Den Haag, Doubletstraat 23 k1, Jannet (Nig)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 23 k1, Jannet (Nig)

Ik liep v d week even door de doubi en ik zag daar tegenover de ingang van het smalle poortje op de helft dus van de straat een heel slank negerinnetje.
    nou ben ik daar niet zo echt voor maar deze lachte lief en zag er niet slecht uit!
    nou proberen dan maar,...ze zei mij dat ze bijna alles deed.
    anaal? ja kan ook zei ze maar dat is dan wel 30euro!
    ik zeg nou dat is goed maar dan wel even pijpen erbij.
    ja geen probleem(ze spreekt best redelijk nederlands)
    ze is slank heeft een beetje stijl half lang haar en kleine tietjes
    pfff dat kontje was wel strak hoor maar ja wat wil je met z,on klein lichaam he(ze kon het wel goed hebben hoor,getraind zeker?)o ja ze heeft geen klok volgens mij

Nou ik ben benieuwd naar reacties dus SUCK6 ;D

Vandaag toch maar weer eens uit wandelen gegaan in de Doublet. Opeens zag ik daar een leuk negerinnetje, precies zoals Betrouwbaar al beschreef. Ze spreekt goed nederlands, vraagt 20E als instaptarief en heeft een pracht van een figuurtje.

Ze heeft zelfs heel schattig geprobeerd om lipstick op te doen, je weet wel, zo van die zwarte lijnen om de lippen te benadrukken.

Ze pijpt heel zacht, niet hardhandig. Je kunt kiezen uit verschillende standjes. Ze vindt het niet erg om om de zoveel tijd een andere positie aan te nemen. Alle kleding ging uit, dus geen gevraag om extra euro's.

Ook heeft zij waarschijnlijk geen horloge, want op de tijd let ze helemaal niet. Bij binnenkomst werd er ook eerst aan voorspel gedaan, waarbij wederzijds geaaid en gekneed werd. Tepels, waar je aan mag knabbelen, steken parmantig vooruit en vragen erom om gebeten te worden.

Al met al een toppertje in de anders toch treurige Doublet. Een nadeeltje wil ik toch vermelden: Ze rook behoorlijk uit haar mond. Het aanbieden van een kauwgompje (nouja, eigenlijk twee) lost dit probleem op.

Wandel ze!
    Veni Vidi Fiki

Commentaar

In ben net terug van Jannet en ik moet zeggen het was de moeite waard. Ze heeft een erg knap kopje en is mooi slank en lacht vriendelijk. Ik naar binnen voor €20 (anaal was €50) en uitgekleed op bed eerst aan die grote tepels zuigen en haar schaamlipjes strelen. Hierna begon ze zacht te pijpen en aan mijn zak te kriebelen toen deze in vol ornaat was werd het tijd om te neuken eerst op zijn hondjes ik trok haar billen uit elkaar en zag een roze opening in het midden van deze pikzwarte kont. Dus daar ging ik in ik probeerde hem er volledig in te persen maar dat lukte net niet het was verrukkelijk. Ik heb het in de normale houding afgemaakt en ben heerlijk klaargekomen.

Commentaar

I visited Jannet last week for the first time. She asked for 20 euro’s (p & n). When I was inside she was so friendly I gave her 30. A good blowjob and I could touch her everywhere. I fucked her in two positions – doggie style and missionary. She was not in a hurry. Jannet is very friendly, intelligent and with a sense of humour.

Definitely to be recommended.

I asked her if pzc was possible. She said “perhaps next time”. Was this just a come on to get me to come back or is pzc possible if she knows you better?

Commentaar

Gister weer eens bij jannet op bezoek geweest. De laatste keer was zeker 5 maanden geleden, en ik wist niet meer waarom ik haar niet meer bezocht. Maar ik weet het weer.
          Jannet is een schatje ze neemt alle tijd er is geen gezeur om extra geld en ze doet anaal voor weinig, maar ze stinkt. Uit haar mond en uit haar kut. Ik werd er gewoon misselijk van.
          Kan je je hier overheen zetten ga dan absoluut want ze is iedere euro waard ???

