Gloria (Col), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 30

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gloria (Col), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 30

mr.S heeft vanmiddag Gloria bezocht.
    Dame staat op kamer 8 in de loods.Ze zag er lekker uit geheel in het zwart, mooie nylons zwarte string en dito bodystock super geil gezicht. Ze keek verbaasd dat mr.S de trap op kwam had haar al eerder bezocht een tydje terug. Afgesproken 30 P&N maar toen ze zich uitkleden vroeg ik wat ze deed voor 50 een massage erbij en lekker rustig aan dit afgesproken na wasritueel aan de slag. Mr.S moest op buik gaan liggen een lekkere massage van nek rug en bovenbenen volgde naar enige tijd omgedraaid daar volgde de voorkant.Hierna een lekkere pijpbeurt met een lekkere B2B gevolgd door weer een pijpbeurt ze kreeg in de gaten dat het mr.S moeite kosten om alles binnen te houdenhierna afgemaakt in 2 standjes was super relaxed ;D daarna effe bijgepraat en ze vroeg wat mr.S van haar kleding vond in een woord toppie

Ga deze dame zeker nog een keer vereren met een bezoekje!

mr.S

Ook ik heb gisteren an het eind van de ochtend een bezoekje aan haar gebracht.
    Idd, E30 p&n, en echt geen haastklusje hoor.
    Ze heeft, vind ik in ieder geval, een echt lekker lijf: slanke taille, brede heupen en grote natuurlijke borsten, volgens mij toch wel een ruime D.
    Ze is erg rustig en neemt goed de tijd voor je.
    Voor mij een toppie!!
    Dank je Gloria en wellicht tot ziens :-*

Commentaar

Vrijdagavond laat Gloria weer bezocht, dame is nu een week of 2 terug van vacantie.Aangezien het stil was heeft mr.S afgesproken voor een relaxte sex sessie Bij de wastafel kwam ze lekker tegen me aanstaan heerlijk die stevige borsten in je rug. Gekozen verder voor een lekkere oliemassage wat zeer ontspannend was en wat ze zeer rustig deed ;D Hierna overgegaan op een lekkere pijpbeurd en het geheel afgerond in 2 standjes bij de laatste kreeg mr.S haar benen lekker in de nek. Gloria draagt altijd mooie lingerie en ziet er altijd toppie uit, en ze heeft een prachtig lichaam the one and only, mr.S

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Gloria (goed)

Gisteravond even naar Doetinchem gereden,was er lange tijd niet meer geweest, er zitten nu meer dames en er lopen nu ook meer wandelaars, ben bij Gloria naar binnen geweest, zij zat als je de linker deur neemt, de trap op gelijk links de eerste kamer op de korte kant zeg maar.
        Ze had een mooi zwart setje aan met zwarte kousen, lekker lichaam grote tieten(echt) en een behoorlijke kont en een mooi knap gezicht en ze kwam uit Venuzuela, spreekt aardig nederlands.
        ze vroeg 35 euro maar heb 50 betaald voor lekker kalm aan, even lekker met die grote tieten body to body toen rubber erom, kan goed pijpen en heb het in de missionaris afgemaakt, er was nog wel meer uit te halen maar ik hield het niet meer, lag aan mezelf dus dat ik zo weer buiten stond echter met een goed gevoel.
        Ik ga liever naar een club maar als de nood hoog is en je hebt weinig tijd is dit een goede oplossing, ga zeker nog eens terug naar Gloria.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Gloria (goed)

Gisteren naar Doetinchem gereden. Ja het arnhemse spijker had wel iets extra's
          maar ja nu naar escape.
          Gloria was daar venuaalse ( net geen dominicaanse) is wel een aanwinst voor Doetinchem.
          Ze ziet er goed uit en doet goed haar best om een man te verwennen. Pijpen en neuken was oke maar helaas voor 50 euro had beffen er ook wel bij gemogen.
          Is gek op zuid amerikaanse dames

