Den Haag, Hunsestraat rose-p k10, Rachel / Linda / Eli (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat rose-p k10, Rachel / Linda / Eli (Ned)

Vanmiddag bij Hollandse Linda langs geweest aan de Goldbergersteeg nr 5. Ze komt haar afspraken gewoon na en ze liet mij de keus, achterlangs of gewoon. Het is een mooie meid om te zien en heeft ook gevoel voor humor. Op het moment werkt ze overdag op maandag en donderdag. Maar dat kan wel eens veranderen omdat ze niet helemaal tevreden was. Al met al vind ik haar het vermelden waard.

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Linda (7.5)

Hé hallo "vrienden" hier ben ik weer, volgens mij moet er in het archief ook nog een eerdere recensie zijn van mij van Linda. Maar ach het is misschien wel beter om gewoon de meest recente bevindingen van Linda te melden.
    Ruim een half jaar geleden haar voor het eerst bezocht en toen eigenlijk meteen 2x in een zeer korte tijd, daarna had ik haar een tijdje niet meer gezien Tja zo'n mooie meid als zij kan ook op andere manieren haar geld verdienen.......
    Want Linda is niet zomaar een mooie meid, ze praat geen onzin, ze is een heerlijke gooische meid...... Ze heeft een heerlijk lichaam (ietsje aangekomen sinds de laatste keer maar ze kan het hebben) mooie borsten en dito billen (daar had ik mooi uitzicht op tijdens de sex (heeerlijk achterlangs genomen en ze deed lekker mee!!!!! ) En de BJ was ook TOP en heerlijk zonder handen (wel een beetje je ballen kietelen, hhhhmmmmmm) Dus ik ga zeker bij haar terugkomen......
    Ze werkt normaal gesproken op: di t/m za overdag tot +/- 16:30 uur (ik had mazzel dat ze ook een keertje op zondag werkte)
    En btw haar haarkleur is inmiddels donkerbruin en haar lengte is om precies te zijn 1.68 m (toevallig hadden we het erover ) Ze werkt achter het derde raam in de steeg (ik weet niet of dat nr 5 is).
    Gegroet Pietje Puk 69

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Linda (goed)

Oeps ik had hem wel ingevuld maar hier is ie dan mijn recensieformulier....
      gegroet Pietje Puk 69

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Linda (uitstekend)

Saw Linda in the window and she seemed a very pretty girl – nice bone structure and beautiful eyes so negotiated a €50 f&s and gave me a typically Dutch response to positions; “we’ll try several positions and see how it goes”. She is brunette with medium height and build with C or D cup tits. She said that she was 26 – which seemed about right. Good cbj, with her hair flopping down. We went cowgirl, doggie, mish followed by her on top again. Finished off with her handing me.
        8/10

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 5, Linda (goed)

Linda deze week met een bezoekje mogen vereren... Je kunt haar mooie gezichtje gewoonweg niet weerstaan! Ik dacht eigenlijk dat ze buitenlandse was maar ze komt gewoon uit Nederland (wel van een Israelisch/Spaanse moeder & NL'se vader). Prachtig lichaam, lief karakter en oh dat gezicht... Ze deed wat we hadden afgesproken (P&N) en dat deed ze heel goed, alhoewel zonder al te veel passie, een tikje afstandelijk en zonder voorspel... (ze had vanaf het begin het condoom al in haar mond...) Dat was eigenlijk het enige minpuntje, verder is ze geweldig, wat een beauty!!!

Commentaar

Re: Wallen, Goldbergersteeg 8, Linda (uitstekend)

Heb haar eindelijk kunnen bezoeken!
            Het was weer als vanouds. Ik ben gek op de manier waarop ze pijpt. Heb het dus helaas niet lang volgehouden en heb het condoom in haar mond volgespoten.

Ga zeker nog meerdere malen terugkomen voor veel uitgebreidere sessies met deze mooie vriendelijke meid!