Commentaar

I have been visiting Jannet regularly for the last few months and she is great. The sex is always very good but not the best (I still think Yvonne is the best). Jannet likes sex very much. She admits that sex is probably the most important thing in her life and that she likes to be fucked. If she knows you well she is also very willing

She has a great sense of humour e.g she is thinking about breast enlargement but it is very expensive so she will only do one and then the other one when she has more money.

She is very sweet and as others have said she does not ask for extra money nor does she look at the clock. I normally give her about 100 euro\\'s and stay about an hour. One day I had already fucked her twice and she asked me if I wanted coffee. As a joke I said \\\"No I would rather fuck you again. She did not realise I was joking and said seriously \\\"That\\'s okay. Do you want to fuck me again before the coffee or after the coffee or both?\\\"

So if you not only want good sex but also want to have fun with the lady. Then I can recommend Jannet, She is worth every euro.

DoIt

Commentaar

Afgelopen weekend ook deze dame maar eens een herkansing gegeven. Top, ze rook niet meer uit haar mond. Borsten zijn wel nog steeds even groot/klein....

Prima sex, deze heeft er zin an! Let ook niet op de klok. Toen ik relatief snel klaarkwam, werd het condoompje verwisseld en begon ze weer opnieuw.

Kortom, leuke meid, prachtig lichaam, goede sex.
              Veni Vidi Fiki

Commentaar

Ja inderdaad, al de lofuitingen van hierboven kan ik bevestigen.
                Ze heeft een prachtig slank figuur met een lekkere kont. En de jurken staan bij haar daarom ook zeer sexy.

Ze vind het lekker als ik haar kont uitlik en ze kijkt niet op de klok. Overigens vond ik haar niet stinken.

Ze zit vanaf de pisbakken aan de linkerkant tussen de derde en vierde passage.

Een aanrader!

Commentaar

I went to see Jannet last week. As usual it was fantastic. I remember I once told Jannet that I would give her more money but I wanted a true GFE. She didn’t know what that was so I explained, she laughed and said okay. Jannet never asks for extra money but if you offer it she is not proud to take it. She needs it to support her addiction – shopping (ja toch sweetheart?). Anyway to get back to the point I was a little disappointed with the GFE. Only later did I realize that it is always a GFE with Jannet. The more I go the better it is.

I normally telephone to ask if she is working. When I go into her room I always get a beautiful smile and a kiss. I pay her. She never puts it away but just leaves it lying there. We chat for a few minutes. Jannet never starts to undress before I do. She is never in a hurry. The sex is always good. Then we have coffee and chat again sometimes for a long time. Actually I don’t pay for the sex but for the coffee.

Jannet dreams of opening a hairdressing salon. So I asked what I would do then. She said I was a friend so I could come along and fuck her in the back of the shop. However I know that Jannet has a lot of regular customers so I think it might very busy in the back of that shop.

In my review I have only given Jannet an 8 for the sexual activities. She deserves a 10 but I want to keep her on toes so that she keeps trying. Actually I should have only given her 1 for “neuken” because I often tell her that she is a rotten fuck, the worst I ever had. Her usual reply is something like “and do you think that you are the best I have ever had?”

I always call her “sweetheart”. I have never used a term of endearment with a prostitute before but as I said it is a GFE with her. I always feel completely relaxed and at home, her humor is great, the sex is fantastic and you have the feeling that you can stay all day if you want to.

I can’t go this week but I will be there next week

Commentaar

vrijdagavond 16 april jannet ook maar eens bezocht om te ervaren of al die goede recensies kloppen.
                    Het was een feest. met een vriendlijke lach werdt ik binnen gelaten uit de kleren en staande even lekker knuffelen en met haar borstjes spelen. Pijpen mc deed ze erg lekker, zodat ik haar moest zeggen even kalm aan te doen. Neuken eerst met het zicht op haar lekkere strakke kontje en verder andersom deed ze heel goed. Een vakvrouw die het vriendin gevoel geeft.

Commentaar

The last time I visited Jannet was at the end of June. I gave her extra money because it was her birthday a few days later and she was also going on holiday. I went in at 11am but I had trouble cumming and at 12.15pm I was still there and feeling a liitle bit guilty. Jannet said it was no problem but she was sorry but I could not stay any later than 2pm because she had an appointment then. She did solve the problem a little while later and I left feeling very satisfied. A week later I met her for coffee because I had looked up some things for her on the internet to do with her holiday. Anyway we had a difference of opinion and I decided not to go and see her again.