Commentaar

Ik las dat Gloria in Doetinchem was gesignaleerd en ik een regelmatige bezoeker van haar was toch maar een keer naar Escape gegaan. Het is daar mooi en schoon maar ik vind het niet intiem om gezellig rond te wandelen wat je in het Spijker wel kon.
            Maar ok daar gaat het hier niet om. Gloria is een gezellige meid en als je van wat grotere billen en borsten houd ben je bij haar aan het juiste adres. Ze vind het heerlijk om ook gemasseerd te worden en de billen sla ik niet over. Na een heerlijke borsten massage heeft ze mij oraal verwend en heb ik het in de missionarishouding afgemaakt.

Ik heb nu wel haar GSM nummer gevraagd want ik weet niet of ze daar nog lang zal blijven.

Commentaar

Dinsdag weer bij Gloria binnen geweest.
              lekker met haar opgevreeen en heerlijke gepijpt geworden door haar waarbij ze veel extra doet. Prachtige meid met goede zin.
              Ben zeer tevreden over haar. Tja beffen blijft ertussen hangen of ze dat wel wil
              Inmiddels Brenda ook latijns amirikaanse gevonden waarbij het wel mogelijk is.
              Escape is duidelijk vooruitgegaan door de sluiting van Arnhem
              Is gek op zuid amerikaanse dames

Commentaar

In de tijd dat Gloria in de loods in het Spijker werkte ben ik een keer of 5 keer bij haar geweest. Altijd voor € 30, langdurig standje 69, waarbij ik lang door moest gaan met beffen. Pijpen vond ik ok, niet super. Maar ze smaakt heerlijk dus ik likte er altijd lustig op los, haar kontgaatje werd daarbij natuurlijk niet overgeslagen....

Neuken meestal in missionaris, was goed. Maar doggy wilde ze liever niet? Betaalde dan soms wat bij om haar doggy te kunnen nemen met uitzicht op die GEWELDIGE ASS, maar dit is volgens mij niet haar favoriete standje. Misschien omdat ik redelijk groot geschapen ben... Ben daarom wat op haar afgeknapt. Maar als ik haar in Doetinchem mocht tegenkomen zwicht ik misschien toch weer voor dat lichaam en dan vooral haar kont.

Commentaar

Vanmiddag toch weer even bij Gloria langs geweest was bang dat ze er niet meer zou zijn. Ik had er ook echt zin in en dat heeft zij ook gemerkt. Afgesproken om er wat speciaals van te maken en daar had ze ook wel oren na. Ik heb haar wat meer betaald als normaal (€70,- ) maar daarvoor moest ze wel er wel de tijd voor nemen en niet op een druppeltje meer olie letten.

Ze ging op haar buik liggen en heb haar met een dikke laag olie gemasseerd. Extra olie op haar volle billen en met mijn thermische lans er overheen en af en toe naar binnen. Ik kon het bijna niet meer houden maar wilde niet na 15 minuten mijn kruit al verschieten. Haar eerst weer droog gedreven en daarna ben ik op mijn rug gaan liggen en kon zij aan het werk. Een body to body massage en mijn jong heer werd zeker niet vergeten. Verschillende standjes gedaan en in doggystyle afgemaakt.

Het blijft telkens een geweldige ervaring met haar ik hoop dat ze in Doetinchem blijft

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Gloria (uitstekend)

Vandaag weer eens ouderwets m'n pik achterna gelopen......

Zag Gloria staan en kon het weer niet weerstaan. Heb haar € 50 gegeven. Eerst lekker body2body massage waarbij ze haar heerlijke ass goed naar achter stak en ik haar bereed van achter. Ondertussen haar lekkere borsten gemasseerd en tepels gelikt. Daarna haar gerimt van achter. Goede opwarmer dus. Condoom erom en ik op mn rug op bed liggen. Ze begon me af te trekken en ondertussen speelde ik met haar kontgaatje en poesje. Ze pakte er olie bij en was mn lul zo lekker aan het masseren dat ik na een aantal minuten al kwam.

