Samantha (Ned), Den Haag, Hunsestraat 51 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Samantha (Ned), Den Haag, Hunsestraat 51 k3

Het was alweer even geleden dat ik had gewandeld, dus vanmiddag maar eens afgetogen naar Den Haag :-). Er stonden aardig wat meiden, maar allemaal van die superspetters en 9 van de 10 keer in 't kamertje weinig presteren.

In de Hunse roze passage stond op K11 een alleraardigst kleine dame genaamd Samantha. Donkerbruin licht krullend haar, flinke spleet tussen haar voortanden en een heerlijk wit heupbroekje aan. Verder waren een drietal tattoo's kenmerkend voor haar, waarvan er eentje op haar onderrug (een naam), eentje ter hoogte van haar lies en de ander weet ik niet precies meer. Je kon aan haar uitstraling zien dat het geen golddigger is en zodoende ben ik lekker naar binnen gegaan bij. En heb er totaal geen spijt van gehad! Behalve dan dat het naar zweetvoeten rook, maar dat kwam waarschijnlijk door de vorige klant :-(.

Bij binnenkomst stelde ze zich netjes voor wat ik altijd erg waardeer. Lekker op 't gemakje uitkleden, wassen en op bed gaan liggen. Ze komt lekker bij je liggen en begint je lekker te strelen om je een beetje in the mood te krijgen. Na een paar minuten wederzijds strelen, ging het condoom om en begon ze aan een heerlijke pijpsessie. Niet superdiep, maar wel met gevoel. Ondertussen mocht ik overal in en aan zitten. Ook beffen behoorde tot de mogelijkheden en heb ik dan ook gedaan :-). Anaal is iets dat ze niet doet.

Na een paar snuifjes poppers overgegaan op de daad, maar helaas had ik iets te veel poppers gesnoven denk ik, waardoor het niet echt wilde lukken. Was geen probleem!! Ze begon weer te pijpen en af te trekken en binnen no time had ik een geweldig orgasme!

Ik ben vergeten te vragen op welke dagen en tijden ze werkt en weet ook verder niet haar leeftijd etc. Had haar volgens mij ook nog niet eerder gezien, maar kan ook komen doordat ik er niet wekelijks ben.

Oh ja, enige nadeel was dat ze zich niet waste na de daad, terwijl ik haar toch had gebeft. Ze deed haar vagina wel af met een stukje keukenrol.

Wat mij betreft een aanrader en voor een herhaling vatbaar :-)

Nieuwe recensie

Vorige week bij Samantha geweest, een hele lieve nederlandse meid van in de 20. Na de afspraken gemaakt te hebben en binnen te staan kwam ik tot de ontdekking dat mn parkeertijd afliep dus aan Samantha gevraagd of ze even wilde wachten om deze bij te vullen. Ik had het idee dat ze ja zei maar nee bedoelde maar terug aangekomen stond ze inderdaad te wachten. Binnen het nodige waswerk om vervolgens zeer tevreden te beginnen aan het afgesproken werk. Wat er achter de gordijnen afspeelt vind ik nooit zo netjes om precies te melden omdat ieder waarschijnlijk zijn eigen ding wil doen en daar ook voor heeft afgesproken. Ik kan in ieder geval zeggen dat ze haar afspraken zeker nakomt en volgens mij er plezier in heeft. Na dat we alles afgewerkt hadden weer even opfrissen en gevraagd naar haar werktijden. Zijn meestal in de middag tot een uur of 5. Vreemd dat over deze lieve dame nog geen recensies te vinden zijn, of heb ik niet goed gekeken?? Ik ga in ieder geval zeker weer bij haar langs als ik in den haag ben en hoop dat dit niet te lang gaat duren.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Samantha (uitstekend)

Eindelijk was ze er weer!! Blijkbaar was ik iedere keer op haar vrije dag in de Geleen en daarnaast was ze nog even er tussen uit voor een vakantie.

