Jenny (Ned), Den Haag, Geleenstraat 76

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jenny (Ned), Den Haag, Geleenstraat 76

In de Geleen, tegenover de pisbakken ben ik bij een mooie blonde dame geweest. Ze heeft ook een bril maar die heeft je niet op (trekt minder klanten).

Ze heet Jenny, is jong en heeft een mooie zachte huid, kleine tattoo op bil. Ze is denk ik 1.65 = 1.70, blond, twee mooie borsten. Aan die borsten is wel geknutseld (daar houd ik normaal niet van) maar ze zien er echt mooi uit.

30 p+n, 50 met 2 standjes. Ze nam lekker de tijd voor me, ik betaalde ook wat extra, en begon lekkere pikmassage met olie te geven. Later de olie er natuurlijk weer afgehaald en ik heb drie standjes gedaan. Zij bovenop (dat vond ik haar niet super goed doen), toen lekker voor die hoge stoel gaan staan. Zo kun je haar echt lekker neuken in dat kale kutje. Ze kijkt je lekker lang geil aan. Op z'n hondjes afgemaakt en dat is ook lekker, ze heeft een heel mooi kontje. Goed slank, maar genoeg billen om lekker vast te pakken.

Een heerlijke tijd gehad bij haar, ik was daar voor het eerst. Ze zit er regelmatig, meestal met een opvallend jurkje aan. Is vaak druk bezet maar heeft dan ook een mooi koppie. Met name op enige afstand echt een stoot, dichtbij gewoon een lekkere meid.

Ik ben gistermiddag bij deze meid geweest. Ze zit aan het eerste raam in de Geleenstraat t.o. de pisbakken, direct na het kleine hofje.
    Ze had een spannend jurkje aan (met niets eronder bleek later), blond, slank ongeveer 1.70 en ziet er erg goed uit.
    Afspraken gemaakt en gaan spellen. Als je haar met respect behandeld is ze voor veel te vinden. We hadden voor een half uurtje afgesproken maar het liep wat uit de hand, ik geloof dat ze het wel naar haar zin had .
    Ze werkt overdag en zei dat ze met de weekende wilde stoppen . Dat maakt het voor mij wat moeilijker om haar te bezoeken, maar dat ben ik zeker van plan.

Commentaar

Hallo allemaal, wil hier toch even op reageren,

ten eerste leuk dat er nog een martijn op deze bijzonder mooie dame regeerd. Grappig.

JoapJoap2002 je schreef dat je er niet van hield om dames met geknutselde borsten te bezoeken. Ik denk als deze wonder schone dame jou het persoonlijk niet verteld had dat je het niet eens is opgemerkt.

De recencie formulier van mijn mede naam genoot sluit ik me denk ik toch wel bij aan alhowel ik het op zijn grieks nog nooit bij deze mooie dame heb gedaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze dame het niet goed doet als zij boven op zit ik geniet namelijk nog steeds met volle tuigen als ze dat doet.

Ze neemt inderdaad : de tijd voor je en is zeker de vriendelijkste dame uit de geleenstraat (en de mooiste wat mij betrefd) : en sluit me kwa cijfers wederom bij de onderste 3 regels van tijntjes recensie formulier aan.

Tot slot wil ik jenn effies de groeten doen en meid het was weer fantastich vanmiddag laat me effe weten of je het met me eens was over dit

He meid als je dit leest ga zo door en have a nice evening.

Groetjes Martijn

PS mannen overdrijf niet iedere x over een dame hier bedoel ik mee schrijf niet meer dan dat een dame je bied is niet leuk voor de lezers die de dame bezoeken en dan teleur gesteld moet worden maar zeker voor de dame in kwestie is het ook niet leuk.

