Den Haag Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag Algemeen

Solo is even met het kaartje bezig geweest, mooi of niet.
    Deze gaat ook bij de aankondigingen.

Plattegrond Geleen/Hunsestraat
    http://raamwijzer.nl/img/maps/F12a.gif

Plattegrond Doubletstraat
    http://raamwijzer.nl/img/maps/F12b.gif

Groet Bobby Vitale
    Laatst gewijzigd door cremaster; 18-11-17, 18:15. Reden: URL's aangepast.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Den Haag Algemeen

In de topic Den Haag Algemeen kun je de volgende berichten kwijt. De dagelijkse info over de haagse rosse buurt zoals verhuizingen van de dames. Het melden van gesloten of heropende panden, je wandel verslag door de buurt met of zonder mede-wandelaars.

Nieuws berichten, discussies over o.a vrouwenhandel horen meer in de nieuws rubriek http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=4

en Geouwezam Algemeen rubrieken http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=106 thuis en niet in Den Haag Algemeen, bij het waarnemen ervan verwijderen we ze of verplaatsen we ze.

Groet Bobby Vitale
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Den Haag geouwezwam

Vanavond afgesproken met wandelbroeders Hitsige Man, Ketserr en een beroemd lid van de familie Lindros, en moet zeggen een geslaagde avond, wel koud, maar dat heb ik warm afgesloten met een bezoek aan Eva op advies van Badmad the toolmaster

Doubletstraat geweest en in Geleenstraat zag ik wat oude bekenden van het Zandpad en verder ca 3 leuke dames die mij triggerden, het was wel opvallend rustig qua wandelaars, misschien door de kou.

Zeker voor herhaling vatbaar met deze wandelliefhebbers en leuk eens Ketserr de hand te mogen schudden, stuk voor stuk aardige kerels met uiteenlopende maar ook overeenkomstige smaken.

Commentaar

De zaterdagavond is al een ruime tijd `clan wandelavond` maar de laatste weken is de clan elke keer niet compleet omdat er wat tussen komt. Gisteravond was de clan weer niet compleet, sterker nog ik was de enige maar nu heb ik het geluk dat ik nog meer wandelaars ken dus kwam ik de avond wel door.
        Het werd weer tijd voor iets nieuws maar welke? Rondjes in de geleen....., naar de Doeb.....weer terug naar de Geleen en kon uiteindelijk toch me keus maken en die is voor mijn doen eigenlijk wel zeer verrassend! Denk niet dat dit komt omdat ik alleen liep, recencie volgt nog. Uiteraard.
        The only things that counts in life are;
        fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
        GT icon.

Commentaar

Badmad lindros had beter zijn best moeten doen om het tot een seksdate te krijgen, aan de dames zal het in deze niet liggen! Want die zijn er toch voor het ‘oprapen’. Het gebrek aan eigen initiatief deed het hem .
          Dat ik nu bijna 1 maand niks heb gedaan met mijn wandelstick geeft jou geen reden om het ook niet te doen. Nee, wat dat betreft had ik maar al te graag in jou wandelschoentjes gestaan . Het is dat ik tijdelijk invalide ben, maar anders kreeg u een schop onder uw derrière , maar eerst moet ik op de been zijn, zodat ik weer gezellie met de Haagse clan de avondvierdaagse in de RLD kan lopen!

Wat betreft Alisa (Bul); ze is zeker een plaatje om te zien en wat ik ook helaas toe moet geven, maar tot op heden is wandelbroeder Red Label de absolute recordhouder . Helaas heeft McFly het bezoek moeten laten afweten met maar liefst 12 minuten. Maar misschien waag ik ooit nog een recordpoging. Dus Red Label, maak je borst maar nat!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door badmad lindros
            Het voorstel om Red Label's favoriete Alisia allemaal te gaan bezoeken op deze avond reden het net niet, inzet zou dan zijn wie het langste binnen zou zijn.
            Ja, Alisa weet het tempo er goed in te houden .
            Oorspronkelijk geplaatst door Marty McFly Bekijk bericht
            Wat betreft Alisa (Bul); ze is zeker een plaatje om te zien en wat ik ook helaas toe moet geven, maar tot op heden is wandelbroeder Red Label de absolute recordhouder . Helaas heeft McFly het bezoek moeten laten afweten met maar liefst 12 minuten. Maar misschien waag ik ooit nog een recordpoging. Dus Red Label, maak je borst maar nat!
            Recordhouder qua duur van het bezoek? Moeilijk te zeggen, want veel langer dan een kwartiertje duurt het meestal niet. Qua aantal bezoeken aan deze dame zal Red Label wel hoog scoren , al weten we natuurlijk niks van de niet-schrijvers.
            And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gollem lindros
              Gollempie deed na 21 dagen in de avond weer eens front city Den Haag aan. Zag de clan al lopen bij de Hunsestraat rose-p, maar ze zagen Gollempie niet want was me aan het verstoppen.

