Ana (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 31p k03

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ana (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 31p k03

Vandaag bij Anna in de Doubletstraat geweest.
    Heeft me weer eens lekker met haar in nylon gehulde voetjes verwend om het daarna in misionaris houding af te maken.

Ben er laatst ook geweest, de Anna in de vernieuwde passage (2e raam). Ze riep me al binnen met "kontje neuken".

Ze heeft me eerst lekker gepijpt, waarbij ze slobberende geluiden maakt...sexy....

Daarna heb ik haar in haar forse kont genomen, wel bijzonder om eens te doen maar niet mijn favoriet.

Om het af te ronden heb ik lekker over haar borsten gespoten. Ze is vriendelijk maar ik denk niet dat ik haar nogmaals bezoek. Liver ga ik naar Bartha, maar zij was er niet.

Ja hoor, Russisch (= tussen de borsten) met spuiten op haar borsten.

Vergis je niet met anaal (Grieks), als je dat zonder doet kun je net zo goed Russisch Roulette spelen (haha)

Divenice

Commentaar

Vandaag bij Anna in de Doubie in de middelste passage derde raam rechts bezocht. Anne is klein, tikkie stevige kont, B-cup (géén E, zoals ergens in de recensie), Domenicaanse (net als 75% van de latina's in de hofstad; iemand enig idee waarom?) en rond de 40. Kom/kwam hier wel vaker en begrijp niet dat ze niet eerder beschreven is. Kan met haar buurvrouwtje (brenda) ook een trio doen voor 30 euro in de daluren, dat geloof je toch niet. Werkt van 1300 t/m 2100 uur behalve zondags of weekends. Ze doet trouwens ook aan SM, gezien de redelijke collectie leer/zwepen enzo. Komen hier regelmatig mannetjes die zich voor 100 euro p./hr. urenlang laten afranselen. Nou ja, ieder zijn meug. Vandaar dat ze soms lang bezet is. Als je wat vaker komt is bij haar buitengewoon veel mogelijk. Bij binnenkomst tast Anna je regelmatig in je kruis, waarbij opmerkingen worden geplaatst over je lekkere grote paal. Welnu eerst even gemasseerd en gezoend. Daarna soucanteneuf (69), waarbij ze je vriendje behoorlijk stevig pijpt (zc), terwijl ze je nog net een doorkijkje onder haar borsten gunt. Vervolgens doggie-style, waarbij opvalt dat deze dame nog behoorlijk strak is, daarna nog even plat op bed vanachter gepakt.
      Afgemaakt met een chupa chupa (spaans voor likken/ zuigen, dus pijpbeurt), waarna alras de ontlading volgde. Heb er nu nog pijn van in mijn ballen, terwijl ik dit schrijf.
      Hasta luego, Bigazz.

Commentaar

Ik ben begin mei bij Ana (juiste spaanse schrijfwijze) geweest kamer #3 in de middelste passage. Ze heeft nog wel eens de gewoonte om een dikke sigaar (letterlijk) ;D te roken. En ja, er is bij haar zeer veel mogelijk 8). Ze "lokt" je naar binnen, met "kontje neuken" :P terwijl ze op de diverse foto's wijst, ze schuift ook vaak haar slipje opzij, om je een blik te gunnen op haar behaarde kutje (jammer, ik hou meer van het gladde werk :P), maakte daar eens een opmerking over, waarop ze zei dat haar "cullo" (anus) wel geschoren was . En voor de liefhebbers, die al verschillende keren bij haar geweest zijn, is er de mogelijkheid om het zc, :-X, te doen, voor luttele eurootjes meer. Ik weet niet of ze anaal zc doet :-\, moet ik nog eens uit proberen.
        Grtz.
        Zeeman
        In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Gisteren eventjes naar Anna gegaan, een bezoekje duurt meestal kort maar lekker is het bijna altijd. Bij haar is veel mogelijk, maar eigenlijk is de enige reden dat ik bij haar naar binnen ga om haar eens flink in haar kont te neuken. Ik snap er niets van maar soms heb je die drang gewoon en daarna weer maanden niet. Een bijkomend voordeel is dat de prijzen eigenlijk bijzonder laag zijn. De meisjes in de kamers naast haar bieden trouwens hetzelfde concept aan. In mijn ogen maakt het niet zoveel uit welke je van deze dames neemt. Al met al als je weet waar je voor gaat is ze een prima keuze.