Haar haarkleur is overigens weer zwart

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k02, Linda (Ned) (uitstekend)

Laatst bij Linda geweest. Ze viel me op door een knappe vriendelijke uitstraling. Ze stelde me niet teleur. Eerst werd ik wat opgevreeen door zachtjes kriebelen aan mij ballen. Het pijpen was precies goed en precies lang genoeg. Heb ik er bij sommige meisjes weinig gevoel bij. Linda was een mooie uitzondering. Alles was raak en ik moest haar snel vragen te stoppen om niet al klaar te komen.

In de missionaris was alsnog zo tot een climax, maar dat lag aan het uitstekende voorspel. Deze dame kan ik echt aanraden.

Om de antwoorden op de vraag. Mijn bezoek was op maandag overdag.

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat rose-p k02, Eli (Ned) (goed)

Eli is kort voor Elizabeth. Ze werkt overdag, in de tweede helft van de week, in kamer 2 in de roze passage. Leuke Nederlandse vrouw. Kort kapsel, puur natuur. Ze zou niet misstaan in een advocatenkantoor, mits wat decenter gekleed, nu heeft ze meestal een beige hemdje aan wat weinig aan de verbeelding overlaat.

Na een wasbeurt snel terzake. Pijpen was goed, neuken ook, al kreunde ze wat teveel mee. Eli wist me behoorlijk op te winden, ik kwam al snel, meestal duurt dat langer bij me. Nog gezellig nagepraat.

Samenvattend: goede ervaring, verder niet heel bijzonder.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k02, Eli (Ned) (goed)

ben ook al 2 keer bij deze leuke meid geweest. Ze is heerlijk relaxt en neemt de tijd voor je. Eerst wat streelwerk voordat het condoom er om heen gaat om te pijpen. Je kan bij meerdere standjes doen, ze vraagt ook wat je lekker wil. Ga hier zeker snel weer een keer langs. TWijfel alleen of haar borsten echt zijn, ze voelen nl naar siliconen, maar zal het de volgende keer testen

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat rose-p k2, Rachel (Ned) (goed)

Gistermiddag een bezoekje gebracht bij een Hollandse schone, genaamd Rachel van 32 jaartjes oud die ik al vaker had zien staan op wisselende kamers in de rose passage. Deze dag was ze werkzaam op kamertje 2. Ze had een lichtbruin glitter jurkje aan met lage hals waardoor haar borsten goed te bewonderen waren! Ze heeft half lang donkerbruin haar wat haar erg goed staat. Haar lengte schat ik op ongeveer 1.70. Ondanks dat ik er bij liep als een verzopen kat had ik wel zin in seks met haar, dus snel naar binnen dan maar.

Na de betaling van 50 euro ging haar jurkje uit en verscheen er een puur, naturel, strak lichaam met stevige mooie borsten van cup B. Zelf ontdeed ik me ook vliegensvlug van mijn kleding want ik kon niet wachten om doktertje met haar te gaan spelen! Na nog een snel wasbeurtje kon het spel op bed beginnen. Voorspel zit niet bij de prijs inbegrepen maar daarvoor in de plaats gaf ze wel een prima pijpbeurt.
                    Face to face zoog ze aan mijn spuitbus met een gevoelige stevige aanraking! Ondanks dat er niet veel variatie in zat was ik er toch wel tevreden mee. Het duurde ook allemaal net lang genoeg.

Het neuken begon deze keer in de verkeerde volgorde. Voor de verandering wou ik eens met doggy beginnen wat uiteraard geen probleem was. Na wat smeersel kon het intieme gedeelte beginnen. Ze voelde niet te nauw of te ruim aan maar eigenlijk gewoon precies goed. Het leek wel het dekseltje wat precies op het potje paste!
                    Het neuken verging in een vlot tempo waarbij ze af en toe ook wat kreuntjes losliet!
                    Na de switching naar missio plaatste ze haar benen naast elkaar in mijn nek waardoor ik makkelijker kon stoten! Met haar ogen gesloten en door haar passieve houding had ik beter dit standje kunnen overslaan. Daarbij komt dan ook nog dat ze er in het begin eventjes een vinger bijhield. Ben toch wel lekker bij haar klaargekomen omdat ze er gewoon top uitziet. Achteraf had ik beter alleen voor doggy moeten gaan!