Eerst maar eens een broodje gaan happen bij de haringkoning, kan Gollempie beter lookie doen naar de dames. Eva EX Mevr. Lindros houdt er andere werktijden op na en is dus voorlopig uit de picture, ze schijnt het wel erg vaak met ene gozert Frankkinky te doen.

Gollempie had zijn zinnen gezet op hongaarse Bettine, alleen was ze er niet dus dat was een mentale tegenvaller. Aanbod van dames in de Geleenstraat/Hunsestraat was overigens goed en divers. Gollempie voor de one man show naar de Doubletstraat gelopen, de clan blijf achter in de Geleen/Hunsestraat aangezien zij hun draai wel konden vinden. In de Doubletstraat was het aanbod van dames ook wel goed, Gollempie ging eigenlijk voor bulgaarse Alisia maar die bleek er ook niet te zijn. Zeker met Red Label op stap gegaan.

Gollempie nog steeds zijn tool niet laten zien aan een dvp. Terug in de Geleenstraat kwam ik die gozert Frankkinky tegen, scheen okkies te hebben gehad van ene Cindy in de Hunsestraat 51.
              Nog wat in het rond gelopen en Ketserr El Plakko kwam ook nog opdagen en die had ene Cindy van de Hunsestraat 51 weer een ketsbeurt gegeven. Gollempie kon het helemaal niet meer volgen, okkies, ketsbeurt wat vreet die Cindy allemaal uit op de kamer.

Ciao, Gollem Lindros
              Het is omdat we weten waar jij je had verstopt de afgelopen 3 weken want anders is het niet toegestaan zolang weg te blijven. Je verstoppen voor dames is toegestaan maar je verstoppen voor de clan niet en broodje happen doe je voortaan gewoon weer na de toolbattle.

Plan A; Bettine. Plan B; Alisa. De volgende keer moet je ook een plan C hebben. Ik heb je nog geholpen met plan C maar Gollempie kreeg wat angst bij het zien van Cindy.

Ketserr,
              GT icon.

Commentaar

Bij aankomst gisteravond in Den Haag was ons nieuwe lid voor de ramen Knerp, hij heeft meer ervaring in Pattaya, al in de Geleen en vroeg zich af waar dat ik bleef. Er stond net als vorige week een file waardoor ik dus wat later aankwam dan was afgesproken en het parkeren van de ketsmobiel was gister niet makkelijk door gebrek aan plaats.
                We zijn eerst naar de Doeb gelopen want Knerp moest al vroeg weg. In de Doeb waar ik mischien al twee maanden niet geweest ben was alles volgens mij nog als toen met een paar voor mij bekende dames. Ook was miss Doeb aanwezig. Vervolgens hebben we nog een rondje Geleen gedaan waarbij ik Knerp de nodige info gaf over de dames. Hij wilde nu ook weleens zien wie Cindy, Gina en Stella zijn en die stonden toevallig alledrie vrij, en Knerp? Die moest naar zijn werk...
                Toen Knerp weg was kwam ik El Hitsigo tegen die na 1 ronde al ergens naar binnen ging en ik wat nuttige info ging winnen bij een paar dames. Cindy, Tamara en Julia waren de boel een beetje aan het verwarren door tussendoor van raam te wisselen. Maar Tamara wist de borsten van Cindy nog steeds te vinden want daar ken ze maar niet vanaf blijven. Het word tijd dat ik weer aan die borsten gaat zitten. Net op het moment dat ik weg wilde gaan kwam ik Badmad Lindros tegen dus bleef ik nog even in de Geleen plakken.
                Afgelopen nacht was ik dus op de walletjes en tot tegenstelling van het bericht van vorige week was Bulgaarse Sunny gewoon aanwezig waar ik een date mee had. Bij haar was ik een paar maanden niet geweest en was weer geweldig. Het was druk op de walletjes met wandelaars maar ook meer dan genoeg dames aanwezig. In La Vie en Rose kwam ik onze Jane tegen die naar haar eigen zeggen al terug in Den Haag zou zijn voordat ik er melding van ken maken.

