Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Geleenstraat 122 k08, Sylvia (Gri)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 122 k08, Sylvia (Gri)

Nadat ik vandaag enorme stressdag heb doorgemaakt op werk, besloten om mezelf met een verwen dagje te belonen

Wat ik hieronder ga schrijven is werkelijk waar een medicijn tegen hoge werkdruk of stress Met wat en hoe zal ik dit kunnen beschrijven nou, ik geef het een kans om te beginnen bij het pinnen?

Stapte uit in Denhaag centraal en meteen 50euro gepind, met een verwarde gevoel! niet wetend welke dienstverlening ik zou krijgen, deze onzekere gevoel deed mij bijna besloten om met dit geld te gaan eten.. maar ik snakte ook naar fysieke uitbuiting.. dus ik vertrok richting Geleen.

Heb 2 rondje gemaakt, en maar naar binnen gegaan bij een vrouw die zwart gekleed was met zwart haar en zwarte eyeliner.. Ze had een beetje SM uitstraling. Dacht bij mezelf, mocht het zou zijn! dan wil ik dat ook eens ervaren om billenkoek te ontvangen.

Eenmaal naar binnen Begon ze met: "van wat hou je? en wat niet" dit zei ze zeer geil en ontzettend vriendelijk. Had meteen een indruk dat dit leuk zou vinden. Ze had tevens een spannende kamer met allerlei speeltje van voorbind dildo tot handboeien.. Ik heb maar geantwoord met: "verras mij" Dit zei ik omdat ik effe perplex was van haar manier van benaderen.

Ik trok mijn kleding uit, en zij ook.. liet mij liggen op bed! en begon geil te praten en met haar zelf te spelen zo sensueel oefff dat deed ze goed. kwam boven mij liggen en betaste mij overal Ik geniet nog...

Ze kuste mij en mijn gehele lichaam... ik werd onbevaarbaar en trok haar naar me toe ineens zoende ze mij hmmm zo00 intens dat ik effe uit deze wereld verdween. Ik ging in haar flow en zag dat ze genoot! ze kreunde en gaf aan dat ik haar borsten en haar vagina ook op deze manier mag zoenen Dacht! dit gaat lang duren hahaha Dus ik haar likken en weer zoenen, totdat ik bijna begon te stomen.

Na 15minuten nam ze andere positie en pijpte ze mij met condoom, ondertussen zoog zij aan mij ballen oeii ze wist dat ze de snaar te pakken had en dan gaat ze verder!! ze wil je gewoon je bevredigen: nooit op deze manier meegemaakt!!!
    Ineen kan ze mij weer zoenen en weer zakte ze af naar beneden om me heerlijk te deepthroaten.

Ik had gevoel dat ik zou barsten, ik gaf aan dat ik haar wilde penetreren.. ze zei letterlijk: hoe wil je mij hebben Dat gebeurt niet meer vaak!! zij was zo tastbaar dat ik haar missio wilde nemen, om in haar ogen te kijken en nog te kunnen genieten van haar lippen. Ze gooide haar benen op mijn billen en liet mij diep stoten, van hard tot zacht en van diep tot lichtelijk naar binnen... Mijn hulk werd steeds harder en gespierd van het penetreren dat hij ineens met een grote snelheid!!! spoot in het condoompje. oefffff i

Ik wilde opstaan! maar ze liet mij niet ze zei: je hart bonkt, blijf effe liggen!! totdat je uitgerust bent wat een vriendelijkheid zelve zeg!!!
    Na kleine 10minuten besloten om op te staan... ze heeft me schoongemaakt, en gaf mijn een langdurige knuffel en een zoen oefff

PS: ik denk dat ik haar te kort heb gedaan met deze recensie, het gevoel dat ze mij gaf is gewoon te aanstekelijk en enorm veel dat ik het niet in woorden kan schrijven.

Ter info.. ze is rond de 38jaar denk ik met een behoorlijke borsten.. Ze sprak Nederlands met duidelijk, buitenlands accent. Denk dat ze oost Europees is of Russisch.
    alles of niets

Re: Den Haag, Geleenstraat 86 k1, Sylvia (Gri)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ram_lam
    Wie kent haar werktijden?
    Wil namelijk geen risico nemen om een grote afstand af te leggen, en haar daar niet te treffen.

Ma t/m Vrij ca. 12.00 - 22.00

Commentaar

Ik ben bij haar geweest en dat beviel me in hoge mate.
      Het was de eerste keer en dan ben ik altijd op mijn hoede, omdat ik vind dat er vaak misbruik gemaakt wordt van je aardige opstelling, maar dit was een heerlijke ervaring, op het spontane af.
      Ze werkt lange dagen, maar gaat binnenkort met vakantie.
      Ik hoop wel dat ze blijft, want ik zou voor haar omrijden.
      De sex is uitstekend; het is een lieve dame.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bigdaddy
        Het betreft hier Sylvia, de "Griekse" ubermilf, inmiddels ruim de 50-jaar gepasseerd en niet "rond de 38 jaar" zoals Ramlam recenseerde. Van haar moet trouwens nog meer geschreven zijn op dit forum. Denk dat de moderator even aan de slag moet.

uw dierbare,
        Big Daddy
        Over haar dienstverlening zal ik niet klagen, maar ze is inmiddels wel over de 60 jaar! Laten we de gegevens wel naar waarheid invullen hier.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k08, Sylvia (Gri)