Last Monday I went to the Doubletstraat to see if Yvonne was back from Spain. She was but she was busy. I did see her later but I had then found a solution to my urgent problem.

Anyway I walked further and I saw Jannet standing there and I remembered all the fun that I had with her and realised that I had missed her. So I swallowed my pride and went inside. We picked up the thread immediately and it was just the same as previously.
                      She was eating so she made me a cup of coffee and shared her food with me. The sex was as usual fantastic. After we had both washed she lay naked on the bed and invited me to join her. We lay there cuddling and stroking each other. I told her that she is still the worst fuck that I have had. She asked me why I didn't teach her to do it better. Jannet is a sly fox and she was trying to make sure that I would come back to see her again which I will of course. DoIt is also very cunning so I suggested that she followed my training "Pijpen en Neuken voor Beginners". I charge 20 euro's per lesson. If any other members want to follow this training please IM me - ladies only please. I hope the moderator doesn't consider this to be "reclame". Jannet agreed this was a good idea. I normally give Jannet 100 euro's. We agreed that for each lesson I would give her 120 euro's for use of her room as classroom, light refreshments and intensive use of her training equipment. She would then pay me the 20 euro's for the lesson. She did have doubts about the quality of my training equipment. She did say however it was not the smallest that she had ever seen so I think bobby vitale has visited her without writing a review. She also asked me how many lessons I thought she would need. I said hundreds and she told me her driving instructor had told her the same. I told her that in her first lesson I would teach her to pronounce 'pijpen" and "neuken" correctly. However she is not interested in the the theory and just wants to start with the practical parts. She promised to try to practise everything I taught her as often as possible.

I did not give her higher that 8 in the review form. If I give her a higher score she may think that she does not need to follow the training and I need the money.

Kort samengevat. Heerijk sex en een heleboel lol met een mooie, vriendlijk, gezellige dame.

Jannet no longer works on Wednesdays.

DoIt

Commentaar

Het is weliswaar een tijdje geleden dat ik bij Jannet ben geweest, maar ik vond dat ik er toch wel even een berichtje aan mocht wijden. Ik was heel tevreden over de service, ze is vriendelijk en kijkt niet op de klok. Toen het na de eerste keur kontjeneuken niet helemaal lukte heeft ze nog eens lekker gepijpt, waarbij ik haar ook weer mocht beffen en haar prachtige kontje mocht uitlikken. . Toen de jonge heer weer op volle oorlogssterkte was, kon ik haar opnieuw anaal bestijgen. Het uiteindelijk afgemaakt waarbij ze me pijpte en ik haar kontje (voorzichtig) mocht vingeren. Goed klaargekomen, en daar was ik voor gekomen.

Commentaar

gisteravond uiteindelijk per toeval Janet tegen het lijf gelopen. Wel ooit gezocht maar niet kunnen vinden. Het was inderdaad de moeite waard. Naast het feit dat de sex gewoon goed is en Janet niet moeilijk doet, is het gewoon een erg leuke griet. Aardig, vriendelijk en ook nog een leuk gesprek mee te voeren.
                          Janet is een aanrader.

grtz

zaadgranaat

Commentaar

Hi doit,

Ik bezoek Jannet reeds enige jaren regelmatig. Ik heb met Jannet vergelijkbare ervaringen zoals jij beschrijft en ben dus een tevreden man. Zeer aardige meid, humor, sex is prima etc.

De laatste tijd wordt het allemaal wat minder. Ik kan er geen hoogte van krijgen en op de man (vrouw) af vragen geeft geen bevredigende informatie. Heb jij dezelfde ervaringen de laatste tijd. (ik bedoel met laatste tijd na haar afwezigheid eind november).

Met vriendelijke groet
                            Thai lover (en Jannet lover)
                            P.s. Recencies zal je niet vinden ik reageer meestal met prive boodschappen.

Commentaar

I go and see Janet almost every week but my last review was on 16 September. I went to see her at the beginning of the week and it was a very special occasion so I thought lets share the experience.

