Georgia (Hon), Den Haag, Geleenstraat 122 k05

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Georgia (Hon), Den Haag, Geleenstraat 122 k05

Vandaag kon ik geen keuze maken. Zou ik voor een herhalingsbezoek gaan bij de dames die ik al bezocht had of toch iets nieuws proberen. Had Georgia (weet niet hoe de exacte spelling is, spreek uit djiordja) al vaak zien staan maar iets weerhield me om bij haar naar binnen te gaan. Georgia is een lichtgetinte dame uit Hongarije met bruinzwart stijl haar. Ik ben zonder een praatje te maken bij haar naar binnen gegaan. Ze spreekt erg goed Engels. Het klikte zeer goed tussen ons. Zoals gezegd is zij lichtgetint en is gezegend met een mooie volle kont. Haar huid voelde lekker zacht aan. Ze begon met een heerlijke pijpbeurt. Veel teasen en afwisselend in tempo. Op mijn verzoek heeft ze mij wat langer gepijpt. Hierna begon het neukwerk. Ze kwam op mij zitten en begon met rijden. Dat is altijd een pluspunt als een dvp zelf het initiatief neemt. Ik kon lekker met haar borsten spelen en aan haar kont voelen. Vervolgens vroeg ze met welk standje ik wilde beginnen. We begonnen met missio. Dit voelde zo lekker aan dat ik niet aan doggy ben toegekomen. Ik kon lekker mijn gang gaan. Ben rustig begonnen en hardstotend klaargekomen. Al met al een goede ervaring. Begrijp niet dat er nog geen topic is geopend. Dit smaakt naar meer. Zij geeft aan dat zij na twee weken werken altijd weer twee weken verblijft in Hongarije.

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k01, Georgia

Ik weet haast zeker dat deze dame van het Zandpad komt maar mijn oude hersenen kunnen zich geen nummer of naam meer herinneren. Rond de 140 of hoger dacht ik.
    Misschien dat er wat Haagse Utrechtgangers meer inzicht kunnen verschaffen.

Gr Taan

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k01, Georgia (Hon)

Ik denk ook dat ze uit Utrecht komt.
      moedervlek of sproet tussen haar borsten??

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Georgia (Hon)

Klopt met moedervlek tussen de borsten.

Gr Taan

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k03, Georgia (Hon)

De naam Georgia in combinatie met de Hongaarse nationaliteit. Deze combi ben ik nog maar 1x tegengekomen.
          Die ken ik van de Goldbergersteeg in Amsterdam. Later werkte ze in het Singelgebied. Lang niets meer over gelezen.
          De kenmerken van de Georgia die ik ken, komen overeen met de kenmerken in deze topic.
          Ik heb er destijds meermaals over geschreven, maar ik vind haar niet meer terug onder 'Amsterdam'. Wellicht gaat het over dezelfde Georgia?! Maar het kan natuurijk ook een ander Georgia zijn.
          Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k04, Georgia (Hon)

Ik trof Georgia op nummer 51 in de Geleen afgelopen vrijdag. Haar haarkleur zou ik eerder omschrijven als donkerblond. En volgens mij is ze inmiddels wel ouder dan 25 jaar; ik schat achter in de twintig.

Hoe dan ook, het aanbod in de Geleen was erg pover. Het merendeel van de ramen was leeg. Georgia zag er wel leuk uit en ze lachte ook heel leuk en spontaan. Aan het raam kwam ze ook erg vriendelijk over, dus ik besloot naar binnen te gaan. Ze spreekt vloeiend Engels, dus communicatie was erg makkelijk. Ze heeft inderdaad vroeger in Utrecht gewerkt, verteld ze, en was geïnteresseerd in de vorderingen van het Nieuwe Zandpad. Na de smalltalk tijdens het was-ritueel zijn we samen op bed beland. Ze bleef wel vriendelijk, maar ook erg zakelijk.

Alles bij haar was erop gericht me zo snel mogelijk klaar te laten komen. "Focus" was haar stopwoordje. Bij alles wat ze bij me deed, zei ze steeds: "focus on your orgasm, don't hold it in, focus on cumming". Zo ook tijdens het neuken. Ik was amper bezig, of ze begon weer met haar "focus". Nou, als iemand constant tegen mij zegt dat ik moét klaarkomen, dan kom ik dus niet klaar. Dan lukt het niet meer, want dan leg je me spanning op die contra-productief werkt. Ze begon me te verwijten dat ik het orgasme expres inhield; dat ik moe aan het worden was omdat ik niet wilde komen; dat het m'n eigen schuld was als ik niet klaar zou komen etc.

