Nicole (Dui), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 36

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicole (Dui), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 36

Deze jonge Duitse....... met lange blonde haren is gezegend met een heerlijk lijf een ontzettend lekkere kont en is gewoon leuk en relaxed.

Hallo mannen,

Nicole is terug van vakantie en zit nu in de Kelder van Funcastle. Weer een heerlijke beurt gehad. Lekker strelen, dan condoom erom heerlijk pijpen en dan tot slot in dat nauwe kutje naar binnen.

Commentaar

Ik was net in de funcastle en daar stond een lekker jong ding met parmantige tietjes te glimlachen naar me. Echter toen ik eenmaal binnen stond schrok ik een beetje want ze begon Duits te praten. Mijn ervaringen met Duitse vrouwen, net als zovelen onder ons, zijn niet om over naar huis te schrijven.
      Omdat het een mooie dag was en ik beregeil was, gunde ik haar dit keer het voordeel van de twijfel. Ik wist bijna zeker dat ik op het punt stond om er weer in te trappen.
      Maar wat schetste mijn verbazing, ze was heel vriendelijk en relaxed. Niks geen haastwerk en gezeur om meer geld of dat ik nu eindelijk eens moest komen. Integendeel! Vriendelijk lachend begon ze me te strelen. Behoedzaam werden ook mijn ballen onder handen genomen. Hiermee ging ze in een rustig tempo door tot de zaak goed hard was. Niet echt een probleem overigens, want ze ziet er echt lekker uit. Daarna deed ze een condoom om en begon ze heerlijk diep te pijpen. Af en toe stopte ze even en masseerde ze met haar tongetje mijn hele inmimiddels keiharde pik. Over mijn eikel en naar beneden en weer terug. Dan weer verder met diep pijpen. En allemaal d\\'r gemakje, zonder enig geklaag wat ik van Duitse vrouwen zo gewend ben.
      Op een gegeven moment hield ik het bijna niet meer en vroeg haar te stoppen. We hadden immers afgesproken pijpen en neuken en dat tot een streepje geschoren kutje zag er wel heel uitnodigend uit. ontdeugend lachend keek ze me aan, zo van \\'nou jij houdt het ook niet lang vol\\'. Nee, wat wil je!
      Ze vroeg uit zichzelf of ik \\'von hinten\\' wilde. Laat dat nou net mijn favoriete standje zijn! Meestal moet ik daarom zeuren. Dus hup, zij op d\\'r knietjes voor me. Een prachtig uitzicht op haar strakke billetjes en benen. Allemaal keurig strak, zonder enig spoortje van cellulitus. En hup, d\\'r in dat ding en gaan met die banaan. Ik had geen zin om het langzaam op te bouwen want ik stond inmiddels op springen. Zij ging lekker in het tempo mee en slaakte nog wat heerlijke kreuntjes in het Duits om me op te zwepen. Hortend en stotend ben ik tenslotte na een minuutje of wat enorm klaargekomen.
      Daarna nog de gelegenheid om te wassen en nog drie zoentjes op de weg naar buiten. Nicole, waren alle (Duitse) vrouwen maar zo als jij. Bedankt!

Primus
      Defy the laws of tradition

Commentaar

Ben pas ook bij Nicole geweest in de kelder van de Funcastle. Lang blond haar, blauwe ogen en jong! Bij binnenkomst schrok ik ook wel even van de Duitse tongval, maar die schrik was snel over. Wat een relaxte meid is dat zeg. Lekker rustig uitkleden, strelen en vervolgens mijn jongeheer klaar maken voor het pijpwerk. Daar gebruikte zij haar Duitse tong geweldig bij en dat maakt je toch gek. Heb dan ook even bijbetaald en haar lekker geneukt in dat nauwe kutje met een streepje! Ga hier zeker nog een keer terug.

Commentaar

afgelopen zaterdag nog effe geweest, super lekker ding, en nog lief ook....

maar...je mag alleen neuken in d'r kutje en pijpen doet ze ook...rest beslist niet (zoenen/anaal/beffen)

Commentaar

Ben vandaag zelf bij deze duitse Schone geweest en kan nu zeker beamen dat zij de moeite waard is. Lekker strak kutje, doet goed mee, haast niet en heeft gewoon een geil lijfje. Zeker het proberen waard dus!
            Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Ik moet ook even aangeven dat deze meid top is.
              Meestal ben ik niet zo weg van duitse mutsen maar dit is erg goed.
              En dan dat lichaampje !, strak en jong, echt te gek voor de liefhebber.
              Ze is zo leuk dat het soms moeilijk is om eens goed te keer te gaan.