Ketserr,
                GT icon.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door badmad lindros
                  Over de haagse grachten naar de Doubletstraat, was ineens een hoop herrie bij de Dunne Bierkade, een groep oostblokkers ging met elkaar op de vuist, zat Badmad ineens in een live aflevering van Streetfighter, er werd er eentje flink onder een auto getrapt.
                  Volgens mij was dat een live optreden van gays die van elkaar maar geen genoegen kon krijgen en elkaar betasten op een iets wat harde manier. Een gayparty dus . Had badmad lindros dit niet door? Gelukkig maar dat McFly (El Benjamino) niet aanwezig was, anders had hij gelijk de bekende "chickenrun" gedaan zoals we van McFly kennen in zijn films.

Tot zover heb ik niks op het internet kunnen vinden over dit incident, maar misschien later.

Mazzeltov

Commentaar

Eerste kerstdag

Omdat ik nog een gaatje in mijn agenda had en omdat ik toch in de buurt was ben ik tegen zessen nog even door het Haagse RLD gelopen.

Doublet viel mee. Alleen op nummer 1 en de kamers 1,2 en 3 van nummer 3 waren de rolluiken naar beneden. Verder was de bezetting wel minder dan normaal, maar in praktisch alle panden toch wel één of meer dames gespot. Daaronder ook mijn blonde Bulgaarse reservedame waar ik al een tijd niet was geweest. Van het een kwam het ander en het werd erg gezellig met haar.

Hunsegeleen lag er verlaten bij. In de Hunsestraat bij de oneven nummers inclusief de passage waren de rolluiken naar beneden. Op de even nummers brandde wel licht, maar ik had niet de indruk dat daar dames aanwezig waren.

Het hoekpand nummer 51/23 had wel verlichting, maar afgezien van een naambordje met 'Cloë' erop geen teken van leven daar. Op nummer 45 (Geleen) Debbie/Rachel (Ned) gezien, maar verder niks aan die kant. Op nummer 84 en 96 t/m 130 was alles dicht, alleen boven bij nummer 106 brandde licht en zag ik één dame. Op de rest van de even nummers welgeteld twee dames waargenomen.

Tijd nu voor het kerstdiner.
                    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Doordat Hitsige Man nog op kerstreses is en Lindros het liet afweten was ik vanavond als enige vertegenwoordiger van de clan aanwezig in de GeleenHunse.

Bij aankomst nog voordat ik de Geleen inliep werd ik op straat aangesproken door een dame die graag een centje wilde verdienen, dit was een andere dan die altijd bij passage 72 buiten staat. Ik ben hier natuurlijk niet op ingegaan want ik had een ander doel namelijk Anna op nr126 en samen met een nieuwjaarsgeschenk was ik daar snel binnen. Het eerste smsje wat ik dit jaar kreeg was van Anna en afgezien daarvan wist ik toch wel dat zij de eerste zou zijn die ik in twintig10 zou ketse. Met Anna was de eerste kets van twintig10 natuurlijk een geslaagde kets.

De straat gaf een rustig beeld zowel dames als wandelaars en met de kou en gladheid viel het reuze mee. Onder de aanwezige dames kon ik minstens 3x op safe gaan. De aanwezige dames van vanavond in de GeleenHunse;
                      Samira, Nina, Bettine, Stella, Joyce, Danielle, Sandra, Nancy, Roxanne, Manuela, Lianna, Wendy, Maja, Lilly, Natasha, Adriana, Anna, Michelle, Felicia, Stella, Julia, Daisy, Cindy, Melissa, Jenny, Veronica, Simona, Sylvia, Monique, Angela, Nathalie, Senna. En dan nog een aantal die ik vergeten.