Wat een topper is het! Heerlijk lichaam, mooi koppie en ze kan echt heerlijk pijpen. Bij binnenkomst op 't gemakje uitkleden, beide wassen en toen op bed nog even zitten kletsen. Toen gaan liggen waarbij ze naast je komt liggen met haar gezicht naar je toe zodat je lekker aan haar kutje kan zitten en ondertussen trekt zij je stijf (zc). Daarna het condoom erom en begint ze aan een goede pijpbeurt. Tis niet echt diep, maar wel lekker langzaam en de tong goed gebruikend. Daarna overgegaan op missionaris en eigenlijk kwam ik veel te snel klaar!! Na 4 stoten was het al zo ver .

Opvallend detail is dat haar borsten zijn gegroeid! Ze begreep zelf ook niet hoe dat kwam. Ze is niet geopereerd en slikt ook geen andere pil.

Dit is mijn favo dame!!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Samantha (uitstekend)

samantha is inderdaad een lekker ding,..en ook zeer vriendelijk!!
        ze kijkt niet te strak naar de klok en toch wel een beetje gfe ook
        zeker nog vaker te bezoeken,.........
        ze lacht niet alleen voordat je binnen bent,...ze lacht ook als je eenmaal binnen bent
        pijpt lekker en er is dus veel mogelijk
        dus herhalings vatbaar,...een leuke griet

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Carla (uitstekend)

Hallo medewandelaars,

Ik weet niet meer precies hoelang geleden ben ik ook even bij Carla binnen geweest en het is inderdaad een prettige dame die zich aan de afspraak houdt en zeker niet aan de tijd denkt.
          Ik heb alleen een beetje de standaard dingen bij haar gedaan en het was erg fijn bij haar, ik ga zeker een keer naar haar terug om wat meer te experimenteren
          Oh informatie voor medewandelaars ze werkt niet op woensdag, de rest van de doordeweekse dagen wel en alleen overdag.

Groeten Rizzo
          addicted to sex:-)

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Carla (Ned) (uitstekend)

Na mijn bezoekje aan Naomi bij Stout was ik op weg naar huis maar was eigenlijk nog steeds geil dus een tussenstop gemaakt in de Geleenstraat.

Aanbod van dames was deze middag behoorlijk klein dus na een aantal malen rondgelopen te hebben en even op mijn mobieltje de recensies van deze meid te hebben gelezen besloten bij haar naar binnen te gaan.

Aan de deur vroeg ik of ze ook wou tongzoenen zij ze met jouw wel want je ziet er schoon uit dus ze zei ook later binnen dat ze dit niet met iedereen doet.

Toen ik haar naam vroeg zij ze Samantha,, en ik zei oh je heette toch Carla maar de ene is haar echte naam en de andere is haar artiesten naam dus ze wisseld nog wel eens van naam zei ze.

Eerst lekker pepijpd door haar wat ze heerlijk kan en ook hoe ze haar tong over je lid laat gaan is heerlijk.

Hierna over gegaan naar cowgirl en zij bereed mijn pik als een echte cowgirl,, toen standje veranderd naar de missionar stand waar zij haar benen lekker omhoog trekt en op een gegeven moment over mij heensloeg.

Ik wou eigenlijk lekker in haar mond klaarkomen dus gevraagd of ze me klaar wou pijpen en natuurlijk wilde ze dat wel
            Uiteraard gebeurde dit wel met een condoom.

Na afloop waste ze zichzelf goed dus hygiene is wat mij betrefd ook in orde.

Tussen door ook regelmatig even lekker met haar getongzoend dus van mij krijgt deze meid een dikke 10
            TheCandyMan

Commentaar

Vanmiddag bij Carla langs geweest. Wat een heerlijk lekker geil ding blijft ze toch. Mocht vandaag weer zoenen, ondertussen masseerde ze mijn lul en ballen.
              Daarna liggen pijpen (ze kreunde wel erg geil) en omdat ik wel erg heet van haar werd meteen op zijn hondjes.
              Carla liet me helemaal gaan en zelf een tik op haar strakke kontje vond ze lekker gezien de geile kreun die hierop volgde.
              Een toppertje

Commentaar

Vandaag voor de tweede keer van mijn leven eens de stoute schoenen aangetrokken en naar aanleiding daaravan hier aangemeld. Ik moest vandaag onverwachts werken en na mijn werk had ik gewoon ff zin.

