Marian (Kro), Den Haag, Hunsestraat 2a k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Marian (Kro), Den Haag, Hunsestraat 2a k1

Zp 160-3: Vandaag bij een blonde oekrainische geweest. Ze is vrij lang en had vanavond een kort zwart jurkje aan. Heb haar 100 euro betaald en dat is me zeer bevallen. Eerst kreeg ik een lekkere massage van haar en daarna kon het echt werk beginnen. Eerst gaat ze lekker aan je tepels zuigen en het pijpen was echt super. Daarna zij eerst bovenop en daarna afgemaakt op z'n hondjes waarbij ze zelf ook klaarkwam heb ik gemerkt. Hele aardige meid dus zeker een aanrader als je haar ziet.

Vandaag bij Marian geweest op 160-3. Heerlijke meid om te zien, mij vertelde ze dat ze uit Kroatie komt, maar wat maakt het uit ! Afgesproken voor EUR 50,- Bij binnenkomst gaat ze lekker tegen je aan staan en vroeg naar mijn wensen. Na EUR. 50,- te hebben afgesproken voor p + n. Tijdens het uitkleden nog getracht het pak Bar-le Duc voor haar open te krijgen maar helaas. Op bed komt ze lekker naast je liggen, en na een gezellige babbel begon ze werkelijk hemels te pijpen !! Ondertussen haar lekker gevingerd, waarbij ze echt lekker nat werd ! Ze heeft een geweldige pijptechniek waarbij het me moeite koste om niet gelijk te spuiten !! Ze nam er echt alle tijd voor en was dus werkelijk een genot, wat kan die meid pijpen zeg ! Vervolgens lekker bovenop haar gaan liggen en haar heerlijk geneukt, vervolgens is ze bovenop me gaan zitten en met die zalige borsten in mijn gezicht heeft ze me zalig praktisch klaargeneukt. Op het moment supreme ging haar telefoon en was de concentratie even weg helaas... was een klein minpuntje ! > Uiteindelijk zalig klaargekomen !! Absoluut een toppertje !!! Skywalker

Commentaar

Gisteren bij deze dame geweest. Beschrijving klopt, echter, mijn verbazing was groot toen je me in vloeiend Brabants aansprak. Is dit nu niet of wel de Marian uit de berichten? (ben van opwinding haar naam vergeten, maar het was in ieder geval niet Marian) Wel super aardig mens. Prachtig lichaam, prachtige, niet te grote sili's. Heerlijk lang half uur gehad met van alles en nog wat. Niets overhaast. Wie kan mij helpen aan de naam van deze schone en wie heeft er ook een ervaring met haar? Ga zeker een keer terug!

Commentaar

Vandaag deze Marian voor het eerst met een bezoekje vereerd.
        Ze stond buiten in het zonnetje op de loopplank.Zag er vanuit de auto gezien aardig uit.Mooi bruin huidje,mooie
        schoenen met een aardig hakje en een witte jurk had ze aan.
        Eenmaal binnen viel het me allemaal een beetje tegen.
        Dame kwam niet echt enthousiast over,beetje zakelijk.
        Het leek allemaal plichtmatig te moeten gebeuren.Misschien had ze haar dag niet,maar ga er dan niet staan zou ik zo zeggen.......
        Verder zag ze er wel verzorgd uit,alleen jammer van haar niet zo mooie gebit......

Maar goed na een kleine 25 minuten stond Paulus en kleine paulus weer buiten en 100 euro armer :-[ :'(
        Jammer maar ze ziet mij niet meer terug.
        Oh ja ,ze is inmiddels wel ouder dan 33 lijkt me.......
        Ze staat er trouwens alleen overdags vertelde ze me.

Gr,Paulus :'(

Commentaar

Vanavond eens bij de in een witte doorschijnende jurk lonkende Marian geweest. Afgesproken voor 90.-- euri p+n+b.
          Begon direct na het betalen te knuffelen en tegen me aan te rijden. Voordat ik uitgekleed was lag ze al op bed. Ze begon eerst te knuffelen, jasje erom en lekker stevig te pijpen. daarna ben ik 'r gaan likken. was prettig, met dat kleine streepje van dr. Het kreunen was een beetje fake maar niet te. Lekkere borsten maar ik weet niet of het echt of nep is.
          Neuken in de missionaris afgemaakt.

