Joyce (Ned), Den Haag, Hunsestraat 37 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Joyce (Ned), Den Haag, Hunsestraat 37 k2

Vanmorgen deze Rotterdamse blondine bezocht.
    Ze zit in de kamer links naast sabrina in de portiek en dan de rechterdeur.Mooie volle blondine met lekkere tieten en een goed, figuur en een mooie g.... kop er op.
    Lekker rustig gespeeld, ik ben lekker verwend met een dildoshow.
    Lekker afgemaakt met Joyce bovenop.

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 123, Joyce (goed)

Ben nu al een keer of vier bij Joyce geweest, een lekkere Rotterdamse schone met een lekker ondeugend bekkie en een mooi lichaam met volle borsten.
    De eerste keer was bij toeval eigenlijk daar ik nieuwsgierig was wie er in dat gangetje zaten en ik was meteen verkocht toen ik haar zag en de laatste keer was afgelopen donderdag. Alle keren zeer bevredigend .
    Bij binnenkomst begroette ze mij allervriendelijkst en vroeg mij wat ik graag wilde, gezien de tijd heb ik gekozen voor pijpen en een nummertje wat allerminst een straf was . Wat kan die meid pijpen, zeg, en ondertussen heb ik lekker aan haar borsten gezogen en geknabbeld en afwisselend met haar kutje gespeeld tot ze waanzinnig klaarkwam, wat een ervaring.
    Daarna nog lekker geneukt totdat mijn jongeheer het niet meer hield en uiteindelijk nog even lekker gekletst.
    Voor mij niet zo snel een andere dame meer op de kade, ze weet je op je gemak te stellen en weet wat een man graag wil.
    Valt me op dat ik nog weinig recensies van haar heb gelezen, is ze dat nog niet ontdekt?

groetjes

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 123, Joyce (uitstekend)

Afgelopen week Joyce weer eens bezocht en ik moet zeggen dat het een eblevenis blijft!! Uiteraard is ze met haar vak bezig maar dat mag toch? Ik heb het altijd reuze naar mijn zin bij haar. Wederzijds respect en je krijgt er een heleboel voor terug. Het is een vakvrouiw met een lekker lijf. Lekkere kop, goede borsten, een uitstekend verzorgd kutje en een lekkere kont.
      Het hele ritueel afgewerkt en lekker gekomen in haar kontje.
      Joyce zit nu, bijna altijd, in de mooie kamer 131midden.

Commentaar

Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 mid, Joyce (uitstekend)

Wat een giller! Dacht gisteren dat ik Suzanne te pakken had, maar toen het kutje werd ontbloot zag ik dat zij het niet was. Bleek het Joyce te zijn, die ik nota bene ook al eens had geneukt! Ik word te oud voor dit gedoe. (Overigens zijn beide meiden even lekker)

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k2, Joyce (Ned)(uitstekend)

Heb Joyce jaren geleden wel eens bezocht, toen ze nog in de Geleenstraat werkte. Het was toen een echte kanjer. Helaas is ze door de jaren heen een stuk minder sexy geworden, daarmee doel ik m.n. op haar gezicht. Daardoor is voor mij de prikkel verdwenen om bij haar naar binnen te gaan.

Commentaar

Vandaag voor de 2e keer bij Joyce geweest en voor de 2e keer gewoon Geweldig , de eerste keer was met vrieskou 2 weken geleden , toen heeft ze heerlijk de tijd genomen om me op temperatuur te krijgen en daarna standaard pakketje

toen vroeg ze of ik uit Rotterdam kwam , ze dacht me ergens van te kennen , helaas beide niet bekend of dat zo is

vandaag weer de stoute schoenen aangetrokken en liep een rondje , raampje ging open en was ben je er weer ? toen was ik overgehaald

Heerlijk gewoon , lekkere g*** koppie , Heerlijke borsten (met een hoofdletter H) ... gewoon heerlijk genoten van der pijp kunsten , doet ze heerlijk !

en daarna klom ze op me en afgemaakt in Doggy , of ze echt kreunt of faked , das effe de vraag , maar klonk geil

vooral de tekst , Neuk me harder .... toen nog een paar stoten en ontploffende de boel en spoot ik het rubbertje vol

snel voor herhaling weer .... das zeker

Commentaar

Afgelopen zaterdagavond ook ff bij Joyce geweest. Ze zag er op zich wel geil uit....

