Nicky / Cinthia (Hon), Den Haag, Hunsestraat rose-p k05

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicky / Cinthia (Hon), Den Haag, Hunsestraat rose-p k05

Afgelopen zaterdag bij nicky geweest, ze zit in het pand met de schuifdeuren naar boven lopen dan links 2de deurtje aan de linker hand.
    Goed: eenmaal binnen 50 euro afgesproken. ze had haar kleren al snel uit en lag al klaar op bed. ik mocht lekker gaan liggen en ze heeft me eerst lekker body to body massage gegeven lekker gekust in de nek en zo.... nie op de mond. ze maakte er een waar spel van ze zocht continu oogcontact.....
    Toen redelijk gepijpt wel lang......
    Ze vroeg toen welke standjes ik wilde dus eerst liet ik haar boven op man! ze ging tekeer was niet normaal..............ze bouwde het tempo goed op en stopte zo nu en dan om even op adem te komen.... daarna lekker op zijn hondjes en moet zeggen dat ze zich lekker liet meeslepen niet te overdreven facken maar gewoon normaal. eerst volgende keer als ze der weer is zal ik zeker een uur gaan.

dusss

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Nicky (uitstekend)

Ik sluit me aan bij het verhaal hierboven.
    Precies omschreven hoe ik het ook met haar heb gehad.
    Leuke en vriendelijke meid en sex is goed

Commentaar

Vandaag (gisteren alweer) maar eens gekeken wat Nijmegen te bieden heeft. Zag Nicky boven achter een raam staan, ze danste en lachte naar me. Na 2 sigaretjes door men longen gefilterd te hebben, besloot ik het toch maar te doen en ging naar der toe.
      Zoals al eerder is beschreven begon ze met een body-to-body massage en kuste ze me zachtjes over men lichaam (niet men gezicht) Toen ik (eindelijk) was opgewarmd begon ze met pijpen en wisselde ze dat telkens af met kusjes en btbmassage. Ze kan inderdaad wel lang doorgaan met pijpen maar als je vraagt of je verder mag doet ze daar niet moeilijk over.
      Vervolgens verschillende standjes afgewisseld (doggy, missionary, cowgirl, reverse cowgirl) en uiteindelijk samen schreeuwend tot een hoogtepunt gekomen
      Nicky is echt een topmeid en ik kon het ook niet laten om der hier op te zoeken en een reactie te plaatsen. Ze zei dat ze elke dag werkt in Nijmegen of ze moet echt wat gepland hebben staan... ik weet in ieder geval wel waar ik volgende week te vinden ben

Commentaar

Was een paar weken geleden weer eens rond gaan kijken in Nijmegen naar een leuke dame,het was nogal voreg op de middag en de keus was minimaal,later op de middag terug gelopen en toen zag nadat ik de trapjes was opgelopen bij de schuifdeuren een mooie blonde dame staan in een wit sexy jurkje.
        Ben met haar meegegaan,moest nog verder naar boven en kwam uiteindelijk p haar kamer terecht.
        Zoals vorige schrijvers ook al aangeven begint ze met knuffelen,dat is een lekker gevoel ze wrijft met haar borsten over je lichaam heen.
        Je mag bij Nicky overal aankomen,ze is geen dame die op de tijd let,dat zijn 2 erg positieve punten
        Nicky pijpt redelijk,daarna kwam ze bovenop me zitten,ik mocht zelf kiezen welk standje,tot mijn verbazing wisselde we zelfs steeds af in standje,bij de meeste dames moet je dan bijbetalen,op zijn hondjes was erg lekker bij Nicky,ze heeft lekkere billen en je mag haar stevig vastpakken.

Nicky is trouwens een roemeense,ik vroeg dat omdat ik haar accent wat duits vond,ze is vriendelijk en doet haar werk prima,voor herhaling vatbaar

Commentaar

Ik ben vandaag ook bij Nicky geweest. Zoals de heren hierboven hebben geschreven is het een mooie meid om te zien. Lekker B2B massage en massage van de rug, kusjes op je lichaam en je nek en heerlijk gepijpt en geneukt.
          Alleen zei ze tegen mij dat ze uit Hongarije komt, maar goed een prima meid om vaker langs te gaan.
          Boeren

Commentaar

Hopen dat het nu lukt.
            Boeren

Commentaar

Beste Wandelaars,

Ik ben vandaag bij Nicky geweest , en het verbaasde dat ik haar niet eerder had gezien. Ik kom er vaak, en ze zegt dat ze er elke dag is.
              Ook bij mij ging ze lekker eerst met haar lichaam en grote borsten (zonder siliconen) over me heenwrijven, en daarna werd ik enthousiast gepepen.
              Het enige standje was op z'n hondjes, maar ik had ook niet om iets anders gevraagd. Heeft vrij grote, maar stevige billen zodat je veel houvast hebt, al met al een aanrader.

