Samantha / Carla / Angelina (Col), Den Haag, Hunsestraat 49 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Samantha / Carla / Angelina (Col), Den Haag, Hunsestraat 49 k3

Oude Zijds : Carla from Brazil
    (an other one than the italian success story)

Big volupuous body that made me stop and look at it with delight. I love her long black hair.

I had the feeling she is quite romantic behind her diabolic forms.

I had a long, deep, feeling real experience.

can not wait anymore.
    will come back.

Als ware liefhebber van exotische dames bezoek ik Carla al jaren. Ze zat eerst in de Bloedstraat (naast een rijtje transo's), komt uit Rio en dat kan je merken ook.. naast muziek is ze dol op wilde sex; getuige haar mascotte Taz.
    Ik haal het half uur waarvoor ik altijd betaal echter nooit, omdat ik altijd eerder in haar klaarkom.
    Haar fantastische lichaam maakt mij iig helemaal gek; als ik langs haar raam wandel dan wordt mijn pik niet alleen zo hard als staal maar ook vaak erg vochtig... dus z.s.m. naar binnen anders plakt mijn onderbroek zo. Eenmaal binnen begint ze zeer sociaal met een klein gesprekje, maar ik kleed mij dan direct uit zodat zij die staalharde leuter kan aftrekken, heerlijk pijpen en daarna wordt ik als een amazone door haar bereden.
    Onder het pijpen streelt ze mijn bovenlichaam en knijpt ze zachtjes in mijn hypergevoelige tepels... oohhh als ik eraan denk dan.... Ik geil vooral op haar lange zwarte haar, haar prachtige volle borsten, haar lange gelakte nagels en haar schoenen met hoge hakken die ze altijd aan houdt tijdens de daad. Als ze me berijdt dan ronkt en kreunt ze helemaal van genot!!! Wat een heerlijk wijf... ik snap dan ook niet dat er niet meer reacties op deze site staan over haar te meer daar ze vaak bezet is.

Ik reken op reacties op deze recensie en heb ook een vraag: Carla is groot van stuk en heeft een vrij zware stem; ik heb een tijdje getwijfeld of zij een trans is... Van andere meisjes in de Bloedstraat hoorde ik dat dat inderdaad zo zou zijn. Maar eerlijk gezegd verdenk ik hen een beetje van een afschrikstrategie...
    Het met je neukstaaf naar binnen glijden is nooit een probleem bij Carla en ik heb het haarzelf eerlijk gezegd nooit durven vragen. Overigens, ik heb ook enkele prima ervaringen met transo' s. Ik ben gewoon nieuwsgierig en zal deze Carioca voorlopig niet uit het oog verliezen.

Ben benieuwd naar reacties, collegae!

