Den Haag, Geleenstraat 110p k02, Elena (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 110p k02, Elena (Rus)

Vandaag bij Elena geweest. Ik had haar al vaker gezien, maar vond haar nooit super aantrekkelijk. Echter vandaag zag ik in ene keer iets in haar en trok de stoute schoenen aan.

Elena komt uit Rusland en woont al een paar jaartjes in Nederland (Delft). Ze verstaat je prima, maar spreken doet ze nog niet foutloos. Maar dat mag de pret niet drukken.

Het is een leuke spontane vrouw met een ietwat bleke huid en minder verzorgd gebit. Typisch russisch zou ik haast zeggen. Ze is erg gezellig en spontaan. Kwebbelt er lekker op los en weet je op een leuke manier het naar je zin te maken. Enige is dat ze in iedere zin "schatje" of "poepie" zegt, daar werd ik op een gegeven moment wel gek van.

Maar goed, ik kom die kamer binnen en kleed mij uit. Ze wast zichzelf netjes en daarna vraagt ze mij te wassen, gevolgd door een staande streelpartij. Op het bed aangekomen te zijn, komt ze op mij liggen en voor ik het weet liggen we te tongzoenen (op haar initiatief). Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat mee maak bij een publieke dame. Op zich geen verkeerde ervaring .

Na heel veel zoentjes belandt ze bij mij penis welke een uitgebreide zoenbeurt krijgt. Dit wordt uitgebreid met een lekkere likbeurt van mn ballen en zo kruipt ze langzaam met haar tong omhoog langs mn penis. Even dacht ik dat ze mij zonder condoom ging pijpen, echter het bleef bij een likje over mn eikel en toen ging het condoom om. Hierna volgde een fantastische pijpbeurt met lichte anale stimulering met haar vinger. Ze voelde mij erg goed aan en zodoende kwam ik klaar voordat we uberhaupt hadden geneukt.

Na mn orgasme kreeg ik nog een tongzoen en kroop ze van het bed om zichzelf te wassen.

Ze is denk ik toch al wel in de dertig, want ze heeft hele slappe tietjes en als ze gebukt staat zie je toch een buik die ietwat lubbert. Desalniettemin een lekker figuurtje waar menig pubermeisje jaloers op zou kunnen zijn.

Voor 50 euro een prima ervaring.

Re: Den Haag, Geleenstraat 110 k4, Elena (goed)

Wederom bij deze Russische dame gweest. Weet neit of ze mij herkende, maar het was best gezellig. Bij binnenkomst aan de wasbak gewassen en nog voordat ik klaar was, kwam ze achte rmij staan en begon mij op precies de juiste plaatsen te strelen. Dat is een lekker begin toch? Daarna op bed gaan liggen alwaar ze net als de vorige keer lekker op mij kwam liggen en een heerlijk tongzoen gaf. Via mn nek, tepels, buik kwam ze terecht bij mijn edele delen. Ze vroeg of ik met of zonder condoom wilde ... niet zo moeilijk natuurlijk. Ze heeft mij heerlijk gepijpt en ben heerlijk klaar gekomen in haar mondje. Het was een prima GFE.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k03, Elena (goed)

hoi wie weet of deze dame alweer werkzaam is ik heb haar al een tydje niet gezien?
      theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Heb Elena toevallig bezocht afgelopen zaterdag. Ze stelde zich voor als "vriendin van Dana".
        Zij werkt elke dag behoudens donderdag en zondag.

Commentaar

Voor de afwisseling heb ik deze Elena een keer bezocht. Bijzonder aantrekkelijk vind ik haar niet, want ze is dun, bleek en de tand des tijds begint bij haar toe te slaan. Als iemand het al lange tijd in deze straat volhoudt, dan zal ze meestal een goede dienstverlening bieden en deze aanname klopt zeker in haar geval. Na het afrekenen voor pijpen en neuken werd ik getrakteerd op verwennerij met strelen, kussen en ook tongzoenen. Ze liet merken ook graag gelikt te willen worden, maar daar had ik geen trek in. Terwijl ik op het bed lag, kuste ze mijn intieme gedeelte en voordat ik er erg in had, begon ze mij ongevraagd zonder condoom te pijpen en dat voelde zo geweldig lekker...
          Ik had best in haar mond mogen spuiten, maar dat doe ik misschien een andere keer. Ik wilde haar namelijk nog neuken en dat werd een redelijke ervaring. Bij het tweede standje van achteren heb ik mijn orgasme laten komen.

