Samira (Mar), Den Haag, Doubletstraat 03 k05

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k02, Samira (Mar)(uitstekend)

zojuist gearriveerd in de doublet en haar kamer wordt 26a k5; dit op verzoek van Samira.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Samira (Mar)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Krasmang
      Ben van plan zo richting DH te gaan. Enig idee hoelaat deze dame meestal begint?
      Meestal rond 1 uur is ze er wel.Gr Lf.

Commentaar

Weet iemand of, en zo ja, wanneer Samira weer aanwezig is? Ben afgelopen tijd regelmatig even wezen kijken maar kan haar na haar verhuizing uit nr3 nergens meer tegenkomen.

Commentaar

Donderdagmiddag 15-08. Samira toen nog op Doubletstraat 03 k2. Ik heb gewacht met mijn recensie om nog een keer terug te gaan om het nog eens te proberen want ik had een slechte ervaring, maar ik zie haar niet meer. Op de goede recensies afgegaan naar binnen. Ik vraag alles. Wat dat is wil ze weten. Tongzoenen, neuken 2 standjes, beffen en pijpen. Zonder condoom 50 anders 35. Het wordt dus 35 Euro. Eerst je mond spoelen en je lul wassen, zo doe ik. Na betalen gaat het korset uit. Niet meer slank als in 2011 of 2012 (toen nooit bezocht) maar mollig en hangborsten. Hoeft geen bezwaar te zijn als de rest maar goed is. Het tongzoenen stelt niets voor en duurt maar heel even, smaakt trouwens naar pepermunt dus dat is een afknapper. Ze mag gebukt gaan staan zodat ik met mijn lul tegen haar billen aan kan rijden. Dit is wel lekker. Ik denk aan jonge meisjes die hun broek willen laten zakken en dat ik erop mag.

Nu steek ik een vinger in haar kut en met mijn duim beroer ik haar achteropening, ik zak door mijn knieën om haar reet te likken maar ze houd af. Als ze zich omdraait wil ik haar tongzoenen maar dat gaat niet meer door omdat ik aan haar achterkant geweest ben, zegt ze. Maar je hebt je daar toch gewassen? Maakt niet uit want ze vindt het raar.

Dan 69 zeg ik, zodat ik haar kan likken en zij mij pijpen. Ook dit gaat niet door want 69 doet ze (ineens)niet. Omdat het niets meer wordt besluit ik het maar af te maken door haar in doggy’s te neuken. Als ze zich overdwars op bed aanbied, laat ik eerst mijn duim lekker helemaal in haar kut verdwijnen en als mijn lul goed stijf is duw ik hem naar binnen. Zo ga ik haar neuken, dit ga ik een tijdje volhouden maar daar heeft ze geen zin in want na 20 minuten binnen laat ze weten dat het tijd is. Ik trek mij er niets van aan en neuk nog een tijdje, dan vraag ik of ze op haar buik wil gaan liggen zodat ik haar billen nog kan gebruiken. Omdat ze denkt dat het hiermee snel afgelopen is, doet ze dat gewillig. Ik ga erop en steek weer nu 2 vingers in haar kut, hierdoor komen haar billen omhoog en haar bilspleet ziet er toch wel lekker uit. Hierop gefixeerd ruk ik mij af.

Shift: Dag
          Type: Mollig
          Ervaring: Slecht
          Tongzoenen: Ja zeggen en niet doen

Met groet,
          Ambulo, Cras ambulabo

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door zaadstaaf Bekijk bericht
            Weet iemand of, en zo ja, wanneer Samira weer aanwezig is? Ben afgelopen tijd regelmatig even wezen kijken maar kan haar na haar verhuizing uit nr3 nergens meer tegenkomen.
            Sinds de sluiting van nummer 3 kamers 1 t/m 3 is Samira naar mijn weten niet meer aan het werk geweest in de Doubletstraat.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerx Bekijk bericht
            Niet meer slank als in 2011 of 2012 (toen nooit bezocht) maar mollig en hangborsten.
            In die tijd werkte Samira hier toch ook helemaal nog niet..........?
            Overigens ook een beetje raar om achteraf nog een negatief bericht te schrijven van een bezoek in augustus over een dame die dus al vertrokken is. Ik zou zeggen boter bij de vis, dan heeft iedereen er nog iets aan.

Wellicht is het beter dat het topic op slot gaat.

Groeten,

Tijgerpeper
            Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Beste Wandelaars,

Samira vertelde mij dat zij ongeveer 5 weken afwezig zou zijn i.v.m. prive omstandigheden.

