Roxana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 01

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 01

Hedenavond een (volgens mij) nieuw meisje bezocht op A15, ik was al een paar keer langs gelopen en zag daar een lolita-achtig meisje staan ze werd echter steeds aan de praat gehouden door een stel Japanners.
    Alle andere voorkeuren waren er niet of continu bezet dit vanwege de kermis denk ik want het was beredruk op de dam.

toen ik voor de derde keer m'n rondje maakte was ze vrij en wenkte me ook met een geile blik, ze noemde gelijk de prijs € 35 pzc nmc en als je dan in die mooie bruine ogen kijkt dan ben je verkocht, dus hup naar binnen, ze stelde zich voor als Rita uit Roemenïe zag er goed uit en was uitermate vriendelijk helaas spreekt ze maar zeer weinig over de grens maar goed wat ik wilde was wel duidelijk.

Dus nadat we beide uitgekleed waren kwam ze heerlijk op me liggen met haar pronte tietjes en ze reed tegen mij dijbeen aan ondertussen kon ik haar al achterlangs vingeren wat in het geheel geen probleem voor haar was, ze vond dat ik lekkere rook en boorde haar tongetje mijn mond in nou dan ben je helemaal verkocht, zo bleven we elkaar een beetje opgeilen en toen werd het tijd voor het likwerk, ik moet zeggen dat ik wel eens beter gepijpt ben maar slecht was het allerminst, toen vroeg ik om haar te mogen likken en ook dat was geen probleem, al wilde ik standje 69 maar door de tal bariëre kwam dat niet helemaal goed uit de verf , maar ze bood haar sappige grotje graag aan.
    Na haar lekker gebeft te hebben slurpte zij nog even aan mijn jongeheer en toen moest de regenjas aan, maar ik denk dat zonder ook wel mogelijk geweest was ( hoeft voor mij niet).

Ik heb haar lekker wild genomen waarbij zij goed tegenspel gaf en heerlijk het rubbertje volgespoten elkaar ondertussen heftig tongend.

Nadat we opgestaan waren bood ze aan om nog een keer klaar te komen voor €20, volgende keer doe ik het zeker maar voor nu vond ik het wel even goed zo.
    Een klein minpuntje is haar niet geheel gave gebit, maar daar kan ze door onze donaties best nog wat moois van maken.

hoe het ook zij, zij ziet me absoluut terug zo'n lekker ding is het wel

Re: A15, A15 , Rita (uitstekend)

Hedenavond dit leuke en lekkere ding weer bezocht, maar ik moet eerst even aan een van de moderators meedelen dat ze niet op A15 zit , maar A17-1.

Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij mijn vorige recensie, met dit verschil dat ik nu voor € 70 een klein uurtje bij haar was met 2 hoogtepunten en gewoon lekker gekroel, in de paar woorden engels die ze spreekt maakte ze mij duidelijk dat ze mij wel heel aardig vind ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen, maar het gevoel van een soort vriendschap is er wel.

dus medewandelaars behandel haar aardig en met respect dan heeft iedereen er profijt van.

Commentaar

A17, k1 , Rita

Oorspronkelijk geplaatst door big-dig
      ... zag daar een lolita-achtig meisje staan ...
      Ze ziet er inderdaad lolita-achtig uit, maar 1.65 m klinkt niet echt lolita-achtig. 1.65 m is ze dus ook bij lange na niet. Ze is mèt hoge hakken nog steeds kleiner dan b.v. Rosalia op blote voeten, die dan 1.60 m is. En zonder die hoge hakken ... het zou me verbazen als ze de 1.50 m haalt.

Na vorige 2 berichten over haar wel nieuwsgierig geworden naar haar prestaties, dus ik reageerde op haar gewenk, voor de zekerheid even haar naam gevraagd, ze zei haar naam op een zwoele manier en wou liever niet aan de deur over details onderhandelen, dus meteen naar binnen. Afgesproken E 50 voor kissing, Pzc en Nmc voor een half uur. Ze vroeg ook nog of ik Nzc wou, maar dat doe ik nooit.

