Anna (Ned), Deventer, Bokkingshang 10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna (Ned), Deventer, Bokkingshang 10

Ben maandag voor het eerst bij anna geweest een nederlands meisje van ongeveer 30 spontaan en aardig, kreeg zelfs een cola,ben ongeveer een veertig minuten binnen geweest de sex was fantastisch.ze zei dat ze hier al vijf jaar werkt maar ik had haar nog nooit gezien,later zag ik het wel het was een gaan en komen bij haar.

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Anna (uitstekend)

,ze heeft donkerbruin krullend haar tot op de schouders volle lippen stevige borsten een volle kont en een lekkere piercing wat bij het beffen toch wel lekker is.en wat voor mij belangrijk is ze is echt aardig.ze staat achter het raam met de kerstverlichting,vierde of vijfde raam vanaf de ijssel.

Commentaar

Anna is inderdaad een heel aardige dame. Helaas is ze, ondanks dat ze een brunette is, niet helemaal mijn type.....net iets te stevig voor mij. Meestal is deze dame te vinden achter de meest rechtse deur op nummer 10(aan de kant van de trap en keukentje) . In de recentie staat dat deze goedlachse hollandse dame blauwe ogen heeft maar ik dacht dat dat bruine waren. Misschien had ze een keer lensen in.

gr. Nita
      Crux ancora vitae.

Commentaar

Ik kom regelmatig bij Anna. Ik ben knettergek op mooie Anna, ze is lekker vol , maar nu wel weer wat strakker, ze is flink afgevallen, vreselijke mooie tieten , volle lippen waar ze je helemaal gek meemaak. Ze neemt altijd de tijd voor je en houd zich aan al haar afspraken. Neem regelmatig een badje met d`r , daarna masseert ze me lekker . En dan begint het echte werk. Anna kan lekker goed geil pijpen terwijl ze je heel geil aankijkt .ik pak haar het liefs op zijn hondjes want dan kan ik naar die geile grote kont kijken . Kan niet wachten tot mijn paaskonijntje er maandag weer is.

Commentaar

maandag weer bij anna geweest,ik heb me lekker laten pijpen wat ze toch met volle overgave doet,standje 69 toch wel apart zo n piercing gewoon heerlijk,en ze smaakt ook nog eens lekker.gewoon een lekker wijffie.

Commentaar

Ik heb gisteravond geweldig genoten van dit heerlijke lijf. Toen ze mij zag teasde ze verleidelijk over haar heerlijke lichaam. Ze betaste haar borsten zodat ik steeds geiler werd.
            Ze trok mij zowat naar binnen. Na de eerste geldelijke plichtplegingen pakte zij mij vol in mijn kruis. "Lekker?" Natuurlijk! Haar hand ging over mijn strak gespannen lul en maakte hem nog groter. Ze zoende mij vol op de mond. Zelfs even raakte haar tongetje mijn tanden. Het leek erop op mijn vriendin mij aan het opgeilen was.
            "Wat wil je eerst?" "Pijp me tot ik bijna niet meer kan."
            Zo gezegd, zo gedaan. Ze pakte mij bij mijn staaf en trok hem eerst af. Daarna ging de condoom erover met haar mondje. Ze is een echte geeweldenaar als het op pijpen aankomt. Ze pakte van tijd tot tijd mijn lol en ook mijn zak werd bij het pijpen niet vergeten. Wat een heerlijke meid. En wat een heerlijke beurt kreeg ik op die manier.
            "Jij boven of kom ik op je?". Ik koos voor het eerste, waarna ze mij heerlijk bereed. Ik had daarbij eerst het volle zicht op haar kont. Mijn handen pakten haar volle borsten en speelden met de tepels. Daarna draaide ze zich om en bleef mij tijdens het berijden ook geil aankijken. Ik begroef mijn hoofd tussen haar borsten die ze mij ook afwisselend aanbood om te likken. Ze stootte afwisselend snel en langzaam, zodat ik het bijna niet meer hield. Met een schreeuw kwam ik klaar.
            Wat een heerlijke belevenis. Ik kom zeker terug. Geweldig Anna!!

Commentaar

Afgelopen maandagmiddag deze dame bezocht. Het was een beetje in een opwelling; Ik had haar al een aardige tijd op 'mijn verlanglijstje' staan.
              Ik vind haar uitermate vriendelijk en positief ingesteld.
              Ze was bereidwillig om voor mij een panty aan te doen (mijn fetisj, zie mijn avatar) ook al was de panty die ik bij me had eigenlijk wat klein.
              Na lekker pijpen ("ik zal 'm even wakker maken") heb ik haar geneukt. Door haar heeerlijke lichaam en borsten was ik extra geil geworden en kwam errug snel.

Voor mij geen topervaring, maar dat lag geheel aan mij. Anna was aardig, welwillend en zette zich in.
              En ik vind haar erg mooi, en haar lijf fantastisch.

Commentaar

gisteren sinds lange tijd weer eens bij haar geweest,ik begrijp niet waarom ik zolang gewacht heb het was weer ouderwets lekker en gezellig.

Commentaar

ik weet niet wat dit is maar ik begrijp echt niet dat er niet meer over deze lieve meid geschreven wordt,ze is super geil en je voelt je direct op je gemak en het is net of je haar al jaren kent,wat wil een mens nog meer...