Commentaar

Nieuwsgierig geworden door de redacties op het forum bezocht ik vandaag Anna. OK ze is wat ouder en ze heeft geen 90-60-90 figuur maar het was alles wat ik ervan verwachtte. Ze is vriendelijk en enthousiast en hield mijn jongeheer, zonder condoom, zelfs gevangen in haar mond terwijl ze op de tast een rubbertje zocht waarmee ik haar anaal onder handen mocht nemen. Ze had trek zei ze. Voor de zeer bevredigende behandeling vroeg ze 15 euro, maar dat vind ik een vorm van verkrachting. Ik heb er dertig gegeven. Ook nog een schijntje gezien de service. Ik heb veel meer betaald voor minder zal ik maar zeggen. Een aanrader.

Commentaar

Gisteren ook nog even bij Ana (inderdaad een N, zoals Zeeman al vermeld) geweest en zoals altijd een feest. Blijft een prima alternatief, als ik me toppertje(s) niet kan vinden. Wat Ana aan uiterlijk mist, compenseert ze ruim qua vriendelijkheid, service en inzet. Blijft een geil feestbeest, net als haar buurvrouwtje Brenda. Heb echter nog nooit voor anaal gekozen bij haar, omdat ik dit niet voor mogelijk acht bij 18+cm! Misschien kunnen vorige recesenten mij hier uitsluitsel over geven?
              Oja, Zeeman meldt het roken van dikke sigaren, dit is echter heel normaal onder Dominicaanse! Ze roken natuurlijk niet echt sigaren, maar steken deze aan "por la suarte" oftewel voor goed geluk! Vergelijkbaar met kaarsen aansteken bij katholieken of wierook branden bij boedisten. Zo, genoeg geluld,
              de groeten van Bigassie, die ook goed op de hoogte is van de latino-cultuur.

Commentaar

Ik heb gisterochtend (woensdag 25/6) ook een bezoekje gebracht aan Ana. Ik was in Den Haag en had nog wat tijd, niet al te veel, over. Ik had zin in een anaalnummertje, en wetend dat Ana daar gek op is, heb ik voor haar gekozen. Ik vroeg haar of ze ook anaal zc deed, dat was geen bezwaar voor 30 eurootjes was het pijpen zc en anaal zc. Ze gaf mijn jongeheer eerst een goede wasbeurt, daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt. Ze ging op haar knietjes, deed wat KY in haar kontje en had geen moeite mijn 18cm., eerst voorzichtig en daarna doorstotend in z'n geheel tot haar te nemen.
                Ik mocht heerlijk in haar klaar komen.
                Al met al weer een lekker nummertje met haar gemaakt, bij het afscheid kreeg ik een voorzichtige tongzoen van haar en zei ze"Hasta otra vez" (tot de volgende keer).
                Zeeman

Commentaar

Regelmatig kom ik bij Ana, we kennen elkaar inmiddels goed en, wat voor meer dames geldt: hoe vaker je langsgaat, hoe meer er mogelijk is. Steeds een stapje verderzc, in haar mond klaarkomen, over haar heen, allerlei standjes, haar heerlijke kont doornaaien, soms neuken zc, massage, de laatste paar keren in standje 69 zc, waarbij ze langzaam haar plas in mijn mond laat lopen. Heerlijk ! Volgende keer de grenzen weer wat verder proberen te verleggen....

Commentaar

Ik ben vanmiddag even bij Ana geweest, een lekke drie kwartier sex! Ze zou me eerst een "golden shower" geven daarna standje 69, met een extra plas-beurt. Ik kon lekker haar natte kutje uitlikken, ook haar kontje een goe likbeurt gegeven. Na goed uitgeplst te zijn en mij goed gepijpt had, zc, draaide zij zich om en kroop op mij, en heb haar zo anaal, ook zc, genomen.
                    Al met al was het weer een heerlijke verwennerij. En zoals Harry Z al schreef hoe beter je haar kent, hoe meer mogelijkheden er zijn!
                    Grtz,
                    Zeeman

