Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)

Deze dame was nieuw voor mij. Het was een prettige eerste keer.
    Ze was uitermate vriendelijk en sympathiek, en heeft gevoel voor humor, welbespraakt.
    Ook was ze bereidwillig mee te doen met mijn panty-fetish, en liet zien dat ze begreep waar het voor mij om gaat: ze heeft zichzelf in panty geshowd, heerlijk laten strelen, zei de juiste dingen. Tijdens het neuken werd ik geil aangemoedigd.
    Grotere borsten vind ik mooier, opwindender, maar voor mij compenseerde ze dat ruimschoots met haar vriendelijke geilheid.
    Geen stomende sex, geen gekus, tepels likken werd voor mijn gevoel behendig omzeild (ik kwam er niet bij in ieder geval!?)
    Maar ik kom er nog eens terug.

Re: Deventer, Bokkingshang 10-K3, Silvia(goed)

Is dat die indonesisch ogende dame die het meest rechts stond vorige week?

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia(goed)

Ja. maar ze is Nederlands.
      Onze toekomst staat in de sterren geschreven. Jammer dat ik deze taal niet kan lezen.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia(goed)

Ja, dat wist ik, dat ze Nederlandse was. Ze heeft vorig jaar ook op pand 20/24 gewerkt....Ik vroeg me af of er nog berichtjes over haar in het archief staan. Misschien dat Krukkie even kan kijken.

Rolly

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)(goed)

Geen berichten in het archief over deze Nederlandse Silvia gezien.

Groet,
          Krukkie
          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)(goed)

Deze week ook even bin Silvia binnegewipt. Ze is er alleen op maandag en dinsdag overdag en een deel van de avond (tot een uur of 11). Gezellige kletstante, goede service en lekker uitdagend bezig.
            Zeker bij dit huidige kleine aanbod op de Bokkingshang plek om weer bij terug te komen.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)(uitstekend)

Deze week bij Slivia geweest.
              Het blijft een toppertje, ze geeft je het gevoel dat ze er ook zelf echt van geniet.
              Ook de aanmoedigingen en complimentjes tijdens het neuken hebben een positieve uitwerking op mij.
              Ze heeft een heel mooi strak lichaam met kleine borsten cup A, dat vind ik zelf het mooist.
              Ook zag ze er weer perfect uit in haar witte rokje.
              Jammer dat ik haar niet mocht beffen.
              Ze kijkt zeker niet op de klok, we hadden voor een half uurtje afgesproken en ben zeker 45 min. binnen geweest.
              Echt een aanrader.
              Het verbaasd me dat er zo weinig over haar wordt omschreven?

Commentaar

Silvia stond net haar ontbijtje te verorberen, toen ik langs kwam wandelen. Ze zwaaide weer vriendelijk en glimlachte me verleidelijk toe. Dus ik kon haar niet weerstaan en besllot bij haar naar binnen te gaan. Ze nam rustig de tijd om mij volledig te verwennen. Weer met een tevreden glimlach van haar afscheid genomen. Het blijft toch één van de betere dames in dit armzalige stukje (lege) raamstaat van Deventer.
                WN

Commentaar

Vandaag ben ik hier weer eens geweest, twee jaar na mijn eerste keer. En heb spijt dat ik niet eerder (en vaker!) ben gegaan.
                  Vriendelijk, sexy en mooi. Gehuld in een mooie bruine panty deed en zei ze precies de goede en geile dingen voor een panty-fetisjist als ik. Het is lang geleden dat ik me zo lekker gevoeld heb ; dankjewel Silvia!

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Silvia (Ned)

Silvia heb ik inmiddels al wel ruim een jaar geleden bezocht,volgens mij was dat in feb./mrt. 2013
                    Ik kan me het bezoekje aan haar in ieder geval nog wel zeer goed herinneren omdat het gewoon erg lekker sexen was met haar.Ik had het idee dat als ze je wel leuk vind ze er wel echt voor gaat.Ik ben toen ook wel zeker een half uur binnen geweest,een service wat voor Deventer begrippen nu wel zeldzaam is.Dame ziet er ook gewoon goed (slank) uit!
                    Sindsdien fiets ik nog wel eens door de straat maar heb haar helaas niet meer gezien,en verder is er maar weinig/geen keuze in Deventer.Wat dat betreft is Den Haag en Alkmaar en in mindere mate Doetinchem toch 100x beter...weet je tenminste zeker dat er aantrekkelijke dames zijn die een goede service bieden.

Commentaar

Gisteren aan het eind van de middag na ruim een jaar weer bij Silvia geweest.
                      Vorige keer was het bezoekje goed bevallen maar dit keer was het waardeloos!
                      Ik vind haar er bij daglicht toch een stuk minder uitzien,mijn mening! had dus ook niet naar binnen moeten gaan!
                      Bij binnenkomst na het uitkleden kreeg ik gelijk een condoom om mijn nog slappe janus,en begon ze een b2b in de hoop dat ie dan vanzelf wel harder werd,wat op een gegeven moment ook wel gebeurde,maar toch. Het fellatio deed ze vervolgens niet/nauwelijks. En intiem was een drama,beentjes gingen niet wijd en ook nog een handje ertussen(zo kom je nooit klaar) en ze heeft ook nog steeds haar op de poes,wat ik persoonlijk ook niet echt smaakvol vindt.
                      Herhalingsgevaar is voor mij na dit tweede bezoekje dus 0,0%,maar goed dat is mijn mening!
                      Vandaag de kater maar weggespoeld bij de mooie Roemeense Cristina in Den Haag...

Commentaar

Deze dame al een tijd niet gezien is ze nog werkzaam?

Commentaar

Aardig tijdje niet meer gezien, ik denk dat ze voorgoed verdwenen is

Commentaar

Nu bijna een jaar weg. Jammer, want ik vond het ronduit de mooiste dame die er op de Bokkingshang gewerkt heeft.
                            Ieder zo zijn smaak maar ik vond haar betoverend.
                            Er is een kleine kans dat ze ooit nog terug komt maar ik vrees dat het niet zo is. De Bokkingshang is totaal oninteressant geworden. Als ik er al eens langs kom rij ik maar snel door. Het aanbod is bedroevend.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Groen245 Bekijk bericht
                              Nu bijna een jaar weg. Jammer, want ik vond het ronduit de mooiste dame die er op de Bokkingshang gewerkt heeft.
                              Ieder zo zijn smaak maar ik vond haar betoverend.
                              Er is een kleine kans dat ze ooit nog terug komt maar ik vrees dat het niet zo is. De Bokkingshang is totaal oninteressant geworden. Als ik er al eens langs kom rij ik maar snel door. Het aanbod is bedroevend.
                              Denk dat ze nooit meer terugkomt

Commentaar

Aan het werk...
                              X