Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 08, Anja (v.h. Tatjana)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 08, Anja (v.h. Tatjana)

was maandagmiddag in Haarlem in de rode lantaarn en daar zag ik Tatjana uit utrecht van de laatste boot no.168 laaste raam van en paar jaar terug. ze is nog niks veranderd nog steeds de leuke en gezellige dame met goede servers als toen.

Re: Haarlem, De Rode Lantaarn 6, Tatjana(uitstekend)

Is er nog een overtreffende trap van uitstekend?
    op zoek naar Jolanda...

Commentaar

Haarlem, De Rode Lantaarn 5, Tatiana (uitstekend)

Afgelopen week voor het eerst De Rode Lantaarn in Haarlem bezocht. Was niet erg bijzonder. Beetje blijven rondlopen tot ik Tatiana op kamer 5 ontdekte. Zag er stralend uit met een werkelijk prachtig lichaam. Mooie cup B borsten, een geweldige kont en alles zeer professioneel onderhouden. Afspraak gemaakt over wat wel en niet kon. Alles met condoom (vind ik prima, weet ik in ieder geval dat ze dat met andere klanten ook zo doet > wel zo veilig). Overigens opmerkelijk omdat steeds meer DVP' s , onder druk van de slechte inkomsten, bereidt lijken te zijn de grenzen te verleggen. Dus hulde voor Tatinana die hier niet aan wil meewerken. Eenmaal binnen, even kennis gemaakt met wat kleine kusjes. Tatiana ging zich wassen, terwijl ik mij ontdeed van mijn kleding. Tatiana hielp mij vervolgens ook met het wassen van mijn gereedschap. Vervolgens samen naar bed, een beetje tongkussen,en vervolgens vervolgde zij haar weg met zuigen aan mijn tepels en zuigen aan mijn lul (condoom deed ze heel handig met haar mond aanbrengen. Vervolgens haar lekker gebeffed, waarbij ze een goede response gaf, hetgeen mij stimuleerde het nog beter te doen. Ze kwam uiteindelijk lekker klaar, dat kon ik in ieder geval proeven aan de geile sappen die uit haar kut in mijn mond kwamen. Daarna over gegaan tot het meer intiemere werk. Eerst in missio, waarbij ik haar lekker kon zoenen, en vervolgens in doggy afgemaakt. Was een heerlijke ervaring en ik kom zeker bij Tatiana terug. Ze is mooi, geeft zich over maar houdt de safety goed in de gaten. Is geen klokkijkster. Ze werkt van maandag tot en met donderdag. Soms kamer 4, soms kamer 5 en soms kamer 6.

Commentaar

Re: Haarlem, De Rode Lantaarn 5, Tatjana(uitstekend)

Het fijne met Tatjana vind ik, dat je ook nog eens met haar kan lachen tussen de actie door. Soms om mij, soms om haar.
        Voorbeeld van het laatste: vol overgave was ze bezig, met de rug naar de tv, hield ineens op en zette de tv uit. Straks ga je nog naar haar kijken, in plaats van naar mij ! (het geluid stond al uit)
        En inderdaad, geen klokkijkster. Alle tijd ook voor napraten. Nou is het natuurlijk ook wel rustig de laatste tijd. Als ik 's avonds de Rode Lantaarn binnenloop (doordeweeks), zitten er meestal 1 of 2 dames. Met die 3 van gisteren leek het al druk...

Commentaar

Re: Haarlem, De Rode Lantaarn 5, Tatjana(uitstekend)

Ben van daag weer bij haar geweest. Wat een feest was het weer. Heerlijk gezoend zij mij lekker gepijpt, ik haar heerlijk gebeft tot ze klaar kwam daarna haar heerlijk genomen met nog een gezelig praatje na. Hulde aan tatjana zij ziet mij nog vaak terug.

Commentaar

Re: Haarlem, De Rode Lantaarn 5, Tatjana

Was teveel afgeleid door deze mij geestelijk uitdagende dame. Daar zou ik weleens mee uit eten willen.
            Is een profi dat zonder meer, in ieder geval eentje die het je zeer naar de zin maakt .Qua karakter cq entertainment krijgt ze een 9.
            Een skattepetat-katje, echter niet zonder handschoenen.

Commentaar

Na tevergeefse zoektocht in A'dam naar een van mijn favoriete dames heb ik terug richting huis een tussenstop in Haarlem gemaakt. Lekker van deze dame mogen genieten. het was een geslaagd bezoek Beetje gek doen, grapjes maken en ook nog goede sex. En niet na t lozen meteen wegwezen, maar ze kruipt nog even lekker tegen me aan en we praten over van alles. We hadden best wel een goeie klik. Dat maakte de ervaring extra goed.Deze dame gaat me weer zien.

Het was wel opvallend dat alle kamers op 1 na bezet waren in de rode lantaarn. heb ik lang niet meegemaakt. Moet altijd zo zijn.

