Suzi (Dui), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 19

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Suzi (Dui), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 19

Sinds december zit er in de weekenden een jonge Duitse meid SUZI in de Kelder of boven bij de ramen van Fun Castle.
    Ze wisselt regelmatig van kamer.
    Deze dame bied een zeer goede service aan haar klanten en heeft nooit haast.
    Ik vind het erg vreemd dat er nog nooit een recencie over haar geschreven is. De echte lopers willen dit geheim niet delen schijnbaar.
    Ze werkt voor de standaard prijzen en is zeer de moeite waard. oja als je haar zoek op zaterdag of zondag kijk waar de mannen in de rij staan.
    Ze is slank klein en heeft kleine borsten.

Was geruime tijd niet in Arnhem geweest omdat het aanbod nogal is teruggelopen. Ook vanavond was het niet echt om vrolijk van te worden. Had in de kelder van Funcastle wel een aantrekkelijke dame zien staan maar net voordat ik haar kon bezoeken was zij bezet. Desondanks toch even gewacht en om eerlijk te zijn heb ik daar geen spijt van gehad. Suzi is afkomstig uit Duistland en werkt alleen op de zondagen. Op hookers.nl is het gebruikelijk om ervaringen te delen met andere wandelaars. Normaal gesproken doe ik dat ook maar bij Suzi ligt dat voor mij anders. Het was een bijzonder bezoek waarbij de dienstverlening absoluut top is. Achteraf blijkt het ook nog een hele lieve meid te zijn die uitgebreid de tijd neemt om na te praten. Er zijn weinig recensie over haar geschreven misschien omdat men dit pareltje voor zich wil houden. Eigenlijk heb ik dat gevoel ook maar om toch wil ik Suzi bij iedereen van harte aanbevelen. Dit omdat zij een en ander over zichzelf heeft verteld, wat ik niet zal delen vanwege het prive karakter. Zonder te overdrijven is dit het beste bezoek dat ik ooit heb gebracht. Als je haar met respect behandel krijg je absoluut waar voor je geld. Hopelijk blijft Arnhem nog lang open zodat ik vaker van Suzi kan genieten.

Commentaar

Clowntje weet niet zeker of deze recencie hier hoort of op een andere plaats op hookers.nl maar zet hem maar hier neer.
      Clowntje heeft vanmiddag Suzi bij zijn huis laten komen voor de eerste keer.
      Om twee uur was zij bij mij. Wij hebben eerst wat bijgeklest en wat gedronken, daarna naar boven.
      Samen onder de douche , dat was al heerlijk, een min puntje die tattoo boven haar billen. (keltisch teken )
      Toen uiteraard naar de hobby kamer van Clowntje, voor het gebruikelijke werk, wat weer een ruime voldoende was.
      Na 2 uur taxi gebeld en afscheid genomen.
      Ik heb een weer een prima middag gehad.
      Groetjes Clowntje.

Commentaar

Vandaag weer bij Suzi geweest. Ze verbleef op kamer 1 waar normaal onze topper sandra zit.
        Het was weer als vanouds, goede service, lekker gebabbeld.
        Alleen deze dame heeft geen tattoos. Is een dame van niveau!!

Commentaar

Suzi staat nu sind een paar weken in het Cupido pand. Bevalt haar schijnbaar een stuk beter en voor ons ook, want nu hoeven we gelukkig niet met z\\'n allen beneden in de smalle gang van de Fun te wachten, want ja wachten duurt lang.... Vantevoren ff een belletje gaat natuurlijk een stuk beter. Suzi is een van de laatste toppertjes in de Spijker. Neemt de tijd voor je, en als je ze met respect behandeld krijg je er erg veel voor terug.
          Ga niet alles verklappen..... je moet zelf maar ervaren.....
          Dit weekend is ze er ook op zaterdag. ;D :-X

Commentaar

8)
            In mijn recentie staat Frans zonder condoom en een cijfer, dit moet natuurlijk met condoom zijn. Bij het invullen van de recentie ben ik waarschijnlijk door de hitte bevangen.....

Commentaar

Re: Spijkerkwartier, Spijkerstraat 156, Suzi (9.2)

Suzi is Duitse, komt uit de buurt van Duisburg / Essen en is met smart op zoek naar een plekje in Nederland, liefst in de omgeving van Arnhem. Escape in Doetinchem schijnt volgens haar vol te zitten, maar ik kan me (steeds) niet aan de indruk ontrekken dan dat daar gemiddeld maar 5-8 ramen van de 40 zijn bezet. Ik hoop dan ook dat Suzi hier een plekje zal kunnen vinden. Scheelt een hoop heen en weer gerijd naar Krefeld. Maar ja ze is het waard en zoals het vorige week vrijdagavond (de 13e) was, ONVERGETELIJK!!