I telephoned Janet, quite early in the morning, to tell her that I was coming but when I arrived her curtains were closed. I thought that she had probably fallen asleep so I telephoned her again. She said that her mother had called to have coffee with her and she would telephone me back when her mother left.

Janet telephoned me 20 minutes later and I went inside. I told her the good news. She was my star pupil and that she had finished my training \"Pijpen en Neuken voor Beginners\" faster than anyone that I had ever known. She said that she thought this was because she had always done her homework. Sometimes she even invited people that she did not know, but who just walked past her office, to come inside and help her.

Anyway I gave her the prize money and showed her the prize that she, as best pupil ever, had won. She was very happy, with the prize money, and also the prize. She stroked it and she became very excited. Her hands started to tremble and she shook the prize. After a few minutes she decided to protect her prize by covering it in rubber. She then started to kiss it very lovingly. I asked her if she was happy with her prize. She said something like “viyn baar clein”. I told her not to talk with her mouth full.

I asked her what she wanted to do with her prize. She said that she thought that she would like to put it in her pink box. She me then showed me her pink box. Brown and very smooth on the outside but pink, soft, warm and wet on the inside. DoIt found it so beautiful that he decided to give it a kiss. Janet then started to get interested in her prize again and began to kiss it again.

After a little while, Janet put her prize in her pink box. The climax of the prize giving ceremony did not take very long.

We then drank coffee together. However I was still admiring Janet’s pink box and Janet was still holding her prize. We discussed the unstable situation in the DR Congo and whether God wore spectacles or contact lenses. While we were drinking coffee someone knocked on the widow. Janet looked to see who it was. She said that it was the window cleaner but he would come back later as he did not want to disturb us. He must be a very nice man. DoIt told Janet that he had enjoyed the prize giving ceremony very much. She suggested that we do it again. I did not want to disappoint her so I agreed.

Afterwards I suggested that Janet should start to follow my training “Pijpen en neuken alleen voor de lol”. Janet said it was against her principles. I did not understand her answer. We did agree that in the New Year she would follow my training “Planmatig pijpen en neuken” Janet did not want to start immediately because it is a very demanding training and Janet sometimes get tired from lying down all day.

When I was leaving, Janet’s neighbour, who Janet told me had a commercial function in the entertainment business, was in the hall. As I walked away I heard Janet pay me a very nice compliment. She said to her neighbour “Wat een grote lul, zeg”. I thought to myself it is not so big but Janet is very innocent and has probably not seen very many.
                              Later in the afternoon at home, I held Janet’s prize in my hand and thought proudly, “You are a big boy”.

I have written a post-training report about Janet. While you can no longer see the pre-training report, she has gone from an average of 8 to an average of 9 for the practical activities. The step from 9 to 10 is very difficult and DoIt thinks that he will have to give a lot of personal tuition.

Groeten,

Dekhengst DoIt

Commentaar

Afgelopen week op de valreep voor mijn vertrek naar Thailand Jannet bezocht, een dame afkomstig uit Kameroen zo vertelde ze mij.

Voor slechts 20 euro 20 minuten binnen geweest, bij binnenkomst al direct begonnen met enige handtastelijkheden, na enige tijd zaten we samen naakt op het bed en gingen de handtastelijkheden vrolijk nog even verder.

Condoom erom en het pijpen kon aanvangen, lang en goed en onderwijl kriebelde ze mijn ballen.

Lekker geneukt, zij eerst mij en vervolgens ik haar, ze heeft een lekker strak kutje.

Tijdens mijn aanwezigheid niets vies geroken en deze dame heeft alle tijd van de wereld, een toppertje!

Jack.

Commentaar

Ik heb niet zo'n zin, zie ik aan haar raam. Zij: \"ik zorg wel dat je zin krijgt, gegarandeerd\". En ze kreeg gelijk. En lachend: \"Ik draag hieronder helemaal niets\". Dat er geen bhtje onder zat dat had Jules de Corte nog wel kunnen zien. Haar tepels lachten vrolijk mee. Tastend naar haar zachte warme doosje ontdekte ik toch al snel dat er toch nog een piepklein tangaslipje onder haar strakke doorschijnende jurkje zat.