V.
              P.s. Voor de Ruslana fans: Ja, ze isTatiana's buurvrouw (kamer 4) en ze werkt overdag.

Commentaar

Heb van de week van tatjana vernomen dat ze de eerste tijd alleen op maandag er is de middag en de avond

Commentaar

Ik heb van Tatjana begrepen dat ze voorlopig niet naar Haarlem terug komt. Ze is vertrokken naar graziger weiden, wat mij gezien de meestal geringe belangstelling in Haarlem ook niet echt kan verbazen.
                  Maar wel jammer natuurlijk, ik vond Tatjana dé attractie van de Rode Lantaarn.

Commentaar

Almelo, Bornebroeksestraat 28, Tatjana

Afgelopen maandag voor het eerst in tijden een laufhaus bezocht moet zeggen dat het er netjes uitzag en best sfeervol, wel was het zo dat ik op een maandagmiddag in Almelo was waardoor het uiteraard niet druk was qua dames en bezoekers.

Maar goed na een klein rondje door het pand was er keuze uit een 5-tal dames en mijn oog viel op Tatjana ze stond in een spijkerbroek en een truitje in de deurpost. Haar kont zag er heerlijk uit in die broek en dat deed me toch besluiten om maar eens naar binnen te gaan. Ze is verder netjes en fris bruine haren en 37 jaar, heeft een mooi lichaam. De sex was standaard voor wat ik van een laufhaus verwacht niks mis mee maar ook zeker niet bijzonder, als je normaliter alleen de sauna clubs bezoekt in Duitsland is het toch altijd een service niveau omlaag bij dit soort gelegenheden.

Maar goed al met al wel met een tevreden gevoel de deur uitgegaan.

Commentaar

Re: Almelo, Bornebroeksestraat 28, Tatjana

Vandaag Tatjana gesproken. Ze gaf aan normaal alleen op woensdag in Haarlem te werken. Vandaag was een uitzondering op de regel.

ik weet niet waar ze de rest van de week werkt, dus of locatie goed is...

Commentaar

Klopt, in principe is de verdeling maandag en dinsdag Almelo, woensdag Haarlem. Maar vlinders fladderen nogal, en dit schema moet dan ook als louter indicatief beschouwd worden.
                        Toch blijf ik zeggen: de moeite van de autorit waard ! Niet alleen de sex, maar ook in de voor- en nazit een pittige, uitdagende tante.

Commentaar

Ik heb mijn woorden waar moeten maken, wat betreft de autorit. Maar van mijn "omgeving Haarlem" naar Almelo is toch wel erg ver. Ik was dan ook nog nooit eerder in Almelo geweest. Makkelijk te vinden, parkeerplaatsen genoeg en ook nog eens gratis (in ieder geval 's avonds). Accomodatie beschaafd maar stil, wel een nette kamer met iets meer voorzieningen dan de Lantaarn.
                          Tatjana stond stralend te wachten, met dat mooie danseressenlichaam van haar. Zoals altijd was de behandeling weer tiptop (zie mijn eerdere recensie, nog steeds actueel). Quality time, zoals gezegd de rit waard. Herhalingsgevaar volop aanwezig. Niet acuut, daarvoor is het wel erg ver, maar op een mooie lente- of zomeravond ? Zeker.

Commentaar

Re: Almelo, Bornebroeksestraat 28, Red Light Palace, Tatjana

Vanavond heb ik weer een bezoekje aan Tatjana kunnen brengen. Het schema was zoals altijd: begroeten en bijpraten, massage, sex en napraten/nagenieten. Vandaag droeg ze een nieuw speelpakje, blauw gaas en veel huid. Het stond haar goed, alleen het witte slipje ...
                            Ze vertelde nog dat ze de vrijdag voorlopig weer schrapt, alleen maandag en woensdag in de Rode Lantaarn dus.

@mod: dit topic kan wel weer terug naar Haarlem, a.u.b.

Commentaar

Re: Almelo, Bornebroeksestraat 28, Red Light Palace, Tatjana

Ik zie dat ik nog niet eerder een recensie had geplaatst. Foei! Bij deze goedgemaakt.

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 02, anja

Zag haar maandag al staan, maar tja.....toen andere afspraak.

Vanavond maar even gekeken en ja hoor. staat er. Is 5 dagen per week aanwezig naar eigen zeggen en kan heel goed nederlands. In eerste instantie dacht ik...die komt uit Belgie of Zuid Limburg. Maar een goed gesprek veranderde mijn mening. Ze komt uit de Ukraine. Leuke goedlachse dame en goede service.

Na een kort praatje aan de deur naar binnen. Binnen gezellig verder kletsen en ondertussen heerlijk tegen elkaar aankruipen. Kleding uit en de nodige wasbeurten.

Op bed lekker elkaar verwennen. Ze is een slanke dame die heerlijk haar lichaam om de jouwe kronkelt. Je mag overal aanzitten en mee spelen. Dit is wat ik enorm waardeer. Ook lekker haar mooie schone poesje verwennen en heerlijk met het tongetje verwennen.
                                Ze geniet zichtbaar.

