Mie (Tha), Den Haag, Hunsestraat rose-p k13

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mie (Tha), Den Haag, Hunsestraat rose-p k13

Gisterenmiddag bij Mie (of hoe schrijf je dat) geweest in de Hunsepassage. Als je tegen de klok inloopt, het eerste raam aan je linkerhand. Dacht bij mezelf, verandring van soijs doet eten, dus gevraagd naar de prijs. Half uur p+n voor 50 euro. Voor dat geld trok ze jarretelles en kousen aan.
    Dat was wat mij betreft ook het enige positieve. Pijpen stelde niet veel voor en ook het neuken niet. Heb me dus nog maar even af laten trekken en ben daarna als een hazewindhomd vertrokken. O ja, ze was wel erg vriendelijk.

Totaal andere ervaring, of komt dat omdat ik nu eenmaal val voor thaise schoonheden?
    40 euro voor p+n, en geen jarretels en dat soort flauwekul, gewoon lekker poedelnaakt. Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Commentaar

Dinsdag middag rond half zes ff naar de Geleen geweest. Zeer weinig dames aanwezig. Maar had toch zin. Mijn oog viel op Mie. Eerste raam van de Hunsepassage aan de linkerkant. Voor 25 euries ben ik heerlijk gepijpt. Normaal doet ze het niet voor 25 euries maar omdat het zo rustig was maakte ze een uitzondering. Net echt voor herhaling vatbaar maar was wel leuk voor een keertje. Heeft een lekker lichaam en is erg vriendelijk.

Maat

Commentaar

Ben ook bij deze MIE geweest en inderdaad geen wordt teveel wat kan die meid pijpen ik kwam al klaar na een minuut of 5 toe heeft ze me nog even lekker gemassserd.van mij krijgt ze een dikke 8

Commentaar

gisteren bij MIE geweest lekker gepijpt.
          rustig maar met gevoel.
          daarna geneukt geen 10 maar gewoon lekker.

Commentaar

Geachte mede-wandelaars! 8)

Hier volgt weer een recensie over het wel en wee in de Geleen.
            Na alle noodzakelijke zaken in het huiselijke bedacht ik me om een uurtje of 1 in de middag dat het wel gezellig zou zijn om een aantal rondes te maken in onze geliefde zaadstraat van Den Haag.

Na een aantal rondes zag ik weer een aantal heerlijkheden waaronder een zeer geil-ogende slanke blondine met bruine ogen in het eerste kamertje van de Hunse-passage.
            Ze stond voor haar kamertje heerlijk wulps te wezen waardoor mijn broek een spontane bolling trachtte te verbergen. Ik liep door, de hoek om en versnelde mijn pas om meteen weer voor haar raam te verschijnen maar de minuut dat het me kostte om een rondje te maken betekende meteen dat de dame door een collega werd 'ingenomen'. Een dicht gordijn dus!

Lichtelijk teleurgesteld maakte ik maar weer een rondje en stond op een gegeven moment bij MIE in het kamertje. Ik heb MIE al misschien wel 100 keer gezien tijdens mijn wandelingen en vond haar altijd wel interressant maar nu werd het tijd om haar maar eens wat beter te leren kennen!

De sessie begon met een leuk babbeltje in het Nederlands dat ze goed beheerst. Haar tarieven zijn als volgt: Pijpen en neuken voor 50 Euri, pijpen, neuken, massage voor een half uur 100 Euri. Zoals de oplettende lezer van mijn recensies weet is mijn eerste bezoek aan een nieuwe dame altijd een pijpbeurtje omdat ik dat nu eenmaal het geilst vind om te ondergaan dus ik opteerde voor het eerste voorstel.

Na het overhandigen van het briefje van 50 begaf ik me naar de wasbak om mijn geslachtsdeel te wassen en MIE bleef rustig op het bed zitten terwijl ze zich ontdeed van haar weinige lichaamsbedekkingen onderwijl gezellig babbelend.

MIE heeft een heerlijk Thais lijfje met superlekkere highheels die ze tijdens het kluiven aanhoud(GEIL!). Ze heeft goedgevormde borsten die ze waarschijnlijk bij de dokter heeft opgehaald maar dat weet ik niet zeker. De volgende keer zal ik het eens testen!

Terwijl ze het condoom om mijn lul heen schoof maakte ze hem zachtjes hard met haar vingers en omsloot ze mijn stang met haar mond. MIE beheerst een rustige pijptechniek waarbij ze bij het op en neer gaan van haar mond met haar vingers je lul masseert. Ze zuigt er niet hard aan maar het voelt wel heerlijk aan. Omdat ik al zo vreselijk hitsig was duurde het niet lang voordat ik het condoompje volspoot maar haar rustige gedrag zorgt er wel voor dat een tweede bezoek niet lang op zich zal laten wachten! ;D

Verwacht geen hardverscheurende geiligheid want dan ben je aan het verkeerde adres. Wil je gewoon lekker service-gericht(typisch Thai) klaargemaakt worden dan zit je bij haar goed.
            Ik kijk al uit naar de volgende keer voor wat neukwerk!

