Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Lorena (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Lorena (Col)

Hallo mede kijkers vandaag weer sinds lange tijd een bezoek gebracht aan
    Lorena en werkt onregelmatig in de doubletstraat want ze heeft geen vaste
    kamer maar als ze werkt ze in het 1e poortje vanaf de pisbakken.
    Heb weer gekozen voor pijpen tot eind en dat doet ze erg goed en maakt
    mijn weekened weer kompleet een goed kijkweekend gewenst.

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k?, Lorena (?)

Woensdag heb ik deze dame bezocht en ben voor 20 euro helemaal leeggezogen. De eerste keer dat een dame achter de ramen mij zonder condoom pijpte uit zich zelf en zonder bijbetalen. Voor herhaling vatbaar dus.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k?, Lorena (goed)

Ik heb aan de recensies hierboven niets toe te voegen; FZC is zonder meer mogelijk en wat mij betreft is dat ook haar specialiteit. Zorg dat je schoon bent en voor 20 euro .... ! Heb zelf overigens om "met" gevraagd, was geen probleem.

Commentaar

Hallo,

Van de week weer eens binnen geweest bij Lorena, wauww weer als vanouds, ken haar van de Poeli, toen neukte ik haar al zonder alleen mocht ik niet in haar klaarkomen, maar laatste maanden geen probleem in spuit haar helemaal vol, ze is niet super knap maar wel een sex beest in bed mmmm die tieten die buik gewoon een lekkere neukdier.

Ze blijft mijn topper

Commentaar

Even als aanvulling op de zoekopdracht van Goliath, er zijn daar ook kamernummers in dat smalle steegje op het eind van de Doubletstraat, maar ik heb begrepen dat Lorena in dat steegje geen vaste kamer heeft. Dus kamernummer vermelden zal niet zo veel helpen. We zullen dus een betere omschrijving van haar moeten hebben. Ik heb al gelezen dat ze mollig of dik is en dat ze grote borsten heeft. Maar ook dat voegt niet zo veel toe, omdat vrijwel alle dames in dat steegje, uitgezonderd Estella misschien, nogal mollig zijn en grote borsten hebben. Misschien kan het helpen om toch haar land van oorsprong te vermelden en de haarkleur en misschien typische trekjes. Er zit daar bijvoorbeeld een dame die haar slipje wegtrekt als je langskomt. Misschien is zij Lorena? Of is het de dame met het geblondeerde haar die ook best redelijk Nederlands spreekt? Kortom: geef wat meer aanwijzingen. Helaas Goliath, ik weet het ook niet wie het betreft, maar andere wandelaars moeten je kunnen helpen.

Commentaar

Hallo,

In de opnieuw geopende passage, die twee ingangen heeft zit Lorena weer, rechts van de snoepautomaat, hoog blond en altij din het zwart gekleed.
            Was weer fantastisch was al een tijdje niet meer geweest.
            Lekker pijpen zonder handen en condoom mmm ze neemt je ballen ook lekker mee, soms denk ik laat me lekker pijpen tot het einde maar dit keer weer lekker voor het neuken gegaan, zoals altijd zonder condoom de doggy styl heerrrrrlijkkkk die volle billen lekker tegen aan rammen en dan na 5 min die lekkere kut volspuiten.

Lorena blijft top

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Lorena (goed)

deze week voor het eerst bij Lorena geweest. Het was nog vroeg er zat nog niemand in de passage . Alleen Lorena.
              Na binnenkomst uitgekleed. Ze hield haar step-in aan. Haar borsten bungelde er uit. Even haar kruis geïnspecteerd en het viel me op dat-ie lekker kaal (net geschoren) en dik was. Dus er moest gebeft worden. Ze ging dwars op bed liggen en ik er voor op de knieën. Na 10 minuten kwam ze hevig klaar. Het was geen fake, zo veel ervaring heb ik wel.
              Vervolgens werd ik onderhanden genomen. Het pijpen (zonder condoom) was perfect. Ik kwam eerder dan gepland. Vervolgens kreeg ik mondwater aangeboden en ik werd gewassen. Nog even wat in het spaans gepraat (vinden ze prachtig) en ervandoor. Lorana hasta lluego.