Weer al een tijdje geleden deze prachtige dame bezocht. Super mooi figuur, heel mooi strak kontje, perfect, maar ook een heel leuk bekkie. Hele mooie stralende ogen. Dit is een vrouw die veel meer in me los maakt dan alleen de sex. Wat een lach! Brains ook, zeer zelfbewuste vrouw. Heeft wel inmiddels haar borsten laten bijwerken, jammer maar in haar jurkje wel supersexy.
                                  Mijn favoriet pzc stond niet op de kaart. Nu lees ik dat ze het wel gedaan heeft. Dat heb ik weer. Maar geef haar geen ongelijk.

Vaak naar haar uitgekeken. Plotseling stond ze er weer zondagavond. Wat blijkt nu ze werkt meestal overdag (en ik ook); 6 dagen per week. Ik was helaas inmiddels al ergens anders geweest, wel even leuk met haar gebabbeld. Ze was nog mooier gekleed dan de vorige keer. Wit, natuurlijk. Ze was nog mooier dan de maan.

Ga binnenkort een keer een snipperdag nemen.

Commentaar

Gisteren was lange jan weer eens erg gespannen en had zeer hoge bloeddruk. Objectief gezien moest hij wat gaan sporten zodat de spanning er weer eens af zou gaan dus op naar de atletiekstraat die doublet heet.

Daar liep ik dan op een zonnige dag in de doubie. Mijn gedachte waren aan het wegdromen en ik waande mij op een exotisch eiland ergens voor de kust van Afrika.

DAT WAS HET!!

Ik moest een lekkere donker negerinnetje zoeken die mij heerlijk zou verwennen. Aangekomen bij Jannet op nr 23. Lief smoeltje chocolade bruin en een heerlijk kontje dus ik naar binnen. Uitgekleed zag ze er nog lekkerder uit en ze begon me heerlijk te strelen. Zoals gezegd was lange jan gestresst dus dat was heerlijk maar de spanning liep maar op dus aan het sporten. Eerst de warming up voor jannet en ik heb haar heerlijk liggen beffen waarna ze op een gegeven moment mijn lekkere lange lul in haar mondje nam. Heeeerrrrrrlijk. Uiteindelijk haar heerlijk geneukt in missio en hondjes en ook dat was super. Ik ben nogal fors geschapen en mede daardoor kon ze hem niet helemaal hebben maar toch. Jongens van dat stinken heb ik niets gemerkt dus dat zal wel toeval zijn geweest. Een aanrader.

Commentaar

In ben net terug van Jannet en ik moet zeggen het was weer de moeite waard. Ik naar binnen voor €20 en uitgekleed op bed eerst aan die lange tepels zuigen en haar prachtige billen kussen.Op bed 69 (hij was als in de sexmovies zei ze) even beffen en vingeren en dan in 3 standjes uitgebreid neuken eerst met haar benen over mijn armen zodat ik goed en diep kan penetreren met langzamen en snelle stoten dan aan de rand van het bed dan wordt het penetreren nog makkelijker hierna op zijn hondjes met mijn duim in haar anus kwam ik geweldig klaar. Klasse deze dame.

Commentaar

Nieuwsgierig geworden door de lovende recensies over Jannet van de Doublet toch maar eens gaan kijken. Op nummer 23 zat een vriendelijk ogende vrouw aan het raam, dus ik was meteen verkocht. Jannet is al genoeg beschreven, maar voor de liefhebbers: zij heeft echt stevige billen van een aangename maat. Jannet is lief en lekker en zal zeker nog eens door mij bezocht worden.

Commentaar

gedreven door de goede recensies alhier deze dame een bezoekje gebracht. ziet er zeker leuk uit maar in mijn achterhoofd zat nog wel wat twijfel veroorzaakt door vroegere bezoekjes aan afrikaanse vrouwen. maar deze Jannet is echt niet te vergelijken met die andere afrikaanse dames. Voor 15 euro ben ik lekker rustig gepijpt (mc), was helemaal niks mis mee. enige minpunt vind ik haar siliconen borsten, maar dat is misschien mijn persoonlijke smaak.