Commentaar

Ben twee keer bij Jenny geweest,
        Wat een top vrouw!! De eerste keer met iets te veel bier op naar binnen gegaan. Met nog €25 op zak heb ik me heerlijk, maar dan ook heerlijk laten pijpen! Pijpen zoals pijpen bedoeld is. Ze begon met strelen en zoenen en keek me geil aan. Daarna begon ze te pijpen als de beste, tijdens het pijpen ook steeds die geile blik :P Door het vele bier helaas niet klaar gekomen :-[
        Maar de ervaring was zo goed dat ik twee dagen later terug ben gegaan. Helaas was ze er niet. 5 dagen later nog eens geprobeerd. Deze keer was ze er wel, ze herkende me nog en voor €50 ben ik wederom heerlijk gepijpt en is ze heerlijk bovenop me komen zitten om het af te maken. Echt een top vrouw. Ben nog een aantal keer terug gegaan maar toen was ze wel heer erg lang bezet, en er waren nog wachtenden voor mij. Dit is dus het enige nadeel naar verder echt top

Commentaar

Van de week deze haar eens bezocht na recensies op andere forums . Jenny zit in de Geleen het eerste raam naast de kleine passage. Blond haar, mooi figuur, aan haar borsten is weliswaar wat geknutseld maar wel op een manier dat het mooi is. Voor € 150.- 1 uur en 25 minuten binnen geweest. Als je haar met respect behandeld is er veel mogelijk bij haar. Uiteraard het pijpen en neuken maar ook massages zowel body to body als normaal, zoenen en verschillende standjes.

Commentaar

Vandaag weer heerlijk genoten van Jenny! Tot mijn verbazing was ze niet bezet toen ik de Geleenstraat in kwam lopen. Dus mijn net opgestoken peuk kon ik direct weer uitmaken. Ik had verwacht dat ik moest wachten en meestal laat ik me dan uiteindelijk verwennen door een andere mooie blonde godin, maar deze keer had ik dus geluk!!!! Ik werd met drie zoenen ontvangen, altijd even een leuk praatje, toont zeker intresse. Na het betalen van €50 ben ik lekker gaan liggen en begon ze me te strelen en aan m´n tepels te likken. Daarna echt een heerlijke pijpbeurt waarbij ze me heerlijk geil aankeek. Via de spiegel een heerlijk uitzicht op haar goddelijke kutje. Tussendoor ging haar telefoon maar dat gaf mij de kans om even extra te genieten van haar lekkere lichaam en mooie gezicht. Na de voortreffelijke pijpbeurt vroeg ze wel standje ik wilde. Ze stelde voor om boven op me te gaan zitten of om haar lekker te neuken op de stoel. Ik heb voor de stoel gekozen. Lekker staand voor de hoge stoel had ik een heerlijk overzicht op haar heerlijke kutje en mijn lul die lekker langzaam naar binnen ging. God wat is dit een heerlijke manier om Jenny te neuken, ondertussen keek ze me heel geil aan. Heeeeerlijk klaar gekomen. De volgende keer ga ik eens een uurtje met deze blonde goding doorbrengen. Jenny weet wat een man lekker vind heeeerlijk. Toppertje

Commentaar

Vorige week weer eens bij Jenny geweest. Ze was vrij dus we konden direct beginnen. Na € 30 betaald te hebben zijn we lekker gaan liggen praten, strelen en zoenen. Jenny is altijd in voor een leuk geïnteresseerd gesprek. Toen ik door haar helemaal opgegeild was vroeg ze me welk standje ik wilde proberen. De stoel was iets wat ik nog niet gedaan had. Ik stond voor haar en duwde mijn pik lekker zacht bij haar naar binnen. Ze klemde zich met haar benen aan me vast zodat ik zo diep mogelijk ging. Een heerlijke ervaring. Ik spoot me helemaal leeg. Na afloop nog even liggen bijkomen. Jenny is de beste voor mij!

Commentaar

Na lange tijd weer eens bijne Jenny geweest vorige week. Oh mijn god wat heb ik al die tijd moeten missen :-[ Na een gezellige babbael maar is flink aan het werk gegaan. Na een grote vriend een olie massage gegeven te hebben verdween hij in haar gulzige bekkie. Wat kan die meid pijpen zeg, het kostte me moeite niet gelijk al mijn kruit te verschieten.
                Na een tijdje kwam ze boven op mij zitten met een goddelijk uitzicht op haar borsten, ook al zijn ze nep toch een heerlijk uitzicht. Daarna missionaris en op zijn hondjes het geheel afgemaakt. Met een paar vingers in haar heerlijke kontjes die ook beschikbaar is voor het betere werk. Ik snap eigenlijk niet daar over haar geen 10tallen pagina\\'s zin volgeschreven waar mede wandelaars.

Kortom ik kom weer snel terug bij haar. En Jenny bedankt!