Commentaar

Na het lezen van de recensies Lorena ook eens met een bezoekje vereerd.
                Na het uitkleden werd ik verzocht om bij de wastafel even de (oude) heer te laten wassen en teglijk wat op te stijven. Toen ik tijdens deze wasbeurt vroeg of ik haar mocht beffen nam zij onmidddellijk plaats op het aanwezige bidet om haar befspleetje nog eens een extra wasbeurtje te geven. Op bed aanbeland ging zij direct met de beentjes wijd overdwars en gaf mij de gelegenheid met mijn knietjes op de grond haar een heerlijke befbeurt te geven waar zij wel van genoot?? Na het beffen heeft ze mij gepijpt zc. Ik dreigde snel klaar te komen en waarschuwde haar toeb heeft ze er nog even twee rukjes aan gegeven en klaar was Kees. Ga beslist binnenkort nog een langs om een lekkere wip te maken want het kruit was al verschoten.
                Zij zit in de passage recht vd snoepautomaat. Overigens was 20 euro afgesproken en toen ik haar na het aankleden wilde betalen haalde ik per ongeluk een briefje van vijf uit mijn jas ipv 20 Ik wilde de 5 niet terugstoppen dus heb ik haar dat maar xtra gegeven daar was ze blij mee. Maar voor 20 had ik excact dezelfde service gehad. Dus heren niet overdrijven met betalen want de Doubie dames zijn de laatste tijd steed ietsje meer aan het vragen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Lorena (uitstekend)

Na het lezen van de diverse verhalen over deze dame, besloot ik maar een bezoekje aan haar te brengen. Ik liep de passage in, maar haar gordijnen waren gesloten, dus even een ommetje gemaakt.
                  Ik zag dat Sharon, alias Pantera, weer op haar oude stek zat. Maar ik had mijn zinnen gezet op Lorena.
                  Haar gordijnen gingen open en ik ging naar haar toe, na eerst even oogcontact gemaakt te hebben.
                  We spraken af voor 30 euri. We kleedden ons uit, ze was zoals verwacht sliploos. Ze heeft een heerlijk gladgeschoren kutje.
                  Ik rekende af, daarna nam ze plaats op bed en heb ik haar eerst heerlijk gebeft, ze genoot er zichtbaar van. Toen was het haar beurt om mij te verwennen, ik werd goed gepijpt zc.
                  Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijd, ik kon er zo in, zc.
                  Een heerlijk geil nummertje gemaakt, en kwam lekker in haar klaar. Daarna een wasbeurt, zij op het bidet en ik bij de wastafel. Ze spreekt gebrekkig nederlands, dus wat in het Spaans gekletst.
                  Al met al een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

Grtz.,
                  Zeeman
                  In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

maar t is wel n dikke dame !

maar ach voor n dikke dame is ze dan wel weer errrruuuug lekker !

Commentaar

een heerlijke dvp; zeer smakelijk kutje om te beffen; laten we eventuele orgasmes maar in het in het midden houden; ben niet zonder ervaring en vaardigheid, maar toch niet altijd in staat om het sidderende gevoel juist in te schatten;ze pijpt als een stofzuiger, zonder handjes en toen ik me dat liet ondergaan, dacht ik, fuck the fuck, dat zien we volgende keer wel, ballen kregen een goeie beurt en lang kon ik het het weerstaan; er kwam geen hand aan te pas, ze slikt niet, en ze is o zo lief!!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Lorena (Voldoende)

Omdat ik vandaag naar Den Haag moest van tevoren even de recensies geraadpleegd....
                        Ik wil bare dus daarop even gezocht....
                        In de doublet aangekomen ron 10:00 uur was viel na een paar keer heen en weer op Lorena. (tip: ze heeft een naambordje achter het raam, adres aanduiding klopt ook prima).
                        Ze vroeg € 20.-. Ik gaf haar € 30.- en vroeg om rustig/uitgebreid. Met een glimlach stemde ze daarmee in. Ze begon op het Bidet om even intriem op te frissen ondertussen stond ik naast haar om mn sergant te wassen. Aan afdrogen kwam ik niet toe, ze had m al in dr mond.
                        Ik keek eens goed en ik moet zeggen dat ik haar meer "dik" vind als "gezet".
                        Op het bed lekker tongen, voelen en vingeren. Ze wilde vervolgens gaan rimmen (ongevraagd) en liet me op de knieën gaan. Ze begon me kont uit te likken alsof het haar laatste avondmaal was.... Nog niet eerder meegemaakt!
                        Toen ik weer op mn rug lag kroop ze bovenop me en toen ik aanstalten maakte om te penetreren keek ze me aan en vroeg "no problem ?" ik schudde nee en Lorena nam plaats. Wild bereed ze me naar een hoogtepunt en ik schoot mn pap diep in haar.
                        Voordat ik klaar ging komen vroeg ze me nog of ik in haar mond wilde klaarkomen, neehoor, ik vind het het lekkerst om in een kut te spuiten...

