Yasmine (Tun), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 38

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Yasmine (Tun), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 38

Yasmine werkt al weer enkele jaren in Doetinchem, daarvoor in Deventer. Deze schoonheid heeft roots in Tunesië; werkt parttime di,woe en vrij, za. Dus geen vaste kamer, meestal zie ik haar boven. Zij is heel vriendelijk en werkt professioneel in de goede zin van het woord. Vraagt wat je wensen zijn en geeft haar grenzen aan. Het formulier geeft geen vakje voor de fantastische warming-up! Groot herhalingsgevaar; is intussen al een feit! Let op er is een item over een andere Yasmine.

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape k 38, Yasmine (Tunesië) (goed)

Topis apart aangemaakt; dit betreft een andere Yasmine dan eerder gemeldt.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 38, Yasmine (Tunesië) (goed)

Een hele aardige dame die een hele goede service geeft en alle tijd voor je neemt. Echt een toppertje.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 38, Yasmine (Tun) (goed)

Had mij weer eens door deze schoonheid laten verleiden. Was weer als vanouds; vooral de "WARMING UP". Goed nieuws: Beperking van de oefeningen zoals een jaar geleden gemeld geldt niet meer. In gewoon Nederlands beffen toegestaan. Aanwezig di, woe, vrij en za; meestal boven. Vakantieschema niet bekend.
        @ mod: Zij heeft echt zwart haar!

Noot mod: haarkleur verandert in zwart.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 18, Yasmine (Tun)(goed)

Vanavond weer even genoten van deze schoonheid!
          Naar aanleiding van recenties hier op het forum was ik eigenlijk
          naar Tamara of Patricia maar beiden waren niet aanwezig.

Maar wat blijf Yasmine een mooie, leuke én vooral lekker wijf.
          Ze is begonnen met een lekkere pijpsessie en vervolgens lekker amazone geneukt.

Ze heeft een heerlijke uitstraling en mag nog jaren blijven!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 40, Yasmine (Tun)(uitstekend)

Yooooo,dat ik haar al zolang niet bezocht hebt !!!!
            wat een enthousiasme,wat een verwelkoming !!!!
            doet mee met de sex.....en het was lekker op tempo
            20 minuten lang en geen enkel geklaag
            bij dit bijzonder hande dametje

ik neem een abonnement

Commentaar

Vanmiddag een heerlijke tijd doorgebracht met Yasmine. Ze was zo lief en goedgemutst. Opwarm gedeelte duurde vrij lang en was lekker zacht en naar mijn zin. Beetje B2B en ze trok zo lekker zachtjes aan mijn paal en aaide zachtjes over mijn ballen. Daarna een vrij lange pijpbeurt. Toen in 3 standjes geneukt. Yasmine boven, doggy en daarna missio. Telkens tijdens neuken een beetje dirty talk. Ik trok mezelf op hetbeind af terwijl Yasmine haar eigen vinger pijpte en mij geil aankeek.
              Werkelijk een feest. En toen we klaar waren, maakte ze een gezellig praatje en was totaal niet gehaast. Ik ken haar van vroeger en heb haar eerder bezocht, maar het was nooit zo lekker als deze keer.
              Herhaling 100%

Commentaar

Ik liep mijn rondjes op de boven etage en bij het laatste rondje kreeg ik de sensuele opmerking: "Ik wacht op je schatje" met een heerlijke blik in de ogen. Dat heeft me over de streep getrokken.

Ik was al eens eerder bij deze dame geweest en dat bezoek kan ik me nog wel goed herinneren. Een bezoekje aan Yasmine is een veilige keuze. Ze praat erg geil en binnen de kortste keren was ik in de stemming.

Een heerlijke date gehad met als hoogtepunt haar eigen voorgestelde standje: Staand neuken.

Ze is en blijft lekker....