Ketserr,
                      GT icon.

Commentaar

Vanmiddag bracht ik mijn allereerste bezoek aan de Doubletstraat. Veel over gehoord en de discussies hier gelezen . Onbekend maakt onbemind. En dat klopt, want ik vond het er heel leuk. Goeie sfeer, véél dames, een hoog snoepwinkelgehalte. Uitgebreid heb ik alle passages verkend, trappen beklommen naar boven... in ieder hoekje bleek weer een dame te zitten.

Het was prachtig weer vanmiddag. Dan loopt ineens een meisje met handdoekje om even naar de overkant om wat te kletsen... Doen ze in Amsterdam ook altijd, mooi gezicht. Met een paar dames heb ik een praatje gemaakt. En uiteindelijk heb ik iemand gekozen (recensie volgt).

Ik kwam nog een bekend figuur tegen: een wat oudere, vrij gezette man met regenjas, die ook regelmatig over de Wallen loopt. Of hij ooit wel eens bij iemand naar binnen gaat, heb ik nooit gezien...

Geslaagde kennismaking. En hoewel ik nog lang niet ben uitgekeken op de Wallen, kom ik snel nog eens terug in de Doublet.

Commentaar

Bordeelbaas verliest geding

De Haagse bordeelexploitant Daflon 1 BV mag in een pand aan de Geleenstraat op de begane grond maximaal 4 panden verhuren.
                          Dit blijkt uit een uitspraak van de Raad van State die woensdag bekend werd.
                          Het bedrijf stapte in april naar de Raad van State omdat het op de begane grond een vijfde kamer in gebruik wil nemen. Die moet echter beschikbaar blijven als kantine waar de prostituees kunnen uitrusten. Zo'n verblijfsruimte is in elk bordeel verplicht.
                          Daflon heeft zonder bouwvergunning het pand uitgebreid met een aanbouw waar de vrouwen kunnen zitten. Het gemeente wil dat die wordt afgebroken.

AD, 3 juni 2010
                          Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Vandaag moest ik in Den Haag zijn, dus aangegeven dat ik ook wel even mijn gezicht in de Geleenstraat zou laten zien. Door de gezelligheid en het eten was ik wel iets later dan gepland
                            Nadat ik mijn auto had volgeladen met LaLande, Jaccoone en Bobby Vitale koers gezet naar de Geleenstraat en de straat ingewandeld. Deze was weer vol verleidingen, maar al snel zagen we wat bekende wandelaars staan. Eindelijk eens kennis gemaakt met Ketserr, verder waren Adam Cook, The Sorrow en Martin ook al aanwezig. Later kwamen ook Hitsige Man, Douwe Dabbert en uiteindelijk ook Frankkinky zich melden. Gezellig gekletst en gekeken, waarbij sommige wandelaars de verleiding niet konden weerstaan. Uiteindelijk toch maar er voor gekozen om weer ongeketst naar huis te gaan.

Heren, bedankt voor het wachten en de gezelligheid
                            Dick31
                            EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Wat ik niet wist van deze avond was dat ik blijkbaar van het ontvangstcomite was want ik was er als eerste en toen ik later na het ketse naar buiten kwam was iedereen er vandoor. De bijnaam El Plakko moet je wel verdienen en waarmaken!

Vanavond dus voor het eerst sinds 2 maanden weer in Geleenhunse en Doeb geweest, wat door een aantal dames opviel en verbaasd keken toen ze mij weer zagen en één poppetje in het bijzonder.
                              Het was vanavond flink druk met Hookers-leden en heel gezellig.

Ik heb IM uit Pattaya gehad maar was toen niet meer thuis om het te lezen. In die IM deed Knerp de groeten aan de leden van het forum die vanavond aanwezig waren.

Ketserr,
                              GT icon.

Commentaar

Ook ik heb me prima vermaakt deze avond en niet alleen met Yasmine maar ook met de heren, maar dan uiteraard op een andere manier Helaas wederom niet gelukt om Dick ergens naar binnen te loodsen.