Het gekke is, geen van deze dingen zei ze op een vervelende manier. Ze snauwde niet, ze keek er niet boos bij, ze zei het op een vriendelijke manier. Maar voor mij was er door het "gefocus" geen bal aan. Ik kon totaal niet opgewonden worden onder deze constante druk. Dus ook niet klaargekomen en onverrichter zake weer weggegaan. Herhalingsgevaar is nul, wat mij betreft.

Commentaar

Door treinuitval en andere storingen bij de NS strandde ik gisteren middag om half een in Den Haag. Ik besloot van de nood een deugd te maken door even in de Geleenstraat te kijken. Geen tijdstip op de zondag waarop ik veel activiteit verwachtte. Maar in het hoekpand op nummer 51 (adres wordt ook in het vorige bericht genoemd) stond een niet onaantrekkelijke dame haar haren te kammen. Blijkbaar begon ze net. Na een praatje aan het raam ging ik naar binnen.

Ik betaalde met een briefje van 50 plus een van 20 als extra. Georgia zei dat ik die op tafel moest leggen. Uit haar tas haalde ze een soort viltstift en kraste een paar maal over de briefjes. Toen zei ze dat ik me kon uitkleden en wassen, terwijl zij het geld ging wegbrengen. Het duurde zeker vijf minuten voor ze terug was. Verder had ze nog wat speciale regels: ik mocht haar borsten strelen, maar alleen van onder naar boven. En “If you touch my hair, I will kill you”...

Ik liet m’n humeur niet verpesten. Georgia bracht het vriendelijk. Ik maakte het maar met een paar grapjes af. Condoom ging vrij snel om en pijpen was kort, maar wel effectief. Vanwege de warmte op de kamer besloot ik alleen ‘normal’ te doen. Georgia benadrukte dat ik het ‘easy’ moest doen, want ‘I am very small’. Dat ze geen glijmiddel gebruikte, maakte het niet makkelijker. Een paar keer onderbrak ze de sessie om wat spuug op haar poes te doen. Omdat ze inderdaad vrij strak voelde, en me goed bleef aankijken met haar mooie ogen, lukte de finish toch redelijk snel en lekker.

Het extraatje had ik me wellicht kunnen besparen, ik was 15 minuten binnen (exclusief geld wegbrengen). Maar goed, het was niet ongezellig en Georgia is een mooie meid. Ze vertelde me dat ze er alleen deze week nog is: 24 juli gaat ze met vakantie en er is 50% kans dat ze daarna terugkeert naar Den Haag.

Commentaar

Zocht op basis van recensies eigenlijk naar Diana van 23k2, maar Georgia op 23k1 zei dat die vandaag niet werkte en zaaide ook verwarring over de kamernummering door te zeggen dat haar kamer nr. 10 is. (Toen wist ze al dat ik nooit eerder in Den Haag was geweest.)

Aan het raam afgesproken 30 min kalm aan, weinig gel en klaar komen in d\'r doos, voor €50.
                Het is een vrouw als een plaatje, spreekt uitstekend Engels, ze is vriendelijk en voorkomend, maar hield een strakke regie, waarbij de mogelijkheden, nadat ze m\'n pik aan de wasbak had ingeschat, zich verengden tot (pijpen en) neuken in plat doggy; cowgirl was voor haar niet mogelijk. (vanwege mijn My Size maatje 69?).
                Goed afdrogen, dan maken we hem zo meteen weer nat ...
                Zoals een eerdere recensent ook al schreef, legt ze zich toe op het snel klaarkomen; ze gaf overigens met zoveel woorden een klaarkomgarantie. Daartoe moest ik me niet vermoeien, en me vooral niet inhouden, maar met elke stoot naar een orgasme toewerken ...
                Nou is dat per se geen slecht advies, maar ik had het nog nooit eerder horen zeggen door een dvp. Ze dacht misschien aan m\'n leeftijd ;-)
                Borsten waren super zacht, maar aanraken was er niet bij.

Naderhand vertelde ze dat ze zo gauw mogelijk \'met pensioen\' wil, in haar geval dus rentenieren.
                Ze vertelde uit eigen beweging belezen te zijn, maar ik ben er niet aan toe gekomen naar een evt. opleiding te vragen.