Commentaar

Beste lezers ,

Ik heb toch wat meegemaakt gisteren nacht met deze Carla.
      Ik ga er van uit dat niemand me zal geloven maar toch.
      Ik ga naar binnen betaal € 50.- kleed me zelf uit dat doet zij ook.
      En zij gaat op bed liggen en vraagt of ik boven op haar wil gaan liggen .
      En ze begint me te zoenen ,om eerlijk te zijn vind ik dat vreemd want dat had ik nog nooit meegemaakt.
      Maar ja ik doe vrolijk mee en het was echt lekker.
      En na verloop van tijd begint ze me te pijpen zonder condoom dat vond ik ook al vreemd
      Maar ja we zeggen niks want het is zo lekker.
      Na dat mijn lul kei hard is wilt ze dat ik haar tussen haar tieten neem en dat kan heel goed met die ballen van haar.
      En onder tussen ook gewoon verder zoenen en betasten alsof het je eigen vriendin is.
      Op een gegeven moment lag zij boven op mij en stopt mijn lul in haar gleuf zonder condoom
      En ik zeg is het verstandig wat je doet, en ze zegt dat ze dat niet met iedereen dat doet.
      Ik was op dat moment zo geil dat ik haar vertrouwde en ze bereed mijn pik lekker hard en onder tussen gewoon lekker zoenen en rollebollen .
      Na 10 minuten stond ik op ploffen en ze wilde dat ik gewoon in haar klaar zou komen en wie ben ik om nee te zeggen.
      En het mooie moet nog kommen, nadat ik klaar was gekomen mocht ik mijn lul er niet uit hallen.
      Onder tussen gewoon door vrijen na enigen minuten was mijn lul weer hard , en ja hoor ik moest haar weer neuken.
      Maar na de eerste zaad lozing neuk ik nu met power want nu heb ik de touwtjes in handen,
      Dus ik neuk haar lekker hard in verschillende standjes na verloop van tijd kwam ik weer lekker in haar klaar.
      En nu mocht ik op staan hellemaal bezweet en voldaan ging ik me wassen , dus ik mezelf wassen en komt ze achter me staan tegen me aan te rijden en ging ze me aftrekken .
      Onder tussen werd mijn lul weer hard en moest ik haar nu staand neuken bij de was bak,
      Maar dat lukte niet en was het echt afgelopen mijn lul kon en wilde niet meer.
      Na dat ik me had gewassen en aangekleed gaf ze me een lekker zoen en ik ging zeer voldaan weg, en volgens mijn horloge heb ik daar 1 uur en 10 minuten binnen gezeten.
      Nou jullie zullen zeggen wat een opschepper dat kan toch niet zonder condoom dat doen die meiden toch niet, nou dat dacht ik ook altijd maar geloof me op mijn woord het is echt waar en dat voor maar € 50.-, het enige wat ze zij is dat ik de laatste klant was en dat ze nu goed geneuk wilde worden.
      Maar achter af maak ik me toch wel ongerust want ik denk nu met mijn hersens en ik ben toch wel een beetje bang dat ik wat op heb opgelopen want op dat moment dacht ik met mijn lul.
      Want zonder condoom is net als Russisch roulette het kan dodelijk zijn dus dat word morgen de GG&GD bellen voor een controle of zo.
      Dit is de eerste keer dat ik wat inzend bij hookers.nl , maar ik ben een man met een vaste relatie en ik kan mijn verhaal aan niemand kwijt.
      Want dit maak je volgens mij ook niet altijd mee, ik ben ook geen Brat Pit of zo.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 106 b5, Carla (uitstekend)

Carla, mega kinky en mega voluptueus . en een beetje wispelturig. Het zal haar Brazilliaanse temperament zijn . Het zicht op heur omvangrijke achterwerk windt mij altijd spontaan op. "Oooooooo, you're horny" is dan haar reactie.

Als je haar gevoelige snaar weet te raken is ze voor veel in. Zo niet, dan een standaardbehandeling. Met dit laatste begon het zo'n 12 jaar geleden ook (in haar Amsterdamse tijd). Maar een vrouw met zo'n uitstraling kon ik niet links laten liggen. Mijn investering betaalde zich uit

@ Bobby: ze mag wel in de 38-41 leeftijdcategorie of misschien zelfs hoger.
        Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Carla

Everytime when I visit amsterdam I make time to visit Carla.
          She is a very good looking brasilian lady
          She is worth every penny you spend on her.
          I'm so under her spell that I sometimes have to invent reasons to come to amsterdam.
          Carla always makes me come

Commentaar

Re: Singelgebied, Teerketelsteeg 14, Carla (uitstekend)

De Braziliaanse Carla met haar grote borsten en grote kont eindelijk weer gezien en gelijk van genoten. Ze zit nu weer in Den Haag, Hunsestraat 49 k3 of k4 (was zo opgewonden haar weer te zien, dat ik de precieze kamer niet heb onthouden )
            Voor 50 eur weer helemaal suf gepijpt, geproefd van die fantastische borsten en doggy-style afgerond. Liep nog stuiterend naar buiten.
            Wat kan die vrouw je gek maken, heerlijk.
            Ga volgende week snel weer terug!