Commentaar

Verschillende malen Nicole bezocht. Vriendelijke meid. Weet haar mond goed te gebruiken en heeft een lekker kutje. Is een van mijn vaste adressen, als ze niet te druk aan het werk is.

Commentaar

Gister tot mijn grote vreugde nicole weer gezien in de geleenstraat. Gelijk naar binnen gegaan. Gezellig gebabbeld en me laten pijpen. Was weer een groot succes.

Ze vertelde ook dat ze in het vervolg van maandag t/m vrijdag werkt. Dus niet meer op zaterdag en zondag.

Commentaar

hoi

ben de laatste tijd bij verschillende dames op de bokking geweest maar ik vind de kwaliteit maar bijzonder matig >. en als we dan als eens een goede dame gevonden hadden dan was deze ook al snel weer vertrokken . heb daarom ook maar een tijdje gewacht met deze recentie.
                    ben nu 2 keer bij deze dame geweest en die is me wel goed bevallen . (zal haar volgende keer naar haar naam vragen ;D :-[) vanuit de rijrichting gezien zit deze dame achter het 4e raam(bokkingshang20t/m24, nieuwe pand) beide keren afgesproken p+n E. 50,=.
                    pijpen doet ze niet slecht ;D. en tijdens het neuken is ze lekker nauw.(1 keertje missionaris en 1 keertje op z`n hondjes gekozen en beide keren heerlijk klaargekomen). lekker slank ding met kleine borstjes. ze is van duitse afkomst maar spreekt zeer goed nederlands. gaan we nog wel eens heen. (als ze niet verhuist zoals vele andere dames.)

groetjes, nita.
                    Crux ancora vitae.

Commentaar

Omdat er al vanaf 11 juli niet meer een recensie geschreven was over een dame in Deventer, toch maar op de bolle pof die kant opgereden. Eigenlijk ga ik er dan een beetje vanuit dat er niks spannends achter de ramen zit. Op de bokkingshang aangekomen bleek dit ook eigenlijk zo te zijn. d'r zat wel wat moois, maar 1 daarvan heeft me al een keer bedrogen. en die viel dus al af. D'r zat ook een leuke (met een duits accent) dame ergens aan het einde van de straat. Dat is aan het begin als je met de auto er langs rijd.
                      Zo ongeveer 1.65 groot. vel rode lippenstift op, en moest meteen aan het liedje van FALKO denken. Ik denk dat ze ongeveer 22 is. Haar naam heb ik niet onthouden, en dat kwam denk ik omdat ze haar verstand op 0 zet, en haar blik op oneindig. Oneindig is dan (als je er op ligt) ergens tussen het puntje van je neus en de achterkant van je hoofd. Je ogen vallen daar buiten. 't het was allemaal een beetje machinaal.
                      Ga maar lekker met die dicke lul in meine kutje spuiten.
                      Und das hab ich dann auch gemacht. aardige meid, maar eigenlijk niks an. Ook haar tiet'n zijn klein.
                      Ze heeft lang bruin haar. Misschien kan iemand haar naam en hisnummer er bij zetten.
                      Gras maaien doe je op meer plekken dan in de tuin.

Commentaar

Vanavond bij Nicole geweest, om niet te vergeten!

Ze zit inderdaad aan het 4e raam als je aan komt rijden, en toen ik haar zag, was de keus al gemaakt. ;D

Ze was heel vriendelijk en praatte goed Nederlands, ze komt uit Duitsland en is 20 jaar, maar ziet er iets ouder uit.
                        Mooi figuur, lang bruin haar en inderdaad felrode lippen 8), die 'kleine' borsten vind ik helemaal niet storend, past wel bij d'r. Wel jammer dat ze niet helemaal kaal was.. :'(

Na het uitkleden gaf ze me een heerlijke massage en begon wat te kletsen, wel gezellig.
                        Uitgebreid werden mn ballen en pik gemasseerd.
                        Ik had een heerlijk uitzocht op haar mooi lichaam en mocht ook overal aanzitten ;D , dus masseerde ik lekker d'r kleine borsten en gleden mn vingers over d'r natte kutje, heerlijk!