Na een paar keer rondwandelen uiteindelijk voor Carla gegaan.

Wat mij vooral in haar aantrok was haar oprechte lach. Ze deed gewoon, gewoon. Was uiterst vriendelijk en niet de beroertste om eerst 2 tellen te praten. Doe daarbij een heerlijk lijf met mooie kleine borsten en het was voor mij duidelijk dat ik hier goed zat.

Ze pijpt inderdaad erg lekker en ze bereed me ook goed. Het enige minpunt was dat ik zelf veel te snel klaar kwam Mij ziet ze in ieder geval nog wel terug komen aankomende week dan gaan we het eventjes dunnetjes over doen.
                1 poesje is geen poesje.
                2 poesjes zijn een half poesje.
                3 poesjes en je bent een vent.

Commentaar

Vanmiddag bij Carla geweest. Ze leek me eerst een beetje gemaakt doen aan de deur en daarom wilde/durfde ik eerst niet naar binnen. Vanmiddag dus wel en daar heb ik geen spijt van. Ze pijpt als de beste, doet rustig aan, is voor alles (lijkt in ieder geval) in. Ik beperkte met tot p+n en zoenen hoorde daarbij. Het beffen kwam er niet van, maar ze liet veel toe en ik kon toch haar spleetje verkennen. De missio was super maar ik wilde graag in doggy finishen. Dat laatste lukte me niet helemaal en Samantha maakte het toen met trekken zc af voor me. Absoluut herhalingsgevaar!!!

Commentaar

Onlangs weer eens bij Carla geweest. Ik vind haar één van de toppers van de Geleenstraat. Ze is vriendelijk, relax en kan heel goed pijpen. Jammer dat ze deze keer geen poppers had, maar desondanks had ze mij heel snel klaar gepijpt. Kan deze dame aanbevelen.

Commentaar

Na enig voorwerk op deze site ben ik vanmiddag een stukje gaan wandelen. Ik had drie dames op mijn lijstje staan, waarvan ik er eentje niet aantrof en de ander blijkbaar klaar was met werken en vertrok. Zo kwam ik bij Carla uit... en ik heb daar geen minuut spijt van gehad!

Carla stond op haar vertrouwde plekje en lachte me vrolijk toe. Op mijn vraag wat haar pakket inhoud antwoordde ze dat ze eigenlijk alles doet, behalve anaal en SM. Toen ik grijnzend zei: "Heee, eindelijk iemand die zin heeft in poepsex" keek ze me heel even ongeloofwaardig aan en schoot toen enorm in de lach. Die vrolijke sfeer is 20 minuten blijven hangen.

Nadat we ons uitgekleed hebben ben ik gaan liggen en heeft zijn mijn kleine koude vriend omgetoverd tot een grote warme jongen. Condoom erom en ze ging oraal aan de slag. Ik las dat ze niet zo diep kan, maar mijn penis verdween volledig in haar keel. Misschien heb ik een kleintje, maar volgens mij valt dat wel mee

Ze lag me lekker te pijpen terwijl ik haar borstjes (aan de kleine kant) en kutje streelde. Op mijn verzoek heeft ze zich omgedraaid zodat ik haar kon beffen en haar waanzinnig lekkere, zachte billen kon grijpen. Man, wat heeft ze een lekker kontje!

Na een minuut of wat in standje-69 werd het tijd voor het echte werk. Ze klom op me en bereed me heerlijk. Dat hield ik niet heel lang meer vol, dus heb ik haar omgedraaid en haar op z'n hondjes genomen. Weer die heerlijke billetjes knedend heb ik nog even doorgepompt om daarna het condoom te vullen.