Commentaar

Vandaag op herhaling gegaan bij Anna.
                    Ik was al een keertje heen-en-weer gelopen, zag niemand die ik eens als nieuw avontuur wilde proberen en net op het moment dat ik huiswaarts wilde gaan zag ik Anna aankomen.
                    Ik ben even de stad in gelopen (panty's gekocht; mijn fetisj; zie mijn avatar) en toen ik terug kwam stond ze klaar.

Fijne tijd gehad met haar: ze was -ondanks de warmte- bereid een panty aan te doen. Lekker over en weer gestreeld, gevoeld, vervolgens werd ik gepijpt en mocht ik haar neuken.
                    Ze moedigde me geil aan en toen ik vroeg of ze geil wilde kreunen voor me deed ze dat met plezier .
                    Lekker klaargekomen, nog wat gebabbeld bij het afscheid.
                    Super aardige meid...en wat een ogen.......................

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Anna (Ned) (uitstekend)

Gisteren bij Anna geweest op nr10 het eerste raam van het huis met de feestverlichting wat een lekkere en lieve meid is dat ben ruim 25 minuten binnen geweest denk dat ik de volgende keer maar langer blijf. Ze heeft bruine krulharen tot op de schouders en een verukkelijk lichaam met hele mooie borsten.Ze vertelde mij dat ze op de maandag,woensdag en de donderdag werkt. Ik zal haar gauw weer bezoeken

Commentaar

Gisteren weer bij lekkere Anna geweest heb weer genoten van haar en het herhalingsgevaar is groot om er weer gauw naar toe te gaan. Anna je ziet me gauw weer

Commentaar

Vorige week maandag nog eens naar Anna gegaan. Ze herkende me direct en vroeg of ik een panty voor haar bij me had. Jazeker had ik die!
                          Over en weer gestreeld, kruis in haar panty kapot gemaakt en erg lekker geneukt; ik werd geil aangemoedigd. Mijn orgasme was heftig...
                          Vriendelijke meid, mooi, netjes verzorgd, hygiene goed in orde, lekker lijf, smakelijke borsten.

Commentaar

Alsnog mijn recensieformulier...

Commentaar

Ik begrijp alle positieve input over deze dame niet goed. Mijn ervaring was een eenmalige afknapper helaas. In eerste instantie gaf ik haar wat extra geld met de afspraak om wat meer tijd te kunnen nemen. Dat was natuurlijk prima. Ik geniet nu eenmaal het meest als het wat minder gehaast gaat allemaal. Wassen was er niet bij. Gelijk in het begin werd rubberen Robbie om het paaltje gedaan waarna het getrek en gelik begon. Op zich was dit niet zo verkeerd maar mijn maatje werd er maar laat opgewonden van. Het duurde haar na vijf minuten al te lang dus ik moest alvast bij haar naar binnen. Door de haast zit ik dan al minder in mijn vel en dan lukt het dus ook niet. Dan maar weer trekken en sjorren onder het voor mij niet bepaald genot van de meest vunzige opmerkingen. Daar knap ik ontzettend van af. Een van de steeds weer terugkomende opmerkingen was dat ik haar straks op zijn hondjes moest gaan nemen. Toen ik daar aan toe was stond ze dat niet meer toe. Dus ze bleef maar trekken. Ik heb het uiteindelijk zelf maar afgemaakt waarna ik tien minuten later teleurgsteld weer buiten stond.
                              Bij deze dame kom ik dus nooi weer. Het is maar dat jullie het weten; een gewaarschuwd mens....

Commentaar

Ben sinds lange tijd weer eens bij Anna geweest kan mij absoluut niet vinden in de ervaring van de vorige schrijver. Ze kwam alle afspraken na die we hadden gemaakt, kortom voor mij is een bezoek aan Anna meer dan de moeite waard

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 10, Anna (Ned)(uitstekend)

Ik vond haar ook heel slecht... maar moet ook toegeven dat zij mijn type totaal niet was.. ook net met het gesprekje vooraf.. zeer standaard en stond zo weer buiten..

Zij ziet mij nooit meer terug..

Commentaar

super vrouw lekker tieten doe je egt ervaring op bij haar altijd heerlijk om haar teneuken nooit geen klachten gehad bij haar zou zeggen probeer haar je zult geen spijt krijgen gr mike

Commentaar

Ben bij haar geweest en enorm lekker geneukt. Na een massage en een lekkere pijpbeurt kwam ik bijna. Toen besloten we ff lekker tussen de tieten te neuken en tegelijk gepijpt te worden. Hemels!!! Alleen al dat aangezicht hmmmm,
                                      Mijn vriend was hard en dik, daarna lekker neuken en enorme ogasme gehad. Daarna nog lekker aan haar tieten gezogen en gevingerd, ze vond het ook lekker en gaf me zelfs complimentjes over de sex. Ze was drijfnat en daarna nog een keer leeker geneukt tot... nou ja je weet wel. Echt beter voor goede sex!!!!!!
                                      100 euries voor een half uur en echt wel de centen waard!
                                      2enjoy

Commentaar

Haar vaste dagen waren ma-di-wo.
                                        Echter, afgelopen dinsdag zat er iemand anders achter haar vaste raam.
                                        Weet iemand of ze vertrokken is?

Commentaar

Ik heb haar, volgens mij was dat woensdagavond vorige week zo rond een uur of tien, nog gezien in Deventer. Op weg van het werk naar haar auto leek mij zo.

Rolly