Rosaura (Dom), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 11

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rosaura (Dom), Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 11

Van de week eind van de middag na lange tijd weer eens bij escape binnengestapt. De keuze was eenvoudig, er waren maar 2 meisjes waarvan 1 het veel te druk had met haar mobieltje, kleding enz. om aandacht te besteden aan zoiets raars als een klant, en een andere die vriendelijk naar me glimlachte en een fraai figuur had. Daar naar binnen dus. Ze vertelde dat ze dominicaanse was, ik had d'r eerder afrikaans ingeschat, maar ze sprak Spaans, dus 't zal wel. Ze had trouwens vrij grote borsten (die een beetje hingen, maar dat vind ik persoonlijk echt niet erg) met mooie grote donkere tepels. Pijpen was ok, en ik mocht haar ondertussen vingeren, waar ze al ietwat vochtig van werd, daarna kwam ze bovenop me zitten om me even lekker op te warmen, maar ze was (oprecht) moe en vroeg me dus of ik bovenop wilde komen. Daar kreeg ik gelukkig geen spijt van: op de een of andere manier voelde zij in missionarishouding beter aan dan als cowgirl, meestal is dat andersom ;D In elk geval: toen we 1 keer het ritme te pakken hadden hoefde ik niet veel meer te doen. Ze blijkt perfecte beheersing van haar kutspieren te hebben en nam me helemaal naar binnen om me vervolgens heerlijk te masseren. Toen ik 't niet meer hield met lange diepe halen afgemaakt en heerlijk klaargekomen. Daarna nog even rustig gepraat, helaas is haar nederlands niet zo geweldig, maar ze deed erg haar best en was erg vriendelijk. Het eerste meisje in Escape wat wat mij betreft de moeite van een herhaling waard is... Weet iemand de naam van dit meisje? Ik kon het bij het voorstellen niet verstaan... : (en weet iemand of Kimmy er nog werkt? Niet dat die lief was ofzo maar ze neukte zo verdraaid goed en ze had een uniek lichaam waar ik totaal voor ging - zou haar graag nog eens bezoeken)

Kimmy is inderdaad een strak ding met een kaal kutje en lang bruin haar, zat altijd in de kamer vlak bij de rechter deur (van buitenaf gezien) en heeft een tatoeage op haar arm. Ik let nooit zo op tieten, sorry, ben meer een kontenman.

Voor het betere anale werk moet je toch in Arnhem of Utrecht zijn en ik heb een tijdje terug nog een meisje in Deventer, laatste kamer van de Bokkingshang, onwijs lekker in haar welgevormde poepgaatje geneukt.
    Oh, en in Heerenveen zit een ontzettend lekkere Bulgaarse met een heerlijk strak kontje die lekker kreunt terwijl je haar diep vanachteren paalt, 1e raam links van de deur. Is wel een eindje rijden, dat wel...

Commentaar

Deze dominicaanse heet Rosaura. Ze zit tegenover de ingang links. Het is een aardige vrouw die écht de tijd neemt en heerlijk pijpt en neukt.
      Ze geeft in ieder geval de indruk er zelf ook plezier aan te beleven. En terwijl zij je masseert, je ballen likt, je tepels keihard maakt of heerlijk pijpt in verschillende standjes mag je overal aan komen. Ook vingeren (nat kutje) is niet verboden. Beffen mag ook, als je het van te voren aangeeft.
      Tijdens het neuken gaat ze lekker te keer, boven op, ook bereid om op haar hurken te gaan zitten zodat je goed zicht hebt op haar lekkere kutje.
      Rosaura is een échte aanrader voor iedereen die van een donker getinte én temperamentvolle vrouw houdt!
      Ze is nu in haar geboorteland op vakantie - eind augustus is ze weer terug en zal ik haar zeker weer bezoeken!

Commentaar

op de terug weg vanuit duitsland ivm werk paseerde ik langs doetinchem en dacht laat ik eens kijken in de escape .het was er niet druk ongeveer 10 meisjes denk ik weet niet zeker omdat ik een advertentie gelezen heb waarin stond nu wel 25 meisjes aanwezig mischien allemaal in winterslaap of fantasie van de eigenaar dat er mischien wel zoveel zijn .al goed naar wat rond gelopen te hebben viel mijn oog op rosaura een oude bekende van mijn, naar wat gepraat te hebben over alles en nog wat ben ik toch maar bij haar naar binnen gegaan nadat we de prijs rond hadden ben ik op bed gaan liggen waarna ze me heerlijk pijpte kunnen veel meisjes nog van leren.ze kijk zeker niet op de klok doet rustig aan en knijp af en toe lekker aan je tepels nadat ze lang genoeg gepijpt had zijn we heerlijk gaan neuken dat doet ze super hoe ze met haar lichaam beweegt zedat je lul er diep ingaat nadat ik heerlijk klaargekomen was hebben we nog wat nagepraat en ben ik weer verder gegaan het was weer als vanouds wat ik niet begrijp dat erover haar weinig wordt gescheven ze zit al zeker 1,5 jaar in de escape en ze is zeker je geld waard een supergriet