Ik denk dat ik wel weer een keer terug ga.

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-3, Marian (goed)

Vandaag bij Marian geweest, zeker met een hoofdletter.
            Niet alleen dat ze van buiten supermooi is , van binnen is ze nog veel mooier.
            Ging naar binnen om deze dame van dichtbij mee te maken , want ze ziet er gewoon lekker uit.
            Daar ik niet neuken wilde maar niet meer dan 69 , heeft zij alles gedaan om dat stukje wippen voor mij te comepenseren. echt alles.
            Maar het mooiste van haar komt nog:
            Na het sexen vertelde ik haar iets wat me persoonlijk nogal raakt , en zij ging er op in als een echte vriendin. zij was zo superontwapenend en zo super lief en begripvol , dat ik me gelijk bij haar thuis voelde. Alle aandacvht fdie ik nodig had , heb ik van haar gekregen en het was erg oprecht, zelfs haar mobiele nummer kreeg ik om haar na het werk te bellen , wanneer ik dat wilde.
            Na de sex hebben we nog meer dan een uur zitten keuvelen , en toonde ze dat ze een erg oprecht en liefhebbend mens is.
            Ze keek niet naar tijd , geld of wat dan ook , ze had gewoon belangstelling. Geen seconde had ze zoiets van , de tijd is om , ik had het gevoel , als ik zelf niet was gegaan had ik er nu nog gezeten.
            Bovenstaande schrijvers betichten haar van zakelijk ed.
            Maar mijn ervaring is , dat zij absoluut degene is die de meeste warmte geeft van heel het zandpad.
            Marian is super, en ook de sex is super,
            dit was echt de beste dag die ik ooit als wandelaar heb meegemaakt.
            MARIAN Bedankt , zie je morgen weer.

Commentaar

Zo , vandaag weer eens overdag naar het zandpad geweest en wilde eigenlijk Nathalie ( 138-2 ) bezoeken maar die was steeds bezet.
              Ik moet zeggen dat er overdag ook aardig wat mooie dames zitten op het pad. En vandaag was het mooi weer en veel dames stonden dus buiten. Dus zo ook Marian. Was lang geleden dat ik bij haar ben binnen geweest maar ik wist dat zei prima service verleende. 5o euro betaald voor P+N.
              Wat kan Marian lekker pijpen zeg. Tijdens het neuken zei ze allemaal geile dingen en stopte steeds haar vinger in mijn mond.

Echt een super vrouw die voor haar leeftijd er echt nog lekker uit ziet.

Groet Swartjes

ps; en toen ik terug liep zag ik Nathalie wel staan. Dus ik er nog een keer 50 euro tegen aan gegooid.

Commentaar

ik ben ook heel wat jaren geleden bij marian binnen gewipt
                het was in de tijd dat ze nog lekker rond was. dat stond haar vind ik
                persoonlijk veel beter. toen had ze ook die witte doorschijnende jurk aan
                zodat haar tieten er heerlijk doorheen zichtbaar waren
                mijn ervaring met haar was best goed want ik herinner me nog dat ik aan
                kwam lopen en dat het vreselijk regende. ze zij toen wat heb jij voor weer
                meegenomen
                ik wou haar graag neuken en vroeg of ik haar kont kon likken
                eerst zij ze nee en later wou ze het wel ineens. dat was best geil ze heeft
                een mooie kont ervoor en marian genoot er echt van want in de spiegel zag
                ik haar genieten en ze had haar ogen dicht. echt een kik!
                wat ik jammer vond was toen ik haar op zijn hondjes wou neuken vroeg
                ze wat ga je doen
                ik zei neuken natuurlijk! ze gaf aan dat ze missionary afgesproken had en
                dat ik dat verkeerd verstaan had dus niet stoten tegen me grote kont aan.
                toen was mijn gein er een beetje af ik dacht nog je zit al klaar wat maakt
                dat uit en ik had wel ja toen nog guldens 100 betaald
                het wou niet zo lukken meer. ik ben nog 1 keer eens terug geweest en 1
                jaar later ook eens toen ze naar 162 verhuisde.
                toen was ze wat slanker geworden en dat vond ik erg jammer
                maar afgelopen weekend zag ik haar buiten op de plank staan in een zwarte
                doorschijnende jurk en ze stond met haar achterwerk naar mij toe.
                toch moet ik toegeven marian is een mooie vrouw en toen ik haar kont zag
                dacht ik mischien komt het er wel weer eens van.