Mvg,
              Shah
              ‘’Ladies First ” : Is just a nice way of saying , Let me look at your ass while you walk in front of me .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sharukh Khan Bekijk bericht
                Beste Wandelaars,

Samira vertelde mij dat zij ongeveer 5 weken afwezig zou zijn i.v.m. prive omstandigheden.

Mvg,
                Shah
                Laten we hopen en afwachten dan

Commentaar

Inmiddels is het zo ongeveer 10 weken sinds Samira voor t laatst in de Doublet is geweest. Weet iemand wanneer ze terug komt of, indien ze ergens anders werkt, waar ze nu werkt?

Commentaar

Ik meende deze dame afgelopen zaterdagavond gezien te hebben, maar ik moet wel zeggen dat ik daar niet helemaal zeker van ben aangezien ik haar nog nooit heb bezocht.
                    De dame die ik heb gezien heeft een vrij donkere huidskleur, een normaal postuur, een redelijk grote boezem - zeker een C-cup, vrij lange bruine haren een heeft een lengte van ongeveer 1.70.
                    Waar ik ook niet zeker van ben is het adres: 26-5 ik weet alleen dat het daar ergens in de buurt was dat ik haar zag.

Verder heb ik deze dame ook een aantal keren overdag aan het werk gezien in de afgelopen maanden

Wie het weet mag het zeggen

Groet TOA

Commentaar

Samira is vrij stevig gebouwd, heeft een wat grote neus, en draagt meestal een jurkje of soort van korset, heb haar nog nooit in een bikini gezien. Heb je deze dame gezien?

Commentaar

nieuwe dame spreekt hollands marokko? groot dikke tits krulhaar in zwart prima service pijpt heel goed nm goed kleed zich niet helemaal uit aardige vrouw gevoel humor je kan die enorme tits voelen werkt alleen in weekend
                        beffen weet ik niet doe daar niet veel aann

Commentaar

Het was vandaag mijn 'lucky day'. Tot mijn blije verrassing liep ik vandaag deze prachtige heerlijkheid na jaren weer eens tegen het lijf. Was puur op haar uiterlijk afgegaan, herkende haar aan de deur nog niet omdat ze vroeger slanker was en haar haar anders had. Maar eenmaal binnen werd het snel duidelijk dat we voorheen al vele malen het bed met elkaar gedeeld hadden op de Doubie.
                          Vind haar nu overigens nog veel mooier en aantrekkelijker omdat ik van welgevormde curvy vrouwen houd en ik haar haar zoals het nu is prachtig vind.

Wat gaaf deze hernieuwe kennismaking, op de kamer dan ook meteen maar een upgrade naar 50 euro afgesproken voor wat rustiger aan en wat meer verwennerijen die we deels ook vroeger al deden.

Het was in 1 woord geweldig! Ze kleedde zich niet helemaal uit maar ontblootte haar zalige grote borsten wel zodat ik me op bed dubbel en dwars aan haar kon verlustigen. Het naturelle pijpen was hemels terwijl onze veelbetekenende blikken elkaar kruisten.
                          We hebben heerlijk gezoend, niet met gesloten mond maar zonder tong. Het beffen gebeurde terwijl ze op haar verzoek op haar rug lag, niet heel vol en diep maar wel geil en heerlijk schoon. Ook nog kort geneukt in cowgirl (doet ze normaal gesproken niet of nauwelijks) en missionaris. Daarna trok ze me geil af terwijl ik haar heerlijke natte poes vingerde en dirty talk uitsloeg. Heerlijk gekomen! Was overigens wel iets langer binnen dan de genoemde 20 minuten maar heb de tijd niet bijgehouden.

Geil hoor om weer samen te zijn met mijn oude Doubie vlam. Gedurende de hele date heel fijn en gezellig gepraat, wat is ze nog steeds leuk! En zo vertrouwd met elkaar zijn en een klik hebben is ook een grote meerwaarde! Ze is voor mij een onweerstaanbare verrukkelijke droomgriet die ik vanaf nu weer zo vaak mogelijk wil daten.
                          Dank je wel lieve schat, tot snel, 1001 XXXXXXX
                          vh aka Sixty9er

Commentaar

Heb haar gisteren ook bezocht. Fijn dat ze er weer is deze topper. Ze herkende mij nog na ruim 5 jaar afwezigheid en gelukkig in gewoon NL lekker gekletst en uiteraard ook geketst

Nb: Overigens is haar werkplek niet 01a k03 maar gewoon 1

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hookers2
                              Is ze er vandaag?
                              Ze werkt alleen in het weekend.