Commentaar

twee keer bij haar geweest. De laatste keer was op een maandagavond in mei.
          Afgesproken pijpen, neuken + beffen (69).
          Rosaura is een aardige meid. Pijpen is top, de ballen worden niet vergeten. Neuken: zij bovenop.. Fantastisch!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, Rosaura (uitstekend)

ben deze week bij rosaura geweest.. lieve meid, die redelijk nederlands spreekt.. ik heb me zonder condoom laten pijpen(niet tot het einde) voor 50 euro...

Noot mod: onderaan het topic vind je de "reageer"-knop, maar bovenaan de pagina staat de "recensie"-knop. Als je voortaan de "recensie"-knop wilt gebruiken, dan kun je ook jouw ervaring met de dame een beoordeling geven. Let op: in het recensieformulier staan de beoordelingen standaard op "slecht", je zult dit dus zelf moeten wijzigen.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 1, Rosaura (uitstekend)

Ben gisteren bij Rosaura geweest. Ze was allervriendelijkst en heb leker met haar gestoeid. Alles wat we hadden afgesproken was geen probleem. De sfeer was goed en heb lekker met haar gevreen en geneukt.
              Ik vroeg of ik een recentie mocht zetten waarbij ze een beetje aarzelend reageerde. Niet iedereen schrijft de waarheid vertelde ze. Nou ik heb alles gelezen misschien klopt het pijpen zonder niet, maar voor de rest geen onaardigeheden tegengekomen. Een aanrader voor escape.
              Voor de ruigere sex moet je meer bij carmen zijn.

Groeten Beer56
              Is gek op zuid amerikaanse dames

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 1, Rosaura (uitstekend)

Inderdaad een schat van een meid. Voor een Dominicaanse is ze wel vrij fors, maar ik hou af en toe wel van een lekker stevige meid. Ze neemt echt alle tijd voor je. Afgesproken p+n € 50,- en daar heb ik geen minuut spijt van gehad. Ze pijpt je echt heel erg lekker en ondertussen likt ze ook nog lekker aan je ballen. Haar kutspieren zijn inderdaad goed getraind, want ze weet precies wanneer ze die moet aanspannen. Ze vertelde me dat ze nu 2 weken met vakantie gaat, dus over 2 weken ziet ze me zeker terug.
                Moderator, svp leeftijd aanpassen, ze vertelde me dat ze 33 is.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 01, Rosaura (goed)

Rosaura, zo zal ze heten, als ik tenminste op 't kamer nummer afga. Rosaura is een schat en erg lekker. Gister bij haar geweest en altijd gezellig en geil. Ze geilt me altijd eerst een beetje op met alles nog aan en daarna mag ik haar altijd uit kleden. Ze is een lekkere meid, alles zit op z'n plek. Ze is zelf aan het afvallen zegt ze maar haar gezegd dat ze mooi is zoals ze is. Ze heeft een lieve en vrolijke lach en de sex met haar is fantastisch. Wilde al langer over haar schrijven maar kon haar hier niet vinden en wist haar naam niet. Ze heeft me nimmer teleur gesteld. Altijd lekkere sex, ze pijpt lekker, likt en zuigt aan je ballen en vindt het lekker om echt genomen te worden zegt ze, wat ik dus gister met veel plezier heb gedaan. Niets dan goeds over Rosaura en bezoek haar zeker weer!

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 01, Rosaura (goed)

Vorige week zaterdag nog ff geweest, eerst zat ze niet op haar kamer, maar toen ze er wel zat moest ik toch ff vragen of het wel Rosaura was...... inderdaad heeft ze een ander kapsel, maar voor de rest was het weer super. Ze neemt alle tijd voor je en ze pijpt je al bijna naar het hoogtepunt, ga als ik weer in de buurt ben, zeker weer even langs".