Commentaar

Re: Singelgebied, Oude Nieuwstraat 26, Carla (Braz) (uitstekend)

Zij is samen met Samantha (Hunse 49k1), terug in Den Haag, Hunse 49k4.
              Wanneer zij geven trio jij bent in paraiso!
              Laatst gewijzigd door bobby vitale; 05-01-11, 10:47. Reden: Aanpassing.
              Guapalatinalover

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 49 k4, Carla (Bra) (uitstekend)

Carla. ze is coloumbiaans en zeker niet braziliaans
                Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-01-11, 21:01. Reden: Overbodige info eruit, niet dezelfde fout maken als vroeger!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 49 k4, Carla (Col) (uitstekend)

Carla weer gezien op K49.5.....die grote cup lonkte mij weer naar binnen.
                  Het was weer een heerlijke ervaring. Na netjes aan de wastafel mijn snel opkomende erectie wassen, heerlijk die grote borsten billen voelen.....heb Carla het liefst zonder kleding. Snel het bed op.
                  Pijpen (MC) met veel kracht en lekker diep......moest weer veel te snel afremmen.
                  Vervolgens op Doggy-Style afgemaakt met fantastisch uitzicht op supergrote kont.
                  Gaat mij altijd veel te snel, maar ik geil ook enorm op dat lichaam....dat is mijn eigen, hitsige schuld

Ik zie weinig reacties. Mijn laatste bezoek van anderhalf jaar geleden zie ik hieronder gewoon nog staan!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 106 b1, Carla (Col)(uitstekend)

Helaas al weer lange tijd niet gezien, maar ben alleen door de weeks overdag in Geleen geweest.
                    Iemand deze rondborstige, donkerharige Carla nog gezien?

Commentaar

Carla

Vanmiddag Hunsestraat 49 k2. Zit soms ook op geleenstraat 128 of 130.

Commentaar

Re: Carla

Oorspronkelijk geplaatst door paulus2 Bekijk bericht
                        Vanmiddag Hunsestraat 49 k2. Zit soms ook op geleenstraat 128 of 130.
                        hi Paulus, dank voor de reactie.......hoop haar van de week dan weer te mogen bezoeken!

Commentaar

Carla

Als het goed is werkt ze maandag overdag op geleenstraat 106.

Commentaar

Carla

Vandaag ook overdag op geleenstraat 106.

cremaster: Raamnummer?
                            Laatst gewijzigd door cremaster; 06-10-13, 11:06.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 49 k2, Carla (Col)

Iemand enig idee waar ze op dit moment uithangt?

Commentaar

Ben ook benieuwd of ze nog in Den Haag werkt.
                                Hoorde dat ze een maand geleden op vrijdag overdag nog boven de 100-passage zat
                                maar heb haar zelf niet gezien

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stdwal Bekijk bericht
                                  Iemand enig idee waar ze op dit moment uithangt?
                                  Ze tippelt in Utrecht.

Commentaar

Dat is oprecht heel jammer dan, hopelijk komt ze terug.
                                    ps, ik neem aan tippelen op de europalaan toch?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stdwal Bekijk bericht
                                      Dat is oprecht heel jammer dan, hopelijk komt ze terug.
                                      ps, ik neem aan tippelen op de europalaan toch?
                                      Ik weet niet precies waar in Utrecht, maar de kans dat ze terugkomt in Den Haag is groot volgens een vriendin van haar. Overigens hoort Carla natuurlijk thuis onder de rubriek "Trans".

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door i love latina's Bekijk bericht
                                        Ik weet niet precies waar in Utrecht, maar de kans dat ze terugkomt in Den Haag is groot volgens een vriendin van haar. Overigens hoort Carla natuurlijk thuis onder de rubriek "Trans".
                                        heeft iemand Carla al weer in Den Haag gezien?
                                        of doet ze ook privé?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Keessie1969 Bekijk bericht
                                          haar collega zit op 49 k3, vroeger Carla en nu Angelique oid
                                          Carla heet nu Angelina