Met een vriendelijke groet,
            Rick666

PS Weet iemand misschien wie de blonde superslanke dame(eerste kamertje Hunsepassage) is? :P

Commentaar

gisteren bij deze dame geweest en weer goed bevallen.
              p/n 50 euro.
              ga zeker nog een keer terug.

Commentaar

:Voor de liefhebbers................!

Vandaag gespot in de Hunzepassage, bij binnenkomst het eerste raam aan je rechterhand, MIE.
                Net weer terug van een vakantie naar haar moederland.

Maakte vandaag een rondje Geleen vanwege het lekkere nazomerweertje. Was niet echt van plan bij iemand binnen te wippen maar was meer in een lekkere-lijven-geniet-wandeling. Zal waarschijnlijk van de week wel ff bij haar binnenwippen want ze zag er weer heerlijk uit!

Slank, lang haar, lekkere high-heels, beetje typisch-Thai.............................................. .........

Geniet en deel.......................!

Met een vriendelijke groet,
                Rick666

Commentaar

Ben laatst ook bij deze dame naar binnen gewipt. Ze is heel vriendelijk en neemt wel de tijd. Pijpen deed ze geweldig, maar bi het neuken gebruikte ze zoveel glijmiddel dat ik niks meer voelde. Ze heeft het met de hand maar even afgemaakt. Alles bij elkaar wel voldoende, maar niet veel meer dan dat.

Commentaar

Vrijdagavond Mie weer eens bezocht. Ik wilde alleen neuken en daarvoor moest ik wel moeite doen om dit voor een 'normale' prijs te doen, want de dames in de Geleen/Hunsestraat weten hun prijzen wel te noemen. Voor alleen neuken vraagt een groot deel van de dames tegenwoordig gewoon € 40,--. Ik denk dat dit bedrag buiten alle proporties is gezien de werkzaamheden die de dames hiervoor moeten doen. Maar goed, als veel wandelaars dit bedrag betalen blijven kunnen ze dit bedrag blijven vragen nietwaar!

Uiteindelijk bij Mie terechtgekomen die wel voor een acceptabele prijs wilde neuken. Voor € 35,-- trok ze me af en mocht ik in meerdere standjes neuken.

Het aftrekken deed ze heerlijk en daarna kroop zij bovenop mij. Een heerlijk uitzicht voor mij met haar moeite borsten en lekkere slanke lijf met naaldhakken aan haar voeten. Ik mocht haar overal aanraken behalve vingeren en zoenen, dat vindt ze maar vies, zei ze. Ze ging stevig recht op en neer waardoor we door vermoeidheid van haar kant na een paar minuten de rollen omgedraaid hebben en ik in missionaris verder ging met neuken.

Ze heeft een zeer strakk lijf en er moet inderdaad wel het nodige pretvet op om haar ingang, zelfs voor mij en ik ben normaal geschapen, toegankelijk te maken, maar het is danook wel een heel klein vrouwtje waar je tijdens het neuken voorzichtig mee om moet gaan. Toch wel een lekker nummertje gemaakt.
                    Je weet wat je bij haar kan verwachten dus als je voor zekerheid wilt gaan ben je bij haar aan het goede adres. Je krijgt bij haar beslist waar voor je geld.

Na afloop nog waat gebabbeld met deze aardige Thaise en tevreden naar huis.

Commentaar

Ja, ik ben onlangs nog geweest. Het was op een doordeweekse avond en ik was de laatste klant voor haar voor sluitingstijd.

Prettige bijkomstigheid bij haar is dat je weet waar je aan toe bent. Verwacht geen geile verleidingsspelletjes, maar daarentegen is datgene wat ze doet altijd goed. En het blijft ook altijd lekker neuken omdat ze zo'n kleine ingang heeft.

Kortom zeker aan te raden .....

Commentaar

Een week of twee geleden legde ik het weer eens af tegen het onrustige gevoel, dus ik naar de warme buurt. Beetje rond gelopen, de ene keer kan je bijna niet kiezen vanwege al het lekkers en de andere keer heb je bijna een lantaarntje nodig... anyway, passage in en daar zat Mie. Lekker lichaam, mooie volle borsten, volgens mij niet 100% moeder natuur maar goed als de dokter een goeie job heeft gedaan hoor je mij niet klagen!