Ze zat op de bovenste verdieping, met een klein jurkje aan; ze zei dat ze er bijna elke dag is. Ze is erg blond, met half lang haar, borsten C cup, lijkt uiterlijk wel wat op Elisha Cuthbert (er zijn slechtere om op te lijken),

groeten,

Nicolas
              Laatst gewijzigd door Krukkie; 19-09-10, 09:16. Reden: 2 berichten samengevoegd

Commentaar

Hele leuke vriendelijke vrouw,
                Op aanraden van medewandelaars maar eens wezen kijken, leuke hongaarse.
                Pijpt redelijk wel...
                Voor mij 1x en dat was het dan wel
                Trouwens, ze gaat binnenkort naar hongarije waarna ze na ong drie weken weer terug is.
                Werkt nu al 5 mnd te nijmegen

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markt 40, Nicky (goed)

gister ff bij nickie geweest.
                  heb ervan genoten, bleef maar komen.

Commentaar

Afgelopen avond Nikki bezocht. Ze viel direct op door haar "blonde" lokken en een leuk lingeriesetje waar een volle CC cup in verstoken ging en die zelfs vanaf 2e etage duidelijk zichtbaar was.
                    Nikki is een spontane meid uit Hongarije, praat wat duits maar ook engels en een klein beetje nederlands.
                    Nikki is een leuke verschijning om te zien, normaal postuur met een iets dikkere kont, lacht veel en kan bijhoorlijk verleiden.
                    Nikki begon voor 50 euro (P&N) met B2B (volgens mij standaard bij haar), pijpt goed en rustig en is in doggy position erg goed (goede houvast bij haar billen).
                    Absoluut geen klok kijkster en is in voor meer positie's.
                    Kortom, voor de doelgroep een pareltje.
                    p.s. gaat elke 2 maanden weer 2 maanden retour Hongarije.
                    Geniet er dus van zolang zij hier is.

Commentaar

Heb met deze dame een leuk intermezzo gehad!!!!! Lekkere tieten!! mocht alleen niet vingeren!

Is ouder dan 22. cupje D

Commentaar

Vandaag toch nog kans gehad om met deze topper op de kamer te verkeren. Ze had een lekker sexy setje aan waar haar grote tieten behoorlijk uitpuilden!
                        De sex was weer goed en het is een ontzettende aardige meid!
                        Morgen gaat ze naar Hongarije en komt 12 of 15 Januari weer terug.
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 19-09-10, 09:18.

Commentaar

Ja ze is er, met toeval vorige week donderdag ben ik bij haar geweest.
                          Liep door de passage naar boven om te kijken wie er was.
                          Toen ik boven links naar het raam liep zag ik haar ,ik keek haar aan en was gelijk verkocht.Haar vriendelijke lach en mooie ogen en niet vergeten haar grote borsten brachten mijn hormonen op hol.
                          We gingen met de trap naar boven, in haar kamer aangekomen stelden we elkaar voor.Ze ging zich wassen en wachte op mij tot ik uitgekleed was.
                          Ze begon met met die grote jongens te masseren,en daarna heerlijk te pijpen.
                          Daarna kwam ze op me zitten en moest ik me goed inhouden en haar een beetje remmen. ze bleef me steeds aan kijken waar ik lekker geil van werd.
                          Ik heb met alle respect van haar genoten het is een lieve meid die bij mij een goed gevoel heeft achter gelaten.dus ga zeker weer naar haar terug.

Commentaar

Nicky is een prima meid. Wat ze belooft doet ze. Heb heerlijk genoten van haar. Ze is rustig en kijkt niet op de klok. Heerlijk heeft zij mij gepijpt terwijl ik haar mocht vingeren. Daarna doggy style tot een heftig hoogtepunt gebracht. Zeker is zij een aanrader.

Commentaar

Hallo wandelaars,
                              Alweer zo’n 5 weken geleden ook bij Nicky geweest. Door de schuifdeuren rechts omhoog naar de 1e etage, daar rechtsaf en dan de 1e of 2e deur naar rechts. Daar trof ik haar aan, met netbook op bed. Vroeg of ik ook aan haar teentjes mocht likken en dat was oke, dus vlug naar binnen. Ze wilde haar voetjes gaan wassen maar dat wilde ik niet en was ook niet nodig; schoon en (te) fris. Heerlijk genoten, jammer dat haar borsten nu al (ze is nog jong) zo slap zijn dat ze zoveel hangen. Prachtige (blauwe) ogen heeft ze ! Ze weet maar al te goed dat alle recenties op internet “Nicky = goed” weergeven. Ga wel terug naar haar, want ze heeft heerlijke voetjes.