Ze is echt heel erg lief en meegaand. Haar leeftijd is zeker 50+.
                        Orakel, tot uw dienst !!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Lorena (goed)

Lorena zit nu weer in deze passage op kamer 12
                          Het blijft het beste stozuigertje van de Doubie. Ongekend met wat een passie zij de kleine man helemaal leeg zuigt t/m de laatste drup. Eerst even een befpartijtje waarbij zij op de rand van het bed gaat een kussen voor je knieen op de grond legt en likken maar en ze geniet er echt van. Ik spreek een paar woordjes Spaans en zij probeerde mij te vertellen dat NIET IEDERE klant zo'n behandeling krijgt. Ze zegt dat ze erg selectief is. klopt wel aardig want bij mijn eerste bezoek in het verleden was het ook allemaal nog redelijk standaard maar wel erg fijn. Nu pijpen zc en leegzuigen is het resultaat van enkele bezoeken. Kortom een bezoekje waard als je op wat rijpere vrouwen valt en niet op een pondje meer of minder kijkt. Ze werkt dagelijks vanaf 12.00 uur tot in de late avond. Ik was er om een uur of 21.00 uur en haar prullenbakje was erg vol Dus klandizie genoeg.

Commentaar

Aangezien de Geleenstraat met de vele gesloten en/of lege ramen nog maar weinig aantrekkelijks te bieden heeft, ben ik maar weer eens in de Doubletstraat neergestreken. Drukte van belang in de straat zelf en op basis van de goede verhalen hierboven besloten bij deze Lorena binnen te gaan. Niet een dame waarvoor je op basis van het uiterlijk moet gaan, niettemin wel prijs-kwaliteit prima in orde. Keurig wassen vooraf. Ze spoelt haar mond volgens mij met gewoon water uit een fles mondwater ... klein puntje dat mij opviel. Maar verder een uitstekende pzc sessie tot het einde en een vriendelijke dame. Voor dat oordeel helpt het wel als je wat basiskennis Spaans bezit.

Lorena vertelde dat ze er de komende twee weken i.v.m. vakantie niet is. Zal haar nadien nog wel eens bezoeken!

Commentaar

Mmm, Lorena. Had al een rondje door de straat gemaakt en besloot op basis van wat ik hier gelezen had eens bij Lorena binnen te wippen. Had ik zonder de recensies misschien niet gedaan normaal hou ik van wat slankere dames.
                              Behandeling is als eerder beschreven. Zaakje wassen, zij tussen mijn benen en daar ging ze.
                              Helaas na 15 seconden werden haar handelingen onderbroken door een telefoontje. Ze nam wel op maar kapte het snel af. Daarna weer over op belangrijker zaken.
                              Inderdaad levert ze goed werk maar na een tijdje voelde ik haar tanden steeds meer, een kleine hint en het was weer over. Daarna ging het snel en spoot lekker haar mond vol.
                              Tissue voor de laatste druppen, zij mond spoelen en daarna mij weer gewassen.
                              Job done, thank you.
                              Goed gedaan maar denk dat ik volgende keer toch een ander probeer.