P+N was 50 euri. P was lekker, doet ze erg fijn met die slanke vingertjes en haar mond. Maar het neukschooltje heeft ze volgens mij niet helemaal afgemaakt, ze zat een beetje plichtsgetrouw op en neer te wippen maar dat kan beter!

Alles bij elkaar, het was niet slecht maar ook niet echt goed.

Weesgegroet collega wandelaars
                        Captain Ondeugd

Commentaar

Aardige meid. Ze geeft werkelijk een heerlijk massage....erreg ontspannend voor je weet ben je in dromenland.
                          Afijn, daarna fantastisch door haar gepijpt en tijdens het neuken was het snel met mij gedaan.
                          Ze babbelt graag, soms een beetje moeilijk verstaanbaar maar bijzonder vriendelijk. Een aanrader.

Commentaar

Heb deze dame afgelopen donderdag bezocht.
                            Voor 50 euro pijpen neuken en 2 standjes.
                            Ik heb het bij missionaris gehouden.
                            Niet bijzonder maar wel lekker.
                            Ze ziet me nog wel eens terug.
                            Ze zag er wel op en top geil uit.

Commentaar

Als we het allemaal over dezelfde Thaise Mie hebben, dacht ik dat die al jaar en dag op nummer 51 K3 zit en niet op 37 K3. Ben niet bij haar binnen geweest, maar heb ooit wel een babbeltje met haar gemaakt. Ik moet altijd wel naar haar kijken, ze oogt best prettig maar heeft iets wat me tegenstaat (oh ja, zeikert?); voorlopig heb ik ze als invalster op het reservebankje zitten.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k3, Mie

Gisteren (woensdagmiddag) eindelijk weer eens de stoute schoenen aangetrokken en gaan wandelen in Den Haag.
                                Door mijn voorkeur voor Thaise dames uiteindelijk beland bij Mie in de Hunsestraat.
                                In tegenstelling tot het adres boven vermeld zat ze nu op nr 47, het 2de raam vanaf de deur, lopende richting de geleenstraat.
                                Een heerlijk maar kort (eigen schuld) bezoekje.
                                Mie is inderdaad een lekkere slanke verschijning en bleek zeer strak te zijn.
                                Zowel pijpen als neuken prima. Moeite om niet direct bij het pijpen al klaar te komen en afgemaakt met de dame bovenop.
                                Meerdere standjes was wat haar betreft geen bezwaar maar deze dame reed mij al snel lekker klaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k2, Mie (goed)

Eigenlijk mijn smaak niet,hebt liever een vrouw met wat meer vlees ,maar uit nieuwsgierigheid toch haar bezocht.
                                  Zij is aardig,zacht en ik kon kiezen voor een uur met lichaamsmassage,pijpen,neuken €.100,- of pijpen neuken €.50,-.Hebt voor het laatste gekozen.
                                  Nou,zij pakte mijn jongeheer alsof het van porselein was en heel teder en zachjes pijpen was wel lekker,toen mocht ik bovenop en daar ging het mis en dat is een reden waarom ik het liefst een dame hebt met wat meer vlees.Ik had helemaal geen houvast .
                                  En heeft zij mij maar afgetrokken.

Als ik deze dame weer een bezoekje brengt dan is het alleen maar voor een lichaamsmassage,en voor het echte neukwerk naar een latina (liefst een colombiaanse)

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k2, Mie (goed)

Een paar weken geleden nog bij deze dame geweest. Typisch Thais, dus lekker pijpen en neuken. Is achter in de twintig, maar alles is nog lekker strak, vooral haar kutje. Lekker voor een wip tussendoor.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k08, Mie (goed)

Div keren langs Mie geweest. Werkt dagelijks van 12.00-18.00
                                      Ziet er leuk uit, slank, mooie (nep) tieten.
                                      Pijpen doet ze soms matig maar dan opeens als een bezetene.
                                      Neuken in div standjes en rijden doet ze als de beste.
                                      Altijd aardig, teveel glijmiddel maar een strakke onderkant.
                                      Voor mij in elk geval een stuk beter dan de meeste meiden.

Commentaar

Ben vandaag ook effe bij MIE naar binnen gewipt.
                                        alles rustig aan en een heerlike massage.
                                        bedankt en tot de volgende keer.

Commentaar

Afgelopen maandag bij Mie geweest. 50 euro voor p&n. ze stelde zich voor en dat maak je niet al te vaak mee.Na een gezellig praatje op bed gaan liggen en kreeg toen een heerlijke pijpbeurt. Heerlijk hoe ze haar tong gebruikt. Daarna geneukt waarbij bovenop zat. Voor 50 euro een prima ervaring. En wat een strak lijf heeft ze zeg. Mie bedankt en tot de volgende keer.