Commentaar

Gisteren kon ik mijn zaad niet langer meer binnenhouden en ben naar Ana gegaan. Absoluut geen spijt gehad. Voor echte vieze seks is ze een echte topper. In een vorige recensie had ik het al over grenzen verleggen, nu is dat zeker gebeurd. Voor enkele tientjes een 'totaalbehandeling' gehad. Nadat ze me mijn polsen met leren boeien aan het bed had vastgemaakt (geen angst: in geval van 'nood' ben je met een flinke ruk weer los) schoof ze met glijmiddel een flinke dildo in mijn kont zodat ik lekker wat druk op mijn onderlijf had. Toen lekker 69, pzc en fantastisch in mijn mond en over me heen gepist. Vrouwenplas is net zo lekker als champagne ! ook deed ze haar kousen uit waarna ik lekker aan haar tenen heb gezogen, daarna de Grote Verrassing: ze zette haar poepgaatje op mijn mond, wat ik heerlijk heb gelikt, gezogen en mijn tong erin laten glibberen. Toen lichtte ze haar kont ietsje op waardoor ik uitzicht had op haar anusje. Ik zag dat ze persende bewegingen maakte en... ja hoor, het begin van haar poep werd zichtbaar. 'Doorgaan ?' vroeg ze. Ik stemde toe, deed mijn mond open en ze liet een beetje van haar poep in mijn mond zakken. Goddelijk ! Daarna draaide ze zich om, manouvreerde mijn pik in haar kont en reed me op een fantastische manier klaar, waarna ze mijn pik schoonlikte en me nog een paar lekkere tongzoenen gaf. Ik moet wel bij zeggen dat ze me regelmatig van een flinke snuif poppers voorzag, wat mijn geilheid tot ongekende hoogten opzweepte, anders weet ik niet of ik zo ver zou zijn gegaan. Ana geniet net zo van dirty sex als ik en moet vaak lachen om bizarre fantasietjes. Als je wilt roept ze een van haar buurmeisjes om mee te doen,die schijnen ook nergens vies van te zijn. En dat doe ik zeker de volgende keer.

Commentaar

Laatst ook bij Anna gekomen
                        Ze lag op haar zij met haar kont naar achteren op het bed. Alsof ze zei pak me maar lekker in mijn kontje.
                        Ze had een geil rood staartje zwarte kousen en geinige zwarte schoenen met gespjes.
                        Toen ik binnen kwam pakte ze me lekker in mijn kruis, mmm dat was geil. Mijn jonge was al meteen klaar voor de strijd.....
                        Na eerst lekker door haar kutje gestoten te hebben duwde ze hem vanzelf in haar kontje. Lekker strak.
                        Extra pikant was dat ze zachtjes kreunde, maar ze genoot er zelf ook van want ze duwde haar kont stevig tegen mijn jonge heer aan. Lekker lang in haar kontje gepakt. :P
                        Ze heeft ook allerlei atributen aan de wand hangen.... voor de liefhebbers.

Commentaar

gisteren ana bezocht. niet de mooiste maar ziet er wel lekker en gezellig uit. haar brede aanbod van SM tot anaal intregreerde me. Ik heb me laten vastbinden en eeerst stevig aan laten pakken daarna heeft ze me heerlijk met haar mondje en kontje verwend

Commentaar

Vanmiddag eindelijk eens bij Ana geweest. Bij het passeren van haar deur/raam kwam ze naar buiten en greep me bij mijn pik.

€30 p+n zei ze. Na wat onderhandelen afgesproken voor €50 p+n zc.

Heerlijke pijpbeurt gehad en daarna heeft ze haar kutje lekker boven mijn inmiddels stijve pik gemanoevreerd.

Heerlijk klaargekomen in haar warme poes.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Gelukkig, ze is er weer. Ben vrijdag weer even bij Ana langsgegaan en heb weer even heerlijke sex zc bij haar gehad.

Ze is het nog niet verleerd. ;D

Commentaar

En ik was donderdag al bij haar geweest. Ik kwam de passage binnen en toen ze me zag gooide ze gelijk de deur voor me open. Linea recta naar binnen dus. Bleek dat ik allerlei heren had gepasseerd die in de poort een beetje stonden te dralen om ook bij haar binnen te gaan. Geinig, hee ?
                                En het was weer ouderwets geil en ranzig bij haar. Met mijn handen geboeid, een dildo in mijn kont en een flinke snuif poppers me weer lekker vol laten plassen. Daarna lekker op me gezeten, haar kut en kontje uitgelikt, waarbij ze me stevig pijpte zc. Ik gaf aan dat ik ook wilde neuken en ze liet zich heerlijk zc met haar poeperd over mijn paal heen glijden. Tsjonge, ze blijft toch een lekker strak holletje houden, hoe doet ze dat toch ? Uiteindelijk heeft ze me klaargezogen, waarbij ik alles in haar mond spoot. Ze spoelde wel direkt haar mond met Listerine, voor de zekerheid (en ik ook !). Poepseks ook nog geprobeerd maar werd niks, ze had even niks 'op voorraad', volgende keer beter (kan dat dan nog ?)