Ze leek zich er met minimale lichamelijke verrichtingen vanaf te willen maken, en wees me op de spiegel, dus een \'optic fuck\'.
                Het verliep allemaal in een vriendelijke sfeer, waarbij ze me complimenteerde met mijn gevoel voor humor (dat zal ze wel vaker zeggen, want zoveel was er toen nog niet gezegd).
                Ik moest na afloop vooral niet ff zitten en uitrusten; ik woon er per slot van rekening niet, zei ze ook nog. De 30 min waren toen nog lang niet vol.

Naderhand ging ik twijfelen of ik niet tussen haar lendenen ipv in haar doos was klaargekomen.
                Als dat de Haagse manieren zijn. vind ik het in de kaasstad veel prettiger ;-)

Commentaar

De kamer/raamnummering van hookers komt vaak niet overeen met de nummering door de pandeigenaren.
                  Verder is 50 euro het tarief voor 15 a 20 minuten.

Commentaar

Vandaag bij afwezigheid van Diana op 110 k1 op zoek gegaan naar een ander. Toen zag ik dit lekkere stoute snoepje staan.
                    Hierboven lees ik opmerkingen die ze bij andere klanten ook gemaakt heeft (\'\'als je komt, moet je jezelf niet inhouden\'\' & \'\'je bent hier niet thuis, maar om klaar te komen\'\' etc). Dit zei ze ook tegen mij. Overigens ook op een heel vriendelijke manier.
                    Ze heeft me heerlijk gepijpt. Keek me geil aan, en mijn hele pik verdween in haar hoofd; en zo klein is \'ie niet... ;-)
                    Daarna zei ze dat een lekker standje met mij in gedachten had. Ik op mijn knieën en zij op haar buik. Ik kon lekker tussen haar goeie reet stoten, terwijl zij me met dirty talks aankeek in de spiegel. Heerlijk tussen haar kont klaargekomen.
                    Over een week of 2 gaat ze op vakantie.

Commentaar

Voor het eerst bij haar naar binnen gegaan. Erg spontaan en vrolijk. Ik wilde een soort rollenspel dus ze deed een lapdance waarbij ze me heerlijk opgeilde. Ik had mij boek nog aan en ze haalde mijn lul er uit en trok me af, eerst met spuug en daarna met olie. Ze leek er echt plezier in te hebben en ik kwam niet eens meer toe aan neuken, ik kwam al eerder heftig klaar. Ook toen nog even nagepraat. Ik ga vanavond weer! Ze gaat inderdaad binnenkort weer naar Hongarije.

Commentaar

Op een druilerige avond, toen mijn favoriete dame niet kwam opdagen, ben ik ook eens bij deze Georgia naar binnen gestapt. En dat was geen succes. Medewandelaar pleasurehunter geeft in zijn recensie precies aan waar de schoen wringt:
                        Oorspronkelijk geplaatst door pleasurehunter Bekijk bericht
                        Alles bij haar was erop gericht me zo snel mogelijk klaar te laten komen. "Focus" was haar stopwoordje. Bij alles wat ze bij me deed, zei ze steeds: "focus on your orgasm, don\'t hold it in, focus on cumming". Zo ook tijdens het neuken. Ik was amper bezig, of ze begon weer met haar "focus".
                        Deze dame heeft een heel handboek met instructies aan de klant over de do's and dont's op de peeskamer, waaruit ze voortdurend voorleest. In mijn lange wandelcarrière nog nooit zoiets meegemaakt. Om gek van te worden. Over de seks kunnen we kort zijn. Het kwam nog tot een soort van penetratie. Maar onmiddellijk volgden er nieuwe instructies. Toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid en ben zo snel als ik kon weggevlucht. Ik had Georgina al een tijdje niet meer gezien en besloot daarom deze ervaring verder maar te laten rusten. Maar vanavond zag ik haar weer. Hoewel er de nodige positieve recensies zijn, lijkt het mij op zijn plaats om ook melding te maken van deze afknapper, zodat de wandelbroeders gewaarschuwd zijn.
                        Laatst gewijzigd door cremaster; 04-11-17, 22:35.
                        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Liep vanmiddag in de Geleenstraat, er waren weinig dames aanwezig. Ik zag Georgia al een langere tijd staan, alleen nooit naar binnengewipt bij haar. Ze zag er lekker en heeft een mooie billenpartij! Dus besloten om vandaag maar eens naar binnen te wippen. Eenmaal op haar kamer stelde ze zich netjes voor Georgia, 28 jaar uit Hongarije. Wassen en snel op bed belandt. Ze begon met een voorspel op bed en mocht haar lekker overal aanraken. Cd erom en Georgia begon lekker en diep te pijpen! Dit deed ze heerlijk lang en toen vroeg ze welke standje ik lekker vind. Vervolgens wou ze een aparte standje volgens haar uitproberen.. en dat werd platdoggy! Lekker diep genomen in haar kutje, vervolgens liet haar omdraaien en lekker in missio genomen. Intussen van haar borsten genoten en ze keek geil tijdens de sekspartij.
                          Liet haar on top komen en Georgia ging lekker op en neer. In standje 69 laten afmaken zc! Met een mooie uitzicht op haar kutje en zij lekker bezig met mijn tool.. spoot heerlijk alle kanten op haha! (Georgia hield haar hand voor der gezicht, zodat er geen zaad op haar gezicht kwam)