Commentaar

Gisteravond één van mijn princessen uit duizend en één nacht gespot.
                                Het was bijna zeker 10 jaar geleden dat ik Samira voor het eerst ontmoet had toen onder de naam Anisa.
                                Ik hoefde niet na te denken of te twijfelen en nog niet eens naar de prijs gevraagd aan haar,zij deed de deur gelijk open.
                                Eenmaal binnen liet zij mij niet met rust en verwende ze mij waanzinnig,het leek alsof ik de ''Sultan uit Oman'' was of zo een gevoel gaf zij mij.
                                Ze likte en zuigde mijn ballen af,en zoog mijn vleesworst zo in een keer kei en keihard z.c. :P wooow wat kon zij dat als geen ander zeg,voor ik het wist kwam zij bovenop mij.
                                Het leek als of de derde wereldoorlog aanstaande was met Samira :P.Ik hield het niet meer vol en nam het toen over van haar en ik ging toen op haar en maakte het af.
                                Ik heb Samira 80 euro gegeven die het ruimschoots waard is,omdat zij mij een gevoel gaf die ik bij een aantal dames niet kan vinden omdat ze gewoonweg ''fake'' zijn vind ik. Samira je blijft een verhaal apart voor mij!

Tot de volgende keer!
                                Mvg,
                                Shah
                                ‘’Ladies First ” : Is just a nice way of saying , Let me look at your ass while you walk in front of me .

Commentaar

Toen ik een paar maanden geleden toevallig in Den Haag was heb ik deze Deerne ook bezocht, wat kan ze hard aan je ballen zuigen met een goede pijpbeurt. Wat een lief ding is dit

Commentaar

Ze werkt alleen 's weekends. Lezen heren

GR RF

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tietjesman Bekijk bericht
                                      Toen ik een paar maanden geleden toevallig in Den Haag was heb ik deze Deerne ook bezocht, wat kan ze hard aan je ballen zuigen met een goede pijpbeurt. Wat een lief ding is dit
                                      Vreemd Tietjesman dat jij meldt deze dame maanden geleden in de Doubletstraat te hebben bezocht . Na haar jarenlange afwezigheid hebben de erkende en doorgewinterde Doublet-bezoekers Samira pas 11 dagen geleden weer voor het eerst gezien.

Lijkt me sterk dat jouw opmerking klopt en jammer dat je (een paar maanden geleden) ook geen recensie hebt geschreven zodat je iedereen wakker had kunnen maken............................................. ...
                                      Een tevreden naaier,
                                      Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Jazeker; ze vertelde mij vanaf zo'n 14.00 uur. Overigens begint haar weekend al vanaf vrijdagavond dus dan is ze al te bewonderen. Afgelopen zondag heb ik haar echter niet achter het raam zien staan maar ze werkt dan ook alleen als ze er zin in heeft. Zeg maar hetzelfde als Joanna op 06 k1.

Commentaar

Vandaag speciaal voor Samira naar Den Haag afgereist. Ik liep de straat in en al snel stond ze achter het raam. Ik gelijk naar haar toe want ik had veel zin in haar. Eerst even kort gekletst en na het uitkleden een wasbeurt en daarna lekker intiem met Samira. Ze is erg leuk in de omgang en ze ziet er bovenal erg aantrekkelijk uit. We hebben wat gezoend en daarna op bed heeft ze me een prima pijpbeurt gegeven. Ik had in mijn gedachten al een plan gemaakt over de te nemen standjes maar daar kwam in de praktijk weinig van terecht aangezien ik in de missio al vroegtijdig klaarkwam. Samira had me al zo opgewonden, mede doordat ze zo lekker meedeed. Grappig was dat ze zei dat ik van diep neuken houd en dat klopt ook wel. De volgende keer probeer ik wat meer standjes als het me lukt. Overigens is ze vandaag pas om 18 uur begonnen en ze werkt tot sluitingstijd.

Commentaar

In navolging van doublethopper ook overstag gegaan voor jawel.....Samira.....ik had mezelf voorgenomen niet naar binnen te gaan, maar....helaas, mijn ruggengraat is slapper als mijn vriend. Dus....naar binnen. Tijdens het wassen van te voren kwam ze lekker tegen me aan staan, afdrogen, ze pakte mijn vriend vast en begeleide mij naar het bed. Op bed wat gezoend en over op een heerlijke pijpbeurt. Elkaar aankijken in de spiegel en ondertussen mijn hand over haar heerlijke lijf laten gaan. Na de heerlijke pijpbeurt wat gezoend en over op het echte werk, missio, langzaam en diep, daarna liggend doggy, lange diepe stoten tegen haar heerlijke kont. Heerlijk klaargekomen. Samira heeft een heerlijk lichaam, mooie bos haar. Herhalingsgevaar zoals ze dat zeggen.....GROOT. Samira, je parfum is ook heerlijk. Ruik je nu nog....