We hebben nog even nagebabbeld, waarbij deze site ook ter sprake kwam. Ze vond het erg leuk om te horen dat er zulke leuke reacties over haar zijn, maar had hier zelf nog nooit gekeken. Dat zou ze eens proberen, zei ze.

Conclusie: als je het Groningse accent voor lief neemt en niet struikelt over een grote spleet tussen iemands tanden is Carla een lief toppertje! Ze heeft lol in haar werk en bezorgt je een (korte maar) prettige tijd!

Commentaar

Na de goede berichten hier en het feit dat ze altijd blijft lachen, ook al ben je tig keer langs haar raam gekomen, ben ik toch maar eens zelfs gaan bewonderen wat deze dame doet. Haar borsten zijn klein, maar meer dan je denkt als ze nog kleding aanheeft. Gelukkig gaat ze ze niet opvullen met silicone. Dat past niet bij haar lichaam en zou alles bederven. En ook haar lingerie past altijd bij elkaar en verhoogt ook haar aantrekkingskracht.
                        Ze vindt inderdaad een hoop goed, als je maar gewoon doet. Wel of niet diep pijpen is geen criterium. Lekker of niet lekker wel en voor mij deed ze het heerlijk. Lekker spelen met haar poesje ondertussen en tannetje werd weer wakker. Daarna zij boven op zodat je heerlijk met haar borsten kan spelen. Afgemaakt zoals de zendelingen het deden en voor mij was het lekkere en voldane middag. De mogelijkheid van zoenen en beffen ga ik de volgende keer bekijken. Dan heb ik wat om naar uit te kijken.

Commentaar

ik ken haar nu al een aardige tijd en ze is altijd erg opgewekt
                          veel humor en verder erg goed...het is zo,n grietje waarvan je zou zeggen,...nou die zou ik wel eens,...
                          gewoon,.....lekker....
                          aardig doen is aardig terug krijgen.
                          hoop dat ze nog lang blijft..
                          ziet ze mij vaaaaaak

Commentaar

Ben vanmiddag even bij deze lekkere goed ogende meid naar binnen gelopen, ze heeft een lekker babbel en een heelijk lichaam, (veel versiering) maargoed na het uitkleden begon ze heerlijk al pijpend het condoom over Tarzan's versnellings pook te monteren, ze pijpt heerlijk diep en met de juiste zuigkracht zegmaar, na verloop van de tijd tikte ik haar om aan het betere werk te beginnen anders was dat niet meer nodig namelijk, ze vroeg wat ik het liefst wilde, en gaf natuurlijk aan dat zij met het zware werk moest beginnen, ze klom dan ook (zonder glijmiddel) boven op mijn speer en liet zich er lekker langzaam overheen zakken... ik mocht overal aankomen en aan sabbellen en ze vond het gewoon ook heerlijk, toen ik haar krachtig op mijn pik drukte en schurende bewegingen maakte kon ze het zelf niet meer houden en kwam verschikkelijk klaar (ze bood direct haar verondschuldigingen aan) maar ik gaf aan dat ik er juist van genoot en zij reed hierna op een super profesionele manier mijn komplete zak leeg.
                            Ik moet nog wel kwijt dat deze dame echt heerlijk kan zoenen, ze echt lekker fris en schoon ruikt, leuke babbel heeft en dat je met haar echt heerlijk kan neuken en niet te vergeten ze heeft dan wel een cupje A maar deze zijn zo verschrikkelijk lekker met strakke nippeltjes brrr ik ben verslaaft en ga snel weer bij haar langs.