Rachel is werkzaam tot ongeveer eind februari. Dan wil ze de handdoek in de ring gooien omdat ze met een project bezig is wat dan hopelijk van de grond komt!
                    Vaste werkdagen heeft ze niet maar mocht je haar treffen dan is het alleen overdags.
                    Moet nog vermelden dat ze een kleine tatoeage op haar onderrug heeft.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k02, Rachel / Linda / Eli (Ned)(uitstekend)

Ja haar verschijning is adembenemend.Dus ik naar binnen uitkleden en op bed en ik heerlijk met haar mooie borsten spelen en tepeltje zuigen. Daarna was het tijd voor de jongeheer. Deze kreeg een meer dan goede pijpbeurt. hierna vroeg ze wat mijn favorite standje is. Dit is bij mij doggy en het was genieten (te kort helaas).

Commentaar

Vanmiddag n bezoekje gebracht aan Eli vond haar er opwindend bij staan in dat vodje dat ze aan had was heel benieuwd wat eronder zat ik vind het n soort wilma flinstone jurkje
                        na het kennismaken gooide ze het vodje uit en begon met wassen dus hygiene is dik in orde heel even beetje spelen maar ze zat al met CD in de mond klaar dat vind ik nou beetje jammer pijpen was best goed met gevoel ondertussen kon ik aan haar borsten en doosje zitten alleen vinger diep naar binnen mag niet (bij veel dames zo) neuken in doggy is mijn favoriet.
                        ze heeft een mooi figuurtje kon haar lekker in de slanke middel beethouden en zo lekker door stoten met dat uitzicht rubber al gauw volgespoten.
                        goed bezoekje vriendelijke dame mooi figuur lekkere strakke doos maar geen herhaal kans.
                        Ik mis toch een klik die ik met mijn vaste dame na 1 keer al had en hou er niet zo van als ze al gelijk met een rubbertje in de mond bij je komen op bed.
                        eerst beetje praten uitgebreid betasten op t gemak dan pas berubberen.

Commentaar

Helaas ook een bezoek gebracht aan Eli (of hoe ze zich toen noemde...). Van een afstand is ze een zeer aantrekkelijke verschijning, maar helaas in dit geval geldt hierbij ook.... schijn bedriegt

Als ik vooraf had geweten dat deze dame regelmatig haar naam wijzigd, was ik niet naar binnen gegaan. Blijkbaar heeft ze dan toch iets te verbergen.

De sex was verder van een redelijk niveau, echter van een beetje voorspel heeft deze dame niet gehoord. Met nog een slappe jongeheer, wordt het condoom er al omheen gevouwen........ Wel met haar mond, maar dat doet mij werkelijk niets...

Herhaalkans is wat mij betreft 0%

Wat wel blijft is dat ze van een afstand een leuke verschijning blijft, maar let op HOUDT AFSTAND!

Commentaar

Ik twijfel een beetje of ik deze dame vandaag heb bezocht maar ik geloof van wel aangezien het aardig overeenkomt. Ze stond vanmiddag op deze kamer en het was een zeer mooie verschijning. Voor 50 naar binnen gegaan en ze stond al snel compleet naakt. Ze werkt af en toe zegt ze om wat bij te verdienen en dat kan zij natuurlijk makkelijk met haar goede looks. Ze pijpt heerlijk en je hebt goed uitzicht op die heerlijke jetsers die ook goed aanvoelen. Daarna standaard van achteren genomen en klaargekomen in de cowgirl. Echt een hele aantrekkelijke hollandse meid waarbij je niet zomaar voorbij loopt. 1 van de lekkerste uit Den Haag zo lijkt me!

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 19, Rachel (Ned)

Vandaag Rachel bezocht. Absoluut de mooiste dame vandaag aanwezig. Rachel is van grieks/nederlandse afkomst, kort zwart haar, vrij lang, slank en prachtig mooi gezicht. Haar voorkomen is te typeren als dat van een mannequin / fotomodel. De sex was niet echt geweldig. Pijpen deed ze goed maar vrij kort, daarna ze vroeg al snel: "Proberen ?". Daar had ik niet zo'n zin in dus met massage-olie heeft ze het afgemaakt, wat ze wel weer heel lekker deed. Vriendelijkheid is top, wel beetje gespeeld misschien. Al met al: niet slecht, maar de dienstverlening kan wel wat beter. Net een voldoende, niet meer dan dat.
                              Maar nogmaals: wel met afstand de mooiste vrouw vandaag aanwezig.

