Dagmar (Dui), Deventer, Bokkingshang 15 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dagmar (Dui), Deventer, Bokkingshang 15 k1

geweest aan Bokkingshang nr 16 Dagmar, blonde ontzettend lekker uitziende naar later bleek duitse, spannend gekleed met zwarte lange latex laarzen, piercing in navel, lekke gebruind.
    afgesproken dat zij op mij zou gaan zitten.
    Bij het uitkleden deed ze alleen onder gedeelte uit bovengedeelte bleef aan, om haar borsten te zien moest ik extra bij betalen, wel afknapper, ze neukte wel erg lekker maar wel snel, ik moest opschieten langer kon ze het niet volhouden.
    best wel jammer bij zon schoonheid.

kon het vanochtend niet laten, ze zat weer zo super sexy in het deurraam
    ze had de haartjes geknipt en wat een geweldige look.
    harde tepels door het witte truitje heen priemend en dan die zwarte lange laarzen.
    bij binnenkomst greep ze mij als in mijn kruis en complimenteerde mij met de stijve heer.
    in no-time zat zij bovenop mij en neukte mij met die laarzen zo langs mijn huid, geen houden aan, ging allemaal weer veel te snel

Commentaar

tot mijn grote verassing was dagmar er zelfs op dinsdag, gekleed in een prachtig wit pakje met witte laarzen en super gekapt, ze heeft mij weer verschrikkelijk lekker verwend, zat bovenop had goed zicht op haar nieuwe piercing, ondanks haar 50 jaren blijft het een schoonheid.

Commentaar

Vorige week bezoek gebracht aan Dagmar. Mooie dame, ziet er goed uit. Na de overdracht van E50 begint echter een groot toneelspel van korte duur.
        Ze doet net of ze heel geil is, maar het is echt duidelijk overdreven gespeeld. Verder praat ze erg veel over allerlei andere zaken dat het moeilijk wordt om de jonge heer nog overeind te houden. Als het dan na een paar minuten zover is, moet je opschieten en begint ze na 5 stoten al over trekken. Na 15 minuten al weer buiten, slechte ervaring, je moet bij deze dame waarschijnlijk E200 betalen om normaal aan je trekken te komen. Mij niet meer gezien hier.

Commentaar

Weer een bezoekje gebracht aan Dagmar. Dit keer had ze een mooi wit topje aan in combinatie met een sexy witte string. Aan haar voeten droeg ze naaldhakken en het geheel maakte mij bloedgeil. Haar tepels priemden zich door het topje heen, waardoor mijn bloeddruk nog meer begon te stijgen. Afgesproken voor pijpen en neuken. Er zijn maar weinig vrouwen die zo lekker kunnen pijpen als Dagmar. Tijdens het neuken zat ze bovenop mij, wat overigens niet haar favoriete standje is. Daarna de missionarishouding en tijdens de daad fluisterde Dagmar allerlei geile woordjes in mijn oor, waardoor ik heerlijk in haar lekkere kutje spoot. (natuurlijk met condoom) Ook na het neuken nam Dagmar rustig de tijd om nog wat te praten en bood mij zelfs nog een drankje aan. Dagmar, jij bent een absolute kanjer en ik kan mij nu al verheugen op de volgende keer.

Commentaar

Onlangs een bezoekje gebracht aan Dagmar. Ik moest even goed kijken of zij het wel was want zij is naar de kapper geweest en heeft nu kort blond haar.

Dagmar was gekleed in een bh en string met verschillende gekleurde bolletjes erop en zij had witte pumps aan.

Binnen was het weer leuk en gezellig zoals altijd en ik ben lekker klaar gekomen.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (6.4)

onlangs heb ik Dagmar weer eens bezocht. ze zag er zoals altijd weer ontzettend lekker uit. een sexy wit shirt en een witte string met mooie lange witte laklaarzen. ze heeft nu lang blond haar en ziet er daardoor nog geiler uit. ze heeft mooie borsten en dit keer had ze haar kutje helemaal kaal geschoren. ook de sex was weer als vanouds,vooral in het pijpen is ze zeer bedreven. ik ben volledig tevreden huiswaarts gekeerd. Dagmar je bent een kanjer!

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (goed)

Vanmorgen bij Dagmar binnen geweest. Vondt het allemaal wat plichtmatig.
                Wel een leuke vrouw en wat gods heerlijke borsten. Ze wil deze laten vergroten.Heb ik haar afgeraden. Deze zijn zo mooi en met die harde tepels hmmm. verder heeft ze even lekker gepijpt en even neuken en klaar
                Weet niet of ik een volgende x weer ernaar toe ga.