Na een tijdje condoom er om en begon ze vol overgave te pijpen, zeer goed, helemaal geen ragwerk, zeer afwisselend en ze vroeg nog een paar keer of het lekker was, nou zeker!

Na een tijdje heerlijk gaan neuken in de missionaris en inderdaad toen begon ze meteen nogal 'fake' te kreunen en schreeuwen van : neuk mn natte kutje met je lekkere lul en nog meer van dat. Haha, moest er eigenlijk wel om lachen.
                        Wel heel geil vond ik het dat ze me recht in de ogen aankeek en ook echt geil uit dr ogen keek.
                        Na een tijdje hard en diep stoten, in dr kutje klaargekomen en nog ff lekker in dr blijven genieten.

Na het wassen nog even een leuk praatje met haar gehad en toch zeker wel tevreden vertrokken.
                        Grappig dat ze me de hele tijd schatje noemde

Ook was dit mn eerste keer na de verbouwing, ziet er zeker mooi uit allemaal.

Bij Nicole kom ik ook zeker nog een keer terug!

Commentaar

Vanavond om ongeveer 2.00 uur bij Nicole geweest.

Nicole ziet er achter de ramen prachtig uit: een strak figuur, prachtig donkerblond haar en uitdagende rode lippen. Eenmaal binnen blijft ze net zo prachtig (en dat is bij sommige dames wel eens anders).

Nicole doet haar best om je op je gemak te stellen, praatje, grapje en dan het werk waarvoor je toch uiteindelijk gekomen bent.

Nicole komt haar afspraken gründlich na, dat wil zeggen pijpen en neuken voor € 50 en dan moet je je aan de spelregels houden. Maar eerlijk is eerlijk, you get what you paid for...........

Pijpen is zeer behoorlijk tot goed en neuken, tsja ..... ik vond haar zo mooi zoals ik haar kon nemen, dat mijn zaadlozing al bijna uit mijn oren kwam voordat ik begon. Helaas een paar keer stoten en het wonder voltrok zich...........

Als met al een goede ervaring en een leuke meid.

Commentaar

Hallo

Tja, alles is al zo`n beetje gezegd over deze dame geloof ik. De beste dame van Deventer op dit moment denk ik. Wij hebben ons best vermaakt, mijn grootste vriend en ik. ;D

Groetjes van Rolly.

P.s. In de recentie staat dat ze bruine ogen heeft, maar volgens mij zijn ze blauw.

Commentaar

Deze dame weer eens bezocht en inderdaad de geile oogjes zijn blauw.
                              Dus mod. even de kleur van de oogjes aanpassen graag (evenals adres: dit is nr. 24).
                              Het bezoek was weer prima. Al is een ieder haar "Schat" die haar "pussy" moet vullen met licht fake gekreun.
                              Het blijft een toppertje voor Deventer.
                              Ze is meestal van dinsdag tot en met vrijdag vanaf begin van de middag tot in de avond aanwezig.
                              WN

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Nicole (matig)

hoi luitjes,

Vorige week in het nieuwe gedeelte geweest bij de ramen, ziet er mooi uit trouwens, maar zag daar een mooi slank klein meisje met mooie borstjes "just my type" ff gepraat en bleek nicole te heten en duitse, twijfelde dus maar toch maar naar binnen gegaan afgesproken p+n 50euro, binnen leuk gekletst ff maar toen naar het beloofde werk, nou dat viel tegen een paar likje ,haaltjes aan me lul en toen moest er maar geneukt worden, wel lekker diep geneukt en m,n rubber volgespoten.
                                Helaas niet voor herhaling vatbaar,ze is echt heel erg zakelijk.

Groet EL G

Commentaar

Re: Nijmegen,Nieuwe Markt 40,passage,3e raam rechts,Nicole

Klopt Nita,deze dame die voor mij onbekend is trof ik vanmiddag aan in Nijmegen.