Ze kwam eerst naast me liggen en nam ruim de tijd voor het zoenen, maar dat deed ze wel een beetje terughoudend, ik kon wel met mijn tong in haar mond, maar haar tongetje hield ze achterin. Haar mondje is eigenlijk wel klein voor een lekkere volle kissing, je voelt meer de huid om haar mond heen dan de lippen zelf.

Het pijpen deed ze fijn, strak de lippen er om heen, op en neer tot een halve lengte diep. In een vrij rustig tempo, zodat ik haar lippen lekker voelde voor een goede zc beleving. Omdat we voor een half uur hadden afgesproken, ging ik er vanuit dat ze hier minstens 10 minuten of zo mee zou doorgaan, maar na hooguit 5 minuten pakte ze een condoom. Ik vroeg nog op retorische toon 'already ?', maar ze reageerde niet, begreep me waarschijnlijk niet.

Bij het penetreren trok ze een pijnlijk gezicht, het is niet de bedoeling om de meisjes pijn te doen, dus ik trok meteen ietsje terug en ging heen en weer bewegen waarbij ik niet diep ging. Het voelde allemaal niet echt geweldig, na hooguit 2 minuten heb ik met wat snellere bewegingen het condoom maar volgespoten.

Na 20 minuten stond ik aangekleed klaar om het pand te verlaten. Ik klaag niet, ik had het neuken nog wel kunnen rekken om in de buurt van het halve uur te komen, ze heeft een poes waarin dat zou moeten lukken, maar daarvoor had ik er niet genoeg plezier in.

Het duurde daarna nog een eeuwigheid voor ze zelf ready was om weer richting deur te gaan. En ze vroeg nog of ik wat body lotion op haar nieuwe tattoo onder op de rug (een dag eerder aangebracht) wou doen, ze zei dat de tattoo nog zeer deed. Een tattoo die ze zelf niet kan zien, en waar ze niet goed bij kan met haar vingers, tsja ... ieder z'n meug zal ik maar zeggen.
      (Veel meisjes hebben tattoos, maar mijn favoriete meisje - die ik al ruim 5 jaar bezoek - heeft gelukkig niets met dat soort dingen. Dit echter geheel terzijde.)

Rita is een vriendelijk meisje dat wel haar best doet, prijs/prestatie verhouding is wel acceptabel, maar ik laat het wel bij deze ene keer. Ze zei trouwens nog dat ze vandaag (zondag) voor een tijdje weer naar Roemnië gaat, door de taalbarriëre kon ik er niet uit opmaken voor hoe lang.

Commentaar

3p,k4,Roxanna

Zag vanavond op 3p k4 een leuke kleine dame staan,genaamd Roxanna,en afkomstig uit Roemenie.Ze is erg klein,tenger gebouwd en slank,heeft vrij lang zwart haar met dreadlocks,een piercing in haar neus en navel,en een vervaagde tattoo op haar rechter bovenarm waarvan nog nauwelijks te zien is wat het ooit geweest moet zijn.

Aanvankelijk aan de deur pzc voor 35 euro afgesproken,en eenmaal binnen gevraagd of ze ook nzc;dit deed ze voor 50 euro,maar ze gaf wel aan dat ik niet in haar vagina of mond mocht klaarkomen.

Ze begon met het kussen van mijn bovenlichaam,gevolgd door pijpen.Dit deed ze best goed,en het was een mooi gezicht om haar kleine smalle hoofdje bezig te zien met mijn dikke geslachtsdeel.
        Heb haar voor het neuken nog even gebeft,maar het neuken ging toch wel een beetje moeilijk;Roxanna is vrij nauw geschapen,en ik kreeg mijn pik maar een klein stukje dieper in haar vagina dan mijn eikel,en hierbij gingen haar schaamlippen strak mee naar binnen. Het moet haar ondanks mijn voorzichtigheid pijn gedaan hebben,maar desondanks gaf ze geen krimp;we hebben zelfs nog heel prettig gekust.
        Eventjes off-topic: Ik heb mijn penis net even opgemeten,en de omtrek is 14 cm.Er zullen vast wel wandelaars zijn die een nog dikkere hebben;wel iets om rekening mee te houden...