HZ

Commentaar

Na haar vakantie, afgelopen vrijdagochtend weer een bezoekje gebracht aan Ana. Ze vond het te lang geleden dat ik haar voor het laatst bezocht had. Ik werd verwelkomt met een geile tongzoen. Haar hand gleed meteen over mijn gulp. Na ons uitgekleed te hebben, vroeg ze of ik weer plassex wilde, ze kent mijn tick! Ik ging op de grond liggen; ze hurkte boven mijn gezicht en liet haar plas rijkelijk stromen. Ik was wat je noemt letterlijk zeiknat! Ze zakt meer naar beneden, zodat ik haar natte kut heerlijk kon uitlikken, en haar kontje niet vergat. Ze vroeg of ik ook nog poepsex wilde, maar dat ging mij iets te ver.
                                  Ze gaf mij een heerlijke pijpbeurt. daarna op bed standje 69. Daarna heb ik haar op z'n hondjes geneukt.
                                  Het was al met al weer een heerlijke tijd, 45 minuten voor 40 Euri!
                                  Bij het afscheid zei ze dat ik maar weer snel moest langskomen, wat ik zeker zal doen.

Grtz,

Zeeman.

Commentaar

Ben na een lange tijd weer eens de Doubie opgelopen. Je wordt er niet vrolijk van. Steeds meer panden gesloten. Het lijkt wel dezelfde kant op te gaan dan de Geleen.

Maar goed dat Ana weer in vorm was anders was mijn bui echt onweer geworden.

Ana stond al te lonken in de deuropening. Ik heb nog even geaarzeld, omdat de vorige keer de "service" minder was.

Ze beloofde alles weer als van ouds te kunnen doen en dat voor een pure liefhebber van nzc en pzc.

Ana heeft me heerlijk gepijpt en daarna heb ik een ontlading in haar natje kutje gehad. enorm!, Maar wat wil je ook, ik stond 4 weken droog.

Ana, na jouw vakantie zie je me weer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat p 33 k3, Ana

Heren

Verleden week voor de eerste keer bij Ana geweest. Dit naar aanleiding van de referenties hier en omdat ik zin had in perverse sex. Zij ontving me heel vriendelijk. Zodra ik me broek uit had, had ze mijn pik al in der handen. Ze lijkt er echt plezier in te hebben! Pik werd gewassen aan de wastafel. Hup op het bed en ze heeft mijn leuter al in der mond (ZC). Ik had gevraagd voor een vluggertje met plas en poep sex. De plas liep dan ook al snel in mond en in op het bed (hygiene is not der sterkste punt). Vervolgens heb ik haar kont uitgelikt, helaas kon ze niet poepen. Terwijl ze pijpte ben ik klaargekomen. 20 Euro afgesproken, 25 betaald, 5 Euro fooi is ze waard
                                      Conclusie: Ana is super, ze verwent je echt en heeft geen limieten, hygiene is echter niet der beste kent: Ana is perfect voor perverse sex

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat p 33 k3, Ana

Lekker bij haar geweest zaterdag.
                                        Alleen gekozen voor pijpen zonder.
                                        Was erg lekker,en koste 20 euro.
                                        Vervolgens haar mond volgespoten met mijn liefdesnectar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k03, Ana (goed)

's-maandagmiddags een bezoek van een klein uurtje aan Ana. Zoals hierboven samengevat, niet moeders mooiste, maar wel geile sex, heel plezierig tongzoenen, massage, vingers en meer bij mij van achteren naar binnen. Ze blijft maar dingetjes voorstellen om te doen, allemaal fijn. Ze is heel vriendelijk en lief. Wat SM-achtige spelletjes, dildo's, ballen afbinden.
                                          Overlegd of ik in haar mond (z.c.) zou klaarkomen of bij haar van achter, uiteindelijk gekozen om haar prettige anus vol te spuiten (toch maar m.c.). Omdat ik sneller kwam dan verwacht, hoefde ik de afgesproken 25 euro (verlenging van een half uur naar een uur) niet bij te betalen, zij ze uit zichzelf! kom daar nog eens om.
                                          Bij mijn volgende bezoek aan DH ga ik zeker weer eens bij haar langs.