Ze werkt tussen pakweg 12 en 17 uur, behalve op donderdag en zondag.

Commentaar

Voor de tweede keer heb ik Elena bezocht. Deze keer koos ik voor PZC tot het eind. Ik wist van de vorige keer dat pijpen echt haar specialiteit is en misschien vond ik haar ook niet aantrekkelijk genoeg om te neuken. Ze ontving mij weer met enthousiasme en tederheid. Na het uitkleden gingen we op het bed liggen. Ze ging mij eerst weer strelen en kussen. Na wat omtrekkende bewegingen begon ze mij voorzichtig te pijpen. Zonder condoom is natuurlijk veel gevoeliger, dan blijkt pas of een dame het echt goed kan en Elena wist hem precies goed te raken. Na een tijdje genieten kwam mijn hoogtepunt en mocht ik in haar mond spuiten.
            Dit is een goed adresje voor PZC...

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k03, Elena (uitstekend)

Voor de afwisseling deze dame ook eens bezocht. Afgesproken pijpen zonder. Bij binnenkomst gelijk tong in je mond en na het wassen gelijk naar het bed gedirigeerd waar ze gelijk met het pijpen begon. Ze doet dit wel goed en met gevoel maar komt niet veel verder dan je eikel. Voor verder tongen was ze niet erg meer te porren. Ze heeft een mooie glad geschoren poes die na enige stimulatie gevolgd door wat befwerk goed nat werd. Pogingen om mijn verblijf wat te rekken, ik voelde dat ik toch vrij snel ging komen, werden niet in acht genomen en ze bleef doorpijpen/trekken. Toch, naar mijn zin te snel, in haar mond klaargekomen. Wel een vriendelijk dame maar gezien de snelheid waarmee alles afgewert werd en haar toch wat minder aantrekkelijke uiterlijk zal het bij een eenmalig bezoek blijven.

Commentaar

Zaterdag middag weer eens een wandeling gemaakt door de Geleen maar was niet veel te beleven, dus toen maar eens op zoek gegaan naar Elena vanwege de recensies hierboven.

Had haar snel gevonden en wist dat ik haar al vaker gezien had maar noooit naar binnen was geweest dus dit keer toch maar eens geprobeerd.
                Bij binnenkomst was Elena wel aardig en de hygiene was zeer goed,, eerst uitgebreid wassen en toen naar het bed verplaats waar zij gelijk begon met tongzoenen.
                Hierna begon ze mijn pik te verwennen met kleine zoentjes erop en af en toe een lik over mijn ballen maar voordat zij echt begon te pijpen ging eerst het condoom er omheen.
                Pijpen doet ze wel lekker en het neuken was ook lekker,, eerst kwam zij lekker om mijn pik zitten en daarna omgedraaid in het missionaris standje.
                Kwam toen wel heftig klaar terwijl ik ook lekker met haar lag te tongzoenen.

Heb haar trouwens ook nog effe gelikt wat zo volgens mij wel kon waarderen als ik haar mag geloven want ze lag heerlijk te genieten en te kreunen.

Denk dat ik Elena nog wel een keer bezoek maar dan vraag ik eerst wel of ze ook zonder condoom wil pijpen want denk dat het bij haar dan nog veel lekkerder is.
                TheCandyMan

Commentaar

Kom regelmatig bij deze dame, lekker zoenen, beffen en zij pijpt heerlijk zc tot het eind. Een aardige vrouw, voor veel in.

Commentaar

Vorige week woensdag deze dame bezocht naar aanleiding van de recensies. Was al een paar keer langs haar gelopen en ze trok me wel aan. Geen spijt van. Inderdaad, pijpen kan ze als de beste en van beffen is ze ook wel gecharmeerd. De hygiene is prima. Vlotte babbel maar niet vervelend. Ga als ik in de buurt ben vast nog een keer langs bij haar.