Commentaar

Doetichem, Escape, Susie

Gisteren in de Escape bij Susie, een Duitse, geweest. Was eerst wat achterdochtig, want heb slechte ervaringen met Duitse dames in Holland. Susie boodt aan 50 euro voor pijpen en neuken. Vroeg of beffen ook kon, en ze stemde toe. Dus toch maar geprobeerd, en het was uitstekend, zie verder de resencie. Heb haar 10 euro fooi gegeven, vandaar de prijs van 60 euro.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a Escape, Susie (goed)

Ik was gisteren (vannacht) vlak voor 24:00 nog even in de Escape. Susie had zich al aangekleed, want wachtte op haar vervoer. Verder was er niet veel dus knoopte een praatje met haar aan. Ze had nog wel even zin en ik had wel trek in een snelle pijpbeurt, dus zo gezegd, zo gedaan. Dat deed ze heerlijk, lekker diep, en kon lekker in haar tietjes knijpen.

Ze keek ook zo lief en aandoenlijk dat ik zeker nog een keer terug ga voor een langer feest.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Susi (uitstekend)

Als eerste de titel aangepast, zodat haar naam goed geschreven staat: Susi.
                    Ik was er gisteren. Daar is maar één woord voor: fantastisch. Susi neemt echt de tijd en heeft echt plezier in haar werk.

Zoals ook door anderen opgemerkt heeft ze geen tatoo. Ik denk ook dat ze niet snel bij je thuis komt. Maar ieder z'n fantasie...

Ze werkt op de vrijdag en zaterdag. Vaak vanaf 13:00. Wie kent er nog een bakker die zijn nummertjes automaat kwijt wil?

Mark

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape k 6, Susi (goed)

sorry heren maar haar naam ben ik vergeten maaar wat een lekker ding is dit en de sex is super ben bij haar binnen geweest vanmiddag heerlijk sex gehad ga haar zeker weer bezoeken. ze zit op kamer 6

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Suzi (uitstekend)

Gisterenmiddag maar weer eens bezocht, werkelijk weer super......
                        Als je haar met respect behandeld en aandacht geeft... ....dan bezorgt ze je een overgetelijk half (of heel) uurtje.

Commentaar

vandaag deze topper bezocht....blijft toch wel een leuke ervaring om haar te bezoeken.

Commentaar

lieve Suzi.....

Prima ervaring gehad bij Suzi! Voor het standaardtarief krijg je hier meer dan bij veel andere dames. Lekker rustig aan, pijpen met het mondje in plaats van afrekken met de mond om je eikel, en nog humor ook!

ga denk ik verhuizen naar Duitsland!....

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape k ??, Suzi (uitstekend)

Ik ben in de Escape al meedere malen bij Suzi geweest En elke keer is het einde weer gradioos. Zoals zij je verwend is gewoon te goed voor woorden.

Gisteren was ik ook weer in de Escape en op kamer 4 trof ik Suzi aan Betaald voor een half uur en zij is dat echt ZEKER de moeite waard. Met haar sexy lichaam over je lichaam kronkelend, vliegt de tijd voorbij.

Zoals altijd was het einde echt geweldig, nadat we samen hadden liggen uitrusten, weer aangekleed. 1 laatste omhelsing en toen was de koek echt op

Voor de goeie duidelijkheid Suzi werkt alleen op vrijdag en zaterdag. Vaak in kamer 6 en gisteren in kamer 4

Tot gauw meis

Noot mod: kamernummer ingevuld.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape k 4, Suzi (uitstekend)

weer ff naar deze duitse schoonheid gewwest en mij heerlijk laten pijpen daarna haar genomen op de hok van het bed en heerlijk klaar gekomen en je heb een goed zicht op haar heerlijke lichaam, ga morgen weer

Commentaar

na de berichten gelezen te hebben ben afgereist naar doetinchem een maal aangekomen naar binnen gegaan door de rechter deur.. mijn oog viel gelijk op de kamer schuin links(links af na binnen komst en dan aan de rechter kant de linkse kamer....) ze had een vel geel setje aan ik was verkocht en ging naar binnen ze stelde zich voor als suzi...............en mmmmmmmmmmmmmmmm wat een heerlijk ding geen haast werk en alles was gewoon weg suppppppppperrrrrrrrrr ik kom best vaak op verschillend lokaties maar deze hoort in de supper top.
                                  een ding is zeker ik ga gauw weer naar deze topper retour.........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door R1964
                                    Hier worden 2 Suzi 's door elkaar gehaald, de eerste waar dit topic mee gestart is is kleiner dan de andere en is er alleen op vrijdag en zaterdag.
                                    en meestal op kamer 4.
                                    Misschien kan voor de andere Suzi een tweede topic gestart worden is het ook iets minder verwarrend.
                                    Klopt.