Commentaar

Vandaag weer bij Yasmine geweest. Man, wat was ze lekker vandaag. Ze had een panther print setje aan en zag er verrukkelijk uit. Ze ging op bed liggen om mij te verleiden terwijl ik me uitkleedde. Dat lukte ook erg goed. Ik had een harde paal voordat ik op bed kwam en mocht aaien overhaar kruis met haar panther slipje aan om te voelen hoe zacht dat was. Dit werd vergezeld weer met wat dirty talk. Daarna heerlijk lang en zachtjes pijpen MC. Daarna in 3 standjes geneukt. Zij boven, doggy en zoals bij mij meestal, eindigen in missio. Ik vind het steeds fijner met haar. De klik begint steeds meer te komen. Als het alleen mogelijk was om met haar te tong zoenen, dan zou ze mijn absolute keuze nummer 1 zijn. Maar helaas behoort dat niet tot de mogelijkheden. Maar voor de rest wel helemaal top.
                  Ik vind het ook erg fijn om in haar gezelschap te vertoeven. Niet alleen voor de seks, maar ook als persoon. ze is erg gezellig en goedlachs.

SG

Commentaar

yasmine is een schat van een vrouw met een prachtig lichaam..
                    ze is vaak boven tevinden
                    (ps en als de gordijnen ergens lang dicht blijven is het vaak Yasmie)
                    ze neemt de tijd voor je dus! niet liggen condoom er om heen pijpen standje op rotten
                    er is veel bespreek baar bij yasmine, ook zij heeft haar grenzen.

zeker herhalings gevaar.
                    (zeg ik uit ervaring)

Commentaar

Gaat dit om de Tunesische Yasmin die ook in Utrecht heeft gewerkt een tijd geleden?

Commentaar

Yasmine heeft nooit in Utrecht gewerkt.

Met dank aan de info via de interne mail.

Groet,
                        Krukkie
                        It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Ik ben een tijdje terug een keer bij haar geweest en heb met laten aftrekken. Ze deed dit met erg veel enthousiasme en ik kwam nogal zwaar klaar waarop ze erg moest lachen "Oooh, een liter !!!" zei ze vol verbazing en als geintje bedoeld, waarop ik ook moest lachen.

Ik maak regelmatig een rondje door de Escape en heb haar alleen die ene keer gezien. Werkt ze echt op vaste dagen in Doetinchem ?
                          http://www.bigtit-special.com

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 40, Yasmine (Tun)

Ik zag haar afgelopen woensdag. Ik bezoek Yasmine minimaal een keer per maand. Ik zie haar regelmatig, maar ze heeft geen vaste werktijden. Je moet het treffen. Meestal staat ze boven in een van de 4 kamers in het midden.
                            Over jou vraag over kinky sex, kan ik niet beantwoorden, want ik ben zelf daar niet voor in en bezoek Yasmine juist omdat ze zo lief is. Ik vind haar de allerliefste dame van de Escape. Ze kijkt bij mij nooit klok. Ik maak geen misbruik daarvan, maar ik geniet net zoveel van mijn gesprekken met haar als van de sex. Een schatje is het en intelligent ook. En humoristisch. Altijd goedgemutst

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 40, Yasmine (Tun)

Vandaag weer eens naar escape gereden.
                              Na wat rondes gelopen viel mijn oog op een oude bekendeGina- uit nijmegen.

Dus aan haar voor gesteld om samen met Yasmine een trio te vormen.
                              En dat vond ze een leuk idee.
                              Dus een trio gedaan met Yasmine en Gina.
                              Ik wilde rustig de tijd dus alle 2 voor een halfuur gehuurd.
                              Yasmine kende ik al bij haar is het altijd super.
                              Ik vond dat Gina snel wilde gaan pijpen.
                              Waar bij yasmine gewoon nog lekker rustig mij wilde opgeilen.
                              Gina dus maar laten gaan pijpen wat ze aardig deed.
                              Maar er zat een te groot verschil tussen Yasmine en Gina.
                              Waardoor ik hellaas wel met een lekkeren olie massage totmijn genot ben gebracht door Yasmine.
                              Ik vond het leuk voor een keer.
                              Maar herhaling gevaar is er niet voor een trio dan.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 38, Yasmine (Tun)

Yasmine is een topper zowel kwa sex. maar ook om mee tepraten na de sex.
                                ze is een intelligente knappe vrouw die weet hoe het zit en gaat

zeker de moeite waard om langs escape tegaan en een bezoek aan Yasmine tebrengen.

Commentaar

Leuke vlotte meid.

Leuke ontvangst en heel prettig voorspel. Niet direct rambam dr op en los.
                                  Ze weet wat ze doet en doet dat goed.

Pijpen is prima en neuken in diverse standjes. Ze heeft me met haar hand naar het hoogtepunt geholpen. Ook weer erg lekker.

Daarna gezellige babbel. Kortom een aanrader!