Commentaar

Zat er gistermiddag weer. Zei dat ze met vakantie was geweest. Vroeg me naar binnen, mar ik had geen tijd genoeg. Vanmiddag terug gegaan en zag toen een oude bekende uit Alkmaar staan op die kamer. Roodharig, normaal postuur, enigszins chagrijnig kijkend (nooit mannen echt aan kijkend). Ga even zoeken in het draadje van Alkmaar of ik haar terug kan vinden

Commentaar

Bij Elena kom ik niet heel erg vaak maar uitsluitend als ik eens zin heb om snel klaargezogen te worden. Dat kan ze namelijk erg goed. Ze heeft een zachte tong en pijpen doet ze zachtjes en met beleid. Verder vind ik haar niet echt kanp zodat het in combinatie met haar voortreffelijke pijptechniek altijd uitmond (!) in een geweldig orgasme waarbij ik haar altijd lekker in haar mondje spuit (ZC). Verder is Elena een vriendelijke dame uit de voormalige Sowjet-Unie.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Elena (uitstekend)

Heel lang geleden dat ik bij Elena ben geweest, maar mijn echte favorieten waren vandaag afwezig (geef ze nog groot gelijk ook met dit pestweer), dus dan over op de reservebank ;-). En wie stond daar lief naar mij te lachen: Elena.

Bij binnenkomst natuurlijk het hele verhaal waarom ik haar zo lang niet heb bezocht en dat ze mij gemist had bla bla bla. Er lopen veel potentiele actrices rond op de Geleen ;-). Maar goed, het heeft ook wel weer wat! Beter dan zo'n chagerijnig smoelwerk die je voor 50 euro zo snel mogelijk de deur uit werkt.

Maar goed, nadat we beide eea hadden gewassen plaats genomen op bed en daar begon Elena met een heerlijke verwenbeurt. Eerst beetje tongen, daarna afzakken naar beneden waarbij ze eerst je ballen lekker verwend. Daarna heerlijk gepijpt op de Elena-manier. Tegenwoordig neem ik vlak voordat ik klaar kom een snuifje poppers, dan heb je een intenser orgasme! Maar voordat ik klaar kwam moest ik haar eerst nog verwennen .. ach, dat heb ik dan ook maar gedaan ;-). Ben de rotste niet haha. Daarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt en alles netjes in d'r mondje opgevangen. Ze pijpt daarna ook nog even door zodat alles weer netjes schoon is :-).

Elena geeft een uitstekende service en dat voor 50 euro.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Elena (goed)

Vandaag wederom Elene weer eens bezocht. Een erg goed pijpster! Onder het genot van een snuifje poppers heerlijk klaargekomen in het mondje.

Commentaar

Deze Elena vorige week bezocht, super aardige dame ( rond de dertig ), niet echt knap, wel lekker zoenen aleen zorgmakend mager geworden, zo mager dat ik zelfs twee blauwe plekken op mijn boven benen heb staan omdat zij het boven op afmaakte,al met al een leuke ervaring maar niet voor herhaling, ze moet nu eerst maar wat aankomen, volgende keer weer naar Jac...

O en volgens mijn ging ze vanaf deze week 5 weken op vakantie naar Rusland..

Commentaar

Vorige week Woensdag bij Elena langs geweest,had nog geen tijd gehad om te schijven,was eigenlijk op zoek naar Saskia "Hun 49"of Tamara "hun51"maar deze leuke meiden waren er niet.Zo kwam ik bij Elena uit natuurlijk wetende dat je hier altijd goed verzorgd wordt.ik wil deze dame toch aanraden aan de anderen.
                                (de recentie goed mag best naar uitstekend).