Commentaar

Kom net terug van Nicky,over 2 weken gaat ze weer terug naar Hongaryen daar blijft ze twee weken en komt dan weer 5 weken werken.Ze stond boven aan de trap richting het raam en dan eerste kamer rechts.Ze lag daar in een rood jurkje met blond haar met haar notebook te bellen.Het duurde even voordat ze door had dat ik er al even stond.Ze verontschuldigde haar en vroeg wat ik wilde.50 euro pijpen en neuken zei ze.Ik dus de stap gezet en naar binnen gegaan ze was al uit de kleren voordat ik ook maar binnen was.Betaald en gaan liggen.Heerlijk b2b gehad en daarna begon ze mij rustig te pijpen.Na een tijdje vroeg ik haar te stoppen.Ze vroeg of ik haar wilde neuken en ik zei natuurlijk en het leifs doggy.Ze zei wel dat ik rustig moest doen naasr een paar keer stoten draaide ze zich om en ging liggen.Ze had tijd genoeg en wilde nog niet dat ik kwam!Na verschillende standjes kon ik het niet langer houden en spoot het rubbertje vol toen ze op mij zat.Na nog even geknuffeld te hebben heb ik mij aangekleed en ben gegaan.Ik ga zeker terug en op zondag avond is het lekker rustig!

Commentaar

Re: Utr., Zp 166-4, Nicky (Hon)(uitstekend)

vanmorgen moest ik in Utrecht zijn,dicht bij het andpad dus dacht ik : effe gaan kijken,veel werkzaamheden aan de gang en even aan de andere kant gaan lopen cq wandelen,het was rustig maar toen de straat "doodliep" en ik langs deze juffrouw kwam dacht ik: die ga ik eens proberen.vriendelijke juffrouw , kleertjes uit , body to body, beetje fris was het buiten dus dat was top, rubbertje erom en pijpen .... niet slecht,toen ik de juffrouw na eneige tijd vroeg om even te stoppen daar het buskruit omhoog kwam deed ze dat ook direct waarna ze met haar borsten me weer begon warm te wrijven,ze zei : gehts wieder en jawol daar ging ze weer, de juffrouw on top en lekker afgemaakt , lieve vrolijke mooie meid , een aradertje (voor mij toch) want voor 50 euro tref je niet veel "liefs en leuk en nog mooi ook meer"

Commentaar

Nicky is terug van weggeweest. Een jaar of tien geleden werkte ze ook al op het Zp. Ze herkende me nog toen ik met de auto langsreedt en ik moest binnenkomen. Als je op zoek bent naar een lieve, gezellige meid die ook een leuk praatje maakt, ben je bij haar aan het goede adres. De Girlfriend Sex krijg je er dan bij. Leuk dat ze weer terug is.

De heren Mod moeten wel haar leeftijd een beetje aanpassen. Ze is nu echt wel boven de dertig. En cupmaat D? Laten we het erop houden dat ik er geen verstand van heb
                                    op zoek naar Jolanda...

Commentaar

Vanmorgen bij deze leuke vrouw langs geweest. Is overigens 32 jaar.
                                      Gekozen voor het standaardpakket P&N mc. Pijpen deed ze stevig, soms iets te stevig naar mijn zin. Vervolgens haar van achteren genomen. Prachtig mooie kont en achterkant. Heerlijk klaar gekomen is haar stevige kutje.
                                      Daarna nog wat nagebabbeld, alles overigens in het Duits.

Commentaar

Voordat Rooiebroek onnodig nieuwe discussie gaat opstarten die wellicht ook verwarring zou kunnen geven...heb vannacht, vanmorgen vroeg om 5 uur ook een Nikki (of Nicky...heb bij voorstellen niet gevraagd hoe de naam zich laat spellen ) bezocht...ook een hongaarse dame die wel erg voldoet aan het in dit draadje beschrevene...
                                        Echter, deze dame zat op 128-2 en heb haar voorheen ook wel gespot op 162-3 (kamer van Valentina, waar ze gebruik van maakte als V op vakantie was) en 162-1. Heb haar wel getroffen in de dag- maar ook in de nachtshift... Naar ik begreep heeft ze geen vaste kamer, doordat ze regelmatig werkweken doet afwisselen met verblijf in haar moederland.
                                        Is dit inderdaad een en dezelfde dame??!
                                        Was overigens een erg aangenaam bezoek dat zeker een vervolg gaat krijgen!
                                        Komt en ziet, maar bovenal GENIET!

Commentaar

Nicky voor het eerst bezocht (op 128-2) en zeker niet voor het laatst!

Wat een leuke mooie heerlijke dame is zij, zowel qua gedrag, looks, lichaam en service. Ze doet zonder pretenties echt haar best je een toptijd te bezorgen. Als billenliefhebber was ik zeer verguld met haar verrukkelijke flinke welgevormde malse vrouwenbillen die ik na de 'cuddle' opwarmronde tijdens de zalige sixty9 van zeer nabij heb kunnen zien en (be)voelen. Logisch dus dat ik daarna in de dito cowgirl in 'no time' finishte maar dat was eigenlijk een groot compliment aan deze meer dan lekkere chick.
                                          Vielen Dank fur alle genuss Nicky, bis bald!

PS: Mod, postuur is aan te merken als "normaal".