hier!
              http://www.erosescape.nl/ maar deze is nu "under construction". De oude site had het niet dus misschien worden je wensen nu gehoord.

Met een groet,

Kakarot.

Commentaar

Johnny....

Achterin, recht tegenover de linkeringang is kamer 1, daarnaast 2, en zo de klok rond t/m 16, dan de vier kamers in het midden en je zit op 20, boven hetzelfde systeem en je zit op 40.
                De nummers staan in kleine zwarte cijfers op de ramen - dus als je er bent en eerst een rondje wandelt, raak je snel thuis.
                Houd er wel rekening mee dat de kamernummers van veel dames wisselen. Wanneer zij niet (bijna) elke dag komen, kunnen zij steeds op een andere kamer worden gezet.
                Gisteren was het bijna vol. Qua dames maar bijna geen wandelaar te zien, soms is het andersom.

Commentaar

Minimum tarief. Het werd weer tijd voor een verhoging; de vorige is m.i. van 2 jaar geleden.
                  Was een poos niet op bezoek geweest, kreeg ik te horen dat ik te weinig flappen overhandigd had voor enkele boeking. Schijnt al enkele maanden €50 te zijn.
                  Groet S

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
                    dat is dan wél weer goed nieuws. Wanneer is ze er weer?

Las hier ook dat Kelly terug was. Maar die berichten zijn weggehaald. Wie weet meer want kan haar telefonisch nog niet bereiken en volgende week pas weer in die buurt.

Graag een bericht of pm.

Cheers!
                    Robert
                    Die berichten over Kelly zijn helemaal niet weggehaald. Ik heb berichten van jou in haar topic verwijderd, omdat je jezelf tegenspreekt.
                    Eerst roep je begin september dat ze voor een langere tijd op vakantie gaat en twee weken later loop je al weer te vragen wanneer ze terug komt en of iemand haar heeft gespot.

Actuele info over een dame mag in een topic gemeld worden, al het overige nieuws e.d. kunnen in "Geouwezwam".

Groet,
                    Krukkie

Commentaar

klagende dames

was vandaag ook effe in doetichem geweest .was wel druk met wachtende mannen en klagende dames kon ook begrijpen waarom de dames klagen .kwam niet alleen door die tamara die alle klanten had en zo drukker had dan andere .(heb er ook mn ?? bij deze dame maarja dat niet ten orde) maar ook nu die hoge huur prijzen die de dames moeten betalen .
                      het is niet lichtste beroep ter wereld ,heb veel respect voor die dames die zorgen dat andere dames veilig op straat kunnen lopen s nachts en je weet wel waarom .maar hier worden de engelen v de ramen afgezet qua huurprijzen. en wees is realistisch doetichem is geen amsterdam of utrecht waar het super druk is en in escape gemiddeld 20 tot 50 man per dag komen en keuzes konden maken uit 12 dames . zo verdienen somige dames hun huur termijn net of helemaal niet .en daarom begrijpelijk als ze klagen als een nieuwe dame ook nog is veel klanten krijgt waar men afvraagt op haar manier van werken .ik ga graag naar escape als ik in een geile bui bent maar verwacht ook dat die zweer ook heerst in escape .lachende gezichten onderandere. en die was er niet die avond .voor mij is escape the place to be maar moet wel beter worden want ik heb zn gevoel dat veeel toppers verkassen naar andere stad .

Commentaar

Gister(dinsdag-)avond kwam ik rond 19.15 uur door de linkerdeur Escape binnen en toen viel me direct op dat het gordijn van kamer 1 was gesloten. Onmiddellijk vroeg ik me toen af of dat betekende dat Rosaura weer terug is. Want alle trouwe Escape-gangers weten wel dat zij de min of meer vaste bewoonster is van die kamer. De laatste weken was deze kamer steeds 'onbewoond'. Na mijn bezoek aan mijn gavoriet ontdekte ik dat er op kamer 1 een andere dame een werkplek had gevonden. Kennelijk is het zo dat ondanks de hoge kamerhuur er nog genoeg dames zijn die wel in Escape willen werken. Mijn favoriet bevestigde dat de huur inderdaad aan de hoge kant is maar zij vindt dat Escape toch ook veel voordelen biedt. Het is er schoon en veilig met voldoende controle, van 'opgeschoten' jongeren hebben ze geen last. Zelf vind ik dit ook een aangename zaak.