Commentaar

doubletstraat, doubletstraat 11, lorena (?)

ik kom al sinds 2003 bij lorena ook al toen ze in de poel zat , vd week ben ik weer langs geweest , voor 50 euro neemt ze de tijd en doet ze op verzoek een lichtbruine panty aan met een voor befdoelkeinden open kruis.die dikke kale neukgrot met heerlijke sexlucht vraagt er gewoon om gebeft te worden!!!!
                                Na tien min komt ze meestal klaar op een vreselijke manier alsof ze al jaren droog staat,werkelijk fantastisch,deze vrouw kan een verslaving worden.
                                die grote billen buik en borsten lijken wel tien keer zo groot,als je haar vraagt of je haar poppers mag gebruiken(geen kosten)je waant je in het paradijs.
                                na afloop als ik haar zonder condoom doggy heb genomen keihard totdat ze weer klaarkomt , dan leg ik haar op haar zij , been omhoog en spuit haar helemaal vol met karnemelkse pap om er dan als room weer uit te druipen.
                                vanavond weer later meer...
                                groet aan allen aanrader value for money!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Lorena (uitstekend)

Lorena, die moet je gewoon meemaken, is niet te beschrijven.
                                  Ik kom soms al klaar als ik haar raam benader .........
                                  Wat een geil ding is dat, ongekend lekkere knuffelbak!

Lorena, die moet je gewoon meemaken, ze is mijn lust en leven.
                                  Neuken met haar is als rijden in een Ferrari.
                                  Wat maakt het uit, welk bouwjaar?

Lorena, die moet je gewoon meemaken, ze laat je ejaculeren
                                  met trillende ballen, zo'n vrouw, zo'n meid.
                                  Voor haar een koninklijke onderscheiding, of is ze te bescheiden?

Groeten, FlipN (ik heb al een emmer zaad in haar genoten)

Commentaar

deze damen ook regelmatig bezocht en ook echt een topper, ze zit een beetje verstopt in de passage maar als je haar een maal bezocht hebt dan is het ook erg lekker
                                    wederom hier lekker met haar babbelen(spaans)
                                    lekkere grote vrouw met dikke tieten en een lekker kaalgeschoren neukgrotje mmmmm

lekker schoon want ze wast hem grondig voor je
                                    daarna op bed beland en dan begint ze lekker zonder condoom en zonder handen lekker diep te pijpen, en dat doet ze goed, de ene keer laat ik me lekker helemaal leeg pijpen maar de vorige keer heb ik haar lekker geneukt, en en ook lekker gebeft... en ze doet het ook zonder condoom maar daar kijk ik liever mee uit want je weet het nooit!!
                                    maar goed een heerlijke ervaring en na het rituele wassen stond ik weer lekker buiten met een lege zak hahaha

Commentaar

Idd de beste die je kunt vinden denk ik in de doubie. In ons voetbalteam wordt ze al de stofzuiger genoemd. We gaan allemaal wellis
                                      Heb nog nooit eerst m`n lul hoeven te wassen van d`r ik weet niet of ze dit bij iedereen doet maar volgens mij hoeft niemand dat. Vind dit eigenlijk een minpuntje.
                                      Heb wellis om anaal gevraagd maar dat deed ze toen niet. Misschien nu ik wat vaker kom dat ze het wel goed vind

Anaal vind ik sowieso moeilijk in de doublet. Sommige dames worden nogal boos als je het vraagt.

Commentaar

Een paar dagen geleden bij Lorena binnen geweest. Ze is niet meer de jongste, de mooiste of de slankste, maar wel vriendelijk, ze zet de TV uit (altijd prettig) en voor een schandalig laag bedrag was ze bereid me ZC te pijpen en ongevraagd mijn kont uit te likken. Hygiëne was niet geweldig: ik hoefde mijn geslachtsdeel vantevoren niet te wassen , en haar pijptechniek was me wat te hard en te weinig subtiel, maar haar kontlikkwaliteiten zijn fenomenaal.
                                        Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Gisteren weer eens naar Lorena geweest. Ben er wel vaker geweest, en het bevalt me altijd goed. Alleen gisteren flikte ze iets waar ik niet zo blij mee was. Normaal betaal ik altijd €25,- voor een pijpbeurt zc. Dus ik ga gisteren gewoon naar binnen, zonder het over de prijs te hebben. Wilde ze na afloop opeens €50,- hebben! Jammer dat ze daar achteraf opeens over begint. Normaal spreek ik inderdaad van te voren een prijs af, maar als ik ergens al meerdere keren geweest ben, ga ik niet elke keer weer over de prijs praten, en lijkt het me normaal dat ik dezelfde prijs moet betalen. Maar helaas! Voortaan toch maar wat beter afspreken.