Ik vond het lekker voor een keertje, maar mij zie je niet gauw terugkomen. Vooral omdat het allemaal zo volgens procedure moet, doe je kleren maar uit, ga je tool maar wassen. Georgia is een lekkerding, seks was ook ok, maar geen klik dus.

Commentaar

Georgia staat al enige tijd op 122 k5.

Commentaar

Ze staat de komende paar dagen tot en met dinsdag in Amsterdam op de RDW 143 links boven. Ze vertelde vanaf donderdag weer voor twee maanden naar haar thuisland te vertrekken.

Commentaar

Vandaag geweest, wist niet dat ze al zo\'n verleden had, inderdaad uit Den Haag. Reist dagelijks op en neer en begint dus rond 11.30 in de dagdienst. Geil meisje in haar doen en laten. Pijpen erg goed en lekker, intiem ook met veel variatie, doet erg haar best dus fijne tijd gehad. Zeker een aanrader voor de Ruys bezoekers nu Maya er niet is.

Commentaar

Als het hier dezelfde Georgia betreft: van de week bij haar geweest op de hoek G.Flinck en Ruysdael, dat is volgens mij nr. 129, daar waar vroeger Paloma zat.
                                  Eénmalig wat mij betreft, had er meer van verwacht en gehoopt.
                                  Leuke teaser, mooi lichaam en best wel aantrekkelijk, maar weinig extra service behalve dan een beetje dominant doen, makkelijk verdiend want ingaan op verzoeken mijnerzijds was er niet bij.
                                  Half uurtje gebleven, beetje op aandringen/verzoek van haar, wilde graag dat er verlengd werd en noemde mij gierig in haar rol, ja dag.
                                  Zoals gezegd éénmalig en liever naar de collega’s die wel die gewenste service voor dezelfde vergoeding geven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cremaster
                                    Deze dame zou dus weer in Den Haag gespot zijn.
                                    Weet niet of het blijvend is.........

Ik sprak Georgia bij bezoekje aan buurvrouw Amber en ze vertelde volgende week weer op de Ruysdaelkade te staan. Mooie meid , doet ook trio's met Amber.

Een tevreden naaier,
                                    Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Vandaag ook eens in de Geleen gekeken.
                                      Mooie meid gespot, Georgia uit Hongarije
                                      door het Labyrint van Kamertjes en de 50 euro gegeven werd direkt tegen het licht gehouden door Madan en inderdaad weggebracht.
                                      Na 10 minuten kwam ze en veel gebabbel over Relaxen enz enz in perfect engels
                                      Goede Pijpbeurt maar toen kwam de waslijst met Dictaten (het condoom niet aan raken niet aan mijn Borsten enz enz)
                                      Daarna mog ik niet op z'n Hondjes nog normaal ,big big can not Small Pussy maar wel Special Position for you.
                                      Had het al snel door was tussen haar dijen aan het Droogneuken zei er iets van maar werd weggewimpeld.
                                      Afgetrokken door haar maar had het eigenlijk helemaal gehad met deze Oplichster.
                                      Ze bleef wel vriendelijk maar voor mij een TTM.
                                      Jammer

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bill clinton Bekijk bericht
                                        had het eigenlijk helemaal gehad met deze Oplichster.
                                        Misschien kan je ook even een recensieformulier invullen. Dat telt mee in de totaalwaardering van de dame. Zonder jouw recensieformulier geeft die een geflatteerd beeld.
                                        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Ze is vandaag weer terug van weggeweest.