Commentaar

Voor de laatste keer dit jaar een bezoek gebracht aan Samantha (werknaam) / Carla (echte naam). Ze staat niet voor niets op mijn toppers-lijstje van Den Haag en dat bewees ze ook gistermiddag weer. Ze is vrolijk, gezellig, knap (niet superknap maar GFE-knap), weet de juiste toon te zetten, gaat goed in op wat je lekker vindt (d.w.z. speelt daar handig op in zonder dat je haar uitgebreid moet vertellen wat ze moet doen). Kortom: weer een heerlijk bezoek. Wat teasen en tongzoenen als opwarmertje. Gevolgd door een fantastische pijpbeurt waar ze - zelfs als ik haar meld dat ze wellicht een adempauze verdient - heerlijk door gaat. Besloten het door haar met teasen en handwerk lekker naast elkaar liggend af te maken, maar ze had ze geen bezwaar tegen dat ik op spuitend op haar lichaam de sessie beëindigde. "Zo dat hebben we ook weer mooi klaar gespeeld" zei ze. Waarop ik haar antwoordde dat dat toch voor het grootste deel aan haar te danken was. Uiteraard beiden gewassen na afloop, elkaar prettige kerst gewenst met de belofte om haar een volgende keer als ik in Den Haag kom weer te bezoeken. Wat een schatje!!!

Commentaar

Na mijn matige ervaring in de Doubletstr. toch nog een keer terug naar de Geleen/Hunsestr. daar stond Carla vandaag op 51 K 2 en geloof het of niet maar zij had het druk....heel druk ik denk dat zij samen met haar buurvrouw op 51 K3 6 tot 8 klanten per uur afwerkten, die buurvrouw was een nieuw gezicht voor mijn trouwens (met een heel spannend gaten pakje aan) en stond in de kamer waar normaal gesproken dat magere russinnetje staat (ik hoorde trouwens ook dat dat russinnetje voorlopig "of zelfs nooit meer" terug komt in de straat, of dat waar is moeten we even afwachten) maargoed ik wat rondjes gelopen en ineens herkende Carla mijn weer toen ze net het gordijn voor de zoveelste keer dicht wilde trekken, en gaf mijn een teken dat ik even moest wachten wat ik natuurlijk netjes deed, na (ongeloofelijk) 5 min kwam er weer iemand naar buiten en ze keek even om het hoekje van het gordijn (eerst wilde nog iemand anders zijn toevlugt nemen, maar zij gaf resuluut aan dat het mijn beurt was) ik naar binnen, leuk dat je er bent en gelijk stonden wij te tongzoenen (iets wat ze alleen doet bij vaste klanten) lekker even wat gesproken en zij vroeg wat ik wilde drinken want zij was ook wel toe aan wat vocht bekende ze mijn, ze kwam terug met drinken en hebben lekker gebabbeld en ik heb haar ook verteld dat ik al een voorproefje in de Doublet had genomen...dan is er voor mijn een uitdaging zij ze met veel hihihi en we kleden ons uit, op bed heeft ze mijn heerlijk gepijpt zoals het hoort en ik haar ondertussen nog even gevingert (beffen had ik niet echt veel zin in na het zien van alle drukte bij haar), daarna lekker boven op mijn zittend gebruikte ze haar spieren zo goed dat ze mijn gewoon leeg molk voor de tweede keer, hierna nog lekker even kort na gepraat (zij wilde ook graag verder wat ik maar alte goed kon begrijpen) en afgesproken voor later op haar oude kamer in de rose passage.. , of als dat magertje niet terug komt gewoon op dit adres..en ik ben voldaan richting huis gegaan.

Commentaar

Den Haag rose-passage p-k11

Afgelopen dinsdag door deze passage gelopen en me oog viel op deze meid, had op deze site gekeken en kwam op hier terecht http://hookers.nl/showthread.php?t=9...ht=passage+k11
                                  en blijk dat deze gesloten is dus dacht maak maar een nieuwe aan dan

Als eerste wil ik van mening dat ik iets mindere ervaring heb dan wat daar beschreven is en hoop daarom dat het ook om de zelfde gaat want heb alleen de posite van waar ze zat
                                  Als ik de omschrijving lees kom het wel overeen

Was wel aardige meid met wel mooi lichaam ze stelde zich niet voor en jammer van die grote tatoo op r rug.
                                  Nadeel as alleen dat de telefoon paar x ging, ze nam niet op maar stoorde wel

Was snel condoom eromheen en het pijpen was wel lekker maar niet heel bijzonder, naar mijn mening laat zo zeggen heb betere gehad.