Commentaar

Plattegrond Doetichem

http://www.hookers.nl/adimg/97/doetinchem.gif

Pagero heeft ons het kaartje geleverd en hij staat nu op onze server.

Groet Bobby Vitale
                          Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Pagero heeft ons een geweldige dienst bewezen met deze mooie plattegrond, waarvoor mijn hartelijke dank.

Groet,
                            Krukkie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bobby vitale Bekijk bericht
                              Plattegrond Doetichem

http://www.hookers.nl/adimg/97/doetinchem.gif

Pagero heeft ons het kaartje geleverd en hij staat nu op onze server.

Groet Bobby Vitale
                              perfect

Commentaar

Graag gedaan. Ik had me er al langer over verbaasd dat die er nog steeds niet was van Doetinchem. Zelf gebruik ik de plattegronden altijd wel als ik een reactie geef op een bezoekje die ik bij een dame heb gebracht.
                                Als je de voldaan de deur uitloopt bij de bewuste dame dan let je niet op het kamer nummer en thuis bij het schrijven van de reactie denk je wat was het nummer nu ook al weer.
                                Maar vanaf nu is het vanaf de pc thuis nu dus ook weer te herleiden welke kamer het was.

Succes ermee en dat het maar vaak gebruikt mag worden.

Pagero

Commentaar

Ik ben vorige week woensdag 27 januari in de Escape geweest (voor Nova, maar die was er niet ), maar het was droevig gesteld. Er zaten in totaal maar 8 dames, waar ik totaal geen gevoel bij kreeg.
                                  Ik heb het geld lekker in de zak gehouden en kom een volgende keer wel weer terug......
                                  Het lijkt wel of veel dames na de feestdagen vakantie hebben genomen.

En wat is die (kale) eigenaar trouwens een enorm irritante eikel! Als je ook maar even staat te wachten, komt hij al naar je toe om je te vragen wat je aan het doen bent. Als je zegt dat je op een dame wacht, die bezet is, vraagt hij je dringend en lichtelijk agressief om door te lopen. Net of er zoveel ruimte in de Escape is om door te lopen.
                                  Van verschillende dames heb ik ook al negatieve verhalen over hem gehoord, dat hij met zijn gedrag de klanten wegjaagt. En daar zijn de dames niet zo blij mee......

Commentaar

Vandaag Rosoura weer gespot. Nieuwe gezichten, dat belooft weer veel recenties! Verder gehoord over de nieuwe huisregel : de betreffende dame wordt aangesproken over een" samenscholing" van 2 of meer bezoekers voor haar raam.
                                    Groet, S

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
                                      Wie weet er meer wanneer Rosaura terugkomt in Escape? Las hier ergens dat ze alweer gesignaleerd was maar haar nog niet gezien, haar telefoon staat nog steeds uit en rondvragen leverde geen duidelijkheid op. Ze vertelde me de laatste keer voor ze weg ging dat ze eind januari terug was maar van collega's hoor ik ook dat ze misschien geheel niet terugkomt net als een paar andere dames.
                                      In december kreeg ik de melding via IM dat Rosoura over 2 a 3 maanden weer terug zou zijn in Doetinchem.
                                      Dus eind maart/begin april is de verwachting.

Groet,
                                      Krukkie

Commentaar

Eindelijk ook de achterhoek op streetview

Hierbij escape op streetview te zien:
                                        http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...12,194.88,,0,5

Commentaar

Ik schrijf puur uit persoonlijk ervaring en ik hoef me verhaal niet te onderbouwen. Dit is geen lastercampagne. Kort de bocht? Mij direct beschuldigen van een lastercampagne? Dat is de bocht afsnijden! Ik mag toch zeker gewoon mijn mening geven hier? Ik vind het erg misplaatst om mij er van te beschuldigen. De 1 vindt McDonalds lekker en de ander gaat liever naar een goed restaurant. Zoals ik al zei, ik kom er een tijdje niet meer. Ben er nog wel een paar x geweest en zie en ervaar het zoals ik het heb opgeschreven. Niet meer en niet minder.

Commentaar