Commentaar

Hallo mede wandelaars.

Als eerste wil ik hiervandaan uit het mooie gelderse Ede iedereen een plezierig en vooral een lekker 2004 toe wensen en vooral de dames van plezier.

Jen(ny) wil ik bij voorbaat bedanken voor het plezierige en vooral lekkere neuk beurten die ze mij heeft gegeven.

Ik kom al ruim 2 jaar bij deze wonderschone blonde dame en vind het iedere x weer een geweldige ervaring. Aangezien ik nogal druk ben met mijn werk de laatse tijd en ik dus minder tijd heb om deze plazante dame te bezoeken heb ik besloten om 2004 meer tijd aan deze dame te besteden.

Zoals je ziet aan de vorige recenties en aan de gemiddelde cijfer 9,4 is het een dame die erg gewild is in de geleen straat. Dus heren Try it out and see what you get.

Ik zit momenteel in New york voor mijn werk en wil hiervandaan iedereen bedanken die een recentie heeft neer gezet op dit mooie forum. Met name wil ik alle moderators bedanken voor dit fantastich jaartje en ga zo door in 2004.

Met vriendelijke groet,

Martijn

;D

Commentaar

Deze Jenny komt mij heel bekend voor.Ben er vanmiddag nog geweest. Inderdaad lekker lichaam zeg.pff. En die borsten zijn niet te groot, maar puur natuur en erg lekker om beet te hebben. Ze doet dit werk al 9 jaar vertelde ze mij en werkt van maandag tot en met donderdag tot een uurtje of vier a half 5.
                    Ze vertelde me ook dat ze alleen Nederlanders binnenlaat dit om eventuele problemen te voorkomen.
                    Kortom een lekkere Hollandse meid die soms net teveel haar tanden langs je staaf laat gaan, maar verder zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Van de week weer 's bij Djen geweest...

Pffff, denk er nu nog aan!

Lekker half uurtje, met al-lus erop en eran.
                      B-to-B massage, waar ze je heerlijk aankijkt. Vervolgens lekker 69 en afgemaakt met haar on top!

Was super!

Commentaar

op 20 januari rond een uur of half zeven bij jenny langsgeweest. Eerst rustig uitkleden, babbelen en langzaam aan beginnen met pijpen. Heb beter gehad, maar het was ook niet slecht.

Daarna haar op diverse verschillende standjes genomen, paardje rijden, op zn hondjes, op de stoel, missionaris..........
                        na eenpoosje geroepen ff rustiger aandoen....... wou nog niet klaarkomen :-) Dus zij ff rustig aan gedaan.
                        Daarna weer lekker verder gegaan en heb haar zeeer lang op zn hondjes geneukt. Deed niet te gehaast, nam rustig de tijd.

Al met al een dame die je geld waard is.
                        Geef haar een 8,5 voor neuken en een 7,5 voor pijpen.
                        Zexx

Commentaar

de eerdere recencies zijn al van even geleden maar de positieve berichten kan ik bevestigen. een heerlijke gezellige relaxte dame, die me heerlijk verwend heeft

Commentaar

Re: Rotterdam, Priveontvangst , Jenny (uitstekend)

nou we zijn weer bij onze jen geweest .

deze keer over het een en ander gesproken haha prive .
                            na een lekker drankje het adam en eva tenu te voor schijn gehaald.
                            maar mijn grote verbazin kreeg ik een suprise van een uur.
                            na dat zei heerlijk mijn penis op hemelse hoogte / lengte heeft gebracht.
                            is jen mij tot mijn verbazing vast gaan leggen aan het bed.
                            en mij heerlijk gaan masseren met olie,en duijdelijk met heel veel zin mij gaan pijpen,en mijn tepels gaan bewerken.op dit moment lag ik te stuiteren van genot.
                            hier is zei mee gestopt en is de paal dans begonnen halverwege maakte ze mij los.
                            waarop ik mij kans heb gegrepen op verder met jen dr mooie borsten te spelen mmmmmmmm lekker . dit vas zo heerlijk dat ik als een kanon in haar klaar ben gekomen.

niet bij iedereen durf ik te zeggen laat mij verrassen maar jen is de vrouw waar je dat gerust kan doen.

maar jen de kans bestaat dat de volgende keer ik de baas ben dan gaan we het even omdraaien .