stef de bef schrijft zijn belevenissen altijd smeuig,maar zeker nooit gelogen zelfs niet overdreven
                lickmaster of the hookers universe

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-3, Marian (uitstekend)

2e pinkerstdag weer eens bij Marian geweest. Ze stond lekker buiten op de loopplank in haar zwarte doorschijnende jurk. Marian is niet meer de jongste op het pad maar ziet er echt nog super uit zeg. gewoon een heerlijke vrouw om te zien.

Gekozen voor wat sof sm voor 50 euro. Marian had me op bed vast gebonden en begon me wat te teasen. Tepels werden even onder handen genomen en me ballen vakkundig afgebonden. Marian begon me lekker te teasen en kwam met haar gezicht boven mij hangen en begon met haar tong te spelen en liet af en toe was speeksel in mijn mond vallen. Heerlijk!!! Af en toe werd ik wat gestraft als ik haar niet snel genoeg bedankte door een flinke draai te geven aan mijn ballen.
                  Toen ze haar bosten liet zien en me daar mee begon uit te dagen( kon er steeds niet met me mond bij ) liet ze wat spuug op haar borsten vallen en dat mocht ik toen heerlijk vanaf likken . Dat was echt super geeeeeeeil. Vervolgens heef tze me lekker klaar getrokken met wat geil gepraat en gespuug in mijn gezicht.
                  Weer een leuk bezoekje bij deze mooie en vriendelijke dame

Groet Swartjes

Commentaar

ben er net geweest ze had een lekkere strake broek aan een een groen topje.
                    heb afgesproken pijpen en neuken €50
                    het was de moeite waart eerst lekker gekletst en uitgekleed en toen zijn we zammen op bed gaan liggen ze kan heel lekker pijpen diep en suichd lekker en diepe lange halen en mocht overal aan komen heb haar ook nog lekker gevingerd
                    en toen heb ik het in dogystille afgemaakt en toen haar lekker vol gespoten en toen ff gezellig na gepraat het was echt lekker
                    zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Laatst weer bij Marian geweest!
                      Deze keer voor gewone sex gekozen. 50 euro P + N en wat geile praat. vooral het pijpen is geweldig met geile praat van : Ik spuug lekker op je harde pik en straks wil ik dat je me kei hard gaat neuken.

Heerlijke dame blijft dit en je kan gewoon merken dat ze veel ervaring heeft.

Blijft een van mijn favoriet dame.

Groet Swartjes

ps : Deze dame is echt over de 37 hoor. Weet niet of het aangepast kan worden?

Commentaar

laatst weer bij deze topper binnen geweest. Blijft toch echt een toppertje. Ik vindt haar gewoon een geile uitstraling hebben , en dat bevalt me gewoon aan haar.
                        Marian had haar lange doorzichtige jurk deze keer ingeruild voor een outfit bestaande uit , lange laarzen, kousen , string en een mooie corset. Dit stond haar echt super geil.

Gekozen voor soft sm 50 euro voor 20 minuten. Lekker astgebonden en ben door haar anaal verwend met een dildo en bespuugd. Lekkerrrrrrr. Mijn tepels bewerkt en Marian heeft mee heerlijk klaar getrokken met olie.

Swartjes

Commentaar

Laatst weer bij deze topper geweest . Ze wordt steeds beter en beter in het soft sm en kinky sex.

Mag me nu wel een vaste klant noemen bij Marian.