Vervolgens was ik aan de beurt. Heerlijk strelen en likken waarbij ze hem heerlijk in haar mond neemt en lekker kan sabbelen. Ik hield het bijna niet meer. CD erom en toen als een volleerde cowgirl mij bereden. Gevolg.....veel te vroeg maar wel lekker.

Volgende week weer. Een aanwinst voor Doetinchem.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 02, Anja (Oek)

Na lange tijd de Escape maar weer eens bezocht. De parkeerplaats stond vol en vele wandelaars liepen hun rondjes. Wachten totdat een van de gordijntjes open gaat. Er waren veel dames aanwezig, natuurlijk de vaste maar ook veel nieuwe waar onder een paar latina's. Ik heb ook een aantal rondjes gelopen tot dat het gordijntje open ging van kamer 2.
                                  Zo wat een leuke vrouw, goed figuur, mooie bilpartij, vriendelijke lach ik was verkocht. Dus naar binnen.

Gelijk bij binnenkomst een klein kusje en een vriendelijk gesprek. Geen afstandelijks gedoe, lekker relaxed. Na het wassen, zowel mijn piemel en mijn handen, ze is van de hygiëne, geen enkel probleem, weer een plus. Ze ging gehurkt op de rand van het bed zitten, en ik ging achter haar staan, ik streelde haar rug, betaste haar borsten en kreeg de indruk dat ze dit lekker vond. Werd op bed gedirigeerd waar ik een lekker lange pijpbeurt kreeg, geen aftrek bewegingen. Ik was al snel opgewonden, mede dankzij haar pijptempo, werd het rubbertje niet al te snel volgespoten.

Daarna de neukbeurt. Ze ging recht boven mij staan. En had zicht op haar heerlijke kutje, glad geschoren, ik wilde haar gaan beffen, maar was eigenlijk wel benieuwd welk standje ze ging doen. Ze draaide zich om en ging in reverse cow-girl
                                  mij berijden. Ik had zicht op haar mooie billen. En ze kronkelde en bereed mij, ze had de controle. Daarna werd het tempo opgeschroefd en hield het niet meer met een ontlading spoot ik het rubbertje vol. Veel te vroeg, ze had nog veel meer willen doen. Daarna nog even gezoend en ging met vlinders in mijn buik weg.

kleine correctie betreffende haar borsten, ze heeft grotere borsten dan cup a, dit suggereert dat ze plat is. Haar borstomvang is normaal niet te groot, ik zou haar voor cup B door laten gaan. Ze melde mij dat ze ook in Haarlem werkte en dat ze niet elke dag aanwezig is. Maar normale wijze de dinsdag en vrijdag en meestal tot 7 uur. Maar het beste kun je dit zelf ondervinden de dames wisselen weleens van werktijden en dagen.

Zo wat is dit een heerlijke vrouw en zeker een aanwinst in de Escape. Voor mij is het Herhalingsgevaar groot.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door growingr
                                    @schorpio76: ik denk dat dit Tatjana is - die heeft al een draadje in Haarlem. De beschrijving klopt grotendeels, misschien heb je de navelpiercing overgeslagen in je recensie ?
                                    Klopt inderdaad, het is mij in eerste instantie niet echt opgevallen dat ze een navelpiercing heeft, maar toen ik over haar buik streelde voelde ik wel een piercing.

Commentaar

Toen de gordijnen open gingen en het mooie figuur van Anja zag, moest ik wel bij haar kamer naar binnen...

En dat was niet het enige, deze dame kan een gezellig en goed gesprek voeren in het Nederlands.
                                      Begonnen met staand pijpen, daarna op bed verder waardoor dit lekker en lang was. Daarna over op reverse girl on top, en heerlijk afgemaakt in missio.

Nog een dame die ik op herhaling ga bezoeken!

Commentaar

Deze middag bij Anja geweest, was net te laat want een andere klant was mij voor, ik zag nog net de gordijnen dicht gaan. Dan maar even wachten, rondjes lopen en na 30 minuten, kon ik eindelijk naar binnen. Ze herkende mij terug en werd met een vriendelijke lach uitgenodigd om naar binnen te gaan. Ik werd vriendelijk onthaalt met een klein kusje en direct was er lichamelijk contact. Mijn vriend ontwaakte.

Op bed en werd heerlijk lang en rustig gepijpt. Daarna diverse standjes afgewisseld, wilde niet mijn kruit direct verschieten en Anja werkte hier netjes aan mee. Ik heb haar heerlijk lang diep en met diverse tempo wisselingen geneukt en met een ontlading het rubbertje volgespoten. Tijdens het neuken heerlijk getongzoend en van elkaar genoten. Ze kijkt niet op de klok en je staat zeker niet na 15 minuten weer buiten. Als je deze dame met respect behandeld krijg er veel voor terug.

Herhalingsgevaar is groot. Denk dat Anja mijn vaste dame wordt.

Commentaar