Heb het haar pijpend laten afmaken,en toen ik klaarkwam hield ze haar hand onder mijn stuiptrekkende geslachtsdeel,waarbij het kommetje wat ze met haar hand gemaakt had toch aardig vol liep met zaad.Nadat ze haar handen gewassen had wilde ze haar vagina ook wassen,maar ze kon niet bij de wasbak.Ik heb haar dus maar op het keukenblok getild (wat ze best wel grappig vond),en haar er nadien weer afgetild.Ze is werkelijk zo licht als een veertje;hooguit 40kg schat ik in.

Mijn conclusie:een heel lieve en rustige dame,die weet hoe ze een klant moet verwennen,niet zeurt over tijd,geld of lichamelijke ongemakken,en waar erg veel mogelijk is.Zeker een bezoekje waard.

Commentaar

Re: 3p, k4 , Roxanne / Rita (uitstekend)

Bij mij noemde ze zich Roxanna of Rosanna. Maar mooi en lief is zij in ieder geval. Lieve jonge borstjes, mooi lijf, lekker kaal kutje. Goede pijpsessie vooraf en een lekkere neuksessie erbovenop erna!

Commentaar

Vandaag ook deze jongedame even gaan verwennen! Leuk oogcontact en aan de deur gevraagd wat en kon voor het instaptarief. Eenmaal binnen was zij vlot uit de kleren en zat vreugdevol op het bed te wachten. Inderdaad is zij erg klein, ik kan mij niet herinneren een kleinere DVP te hebben genomen. Na het wassen haar € 70,-- gegeven en lekker naast haar gaan liggen. Denkelijk stond ik haar wel aan want ze had er duidelijk zin in. Werd lekker gepijpt terwijl ik onderwijl overal aan mocht komen. Na verloopt van tijd ben ik tussen haar benen gekropen om haar even lekker te beffen, smaakte naar meer. Vervolgens lekker tegen haar aan gelegen en had ik de gelegenheid aan haar lekkere borsten te zuigen ( kan best een cup A zijn maar voor de grootte van haar lichaam zijn ze voor haar in verhouding niet klein. In ieder geval een stel lekkere jonge parmantige tieten. Onderwijl lekker tongend heb ik hem er voorzichtig ingeschoven. Haar doosje is inderdaad erg nauw en mijn lid tamalijk fors dus het duurde even voordat het voor haar lekker paste. Vervolgens een tijdje lekker liggen neuken en afgemaakt op haar buikje. aansluitend bij de wasbak haar geholpen met het opstappen alwaar zij haar gleufje grondig waste. Aansluitend scheerde zij haar doosje glad met een scheermes wat ik allemaal errug leuk vond om te zien en zij vond het leuk dat ik keek. Vervolgens deed zij nog even een plasje in de wasbak, leuk spelletje. Tongzoen toe en op pad maar weer.... p.s. ze is toch echt héél knap om te zien, zo onder je ....
            I just wanna have some kicks, I just wanna get some chicks!

Commentaar

na alle resencies deze dame ook bezocht
              na binnenkomst lag ze al voor ik me jas uit had naakt op bed
              heb toen 50 euro neergelegd en liet haar haar gang gaan ze vraagt wel of je met of zonder rubbertje alles wil na mijn keuze kwam er grote glimlach op haar gezicht
              ze pijpte me lekker maar niet zo lang toen in misio met enige moeite mijn ### in haar erg strakke doosje kunnen krijgen zag aan haar gezicht dat ze er moeite mee had maar hoefte niet te stoppen en duurde het niet lang tot ik mijn zaad over haar buikje spoot

ze is erg lief maar niet mijn type dame en hoewel het lekker was blijft het voor mij eenmalig

Commentaar

Na wat reacties was ik nieuwsgierig naar deze dame en ging haar bezoeken en trof een kleine en tengere meisje,een lolita-achtige type waar ik erg op val en sprak met haar af om alles zonder te doen en begon haar te zoenen en kleedde me uit en was op bed beland,ze begon me te pijpen zodat mijn lid op volle oorlogssterkte stond en daarna op positie 69 zodat haar liefdesgrotje goed nat werd,ging daarna over in neuken in missionares-stand en dat voelde zeer lekker aan want ze heeft een waanzinnige strak kaal poesje en tongde haar en ze genoot er daar ook van en ging daarna over in doggy-style wat dat overheerlijk was en ging lekker stoten waarbij Roxanne heftig ging kreunen waarbij mijn lid daarna op explosie kwam en voldaan in haar grotje spoot. Roxanne is voor mij een zeer lekkere toppertje.