Ze voelde heerlijk strak aan en begon missionaris waarbij ze haar benen goed optrok dat ik lekker diep kon nemen
                                  Na rustig alles op te bouwen wou haar eigenlijk wel ff hard neuken maar vond ze niet alles waar ze op antwoorde moet me kutje kapot begreep haar wel maar kon ze ook wel anders overbrengen.

Op gegeven moment wou ze doggy en stemde in.
                                  Helaas was dit niet alles want merkte dat ze haar hand voor r kut hiel en beetje fakte

Omdat ik niet snel genoeg wou komen ging ze me aftrekken maar dat deed ze voor geen meter , toen ze merkte dat dit ook niet ging lukken zei ze van neuk me weer dan.
                                  Maar ze deed goed haar best om op te geilen en goed haar best om me te laten komen.

Na weer missionaris te neuken merkte dat ik niet kon komen en zei dat hetzo goed was, wat ook echt niet aan haar lag
                                  Wederom kreeg ik weer een opmerking van heb je geen conditie ofzo.

Achteraf bleek dat ze haar dag niet had en ik de laatste klant van haar was.

maar al bij al was het toch wel goed te doen bij haar en zal ook zeker wel x terug gaan maar alleen als 1 van me favortiete er niet zijn

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Carla (Ned) (uitstekend)

kom regelmatig bij deze kanjer ze neemt lekker de tijd met je en heeft altijd een leuke babbel teder zoenen en beffen zitte ook bij haar in het standaard pakket inbegrepen .maar het klopt dat ze niet meer werkzaam is op kamer 11 in de roze P ze werkt nu voor vast op NR 51 alleen heeft ze daar nog geen vaste kamer de afgelopen weken was ze werkzaam op de kamers 51/ 7 en 5 en 3 maar ze zoekt nog een vast plekkie op NR 51 ze werkt nog steeds dagelijks van 12 to een uurtje of 5

Commentaar

heren ze is terug en hoe! Ik ben vandaag bij haar geweest het was heerlijk!
                                      Ze is leuker dan ooit want ze is wat dikker geworden (ik mag dit zeggen van Haar).
                                      Ze is een aantal weken niet geweest omdat ze last had van de een hele zware griep.
                                      Heren een aanrader ze werkt van dindag tot zondag van half twaalf tot half zes en als je een bosje bloemen voor haar meeneemt dan smelt ze!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Carla (Ned) (Uitstekend)

Afgelopen dinsdag voor de 2e keer naar Carla geweest. Ze herkende me meteen en maakte dat ik me welkom voelde. Ze neemt heerlijk de tijd, zoent lekker, met tong ook, en heeft een gezellige babbel. De daad, zowel oraal als neuken beheerst ze prima, lekker uitgebreid, geen haast, lekker strak en een goed tempo. Een aanrader in Den Haag.

Ze vertelde dat ze vanaf nu vast op de Hunze 51 K3 staat.
                                        De teller staat boven de 500!

Commentaar

Voor mij heette ze dus Samantha - maar er is niks mis met Carla als naam.

Leuke meid, jong, vrolijk, en een erg sexy uitstraling. Ze droeg een heel klein, rood, strapless jurkje dat haar geweldig stond. Ik was al vaker langsgelopen toen ze nog in de Rode Passage werkte, maar ze was dit keer echt onweerstaanbaar.

Het was leuk om met haar te praten, ze heeft een aparte stem. Ze maakt van haar hart geen moordkuil, vertelt veel over zichzelf.

Ze kan fantastisch pijpen, gaat zo liggen dat je alles kunt zien en oogcontact hebt, terwijl je overal bij kunt. Standje 69 is geen probleem, ze heeft een heerlijk poesje. Neuken was prima, ik durfde het niet te lang te maken, maar dat had misschien wel gekund, Samantha is geen klokkijkster. Weinig naspel, maar wel lekker nagepraat.

Ik ga snel weer terug.