Deventer, Bokkingshang 12, Juliana/Julia (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deventer, Bokkingshang 12, Juliana/Julia (D.Rep)

Oorspronkelijk geplaatst door jrm

Als je het mij vraagt en indachtig de inhoudelijke overeenkomstigheden, zoals deze in de drie draadjes door een ieder gelezen kunnen worden, zouden deze drie topics, bij geen onomstotelijke nadere bevestigingen van andere "vaste" bezoekers, ter verduidelijking, samengevoegd moeten worden.

Graag opheldering. Gebruikt ze verschillende namen bij verschillende klanten en draait ze ook verhaaltjes m.b.t. haar land van herkomst?? Of is de door mij bezochte dame toch een andere?

De door jou bezochte dame is inderdaad Julia.....de dames die je verder noemde zijn andere dames....

En aangezien ik haar meestal spaans en geen portugees hoor praten denk ik dat je wel goed zit dat deze dame uit de R.D komt.

Verder heeft deze dame een aantal jaren geleden, ver voor dat Arnhem dicht ging, ook al in Deventer gewerkt. Destijds op nummer 12.(en volgens mij heb ik haar later ook wel eens in Nijmegen gespot)

Nita
    Crux ancora vitae.

Re: Deventer, Bokkingshang 17, Juliana c.q. Julia (voldoende)

Juliana, op nr 17, raam 22, kamer hangt vol met speelpakjes.
    Dame ziet er altijd uit om door een ringetje te halen, haast broodmager bovenlijf, gespierde bovenbenen en grote borsten, knap gezichtje.
    Beschrijving van JRM klopt.
    Voor standaard tarief pijpen en meerdere standjes.
    Ze is vriendelijk, maar iets ongeinteresseerd.
    Het laatste kan ook door de aardstralen van het kamertje komen.
    Kortom, deel van het vast meubilair van de Bokkingshang, dat bij gebrek aan betrouwbare vervanging, voorlopig maar niet weg moet.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 17, Juliana/Julia (voldoende)

Mischien toch maar beter te vermelden dat deze RD dame meestal `s avonds en `s nachts werkt....overdag is er een andere dame te bewonderen(Martha). Heb deze dame nu een paar keer geprobeerd maar het is me nog niet gelukt bij haar tijdens het neuken klaar te komen. Krijg gewoonweg te weinig tijd. €50, €70 en een keer €100 betaald....alle keren zo`n 15 minuten de tijd gehad. Bij 70 en 100 euro werd er even iets langer gepijpt(noem het maar zo) en mocht ik aan het plastic(siliconen tieten) voelen. Geen zoenen, vingeren, 2 standjes(missionaris/hondjes) max. Dame is wat mij betreft erg ruim van onderen....maar toch raak ik het gevoel niet kwijt dat deze dame denkt...."je krijgt je tijd niet jongen....DOE HET MAAR MET JE HAANDJES". Voor mij geen vierde keer.

Nita
      Crux ancora vitae.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 17, Juliana/Julia (voldoende)

Recentie bij het vorige bericht
        Crux ancora vitae.

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 12, Juliana/Julia (D.Rep)(matig)

Zo zie je maar weer dat je van dvp`s niks op an kunt....Alexia`s vervangster is al weer verdwenen en Julia zat vanavond dus op dat plekje

Commentaar

Re: Deventer, Bokkingshang 12, Juliana/Julia (D.Rep)

Gisteren weer op nummer 12 gespot...ze maakt blijkbaar ook uitstapjes naar nummer 10...heb ik haar afgelopen week ook nog gespot.

Rolly

Commentaar

Zit vaak aan het derde raam. Ziet er van buitenaf nog wel leuk uit maar eenmaal binnen denk je van laat maar. Heb 2x 50 betaald maar heb hier echt niks voor gehad. Mocht een keer bovenop en achterlangs maar na 10 minuten was het pussy kaput en kon je wegwezen. Echt zware schande.