Aparte ervaring, dat dan weer wel. Pijpen was best wel oke, de rest viel een beetje tegen.

Ik hou het toch liever bij de clubdames, denk ik, is wat intiemer.

Commentaar

Afgelopen zaterdag een rondje Geleenstraat gemaakt na tijden. moet zeggen dat het aanbod wat tegenviel. ik liep al een tijdje met de gedachte om bij Joyce naar binnen te gaan vindt haar uiterlijk wel lekker geil, grote tieten met de daarbij wat vollere lichaam. binnen kreeg ik drie zoenen en was het ijs al snel gebroken. beetje gekletst over dat het haar eindelijk gelukt was om me binnen te krijgen. ze zei je loopt al jaren voorbij en nu kom je pas binnen. moet zeggen dat ik er geen spijt van heb ze is een erg vriendelijke dame. na ons uitgekleed te hebben belande we op bed waarbij ze naast me kwam liggen zodat ze nog een beetje kon kletsen en mijn jodokus kon kneden tot een geweldige dikte nadat dit was gelukt begon ze te pijpen wat ze geweldig kan maar ik bespeurde dat ze haast had maar door een leuke reaktie te geven hield ze het nog even vol ( het kan niet lang genoeg duren bij mij ). na deze pijpsesie vroeg ze wat ik wilde en zei dat ze bovenop mocht gaan zitten. dit hield ze wel lekker lang uit en ze houd ook wel van lekker hard te keer gaan dus na een tijdje vroeg ik of de rollen omgedraaid konden worden en heb haar keihard genomen waarbij ze hard begon te kreunen, liever heb ik dat niet dat het hele huis mee kan luisteren maarja het is niet anders. nadat ik dit toch wel storend vond heb ik gevraagd of ze het met de hand kon afmaken en heb voldaan een donatie geschonken.

herhalingsgevaar zit er wel in mede door haar relaxte houding en ook haar volle figuur wat me aantrekt.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Ben ook 1 keer bij haar geweest. Had wel even zin in een wat rijpere dame.

Ze was op zich niet verkeerd maar ik had toch de indruk dat ze haar beste tijd heeft gehad. Lelijke zonnebankhuid en uitgezakte kont. Niet echt mijn smaak.

Ook was haar stemvolume nogal onnodig hoog en kwam het allemaal gespeeld en gehaast op mij over. Qua seks is toch niet verkeerd, ze deed niet al te moeilijk en bleef vriendelijk.

Toch niet voor herhaling vatbaar voor mij.

Commentaar

Zoals aan mezelf beloofd, Nederlands, bekend voor haar goede service... dus dacht ik "kom maar op"... er was trouwens veel te wandelen, want weinig te zien... beperkte keuze....

Seniore dame, doet me een beetje aan Anouk denken. Heeft alles wat een dame mooi maakt... en doet wat een bezoek de moeite waard maakt.

Vriendelijk en warm onthaal.
                    Mocht mezelf opfrissen (vind het zelf toch leuker als de dame daarbij assisteerd... is deel van het spel voor mij)
                    Beetje opwarmen, oraal... zij bovenop... lekker trekkend afgemaakt.... kwam van dieper dan ik gewend ben... dat zegt veel.....

Aanrader, maar herhalingsgevaar voor mij niet al te groot denk ik....

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k2, Joyce (Ned)

Heerlijke vrouw, ze stond al op mijn lijstje. Lekker stevig, vriendelijk en mooie tieten. Begon met aftrekken, daarna het condoom eromheen en pijpen. Pijpen kan ze als de beste, eigenlijk nog nooit zo lekker gepijpt met het rubber eromheen. Voor het eerst in plusminus 20 bezoeken aan dvp's dat ik het gevoel had door pijpen al bijna klaar te komen. Maar zover wilde ik het niet laten komen, want ik wilde ook nog neuken. Eerst zij bovenop. Op haar hurken, met haar handen eerst op mijn middel en daarna mijn benen steunend neukte ze me behoorlijk hard. Logisch dat ze dit niet heel lang vol hield, maar ook hier had ze me zo kunnen laten spuiten. Uiteindelijk heb ik het in doggy afgemaakt, waarbij ze lekker geil kreunde. Als ik er aan terugdenk wil ik al bijna weer terug. Denk dat ik me sowieso nog wel een keer tot het einde laat afzuigen door haar.