Ketserr en ik hebben ook wat rondjes gelopen door de Doubletstraat eerder op de avond en ook daar was de bezetting prima zeker op kamer 24 k1 waar we een nieuwe dame hebben gezien in een tijgerpakje, wie haar kent van naam mag het roepen

9 juli is het weer Alkmaar wat mij betreft....
                                And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Na die overwinning van Nederland, besloot ik om 18:15 snel nog even richting Doub te gaan voor de wedstrijd van 20:30. En inderdaad leuk om Marty tegen te komen, uiteraard herkende ik hem, ik bedoel ik weet niet hoe vaak ik de Back to the Future films heb gezien dus herkenning was makkelijk Leuk om je gezien en gesproken te hebben Marty. Jammer dat je geen voetbal heb kunnen kijken.

Vervolgens kom ik ook Obsexxion en Cornelis312 tegen in de Doub. We hebben leuk met z'n drieën over onze favoriete dames gesproken en hebben wat tips uitgewisseld, ook niet onbelangrijk. Was gezellig heren, volgende keer een biertje erbij

Na aardig wat gewandel en getwijfel ben ik als een blok gevallen voor Jennifer en daar heb ik geen spijt van, recensie zal volgen alhoewel ik al eerder Jennifer heb bezocht.

Commentaar

Net terug van een zeer gezellige wandeling door beide straten samen met Badmad Lindros en Hitsige Man. Ik vond zelf de bezetting in de Geleenstraat tegenvallen zeker omdat Jena er (nog steeds) niet was. Rose passage was aardig onderbezet deze avond dus uiteindelijk een keuze kunnen maken in de Doublet. Tot mijn verbazing uiteindelijk Bettine bezocht. Recensie zal ik morgen plaatsen. Verbazing omdat ik een paar weken gigantisch was afgeknapt op haar maar het vlees was zwak voor haar deze avond zullen we maar zeggen.

Opvallende dingen die ik vandaag heb gezien: een bontkraagje die moeilijk aan het doen was tegen Maria op 7 k3 in de Doublet. Het scheelde volgens mij niet veel of er lag een raam eruit bij haar. Verder achter raam 74 k2 in de Geleenstraat was Jennifer bezig met een slaaf, een soort gimp inclusief masker werd min of meer afgetrokken voor het raam. Zal wel deel uitmaken van een soort SM spel. Zag er erg grappig uit

Commentaar

Op het adres Hunsestraat 37, waartoe ook de rose passage behoort, heeft de exploitant de toelatingseis "Nederlands sprekend" laten vallen.

Dat betekent dat deze passage de laatste tijd eindelijk weer goed bezet is en dat niet alleen in het weekend.
                                      Dames van verschillende afkomst zijn er nu aan te treffen. Zo stond vanavond naast Shivonne op k9 een mij onbekende Roemeense met een flinke bos hout voor de deur. Naast haar op k10 stond ook een centraaleuropees ogende blonde dame.

Commentaar

Deze avond wezen wandelen met El Plakko Ketserr, de rest van de haagse gang bleef liever warm thuis

We zijn beide op de been gebleven ondanks alle gladheid, vooral in de Geleenstraat was het aardig glad op een aantal plekken terwijl in de Doubletstraat het voornamelijk e.e.a. modder was en daardoor niet prettig wandelen. Reden voor mij om snel bij Angela (Gri) naar binnen te gaan voor een uurtje, recensie komt nog. Nog wat vage figuren in de Geleenstraat gezien die het nodig vonden om sneeuwballen tegen een raam van een dame te gooien, she was not amused!

Commentaar

Gisteravond had ik mijn jas al aan om de deur uit te gaan naar de Geleen, maar toen begon het weer opnieuw te sneeuwen en het verkeer ondervond grote problemen.
                                          Ik dacht ik hoef toch niet tegen elke prijs te gaan en halsbrekende toeren te gaan uithalen, want er komen nog meer dan genoeg andere wandeldagen met beter weer.

Ik ben wel benieuwd waar Ketserr is geweest gisteravond.