Commentaar

Re: A35, k1 , Roxanne / Rita (uitstekend)

In maart een keer bij haar geweest en twee weken geleden wederom. Vriendelijk: zeker. Afspraken nagekomen: ja. Maar toch ziet ze mij niet meer. Zij is meteen bereid om alles zc te doen. Voor mij een reden om af te haken. Maar belangrijker: een vrschrkklk putlucht (sorry) tussen haar benen. 'What's the matter?", vroeg ze, toen ik afhaakte... Ik heb mijzelf de schuld maar gegeven... Misschien een incident, maar ik heb geen behoefte om dat te checken.

Commentaar

Re: A35, k1 , Roxanne / Rita (uitstekend)

Je hebt helemaal gelijk Kruisridder! Had ongeveer dezelfde ervaring toen ik haar (als Rita) bezocht in december 2007 op A13. Zou deze dame geen zelfrespect hebben, het haar allemaal niks meer kunnen schelen of gedwongen worden door haar vriendje alles voor een schijntje zonder condoom te doen?? Vind het allemaal wel een beetje vreemd en het lijkt me zeker niet goed voor haarzelf.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k1, Roxanne / Rita (Roe) (goed)

Hallo Medewandelaars,

Na jullie goede recencies, even "pols"hoogte genomen dmv een bezoekje te brengen aan deze mooie slanke jonge dame en ik kan me volledig aansluiten bij mijn voorgangers.
                      Heb geweldig genoten van ons samen zijn

Mvg

Naked

Commentaar

Op zoek naar een andere dame waar ik tevergeefs een paar keer voor rondgelopen heb, ben ik uiteindelijk bij Roxanne binnengestapt.
                        Bovenstaande recenties niet van tevoren (bewust) gelezen, dus geheel vanuit mijn eigen ervaring van vandaag:

Heerlijk lief klein lekker meiske, erg stil, bereid ver te gaan, super ervaring.
                        Geen vieze luchtjes, integendeel........
                        Eindelijk weer eens een meisje getroffen die niet gelijk om een tientje extra begint te zeuren als je haar borst aanraakt. Gewoon 50,- afgesproken voor een half uur, all in.

Een verademing!

Commentaar

Na alle de goed recensie's ik dacht ik zou haar even proeven, well 'n mooi lolita type & de pijpen zc is erg goed & haar pussy is well strak maar ik vond haar ongeduldig, ik had voor 1 uur betaalde maar na 40 minuten wilde zij dat 't afgelopen was omdat het bezig buiten was & zij moest meer verdienen, & voor dat iemand zegt dat ik had mij misschien misdragen, dat doe ik nooit met 'n DVP.

De sex was goed maar ik ging weg met 'n raar gevoel, ik merkte later dat 'n man, type typische oost-euro, zich veel bezig was met haar & 'n paar andere Roemensee meisje's bij andere ramen.
                          non illegitimi carborundum, carpe diem
                          eat, drink & be merry, for tomorrow we may die.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k1, Alexandra (Roe) (goed)

Vanmiddag deze dame nogmaals bezocht.

Helaas niet de klik teruggevonden van mijn voorgaande bezoeken.
                            Of ze nu met het verkeerde been uit bed was gestapt , of het lag aan mij, maar vanaf het begin dat ik de bekende pegels overhandigde, die helaas de verkeerde kleur hadden (volledig per ongeluk gaf ik in het halfdonker een biljet van 10 ipv 50... ) was het mis.
                            Eerst nog wel een beetje zoenen, maar al terughoudend en niet voluit zoals ze dat de vorige keer wel deed, pijpen ging nog redelijk maar mijn tegenprestatie werd zeer ongeïnspireerd ontvangen, wat bij voorgaande sessies wel ff anders was. Lol er voor mij af en de daad in kwestie zelf werd dan ook een hopeloze mislukking door haar klok-kijk-gedrag (ik was al 15 minuten binnen), vraag om meer geld en totale lichaamshouding uiteindelijk maar vertrokken.