Was erg lekker dus, maar voel me toch een beetje "genaaid". Had P&N afgesproken en van beiden is niks terecht gekomen. Beetje dubbel gevoel dus. Het is een slimme maar ook erg lekkere dame. Voor mij voorlopig echt de laatste keer, al is ze wel erg vriendelijk enzo. Maar dat mag dan ook wel voor die € 50.

Wie is overigens die wat oudere latina dame boven op kamer 23? Ze droeg een sexy wit lingerie setje met witte kousen en had een heerlijke kont, kleine borsten. Ze heet Marisa ofzo. Iemand ervaringen met haar???

A.O.

Commentaar

Gloria is weer terug. Voor de liefhebbers ze gaat er weer een aantal weken tegenaan. Zit weer boven rechterzijde naar binnen, trap op en dan meteen links. KLeur van het haar iets verandert maar verder de service weer als vanouds. Zij is niet het type van het gooi en smijtwerk zoals poolse Sarah ( waar is zij gebleven ?) maar meer het gevoelige werk waardoor je uiteindelijk komt alsof het uit de tenen komt.. Jammer dat ze zich volgens mede wandelaars net laat beffen maar heb hier niet op aangedrongen, het was nu al weer perfect.

Commentaar

Vanavond rond 22.30 een bezoek gebracht aan de deze zuidamerikaanse schone. Je kunt haar vinden bij de rechteringang, trap naar boven en dan aan de rechterkant in de hoek. Ze heeft een ongelofelijk lekker figuur, lekker rond, volle borsten en een echt Lopez kont. Bovendien heeft ze een heel aantrekkelijk gezicht. Was gelijk verkocht. Lekkere lingerie doet natuurlijk ook wonderen, haar zeer vrouwelijke figuur komt er erg goed in over. Ze is wel erg klein, schat haar op ca. 1.60.

Ze komt uit Venezuela en gaat om de drie maanden terug. Eerst werkte ze in het Spijkerkwartier. Ze werkt van 9.30 tot 23.30 elke dag behalve zondag (Escape is dan gesloten).

Standje 69 kon ik bij haar geregeld krijgen. Ze is erg teder en kust eerst je hele lijf om je op te warmen. Pijpen is doeltreffend en lekker traag. Minpuntje vond ik haar buik, operatie bij een zwangerschap? Jammer op zo'n geweldig lijf. Dat zie je vaak bij die latina's. Dat was niet te zien in haar outfit.

Maar haar kont is voor mij echt helemaal top, zeker met een string erdoor.
                        Met dat uitzicht vlak voor mij ogen was het zo bekeken. Het duurde allemaal niet langer dan 15 minuten. De volgende keer wil ik haar eens neuken, haar poes voelde bij bij het strelen redelijk strak. (vingeren mag alleen met een condoom om je vingers).

Al met al een goede prijs kwaliteit verhouding en aan te raden als je van vrouwen houdt met rondingen....

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k ??, Gloria (goed)

Ben onlangs bij deze mooie dame geweest, kende haar haar nog van de spijker...
                          Ze ziet er mooi uit. Maarrrr de service vond ik zeer mager, ze oogde erg lui en ongemotiveerd. Geen herhalingsrisico. Neem de volgende Suzi of Patty wel weer!

Commentaar

Gloria na lange tijd weer bezocht. Zag er als vanouds weer bijzonder sexy uit met haar ronde latinavormen. Die brede heupen met smalle taile en fraai decollete zien er voor mij onweerstaanbaar uit. Lekkere latina kont, die er in lingerie ronder en groter uitziet dan ze in werkelijkheid is. Haar borsten zien er gewoon geweldig uit, lekker permantig en nog stevig. Heel bijzonder, dat is vaak toch anders bij die latina's. Volgens mij zijn het geen siliconen, het voelde natuurlijk aan. Mocht er lekker aan zuigen en dat prikkelde mij enorm. Kortom een echte stoeipoes met alles op de juiste plek.