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 01, Rosaura (uitstekend)

Zojuist bij deze dame geweest. Er waren vandaag meer wandelaars dan vrouwen dus de keus was gering. Ik val eigenlijk meer op blanke vrouwen maar die waren er niet (of druk natuurlijk)omdat ik toch wilde doen waarvoor ik gekomen was heb ik voor Rosaura gekozen en heb hier geen spijt van. Afgesproken 50Euro voor P+N en meerdere standjes. Ze pijpt heerlijk daardoor maar 1 standje daarna gedaan want ik hield het niet meer.
                      Lekkere ervaring

Commentaar

Jongens, Rosaura is altijd goed! Dat weten alle veteranen toch?! Was er op vrijdagavond rond half tien en had de indruk dat er ook weer wat nieuw aanbod was. Vond het de laatste tijd wat te rustig in deze overigens altijd nette tent.
                        PS. vindt de buurvrouw van Rosaura soms wat lawaai-ig.

SpijkerVeteraan
                        "You've got a pussy, I have a dick ah! So what's the problem?" - PUSSY - RAMMSTEIN

Commentaar

Vanavond nog even bij haar geweest en het is nog steeds een super lief vrouwtje.

Niet super knap ofzo maar altijd alle tijd en heel vriendelijk.

+1

cheers Woef.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 21, Rosaura (uitstekend)

Vorig week afscheid genomen van deze meid, tjonge ik ben er 2 keer achter elkaar op gaan zoeken. Kennelijk wilde ze op een goede manier afscheid nemen.
                            Als ze al terug komt dan zal dat niet voor mei volgend jaar zijn maar waarschijnlijk blijft ze forever weg. Ze heeft me heerlijk gepijpt waarbij er geen condoom aanwezig was. De laatste keer zelf heb ik haar mond volgespoten en liet ze het er weer lekker uitlopen. Geweldig geile meid met goede service. Ik zal haar missen de ballen likken en mijn kont bewerken.
                            Is gek op zuid amerikaanse dames

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 01, Rosaura (D.Rep)(uitstekend)

Inderdaad, Rosaura is weer terug.
                              Voor mij al een hele tijd terug dat ik haar bezocht had.
                              Dus we hebben eerst gezellig zitten kletsen en ach ja, wat gaat de tijd toch snel.
                              Vwb de sex kan ik zeggen dat ze niet vergeten was, wat ik lekker vind.
                              Toch knap na al die jaren :-)

Uiterlijk is Rosaura niet veel veranderd en de sex is nog steeds lekker met haar.
                              Niet echt kinky, wel heel relaxed.

Al met al, dikke voldoende.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 01, Rosaura (D.Rep)(uitstekend)

Vandaag effe langs geweest en ze herkende me nog terug van 3 jaar terug.
                                ze is nog altijd even lekker.

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 11, Rosaura (D.Rep)(uitstekend)

Medewandelaars....vorige week zaterdag.bij deze dame na binnen geweest.op kamer 11 rechts in de hoek als je binnenkomt wat heerlijke meid zeg helemaal niks mis mee.als je lief voor haar ben is ze werelds. uur binnen geweest heelijk gesext. Helemaal niks op aan te merken ze zij dat ze haar haar gaat kleuren en langer maken dus ben wel erg benieuwd.ga haar zeker snel weer opzoeken ...

Commentaar

Heren hier weer klein verslag van heerlijke dame.. Deze dame weet wat je wil.lief leuk lekker ze zij dat ze volgende week zaterdag voor laats is want je ze gaat op vakantie tot eind januari. Dus moet deze week nog maar keer langs bij haar..zal haar missen.

Commentaar

Na een hele tijd niet bij rosaura geweest te zijn gister weer de stoute schoenen aangetrokken. Afsproken alleen pijpen zonder condoom voor 20 minuten. Dame is de laatste jaren wel wat kilo's aangekomen. Maar haar diensten zijn nog steeds uitstekend.

Commentaar

Zaterdag bij deze dame geweest. Nog op de valreep. Maar ze blijf heerlijk. Eerst uitgekleed elkaar toen op de bank haar beetje verwend na kwartier zijn we op de hoek van bed beland.en heerlijk in haar geweest ze blijf mij topper daar.en mis haar gelijk als ik de parkeerplaats af rij. Ga binnenkort met haar trio doen. Iemand idee welke ik moet kiezen??

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door huutje Bekijk bericht
                                          Zaterdag bij deze dame geweest. Nog op de valreep. Maar ze blijf heerlijk. Eerst uitgekleed elkaar toen op de bank haar beetje verwend na kwartier zijn we op de hoek van bed beland.en heerlijk in haar geweest ze blijf mij topper daar.en mis haar gelijk als ik de parkeerplaats af rij. Ga binnenkort met haar trio doen. Iemand idee welke ik moet kiezen??
                                          Tegen mij zei ze dat ze een trio bij voorkeur met Manuela doet.
                                          Daar zijn ook de nodige recensies van.
                                          Ben benieuwd naar je ervaring met die 2.
                                          Ik loop er ook aan te denken om dit binnenkort te doen

grt en keep on smiling!