Commentaar

Welkom bij de Deventer dienstverlening...Rolly

Commentaar

Een paar weken geleden ook bij deze dame geweest. Uiterlijke beschrijving van de voorganger klopt, mooi koppie en opvallend mooie ogen. Je ziet aan de strepen/kringen rond haar mondhoeken wel dat ze de 40 of 45 jr al gepasseerd is. Verder heeft ze een strak bovenlijf, mooie silliconen tieten.

Qua dientverlening stelde het niet veel voor, je zou denken dat voor € 50,- er nog wel hard gepeest wordt in een provincie stadje door een gemiddelde dvp'er. Maar niets is minder waar, er wordt gewoon ordinair afgewerkt. Vrijwel op doubletstraat niveau in Den Haag, waar je overigens voor de helft van het geld terecht kunt. Maar goed als je in Deventer woont is dat natuurlijk geen optie. Ik werd binnen gelaten, mocht de 50 e afrekenen en werd gelijk naar boven gedirigeerd. Hier kon ik mezelf uitkleden, wassen en op bed gaan liggen als een soort mummie. Dame dirigeerde me nog dat de beentjes van mij in een bepaalde positie op het bed moesten liggen en zonder verdere aanraking werd er gelijk een condoom om gedaan. Dan weet je al, dat deze dame geen zin heeft om je te plezieren maar dat het een soort mechanische afwerk partij wordt. Na circa 1.5 minuut trekken en pzc, ging ze bovenop. Je merkt bij deze Dame aan alles dat ze Haast heeft, snel rammen in de cowgirl, zo hard en kort dat je eigenlijk niet echt lekker kan stoten of goed diep in haar kan komen, alsof ze het niet echt toelaat. Ook duurde dit standje veel te kort, hierna dacht ze haar troef uit te spelen door zich (omgevraagd) om te draaien en haar billen te tonen. Ik kon hem achter langs insteken, en ook hier zat ze me een partij te rammen en te duwen dat ik niet genoot maar steeds meer me als het ware ' naar mijn orgasme geduwd voelde worden ' , terwijl ik zelf nog niet zover was. Ook dat voortdurende friemelen tussendoor dat ze aan je ballen doet, is allemaal effect bejag om je snel naar je hoogtepunt te krijgen. Het is niet bedoeld om je een leuke tijd te geven, of het spel erotischer te maken. Hierna haar in de missio gelegd en hier die vervelende hand van haar maar vastgepakt zodat ik eindelijk wat meer kon doorstoten. Hier kwam ik dan wel klaar, maar het was al met al een kale en sobere bedoening. Zoenen was uitgesloten en eigenlijk ook ander lichamelijk contact behalve dan de penetratie. Kijken op de klok waren we hooguit 8 a 9 minuten echt naakt bezig geweest, langer kon het niet zijn. Toen ik hier wat van zei, ontkende ze dit en gaf ze aan echt 20 minuten voor mij te hebben genomen. Amehoela, met bezoekevaring met circa 100 tot 120 dvp's in mijn leven kan ik de tijd echt wel een beetje inschatten. ik gaf ook aan dat ik het helemaal niet zo leuk vond dat haastige gedoe, maar in plaats van te luisteren ging deze dame steeds sneller Spaans praten zodat ik haar sowieso niet meer kon verstaan.

Al met al, erg teleurstellend en later bekroop me min of meer het gevoel dat je bij deze dame eigenlijk seks met jezelf hebt ipv met haar. Zij duwt je als het ware naar je orgasme in plaats van je te begeleiden of nog beter samen te werken naar een orgasme. Alsof je je moet aftrekken maar een vrouw springt op je lid en probeert met snel ramwerk je orgasme te versnellen en is verder ook nergens in geïnteresseerd. Bij een volgende x in de Deventer ga ik niet meer hier naar toe, ik laat mijn briefje van 50 nog liever in de IJssel drijven en kijken hoe die langzaam zinkt. Denkt dat dat schouwspel interessanter is dan deze dame en zeker weten ook een stuk langer duurt..

Commentaar

Verplaatst zich tegenwoordig regelmatig over de drie overgebleven open panden in Deventer.....Laatst gespot op pand 15 kamer 1. Dienstverlening blijft echter wel het zelfde.....

Commentaar

Weer terug op nr 12 k4

Rolly

Commentaar

Aan het werk...
                      X