Heeft een knap gezicht en is erg aardig. Ik schat haar zo eind 30. Volgens mij vond ze me wel leuk want ze was poeslief en erg geduldig. Wat altijd weer tegenvalt bij deze venezuelaanse is die verminkte buik. Waarschijnlijk een keizersnee, ik snap dan ook waarom ze altijd een stocking aan heeft. Doet wel afbreuk. In lingerie is ze gewoon een stuk sexier. In elk geval toch voor mij de aantrekkelijkste vrouw in de Escape.

Eerst heeft ze lekker gestreeld en gezoend over mijn lijf waarna ze mij een verdienstelijke pijpbeurt gaf. Erg gecontroleerd en lekker traag en intens. Haar op haar hondjes te pakken genomen waarna ze het met de hand afmaakte met massage olie. Ze had daarbij een rubber handschoen aan.
                            Ik had zo mijn bedenkingen, maar het werkte wonderwel. Vrij snel kwam ik schokkend klaar, iets wat aan te bevelen is.

Ze was nadien erg aardig en ik maakte nog een praatje met mij. Ze vertelde mij nog dat ze in Den Haag woonde. Zag wat zwepen liggen in de hoek van de kamer en vroeg er naar. Bleek dat zij dat ook deed, hoewel niet haar liefhebberij. Maar blijkbaar is daar toch veel vraag naar.

Vertelde ook dat ze ook wel eens in Utrecht heeft gewerkt. Hopelijk blijft ze in Doetinchem, want een dergelijke latina kun je beter wat meer in de beurt hebben.

Resumerend: klassevrouw die van wanten weet en gezegend is met een supervrouwelijk figuur.

Commentaar

Vorige week ben ik ook maar eens op onderzoek uitgegaan in de Escape, het ziet er allemaal perfect verzorgd uit alleen blijft het wennen dat je in een overdekte hal rondloopt. Ik was er aan het eind van de avond zo rond 22.00 uur helaas niet erg veel vrouwen aanwezig ik schat een stuk of 10. Wie kan mij vertellen of er overdag meer zitten Maar boven aan de linkertrap viel mijn oog op een zwoel kijkende latina van rond de 30. Ze zag er echt heerlijk uit in die lingerie. Praatje gemaakt en een prijs afgesproken voor een half uurtje lekker rustig aan. Ze bleek dus Gloria te heten en afkomstig uit venuzuela, ik ken nog een dame uit dit land en ik denk dat ik maar ga emigreren Gloria geilt je echt heerlijk op met haar tong tast ze je hele lichaam af waarvan je heerlijke rillingen krijgt Ze masseert heerlijk btb met haar prachtige echte borsten. Daarna een heerlijke pijpbeurt gehad en echt ze verstaat haar vak heerlijke tempo wisselingen en geen haastwerk. Toen zij we overgegaan op het echte werk waarbij je het idee krijgt of het je vriendin is Zij eerst on top. wauw!! toen doggy style en missionair afgemaakt en totaal geen haastwerk maar puur genieten Nog heerlijk liggen nakletsen en ik weet zeker dat ik haar nog vaker zal zien Normaal was laura in antwerpen mijn favoriet maar helaas is zij erg aan de prijs, ik moet zeggen laura is het ook waard maar sinds dit bezoekje aan Gloria weet ik dat het net zo relaxed en lekker ook betaalbaarder kan Gloria I will see you soon

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k ??, Gloria (uitstekend)

Hallo heren, wandelaars. Kon m'n geluk niet op zaterdagmiddag: bovenaan de trap (stuurboord ingang) stond ze. GLORIA !!
                                Mijn weekend was weer super goed!
                                SpVtrn

I.L.B.T's! (by Joe Walsh, Eagles)
                                "You've got a pussy, I have a dick ah! So what's the problem?" - PUSSY - RAMMSTEIN