Ze staat in het vrij nieuwe gedeelte in Nijmegen,dit had ook nog niet gezien,het is een kort overdekt steegje met 8 ramen,ziet er leuk uit,helaas waren maar 2 ramen bezet,een van die 2 was dus bezet dor Nicole,ik dacht zozo wat een mooie slanke meid,en haar ogen gaven voor mij de doorslag om naar binnen te gaan.
                                  Eenmaal binnen begon ze tijdens het uitkleden gezellig te kletsen,ik had nogal veel aan door het barre weer,eenmaal uitgekleed mocht ik me even wassen en mocht ik gaan liggen.
                                  Nicole begon me te strelen en ik streelde haar ook over haar zachte slanke lichaam,toen ging het condoom om en begon ze me te pijpen dat ded ze erg lekker,vooral als ze snel met haar tongetje over en rond je eikel heengaat dan heb je niet eens door dat er een condoom erom heen zit,ik moest me inhouden om niet al klaar te komen want ik wou Nicole ook nog neuken.
                                  Lekker strak is ze,ze zegt inderdaad wat geile dingen wat niet echt mijn ding is maar ze blijft je aankijken met die heerlijke ogen en het duurde niet erg lang voordat ik haar had volgespoten.

Daarna weer even wassen en rustig aankleden,ik vroeg Nicole waar ze vandaan kwam omdat ik een accent hoorde,toen ze zei Duitsland dacht ik zozo,een lot uit de loterij zeg,ze vertelde me ook dat ze 20 was.3 jaar in Nederland woonde en het hier prima naar haar zin had,Ik vroeg of ze ook al elders gewerkt had en toen zei ze Deventer,ze vond het hier leuker omdat ze hier een eigen raam had.
                                  Nicole vertelde me dat ze alle dagen werkt tot 12 uur s'nachts behalve de dinsdag.

Voor Nijmegen is dit een welkome aanwinst,deze dame is een toppertje en Nicole zal ik zeker nog vaker een bezoekje brengen

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Nicole (uitstekend)

vanmiddag ook bij haar geweest. lekker figuurtje heeft, niet te grootte borsten. was 40 euro voor neuken of 50 voor pijpen en neuken. ik koos voor het 1e

ik was haar 1e klant vandaag en ze had zelfs nog haar normale kleren aan. nadat ik me had uitgekleed kon ik lekker op t bed liggen en begon ze me te strelen en ik haar ook. daarna de condoom erom en haar lekker geneukt
                                    ze kreunt lekker (wel een beetje fake..) en zegt geile dingen als 'spuit me geile kutje vol' en 'leuk met die lekkere pik van je'.
                                    daarna ff me handen kunnen wassen en vertrokken.

hele aardige meid, maakt ook een leuk praatje

Commentaar

Ik kan me alleen maar bij de vorige sprekers aansluiten. Nicole ziet er geweldig uit, met lekkere kleine tietjes. Pijpen doet ze rustig en vol overgave, ondertussen mag je haar kleine kutje beffen. Tijdens het neuken kreunt en steunt ze; geen klaarkomen, maar ze is wel strak.
                                      Ze zegt dat ze ook voor Grieks gaat, heeft iemand hier ervaring mee?

Commentaar

Vorige week ben ik bij Nicole geweest. Nou ik heb echt genoten van d'r. Bij binnenkomst was ze al heel vriendelijk en bleef het ook tot en met het vertrek Ze heeft echt een mooi, strak lichaam, normale borsten (te grote borsten vind ik echt een no go) Ze begon met pijpen, nou ik heb niet gauw dat ik me moet inhouden bij het pijpen, maar zij deed het wel zo goed/lekker, dat ik zei dat ik nog wel op een andere manier wilde genieten. Ze zette zichboven op mij, zodat ze me heerlijk kon berijden. Daarna in doggystyle afgemaakt. Heb geloof ik het hele condoom vol gespoten

Ik ga zeker naar haar terug want ze is echt een toppertje. Wellicht morgen al

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Nicole (goed)

U allen nog een goed 2006 toegewenst

Ik ben vorige week nog bij Nicole geweest. Heb daar echt heerlijk van genoten. Ja zij is mijn nieuwe bezoekadres

Ik heb me eerst rustig gewassen en ben toen op bed gaan liggen, ze kroop meteen over me heen en begon me te strelen. Ze begon heerlijk met mijn harde te spelen. Ze is echt goed met haar tong, daarna over gegaan naar doggystyle Dat is mijn favo standje en het duurde ook niet lang meer, voordat ik vuurde.

Daarna rustig aangekleed en gepraat. Ze vertelde dat ze voor €150 anaal doet. Mits je niet TE groot geschapen bent. Waarbij ze naar de mijne keek en zei dat ze er geen probleem mee zou hebben als ik dat zou vragen

Dus bij het volgende bezoek zal ik haar sterretje eens verwennen