jen het was weer een super tijd tot later.
                            sex whit milfs from VILLA-WEIZIGT i love it

Commentaar

alhoewel ik weet dat meerdere berichten over een dame door de zelfde persoon oogluikend worden toegestaan wilde ik deze belevenis toch graag delen met de lezers(wandelaars) dezes site.het was ongeveer een week geleden dat ik telefonisch contact had met jenny om een afspraak te maken voor die zelfde avond,we spraken af om 19.00 uur en ze vertelde me dat haar borsten nog mooier waren geworden dan voorheen na een kleine ingreep van een arts en dat ze nu ook na een paar weken eindelijk haar bh mocht uit doen. dit verleide mij om haar te vragen iets speciaals aan te trekken en mij bij binnenkomst te verrassen.het duurde nog een paar uur voordat het zover was en in de tijd daar tussen gebruikte zij haar telefoon om mij per sms alvast op te warmen door allerlei geile berichtjes te sturen waarin zij beschreef wat ze allemaal ging doen met mij.op het moment dat ik dan ook eindelijk bij haar aanbelde was de sexuele spanning bij mij dan ook tot een ongekende hoogte gestegen en dat werd nog erger toen ze open deed; ze had een strak zwart jurkje aangetrokken met daar onder hoge zwarte laarzen,haar lange blonde haren hingen los over haar schouders en doordat haar jurkje een diepe inkijk had kwamen haar nieuwe borsten prachtig uit. zo als altijd gingen we eerst op de bank zitten en wisselde we onze laatste belevenissen uit maar doordat ze er zo lekker uitzag kon me dat niet echt boeien en wilde ik maar 1 ding! jenny merkte dat al snel op doordat er een aardige bobbel in me broek zich begon af te tekenen en zonder wat te zeggen pakte ze mijn hand beet en leidde me naar haar slaapkamer,gooide me op bed en begon me kleren van me af te rukken.(aangezien ik net onder de douche was geweest,kon ik dat stukje overslaan) ze pakte me armen beet en bond me vast aan het bed en begon daarna aan een zinneprikkelende striptease en ik kon voor het eerst haar nieuwe borsten aanschouwen(de arts die dit gedaan heeft verdient de nobelprijs)ze kroop op me en trakteerde me op een body to body massage met een hoop olie waarbij ze mijn jongeheer regelmatig tussen haar borsten liet glijden.dit met een hoop geile woordjes fluisterend in mijn oor en in combinatie met poppers werd me bijna te veel en ik moest haar een aantal keren vragen om rustiger te doen anders zou ik mijn kruit te snel verschieten.ze kwam even naast me zitten en met behulp van wat keukenpapier ontdeed ze me van de overtollige olie en liet me even bijkomen.niet veel later kroop ze naar beneden deed een condoom om mijn pik,gaf me een dosis poppers en begon me vreselijk lekker oraal te verwennen,alle variaties nam ze door.van subtiele likjes tot een heerlijke deepthrout.aangezien ik nog steeds vastgebonden lag en ze weet dat ik een liefhebber ben van beffen draaide ze zich om en lagen we in standje 69 elkaar te verwennen.nadat dit mij weer bijna te veel werd verplaatste ze zich met haar rug naar me toe gericht naar mijn pik en begon me op een heel geile manier te berijden(wat een zalig uitzicht!) en ze wist telkens op het juiste moment te stoppen zodat mijn orgasme elke keer werd uitgesteld.uiteindelijk draaide ze zich voor de laatste keer om maakte me handen los,gaf me een laatste snuif poppers,nam zelf ook een snuifje en begon me zo lekker te neuken dat het niet lang kon duren totdat ik al mijn zaad kwijt raakte.volkomen in extase en doordat jenny me ophitste met haar geile blik en geile praat spoot ik niet lang daarna het condoom vol . dit was 1 van mijn beste sexuele ervaringen tot nu toe! jen bedankt!!!
                              wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Commentaar

Hoi luitjes

Leven is als een kabbelend wijn beekje,
                                Je neemt een glas en proeft een beetje.
                                Van de geneugten van het leven.
                                Bij Jenny is het een retourtje heaven.
                                Ik kan niet meer denken als alleen aan die lieve.
                                Of als in het positieve van het superlatieve.
                                Ik stap binnen bij deez’ schoonheid.
                                Woorden die in mijn hoofd schoten was ik direct kwijt.