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 30, Gloria (uitstekend)

Afgelopen week weer geregeld in de Escape geweest en omdat ik deze week weer eens wat anders wilde maar eens rond gekeken. Bovenaan de trap rechts zat een prachtige wat oudere dame met een prachtig lichaam. Ze heeft fantastisch grote, echte borsten en een heel mooi achterwerk. Ze droeg mooie lingerie en bleek uit Venezuela te komen en Gloria te heten. Een heerlijk uurtje met haar gehad. Lekker standje 69, lekker gepijpt en gebeft en mocht mijn handen warmen aan haar prachtige billen! Gloria is een charmante en geile dame, een echte droomvrouw die mannen en hun wensen goed aanvoelt! Ben weer erg tevreden uit de Escape gekomen!

Commentaar

Gloria is na 4 maanden weer terug! Had haar vorige week al gespot in 27. 30 zal haar vaste kamer zijn. Zij is niet opdringerig; haar witte set is voor mij favoriet. Heeft mij heerlijk verwend

Commentaar

Nu mijn lokale favoriet met vakantie is de bezetting van Escape maar weer eens onder de loep genomen, ook aan de hand van een lijstje gemaakt op basis van gelezen recensies.

Uiteindelijk gekozen voor Gloria, hoewel ik pas aan het eind van m'n bezoek daar achter kwam. Ik heb toen gevraagd bij wie ik eigenlijk op bezoek was geweest. Dat ze zich niet direct zelf voorstelde is een klein minpuntje.

Ze is niet zo'n geweldige prater al weet ze nog wel een paar complimentjes te maken. Ze vond mij lekker ruiken (geurtje van het merk Playboy) en waardeerde de gladgeschoren schaamstreek.

Al met al een goede ervaring, een herhalingsbezoek is niet uitgesloten, maar L. blijft vooralsnog op de eerste plaats staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kick'a'rush Bekijk bericht
                                        Nu mijn lokale favoriet met vakantie is de bezetting van Escape maar weer eens onder de loep genomen, ook aan de hand van een lijstje gemaakt op basis van gelezen recensies.

Uiteindelijk gekozen voor Gloria, hoewel ik pas aan het eind van m'n bezoek daar achter kwam. Ik heb toen gevraagd bij wie ik eigenlijk op bezoek was geweest. Dat ze zich niet direct zelf voorstelde is een klein minpuntje.

Ze is niet zo'n geweldige prater al weet ze nog wel een paar complimentjes te maken. Ze vond mij lekker ruiken (geurtje van het merk Playboy) en waardeerde de gladgeschoren schaamstreek.

Al met al een goede ervaring, een herhalingsbezoek is niet uitgesloten, maar L. blijft vooralsnog op de eerste plaats staan.
                                        Mag ik uit de laatste recencies begrijpen dat Gloria vooral overdag's werkt?
                                        Mvg. SpkrVtrn
                                        "You've got a pussy, I have a dick ah! So what's the problem?" - PUSSY - RAMMSTEIN

Commentaar

Ik heb haar afgelopen week bezocht. voor 50 euro alles erop en eraan. Eerst lekker knuffelen en kussen. Daarna ging ik lekker op mijn rug liggen en begon ze me heerlijk te pijpen. Ze liet daarbij geen enkel gevoelig plekje onberoerd. Ze roorde ook mijn anus. Toen ze merkte dat ik daar op reageerde trok ze een handschoentje aan en pakte ze de fles met massage olie. Ze trok de rubber eraf en begon me van met massageolie vurig te masseren daarn agleed er langzaam een vinger bij mijn naar binnen terwijl ze met een andere hand mijn stijve sjaak bleef stimuleren. Op een gegeven moment likte ze ook nog mijn ballen. Toen kon ik het niet meer houden en kwam ik schokkend klaar. Het is mischien niet moeders jongste en mooiste maar ze weet precies wat wij mannen willen.