Commentaar

vandaag weer naar de geleen gegaan, had gelezen over een triootje met elena en jacqueline, elena wilde dit wel, helaas is jac echt bezig met afscheid nemen van alles en iedereen dus erg druk bezet. uiteindelijk maar bij elena naar binnen. ik ken haar al een hele tijd, maar was al tijdje niet bij haar geweest. ach ik kan simpel zijn, het was weer een heerlijk half uurtje, met alles erop en eraan.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k11, Elena (Rus) (uitstekend)

Hoi mannen, gisteren weer bij Elena geweest liep langs stond te praten met haar buurvrouw van nr 110p k12 zeiden ze ben je ons niet vergeten,dus even staan praten en zij dat ik eerst nog een rontje ging lopen was er net, dit toen gedaan kwam ook nog Laura tegen (hun 51)had me ook al een tijd niet gezien wat zijn keuzes dan tog moeilijk,maar deze keer toch vor Elena gekozen hier aangekomen riep Mandy k3 wil je niet een trio,eenmaal binnen eerst gebabeld en wat geknuffeld moest Elena even met de lange man praten en grondig pijpen waarna we het allebij zijden toch maar een trioje doen en ja maar via het raam Mandy er bij geroepen die riep gelijk leuk kom er aan dus dan heb je gelijk je antwoordt over of ze nog trioje's(de beffer)toen Mandy binnen was met zijn drien staand gevreen ,Elena nog even laten pijpen tewijl Mandy de tepels likte alles opvreef hierna op bed plaats genomen met \Elena zittend tegenover mekaar neukend waarbij mandy op haar knieen tussen ons in met gezicht naar mij toe zodat ik tegelijk haar borsten kon bewerken en likken dit een tijdje gedaan te hebben van plek gewisseld en toen Mandy geneukt waarbij Elena van achter mij een masage gaf en ik haar tegeljk vingerde na dit nog even afgemaakt bij Mandy op zijn hondjes al met al iets om te doen heren probeer dit ook eens.

Commentaar

Ook maar eens gaan kijken bij deze dame gezien de goede recensies.
                                      Is een aardige dame, had haar vaker gezien, maar ben nooit naar binnengegaan. Aangezien Jacq en Anna er niet meer zijn in Geleen, dacht ik dat deze dame mogelijk een goede vervanger zou kunnen zijn.
                                      Ze babbelt veel en is inderdaad aardig. Uiterlijk is ook goed. Geen zoenen, geen lik over het behaarde scrotum. Ook ging het condoompje erom. Oraal was wel goed en lekker. Intiem was ook goed. Voordat ik bij haar in de kamer ging ving ik nog iets dat ze zei op van "dat doe ik alleen bij vaste klanten".
                                      Ik deed alsof ik dat niet had gehoord en heb er ook niets over gevraagd, maar we wel kunnen raden wat "dat" is. Ik had een beetje gerekend op "dat", maar misschien moet je daarvoor inderdaad vaste klant worden. BIj Jacq moest ik destijds ook vaste klant worden en zelfs toen nog moest ik het haar vragen, anders deed ze het niet.
                                      Ik zal nog wel een paar keer teruggaan om te kijken of ik ook vaste klant kan worden en anders ga ik maar weer naar mijn favoriete meiden in de paradijslijke Doubletstraat. Daar zijn de meiden zo goed en lekker zelfs al doen ze "dat" niet.

Commentaar

Hmmm, dompertje.....was vandaag bij Elena aan het raam, maar kreeg bij PZC echt resoluut 0 op mijn rekest. Heb ik daar jarenlang geld (en nog ander kostbaar materiaal) op de Geleen achtergelaten (Jacq, Anna etc etc) en ben echt op zoek naar een lange termijn vervanging.....had naar aanleiding van de berichten hier de hoop dat Elena dat zou kunnen zijn - ik vind namelijk dat ze er ook best leuk uitziet - maar ze leek behoorlijk resoluut......pech pech pech...

Commentaar

vandaag na lange tijd elena weer eens bezocht, omdat Ira (hunse 51 k1) pas in oktober weer terug is. voorheen kwam ik vaker bij elena en het was weer erg lekker, ben heerlijk in haar mondje klaargekomen. wel jammer is dat ze haar borsten heeft laten vergroten (dit mag dus in uiterlijke kenmerken geijzigd worden, want ze zijn niet echt meer), hier zullen vast wel liefhebbers van zijn, maar ik houd er niet zo heel erg van. al met al was het wel lekker, maar ik zal toch blij zijn als Ira er weer is.