Commentaar

Vorige week vanuit belgie bij deze heerlijke kinky meesteres geweest. Ze stond met haar buurvrouw te praten en in haar latex pak met high heels zag ze er heerlijk uit. Afgesproken voor Soft SM voor 50€. Zeer aangename en vriendelijke ontvangst. Zodra op het bed belandt, werden mijn handen geboeid, mijn ballen werden deskundig afgbonden en het zicht werd me ontnomen dmv een blinddoek. Dan begon Marian deskundig te teasen: tepels werden stevig onderhanden genomen, spuwen op gezicht, pik en ballen en veel poppers op de juiste momenten. Tevens ging zij met het radertje over gans mijn lichaam. Na dit heerlijk teasen, maakte ze één hand los en moest ik me zelf afrukken, terwijl zij verder speelde met mijn tepels, me klappen gaf in mijn gezicht en spuwde op mijn hele lichaam. Een heerlijk moment met deze mature, ervaren dame. Voor herhaling vatbaar....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gerrit sigaar
                              Weet iemand waar Marian is, ik heb haar al 4 weken niet op het pad gezien en tel. is ze ook niet te bereiken.
                              Vandaag aanwezig tot circa 17u, nog steeds een mooie dame

Commentaar

Marian is al een kleine 15 jaar mijn vaste dame op het pad en ieder bezoek is bijzonder, zij heeft zich ook steeds beter in het "SM" spel ontwikkeld waarvan ik nu na een week nog steeds donker paarse strepen van op mijn kont heb.
                                Verder een praatje en een visje eten met een glas wijn is bij Marian een leuke ervaring.

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-3, Marian(goed)

Hi,

Afgelopen jaar ben ik redelijk "fan" van deze dame geworden. Met de utrechtse gemeente-misere is ze ook haar vaste stek kwijtgeraakt maar mogelijk dat iemand haar al ergens anders heeft gespot?

Ik hoor het graag!

Gegroet, tecra

Commentaar

Re: Utr., Zp 162-3, Marian(goed)

MARIAN, al meer dan 15 jaar kom ik bij haar en is zeker en Dame die niet door de maatregel van de gemeente Utrecht getroffen had moeten worden. Ik tref haar nog regelmatig buiten het pad om, maar dit is ingewikkeld. Ze gaat waarschijnlijk eerst op vakantie en probeert in september weer terug te komen op het pad. Wat zeker weer een aanwinst is.

Commentaar

Marian zandpad 162-3

Afgelopen donderdag kreeg ik een mail van Marian dat ze terug was. Door de sluiting van het pad was ze langer dan mij lief was in Kroatië gebleven. Ze wilde vrijdag een afspraak maken, direct ja gezegd. Uitgebreide lunch met haar gehad en onze belevenissen besproken, was weer super, nog wat rond gelopen, het was prima weer. Al met al een primadag. Vandaag belde ze om te melden dat ze in Den Haag Hunsestraat 2 was neergestreken. Ze werkt op de dinsdag, woensdag en donderdag. Ze zal mij zeker snel zien want Marian is voor mij de leukste Dame die ik ooit heb ontmoet en dat zijn er veel geweest in de meer dan 40 jaar die ik over de wereld gezworven heb.

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat 2a k2, Marian (Kro)(uitstekend)

Mirjam van de Hunsestraat rose passage k8 was afwezig, Katja van de Geleen 110 was bezet, dus heb ik noodgedwongen verder moeten kijken. Toen kwam ik uit bij Marian, een sexy blondine. Lekker in lak gekleed. Ze kleedde zich niet meteen uit zei ze, dat zou ze tijdens de beurt doen.
                                        Ok, betaald voor pijpen/neuken. Eerste verrassing: ze bond meteen mn ballen af. Dat vond ze geiler. Tijdens de lekkere
                                        pijpbeurt ging idd eerst de rok omhoog en daarna uit, en daarna de bh los en uit. Daarna tijd voor cowgirl.
                                        Ze heeft me lekker klaargereden, met goed uitzicht op haar lekkere tieten.

Ze is Kroatisch en komt van het Zandpad, en werkt dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.
                                        Dus: een lekkere blonde stoot, mooie tieten en kont. Goede behandeling, gezellige babbel. Aanrader!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 2a k2, Marian (Kro)

Gisteren met Marian afgesproken, om 10 uur haar opgepikt. Op weg naar het Haagse bij gepraat, wat te eten gehaald en een slok wijn, waarna ze me op een geweldige manier misbruikte, voel de kerstdagen mijn kont.
                                          Nog nooit heb ik een "Meisje" meegemaakt die zo open is en waarmee het zo geweldig is om aan haar onderdanig te zijn.