Vanmiddag de Geleenstraat weer eens bezocht, de bezetting viel mij niet tegen. Wilde eigenlijk travo Nathalie bezoeken maar die bleek niet aanwezig. Getwijfeld of ik bij Cynthia in de roze passage naar binnen zou gaan maar uiteindelijk bij Sylvia naar binnen gegaan. Het is zeker 5 jaar geleden dat ik haar voor het laatst bezocht, ze heeft een mooie en hele grote kamer op de 2e etage op nummer 122 K8. Het was als vanouds. Lekker lang tongzoenen, opgeilen(kan ze als geen ander) langdurig gepijpt en tenslotte haar geneukt. Heerlijk orgasme gehad. Zij wilde nog wel een 2e keer maar ik had helaas andere verplichtingen. Toen ik buiten keek hoe laat het was (begon al donker te worden) bleek ik ruim 2 uur binnen te zijn geweest Beslist geen klokkijkster dus........Volgende keer wil ook gebruik maken van de grote jacuzzi op haar kamer, lijkt me heerlijk!!

Commentaar

Vandaag weer een naar the old times. Was reuze gezellig en ze deed weer haar best om mij het naar de zin te maken. We hebben niet veel seks gehad, maar ik koos meer voor een langdurige massage. Was prima. Eerst tongzoenen, trekken en sounden tja ook daar weet ze raad mee. Daarna relaxen. Dat is wel een voordeel bij haar: geen klokkijkster!

Commentaar

Samen met Silvia en Melissa een trio gehad. Silvia geilde mij op en haalde Melissa erbij. Jezus, wat een lekker lijf heeft Melissa. Heb haar gebeft, ze heeft mij ook gepijpt en later ben ik door Melissa heerlijk doorgeneukt tot een explosief orgasme. Tja, de volgende keer neem ik Melissa alleen, of ze neemt mij weer!!!!

Commentaar

In de Doublet trof ik niet aan waar ik op had gehoopt, wilde een keer Betina proberen, daarom naar Geleenstraat gelopen om er weer eens een kijkje te nemen. Zag tot mijn vreugde Sylvia weer staan, die had ik helaas lang niet gezien, was bijzonder lang geleden dat ik bij haar was. Ze was destijds al niet zo jong meer, nu duidelijk rijper geworden, waar ik behoorlijk op val.
                Ik ging meteen bij haar naar binnen, standaardbedrag van € 50,-, ik had niet veel meer bij me. Jammer want ze weet er echt wat van te maken, had er wat meer tegen aan willen gooien, een uurtje.
                Ze heeft altijd mooie lingerie, houdt die aan. Haar lichaam is mooi stevig, een behoorlijk knappe vrouw ook.
                Na staande elkaars lichaam verkend te hebben en gezoend te hebben op bed beland. Het pijpen sloeg ze maar over, zoenen en voelen en dan een goede neukpartij in missionarishouding, waar ik haar in lingerie gehulde, rijpe lichaam volspoot.
                Zou van haar een van mijn vaste dames willen maken. Maar ze is er nogal onregelmatig, ze gaat vaak terug naar haar huis in Griekenland.

Commentaar

Sinds lange tijd weer eens langs geweest. Sylvia levert qua sex nog steeds een topprestatie. Geen klokkijkster, relaxed, zoenen, teasen, noem maar op. Maar haar praatjes om de sex heen worden hoe langer hoe vreemder. Ik kom niet voor die praatjes maar het schrikt me wel af......

Commentaar

nou word ik en denk met mij velen toch ook benieuwd naar haar vreemde praatjes hoor

Commentaar

Heerlijke sessie gehad. Ze blijft een verademing als het zelf druk hebt.

Commentaar

Maandag een heerlijk uurtje geile sex gehad. Het welkom was al zalig na het uitkleden en het wassen. Werd ik vastgemaakt en kreeg een masker op. Met kusjes werden mijn tegels hard gemaakt en klemmen kwamen erbij. Daarop pijpte ze me heerlijk .ook mijn kontje kreeg een buttplug in.
                        daarna kreeg ik een pak rammel op mijn billen ze weet precies wat ik lekker vind toen mocht ik op bed gaan liggen en heeft zij mij met dildo's geneukt. Heerlijk klaar gekomen met een oliemassage.

Commentaar

Mooi dat ze er weer is! Weet iemand ook of Silvia aan dirty sessies (p&p) doet? Heb eigenlijk altijd gewone sex met haar gehad, wil nu eens wat anders met haar....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cumboy Bekijk bericht
                            Mooi dat ze er weer is! Weet iemand ook of Silvia aan dirty sessies (p&p) doet? Heb eigenlijk altijd gewone sex met haar gehad, wil nu eens wat anders met haar....
                            Ze doet wel aan SM zoals je waarschijnlijk weet en ook plassex maar volgens mij geen copra

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door slave peter Bekijk bericht

Ze doet wel aan SM zoals je waarschijnlijk weet en ook plassex maar volgens mij geen copra
                              Dank je

Zal haar van de week wel weer eens bezoeken, als ze er is tenminste (was afgelopen donderdag in de Geleenstraat maar toen was ze niet aanwezig) en dan zal ik het haar vragen. Volgens mij is ze gewoon voor alles in...

Commentaar

heb Silvia nog niet gezien deze week, toch niet weer op vakantie???

Commentaar

Dat weet ik niet, maar ook niet meer gezien.

Commentaar

Volgende week weer aaanwezig.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X