Commentaar

Ook M33 is bij Joyce geweest. Het was zomaar een doordeweekse avond en ik had zin in een verzetje. Na de nodige wandelstappen gezet te hebben in de Geleenstraat zag ik Joyce staan, ze lachte lief en wilde een praatje maken. Ik besloot toch nog even door te lopen. Nog een rondje gelopen, recensies gelezen en mijn keuze viel op haar.
                        Aan het raam een leuke babbel en ze vertelde dat er veel mogelijk was, maar alles heeft zijn meerprijs. Ik besloot gewoon voor het instaptarief naar binnen te stappen.
                        Na een leuk praatje ben ik bij haar op bed beland, waar een uitstekende pijpbeurt volgde met veel gevoel. Daarna neuken, ze vroeg wat ik lekker vond en we begonnen met cowgirl, daarna doggy en we hebben het afgemaakt in het missionaris standje. Na het opfrissen nog een gezellig babbeltje en na een kwartier/twintig minuutjes stond ik weer buiten. Conclusie: Een leuke, gezellige dame waar veel mogelijk is en waar je terecht kunt voor gewone lekkere sex. Herhalingsgevaar wel aanwezig, maar niet direct.

Groetjes, M.

Commentaar

Joyce echt een leuke vrouw en sexy echt goeie aanrader ze neemt de tijd voor je en is echt heel lief

was echt heel leuk met Joyce echt een aanrader

groet jorg

Commentaar

Het is al weer twee weken geleden dat ik bij Joyce geweest ben, maar toch nog een recensie.
                            Het was ontzettend rustig (maandag en zomervakantie) in dit wandelgebied. Er waren nauwelijks dames en niets van mijn gading. Ik was eigenlijk al op weg naar mijn auto toen ik ineens Joyce zag staan.
                            Ze wenkte me en ben op haar aanbod in gegaan.

Joyce is een iets oudere vrouw met een vol figuur en enorme borsten (zonder siliconen!). We gingen al snel op bed liggen en ze speelde met mijn jongeheer terwijl ik heerlijk met haar grote borsten mocht spelen/sabbelen.
                            Daarna ging er een condoompje om en begon ze me lekker te pijpen. Ze keek me daarbij lekker in de ogen. Hou ik van, maar doen de dames niet vaak. Hierna ging ze lekker bovenop me zitten om me te neuken. Als laatste op z'n hondjes tot ik heerlijk in haar klaarkwam.
                            Al met al een prima ervaring!

Commentaar

Joyce werkt nooit 's-middags. Vanmiddag zat mirjam er. Waarschijnlijk is zotvanneuken ook bij mirjam geweest.

Commentaar

Dat klopt niet dat Joyce nooit in de middag werkt. Ik heb deze Nederlandse dame vaak bezocht en werkte toen elke keer in de middag. Joyce is een mooie dame waar je ook een goed gesprek mee kan hebben en de service is zeer goed, gewoon uitstekend.

Commentaar

Jermaine, sorry maar je bent echt abuis. De Joyce van dit topic heeft langere tijd geleden incidenteel op de dag gewerkt maar dat was in de zomer. De betreffende recensies gaan echt over mirjam.

Commentaar

Al meer dan twee jaar geen reacties.
                                    Is deze dame nog werkzaam?
                                    Zonder tegenbericht verhuist topic naar het archief.
                                    Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Op mijn sporadische avondwandelingen 1 a 2 maanden geleden nog wel eens gezien.
                                      Altijd op zoek naar de magische klik.

Commentaar

Ik heb zelf deze dame heel lang niet meer gezien. Ik heb haar naambordje ook niet gezien moet ik zeggen.

Commentaar

Zondag avond de 21e heb ik haar gezien