Deze dame, bracht mij in extase
                                In erotische fase
                                Even in de zevende hemel geweest
                                Man o man wat een feest.

Zo dat was even het poëtische gedeelte van mijn recensie .

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij warf.
                                Een heerlijk uur beleefd met Jenny. Moest rustig aan doen voor dat de force verschoten was.
                                Op een schaal van 1 tot 10 een 11
                                Do i need to say more.

Groetsles
                                Obi ed Kenobi.
                                May the force be with us
                                May the force be you -;)

Commentaar

Hallo fellowwalkers in sin,

van de week weer bij onze Jen geweest, man man wat een feest.
                                  wat kan die meid heerlijk met d'r mondje aan het werk.
                                  en die geile ogen die aankijken, nou dan moet ik toch even aan de belastingdienst of quantumfysica denken, omdat anders alle force dan is verschoten voordat het de bedoeling is.
                                  dus moest ff vragen om het rustig aan te doen.
                                  heb die lieve meid twee keer gebeft, wat ze toch niet onberoerd liet.
                                  ben door haar een beetje anaal verwend wat ook erg leuk kan zijn bij jenny.
                                  heerlijk B-t-B massage.
                                  nou ik niet meer vertellen.
                                  ervaar het zelf maar.
                                  groeten obi-ed-kenobi

may the force be with you.
                                  May the force be you -;)

Commentaar

al een tijdje niets geschreven niet dat ik niks meemaak maar een kwestie van tijd.en de spaarzame momenten dat ik wat tijd voor mezelf heb deel ik graag met jenny omdat zij je het gevoel kan geven dat je je duurzame geld niet voor niets uitgeeft.(daar kunnen nog velen een voorbeeld aan nemen waarvan akte!) natuurlijk ben ik niet zo naief om te denken dat zij het niet voor het geld doet maar zij doet het met zo veel plezier dat je de zakelijke transactie allang vergeten bent als je met een grote glimlach de deur uitloopt.deze dame heeft haar zaken prima voor mekaar en de sex is echt geweldig.van pijpen heeft zij een kunst gemaakt en als zij daarna bovenop me komt zitten moet ik me uiterste best doen om mijn kruit niet te vroeg te verschieten.ook is zij wel te vinden voor de wat steviger sex waarin zij zeer dominant kan zijn(dit voor de liefhebbers onder ons) mede door haar gezellige appartementje kweekt zij een bepaalde sfeer die je in een straat of club niet tegenkomt.smaken verschillen maar dit is mijn ervaring,en voor de liefhebbers van goede GFE en GND is zij een aanrader.
                                    wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Commentaar

Ze is echt heeeeeeeeerlijk! Ze weet precies wat ik lekker vind. Zulke fijne sex kan je alleen bij haar krijgen. Wat heeft ze een mooi gezicht,lichaam en karakter. Omdat het totaalbeeld zo mooi is, voelt alles ook zo lekker aan. Altijd weet ze precies hoe ze me kan bevredigen en wil ik niets anders meer dan haar. Ze maakt al mijn fantasiëen werkelijkheid!

Commentaar

Nou beste mensen ik heb Jen ook mogen aansschauwen,
                                        En dat is niet verkeerd haar blonde haren komen uit een potje maar het totaal beeld is gewoon goed.
                                        Bij binnenkomst eerst even kennis gemaakt en het voelde al gelijk ontspannen.
                                        Naar de behandelkamer en het feest kon beginnen eerst een heerlijke BB massage en daarna lekker gepijpt ,heb haar daarna lekker gebeft en haar grotje smaakte heerlijk dit liet haar niet onberoerd en na een tijdje had ik een nat bekkie.
                                        Verder het hele scala afgewerkt en daarna nog even douche.
                                        Ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers niet anders zeggen dat dit een dame is.
                                        Niet goedkoop maar ja dan heb je wat.

Commentaar

dame is weer terug op haar oude stekkie in de geleenstraat in den haag,wegens prive-omstandigheden is ze gestopt met prive ontvangst.ook heeft ze haar oude kamer weer terug t.o. de pisbakken. weliswaar is de entourage een stukje minder,de sex is gewoon absoluut fantastisch!topic kan terug naar den haag