Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door NAUTILUS Bekijk bericht
    Erika zat even op kamer 11/25-01, aan het einde van de voorste gang evenwijdig aan de straat, maar vanmiddag heb ik overal gezocht en haar niet aangetroffen in de Doub. Weet iemand meer van haar ?
    Weer aanwezig op 11/25p k14.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door iBang Bekijk bericht
      Zag gisteren een lekkere blondine met zwarte lingerie op doubletstraat 18. Ze was niet dik, maar iets voller dan slank. Weet iemand wie dit is?
      Zou heel goed de Letse Katarina kunnen zijn want ook vandaag op deze plek en iets voller dan slank en ze is een blondine met altijd zwarte lingerie.

Commentaar

• Heeft iemand een goede top 5 dvp in doubletstraat die goed kan deepthroaten zc en europees is?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door hobbyistje Bekijk bericht
          Heeft iemand een goede top 5 dvp in doubletstraat die goed kan deepthroaten zc en europees is?
          Top 5 niet maar voor mij persoonlijk op 1 iig Hongaarse Claudia staat op nr 20a d8 ik.

Wellicht dat medewandelaars kunnen aanvullen..

Suc6

Commentaar

• Ja claudia 20a is de nummer 1 pijpster in de doub
            I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

• Ze moeten echt wat doen aan al die dakloze/zwervers bij de doubletstraat. Eerst was het enkel bij de ingang, maar vandaag werd ik midden in het straatje lastig gevallen. Net of er iemand met muntgeld naar de hoeren gaat .... Dat karretje met snacks & fris lijkt in ieder geval nog wat toe te voegen, al zul jij mij er niets zien bestellen.
              24

Commentaar

• Jammer dat weinig mensen de standaardindeling van de topictitel gebruiken waardoor alfabetisch zoeken erg lastig is.
                Laatst gewijzigd door cremaster; 19-11-17, 11:04. Reden: Bericht verplaatst.

Commentaar

• Andere kwestie: Ik heb een hekel aan vragenstellers hier op het forum (hookers is een recensiesite en geen vragenrubriek), maar - gezien mijn staat van dienst hier - permitteer ik me bij uitzondering toch een vraag. Omdat de raamwijzer niet meer werkt, vind ik het heel lastig om het topic (als ze dat heeft) te vinden van een dame die ik op een bepaald adres heb gezien. Daarom bij deze: op het adres Geleenstraat 110 k5 (dus niet de passage, maar de straatkant) zit 's avonds een zeer slanke blondine (lichtblond halflang haar) die bij mij erg in de smaak valt. Is er een topic van deze dame? Of heeft iemand ervaring met haar? Graag reacties. Mag ook per IM.
                  Laatst gewijzigd door cremaster; 19-11-17, 11:35.
                  And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Label Bekijk bericht
                    Omdat de raamwijzer niet meer werkt, vind ik het heel lastig om het topic (als ze dat heeft) te vinden van een dame die ik op een bepaald adres heb gezien.
                    Ik ben het met je eens dat de raamwijzer gemakkelijker was, maar als je het adres weet kun je toch alfabetisch op nummer zoeken !? Dan heb je alle dames op 110 k5 bij elkaar staan.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door genieter222 Bekijk bericht

Ik ben het met je eens dat de raamwijzer gemakkelijker was, maar als je het adres weet kun je toch alfabetisch op nummer zoeken !? Dan heb je alle dames op 110 k5 bij elkaar staan.
                      Dank. Er is dus een mogelijkheid, al heb ik geen flauw idee hoe die werkt. Zie nergens een knop 'Zoeken' of iets dergelijks. Ook met de knoppen 'Alfabetisch' en 'Filter' loop ik vast.

Commentaar

Ook met de knoppen 'Alfabetisch' en 'Filter' loop ik vast.
                        Kies 'Alfabetisch', en klik dan op de kop van de kolom waarop je wilt sorteren, in dit geval 'Nummer'.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door genieter222 Bekijk bericht

Kies 'Alfabetisch', en klik dan op de kop van de kolom waarop je wilt sorteren, in dit geval 'Nummer'.
                          Inderdaad, het is gelukt. Much obliged! Helaas bleek geen van de dames die ik vond op dat adres lichtblond haar te hebben. Dus mijn Herhaalde oproep:

op het adres Geleenstraat 110 k5 (dus niet de passage, maar de straatkant) zit 's avonds een zeer slanke blondine (lichtblond halflang haar) die bij mij erg in de smaak valt. Weet iemand wie deze dame is en/of heeft iemand ervaring met haar? Graag reacties. Mag ook per IM.

Commentaar

Inderdaad, het is gelukt. Much obliged! Helaas bleek geen van de dames die ik vond op dat adres lichtblond haar te hebben. Dus mijn Herhaalde oproep:

op het adres Geleenstraat 110 k5 (dus niet de passage, maar de straatkant) zit 's avonds een zeer slanke blondine (lichtblond halflang haar) die bij mij erg in de smaak valt. Weet iemand wie deze dame is en/of heeft iemand ervaring met haar? Graag reacties. Mag ook per IM.
                            Ik zag op dit adres eergisteren een dame die aan je beschrijving voldoet. Wel met een paar ferme sili borsten. Ik heb ook gezocht maar niets kunnen vinden. Was wel overdag overigens.

Commentaar

ja dat is een dame die voorheen in antwerpen gewerkt heeft.het is deze dame https://www.hookers.nl/forum/raampro...-1-lavinia-roe
                              theo
                              wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                              alleen huilebalken hebben spijt
                              god create the world in 7 days
                              day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door paulus2 Bekijk bericht
                                Jammer dat weinig mensen de standaardindeling van de topictitel gebruiken waardoor alfabetisch zoeken erg lastig is.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Red Label Bekijk bericht
                                Zie nergens een knop 'Zoeken' of iets dergelijks. Ook met de knoppen 'Alfabetisch' en 'Filter' loop ik vast.
                                De veranderde standaardindeling van de topictitel heeft te maken met de nieuwe software. Oude en nieuwe topics hebben een andere volgorde van naam en adres. Daar kunnen de schrijvers niets aan doen. Midhold moet daar nog een oplossing voor vinden.
                                Reacties en bevindingen kunnen hier geplaatst worden.
                                Daar staat ook uitgelegd hoe je de alfabetische lijst zelf kunt sorteren op naam, stad, straat, nummer en gem. rating.
                                Wanneer je eerst klikt op nummer, daarna op straat en daarna op stad, staan ze allemaal netjes op volgorde.

Rechtsboven is er een venster om te zoeken. Nog boven het menu. Er zijn ook zoekopties in een dropdown menu.
                                De zoek optie wordt hier besproken.
                                Het kan zijn dat het aan je browser ligt dat je deze niet ziet.
                                Dit probleem kan dan hier gemeld worden.
                                Moderator ramen Alkmaar en Den Haag

Commentaar

• Anyone knows who is the Thai girl at Geleenstraat 128.I forgot the number. Works thurs to monday at night till 00:30. She is "not" trans as said in some topics. Another Thai girl in 126a K2. I had a trio, french kissing and anal (not my style but being demanded) for 50 euros. Can somebody tell her name? I can post a review then

Commentaar

Aan het werk...
                                  X