Commentaar

de keuze voor welke dame was snel gemaakt
                                    yasmine was degene die me het meeste raakt
                                    staand opgeilend met een stralende lach en een zoen
                                    beter kan een dame het niet doen
                                    op de kamer werd het een groot feest
                                    en daarvan genoten ik en yasmine het meest
                                    volgende keer weer verder verkennen
                                    en elkaar weer enorm verwennen
                                    yasmine dank je wel dit smaakt naar meer
                                    op korte termijn zien we elkaar zeker weer

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 39, Jasmine

Vandaag bij Jasmine geweest in Kamer 39. Ik weet niet of er al een topic van haar is anders, moderator, verplaats hem dan aub onder de juiste dame. Ik kon haar uiterlijke beschrijving in alle hier genoemde recensies namelijk niet vinden.

Ik zag haar bij de eerste ronde op de bovenverdieping in haar zwarte bikini lopen naar haar kamer en dacht van wow das leuk. Met haar in gedachten toch maar een tweede ronde gemaakt.
                                      Van de eerste verdieping stiekem en nieuwsgierig toch naar boven gekeken en "Ja ze is nog vrij ".
                                      Dus naar de tweede verdieping gestiefeld en toch maar eens een iets verder gekeken dan de neus lang is over hoe ze verder een indruk op me maakte.
                                      Ontspannen ontving ze me. Al uitkledende hebben we het over het feit gehad dat het al vrij aardig warm in de kamer was. Beide waren we het er over eens dat een ventilator nu en voor al straks in de zomer geen overbodige luxe is.

Daar ik toch na mijn haastige Amsterdamse haastige afwerkervaringen vrij argwanend ben geworden viel het met haar 100 % mee. In Amsterdam is het veelal er in en eruit zonder maar een iets van menselijk contact.
                                      Ze is relaxed. Dit had een kalmerende invloed op me. Op een moment lagen we tijdens het voorspel zelfs te schuddebuiken van het lachen wat het ijs aan beide kanten volledig brak.

Tijdens het voorspel heerlijk op een nette manier met haar kunnen spelen terwijl ze mij opgeilde door over mijn gehele lichaam te kroelen. Toen pielemans volledig op sterkte was hebben we de daad bij het woord gevoerd en tot een heerlijk einde gebracht. Tijdens het wassen en aankleden vertelde ze me uit haar eigen oprecht prive dingen en dingen over wat ze wel en niet deed en waarom en andere dames het wel eens hun principes lieten varen. Jasmine is voor zover als ik zie een lieve vrouw die weet wat ze doet en doet wat ze wil. Een vrouw is met, een leuk, karakter. Ik had een erg leuke klik met haar...

Hoewel het voor mij een aardig eind rijden is is Jasmine de lange rit dubbel en dwars waard.

gr, D.
                                      Wees je zelf maar overdrijf niet...

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 39, Yasmine (Tun)

Vrijdagavond bij Jasmine op bezoek. Kom regelmatig bij haar en altijd weer top. Mooie vrouw, lief en gezellig. Beetje kinky, dirty talk en heerlijke sex. Voor mij de topper in Doetinchem.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 39, Yasmine (Tun)

Bedankt lekkerhoor, ik was gistermiddag ook in Escape en tot mijn grote vreugde was Yasmine aanwezig en ook vrij op het moment dat ik langs haar liep in Escape. En bij haar naar binnen gegaan.

Yasmine is een relaxte vrouw. In voor een gezellige babbel en daarnaast zijn haar sexcapaciteiten buitengewoon goed.

Na het wastafereel op het bed gesprongen waar Yasmine het condoom erom deed en lekker begon te pijpen. Ze kijkt je geil aan terwijl ik met haar poes speelde. Na een tijdje diverse standjes gedaan. Oa doggy en missionaris. Van dirty talk is ze niet vies. Als je haar met respect benadert kan je veel tegen haar zeggen en met haar doen. In doggy klaargekomen. Waarbij ik het flink uitschreeuwde. Yasmine deed ook flink mee en sloeg er ook een flinke schreeuw eruit.

Afscheid genomen met een zoen. Herhalingsgevaar is groot.

Toen ik bij Yasmine naar buiten stapte stonden er een aantal mannen te wachten. Waren die op ons geluid afgekomen toen ik klaarkwam? Grappig. Waarschijnlijk was het buiten de kamer te horen.