Heren, dit topic gaat over de Duitse Suzi. De andere Suzi dient in een ander (nieuw topic) beschreven te worden. Duitse Suzi werkt meestal alleen op vrijdag en zaterdag op kamer 4.

Ervaringen over de Tsjechische Suzi worden gewist.

Groet,
                                    Krukkie
                                    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 04, Suzi (Dui) (uitstekend)

Vandaag bij deze heerlijkheid geweest,wat een feest!! Res. volgt nog, te weinig tijd.

Mod. Ze zit nu op kamer 11

Noot mod: kamernummer aangepast.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 11, Suzi (Dui) (uitstekend)

Voor mijn werk moest ik in de buurt van Doetinchem zijn en in mijn pauze vond ik dat ik wel een kadotje verdient had naar al het zware werk(en wat voor kadotje bleek later!)Dus de TomTom aangezet en richting Escape koers gezet.
                                        Doordat ik eerst de res. had gecheckd ging mijn belangstelling eigenlijk uit naar Laila die hier ook op zaterdag zou werken, maar helaas, ook naar een half uurtje rondlopen/hangen geen Laila..(misschien was ik een beetje vroeg, rond half 1)Tijdens het"wandelen" had ik al een glimp opgevangen van deze hele mooie dame (op het eerste gezicht dacht ik dat ze 19-20 jaar was!) maar helaas was een allochtone medewandelaar me net voor
                                        Toen besloot ik maar om even te wachten, ze was zo mooi en ze moest ook wel goed zijn getuige de gordijnen die konstant dicht waren en de wandelaars die op haar stonden te wachten...
                                        Na een half uur wachten, ik had bijna wortel geschoten, ging het gordijn gelukkig weer open.Gauw even kennismaken; shit een duitse dacht ik (gezien de ervaringen op dit forum niet de beste keuze) maar haar schoonheid en vriendelijke glimlach deden me besluiten om toch maar naar binnen te gaan.
                                        Na ons allebei uitgekleed te hebben nodigde ze me uit om op bed te komen liggen en nadat ze me lekker had ingesmeerd met massageolie begon ze lekker met haar borsten over mijn borst te glijden.Lekker!
                                        Al vlug zakte ze verder naar beneden en begon vol overgave m'n ballen te likken en te zuigen waarbij ze m'n paal tegelijkertijd voorzichtig aftrok.
                                        Toen het cd. erom en ze begon me heerlijk te pijpen waarbij ze hem af en toe helemaal in haar mondje liet verdwijnen afgewisseld met het af en toe likken van m'n ballen.Echt heeeel lekker!!
                                        Daarna kwam ze bovenop me zitten en begon me heerlijk te berijden,waarna ze op mijn verzoek zich omdraaide en reverse cowgirl m'n pik bereed. Eerst op haar hurken met haar prachtige kontje naar mij toegekeerd waarbij je je pik zo lekker in haar kutje ziet verdwijnen.
                                        Later met haar rug bovenop mijn borst terwijl ik met m'n handen haar kontje ondersteunde en haar zo lekker hard kon neuken.
                                        Hierna nog even doggystyle waarbij zij op het bed en ik staand (had ik nog nooit gedaan)achter haar, haar heerlijk kon neuken.Man,man wat lekker!
                                        Toen nog even op bed en heeft ze mij heerlijk afgezogen waarbij ik het rubbertje lekker volspoot.
                                        Na het aankleden vroeg ze me om de 50€ te voldoen (oeps vergeten,ik gaf haar 55€)
                                        Zelden zón ervaring met een raamprosti gehad (alleen Estelle en Noa,Zp 114 Utrecht, komen m.i. in de buurt) Zelfs de dames in privehuizen zijn niet altijd zo goed als zij.Het is dat ik niet in de buurt woon en dat ze alleen in het weekend werkt,anders had ze er zeker een vaste klant bij
                                        Voor mij was ze echt een GFE(ondanks de taalbarriere af en toe) en misschien is het maar goed dat ik haar niet meer kan bezoeken anders kon ik er wel eens falliet aan gaan,ondanks de bescheiden kosten die Susi vraagt voor haar diensten.Dames als Susi helpen er zeker niet aan mee om van m'n "wandelverslaving" af te komen.
                                        Susi, als ik nog eens in de gelegenheid ben om je te bezoeken zal ik dat zeker doen en heren grijp de kans nu het nog kan,zulke pareltjes zijn een zeldzaamheid!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 11, Suzi (Dui) (uitstekend)

Vanmiddag ook bij suzi geweest en moet zeggen ze is heerlijk.
                                          Lekker pijpen en neuken voor 50 euro en ze pijpt echt zalig,
                                          ze doet het lekker diep en vergeet je ballen niet als je goed geschoren bent.
                                          Ze heeft nu trouwens zwart haar en zat op kamer 5 of 6 en gaf aan inderdaad alleen op vrijdag en zaterdag te werken.