Commentaar

Re: Escape Doetinchem, Roerstraat 17a, Rachel(goed)

Kan me hier volledig bij aansluiten. Idd hele mooie meid maar wel met een uiterst standaard program...... Kans op herhaling niet zo groot. Hygiene matig... Waren nog 4 velletjes van een rol tissue aanwezig waarmee we ons beiden moesten afdrogen....

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 19, Rachel (Ned)(goed)

Beste medewandelaars, ik heb een hele tijd niet geschreven maar hier toch weer eens een berichtje:
                                  Voor het eerst naar Escape afgereisd en eerlijk is eerlijk, keurige locatie. Niet zo armetierig als in de reguliere H****n buurten.
                                  Kwam eigenlijk voor Jamie maar niet aanwezig.
                                  Gekozen voor Rachel, inderdaad een mooie jongedame. Ik kan bovenstaande recensies geheel beamen waarbij ik moet zeggen dat de hygiëne zeer correct was. (Kissing waarschijnlijk pech gehad?)
                                  Een heerlijk lichaam, super vriendelijk, pijpen (gewoon) o.k., geen klokkijkster, lekker kletsen, prachtige borsten, al met al correct.
                                  Maar .... die klik, of iets "geils"? Nee, helaas.

Commentaar

Sinds 2010 heb ik deze dame regelmatig bezocht

Eli een lekkere aardige rijpe hollandse dame, voor 50euro is het enkelt p+n maar met 100euro krijg ik er een lekker voorspelletje bij, dat voorspel gaat zo, we staan na het wassen en uitkleden naakt tegen elkaar aan, ik kus en speel met haar borsten, ik kus haar wang, lichaam, nek, en oorlellen en kaaklijn, En eli zit lekker aan mijn lichaam. Pijpen is het lekkerst wanneer ik sta en zij en doggy positie voor me zit, je ziet dan die geile tatoo op haar onderrug en je ziet mijn pik in haar wang gaan, ik kijk naar haar mooie lichaam en gezicht terwijl ze mijn jonge lul zuigt, Neuken doen we missonaris, ze houd haar hoofd dan schuin en ogen dicht, en ik kus haar wang en hals etc, doggystyle doen we ZEKER, geweldig om op die billen te slaan, en die GEILE tatoo op haar onderrug, Klaarkomen doe ik rukkend terwijl ze naast me ligt, knijpen in mijn tepels, ik kus en zuig haar borsten, ze fluisterd (op mijn verzoek) geile woordjes, ik zit ook aan haar geile kont, ik kus haar ook regelmatig, en tijdens dit na spel kom ik uiteindelijk heeeeeerlijk klaar, Tijdens het wassen en aankleden praten we een beetje, Ik heb ook een keer een trio gehad met haar collega/vriendin voor 200, dat vond ik toch niet zo leuk want op het einde stuurde ik haar vriendin (vriendelijk en respectvol) weg, Ik weet ook wanneer eli jarig is, Heren bezoek deze MILF want ze is Sexy, Lief En Gewillig, En voor Eli geile kusjes XXX.

Commentaar

Bloedmooie vrouw - Rachel !
                                      Had een fijn uurtje met haar - ze is behalve mooi ook reuze aardig, heeft niveau, neemt de tijd en de sex is prima. Anders dan eerdere recensies vond ik het pijpen top (in alle opzichten afwisselend en zeker niet kort) en ook verder helemaal tevreden en bevredigd weer naar huis gegaan. Groot herhalingsrisico!

Commentaar

Moet me aansluiten bij Jan hierboven. Ben vandaag ook bij Rachel geweest. Een vriendelijke mooie dame die ABN spreekt (zeldzaam). Neuken was redelijk standaard, maar gewoon prima. Pijpen ook heel goed. Gewoon lekker waar voor je geld.

Commentaar

Zeer matig.....pijpen was oke maar neuken was een regelrechte aanfluiting. drama ook voor een vluggertje