Johnnie01

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (voldoende)

Vroeger ook een paar keer bij dagmar geweest. Kwam bij mij ook wat plichtmatig over. Na de sex blijft ze nog wel even gezellig kletsen.

Haar borsten zijn inderdaad haar grote pluspunt. Zoals ze aanvoelen zeg ik dat het siliconen zijn, maar als je haar vraagt blijft ze erbij dat ze naturel zijn.
                  Kan iemand mij uit de brand helpen of haar borsten nu echt zijn of siliconen?

Minpuntje:
                  Als je iets anders wil dan het standaard of je vraagt of ze dat leuke pakje aantrekt wat in de hoek hangt, moet je gelijk flink bijbetalen.

Stef

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stefdev

Haar borsten zijn inderdaad haar grote pluspunt. Zoals ze aanvoelen zeg ik dat het siliconen zijn, maar als je haar vraagt blijft ze erbij dat ze naturel zijn.
                    Kan iemand mij uit de brand helpen of haar borsten nu echt zijn of siliconen?

Stef

hoi

ben ook eens bij haar geweest maar mij viel het nogal tegen. voor mij niet voor herhaling vatbaar. en die borsten zijn volgens mij niet echt, als het geen silies zijn dan zijn het volgens mij van die zoutwatervullingen.

groetjes, nita
                    Crux ancora vitae.

Commentaar

In het verleden paar keer bij Dagmar geweest. Aardige meid maar alles is wel plichtmatig. Ze is was steviger dan vroeger daar haar ziekte/medicijnen.
                      Voor mij niet weer.

Commentaar

Hallo, ik was afgelopen zaterdag wat te vroeg in deventer. Het was nog geen 18 uur. Het aanbod was weinig. Ik zag dagmar weer, had haar al jaren niet gezien. Ze is inderdaad best aangekomen. Maar mijn ogen vielen op haar borsten, dus ben maar bij haar naar binnen gegaan. Nu weet ik van vroeger dat ze vaak om meer geld vraagt. Ook al geef je haar 1000 euro is ze nog niet tevreden. Ze probeerde mij deze keer 250 euro afhandig te maken. Ze zei, ik weet dat je het hebt. Ik zei toen, voor 250 euro heb ik een hele mooie dame uit de hogere nummers voor 1 uur. Dat vond ze niet leuk, en ik vond haar gezeur niet leuk. Ben meteen vertrokken uit die kamer. Dit was 1 van mijn slechtste ervaringen uit deventer. Ik wil rustig 250 euro betalen, maar dan wil ik er ook wat voor. Bij haar krijg je alleen een snelle afwerking. Deze dame nu echt nooit weer

Commentaar

Hoi nita, ik moet je volkomen gelijk geven. Vroeger was ze net zo.
                          Maar ik wilde gewoon proberen of ze wat veranderd was. Nou
                          lichamelijk wel, en geestlijk niets. Dus eigenlijk dom van mij daar weer
                          naar binnen te gaan.

grt walker

Commentaar

Er is mij verteld dat ze ook zaterdagsavonds werkt.....heb haar in ieder geval wel zien staan vandaag op nummer 10...na 21.00 uur.

Nita
                            Crux ancora vitae.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (Dui) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door superwasp
                              Nog steeds bijna dagelijks aanwezig. ( niet op maandag)
                              Sta even te kijken dat Dagmar nog steeds dit beroep uitvoert
                              Deze dame gaat waarschijnlijk echt door tot de wettelijke pensioenleeftijd.

Weet alleen van vroeger dat ze een hele vroeger beginner (ochtendmens) was.
                              Ze vertelde een keer dat ze soms al om 07.00 s'ochtends begon met werken.
                              De keren dat ik haar bezocht heb was meestal zondag vroeg in de middag. S'avonds werkte ze eigenlijk nooit.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (Dui) (voldoende)

Dame gistermorgen vroeg nog gespot. Werkt minimaal al vanaf 1987!

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Dagmar (Dui)(voldoende)

Ja, nog steeds daar in de ochtenden......

Rolly

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 15, Dagmar (Dui)

Via de IM bericht gehad, waarvoor dank, dat Dagmar vandaag is gespot op nr. 15.

Groet,
                                    Krukkie
                                    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 15 k1, Dagmar (Dui)

Iemand Dagmar nog gespot in Deventer ?

Commentaar

Ja, hoor.
                                        Werkt nog steeds in Deventer.
                                        Vanaf 's ochtend vroeg tot volgens mij eind van de middag.

Wasp.
                                        Onze toekomst staat in de sterren geschreven. Jammer dat ik deze taal niet kan lezen.

Commentaar

Alleen maar op vrijdag en zaterdag overdag volgens mij.
                                          Moet onderhand de pensioengerechtigde leeftijd wel hebben bereikt!