Werd me nog wel even verteld dat ze na volgende week toch hier stopt omdat alles dan dicht gaat...???
                            Ik zal het laatste wel verkeerd begrepen hebben, haar Engels is niet zeer goed, zeg maar.

Blijft een waanzinnig lekker ding die, als ze zin heeft, een heerlijke pot sex kan zijn. Mede door slechte communicatie met deze dame denk ik dat ze dacht, ondanks herhaaldelijk excuses van mijn kant, dat de vergissing met de geldelijke vergoeding opzet was.
                            Jammer....

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k1, Alexandra (Roe) (goed)

ik was op dezelfde middag in de Doublet. Met de bedoeling naar deze lkeine Roemeense te gaan. Toen ik haar zag, begon ik te twijfelen. Ze zat totaal ongeinteresseerd achter het raam. Zelfs een hele tijd een soort kruiswoordpuzzel in te vullen.
                              Ik vreesde al, dat t niet haar dag zou zijn, dus niet bij deze dame naar binnen gegaan.
                              Wat ook opviel, is dat waar vorige week zij constant bezet was, zij nu weinig klandizie had.
                              Misschien heeft ze last van sterallures gekregen ??

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 128 k3, Alexandra/Roxanne (Roe) (goed)

Gisteren weer bij haar geweest en herkende Alexandra van Alkmaar destijds,ze groette mij vriendelijk en verbaasde me dat ze in de Geleenstraat is,haar dienstverlening is nog steeds vanouds en heb daarvan heerlijk genoten en pijpen doet ze goed en neuken is helemaal geweldig met dat lekker strak poesje van haar zodat ik voldaan explodeerde in haar poesje en na de daad ging zij en ik wassen en ging met een tevreden gevoel weg. Alexandra is voor voor mij lekker toppertje ziet mij weer zsm terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 128 k1, Alexandra/Roxanne (Roe) (goed)

Woensdag aan het eind van de middag bij dit kleine slanke meisje naar binnen gegaan. Na het uitkleden op het bed plaats genomen, waar ze onmiddellijk me begon te pijpen zonder condoom. Dat deed ze niet onaardig. Toen ze merkte dat ik bijna klaar kwam wilde ze neuken, maar ik wilde eerst nog even haar poes van dichtbij bekijken en bewerken. Daar deed ze niet moeilijk over. Dat zit bij haar in het standaardpakket. Aanvankelijk reageerde ze niet of nauwelijks op mijn tongwerk en lag er wat afwezig bij. Maar na een paar minuten merkte ik dat ze zich langzaam maar zeker ontspande en het heel lekker begon te vinden. Ze deed een condoom om mijn vinger zodat ik ook met een vinger haar grotje binnen mocht om haar g-spot te beroeren. Met mijn tong haar clitoris beroerend en met mijn vinger haar g-spot, werd haar kut steeds natter en natter en uiteindelijk kwam ze schokkend klaar. Hierna heb ik haar in missionaris stand geneukt en kwam heerlijk klaar, ondanks het feit dat ze tijdens het neuken ineens begon te zeuren over dat mijn tijd om wasDat wa het enige minpuntje. Al het andere was de moeite waard en wellicht een reden voor een vervolgbezoek

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k1, Alexandra/Roxanne (Roe) (goed)

Gister dacht ik zin te hebben in een lekker jonge kleine meid, kwam ik deze tegen. Leuk uitziende, redelijk strak gevormde puber lichaam, soms best geil.

Dus ik naar binnen, even opwarmen maar kreeg in de gaten dat ze het toch snel wilde afhandelen. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Ben toch maar gebleven. Pijpen was slecht, ik voelde vaak tanden. Misschien komt dat door haar kleine mond.

Ik dacht laten we naar het volgende gerecht, zij op mij, inderdaad nauw en ik kreeg alleen het voorste deel binnen. Missio, voor ik mijn eikel erin had begon zal over "its 15 minutes max, cum fast", ik kon haar weer niet goed penetreren, ze is veel te nauw om goed en lekker te neuken. Als laatst probeerde ik het doggy maar toen deed het haar pijn ook mnet al dat glijmiddel heb de strijd opgegeven en haar niets kwalijk genomen alhoewel ze wel iets actiever had mogen zijn. Ze klonk ook wat ziekjes, hoesten en kuchen.

Voor mij geen herhaling.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k01, Alexandra/Roxanne (Roe) (goed)

nah ze is behoorlijk veranderd sinds het begin,..maar ja das logisch eigenlijk..
                                      inderdaad kijkt ze vaker op de klok.
                                      t lijkt wel of ze steeds strakker word haha
                                      ze maakt daardoor ook vaker geluid en klaagt dan lachend..
                                      t was leuk maar dan ook wel de laatste keer.
                                      ze lacht wel vriendelijk,.maar ja dat intresseerd me eigenlijk niet zo veel t gaat toch om wat anders he?haha

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Alexandra (Roe) (matig)

Vandaag een totaal andere ervaring. Ik zag het kleine meisje staan en voor euro 25 mocht ik naar binnen. ZC koste euro 50, maar na afdingen ook voor 30. Ze vroeg geen geld vooraf en kleedde zich gelijk uit. meestal laten ze je eerst uitkleden dan moet je betalen en dan volgen de dames, maar zij zat al bloot klaar. Heerlijk lang en diep gepijpt, waarna ze bovenop kwam zitten en heerlijk in lange halen neukte. toen achterlangs, haar nog even gebeft (prikkelde wel, had zich recent niet geschoren) en toen misionaris standje en daarna weer achterlangs. Allemaal geen probleem, je moest h'm er wel voorzichtig inschuiven, niet te ruw en ze is wat koel, maar wel heerlijk met die kleine tietjes. mocht niet in haar klaarkomen. Daarna netjes betaald. Ik vind haar heerlijk en uitstekend.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k01, Alexandra/Roxanne (Roe) (goed)

Na afloop van een vermoeiende werkweek, en na enkele minder bevredigende ervaringen elders te hebben gehad, viel mijn oog op deze Lolita verschijning die mij vanachter het raam vriendelijk aankeek. Afgesproken: pijpen & neuken, alles met condoom, 15 minuten voor 25 Euro.

Vriendelijk meisje.
                                          Communicatie in Engels en Duits ging redelijk, zeker als ik dat met andere ervaringen in de Doublet vergelijk.

Begonnen met pijpen, maar dat beviel mij maar matig. Ik voelde haar tanden te veel. Vervolgens gaan neuken. Eerst de missionaris met haar benen over mijn schouders. Daarna doggy, waarbij zij met de schouders tegen het bed aan zat. Dat bood mij een mooi uitzicht op haar billen en de nauwe opening tussen haar billen. Dit uitzicht ontlokte bij mij de vraag of zij ook gewend was om anaal te worden genomen. Zij bevestigde dat dit inderdaad het geval was.
                                          Tijdens het neuken onderhandeld over de extra prijs en de extra duur, omdat wij immers al een tijdje bezig waren. Zij vroeg eerst 50 EURO maar wij zijn uitgekomen op 25 Euro voor uiteindelijk 10 minuten extra.

Nadat zij het nodige glijmiddel had aangebracht op mijn lid en op haar kringspier, mocht ik haar penetreren. Dat ging best soepel. Zij was het duidelijk gewend en leek er van te genieten. Aldus vlak voor het einde van de afgesproken tijd aangenaam in haar strakke achterste tot een hoogtepunt gekomen.

Uit vorige recensies, die ik voorafgaand aan mijn bezoek nog niet gelezen had, begrijp ik dat Alexandra zo haar stemmingen kan hebben. Tijdens mijn bezoek was zij vriendelijk, vrolijk en goed geluimd. Al met al voor herhaling vatbaar.