Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Alina (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Alina (Roe)

Een deur voorbij de aanduiding "ingang naar boven" stond deze 22-jarige Roemeense recht en bijna roerloos achter het raam met een vriendelijke blik in haar ogen. Ze lijkt lang door de flinke verhoging onder haar voeten, heeft een gebruind of getint lichaam, met een strak, normaal postuur en lang, loshangend, zeer donker haar. Daarbij droeg ze grote, dunne oorringen en stond er in een minuscuul setje van dikke stof in een gemengd bleu-witte kleur.
    Ze kwam ingetogen over, maakte nauwelijks wervende gebaren, maar glimlachte wat meer toen ik interesse in haar toonde.

We gingen de trap op naar haar kamer op de eerste verdieping achter, met een heel hoog bed. Opvallend waren haar bling bling schoenen met zeer hoge zolen en hakken.
    Vriendelijk, voorkomend en bescheiden kwam ze op mij over, met een klantgerichte instelling. Voor pijpen zonder condoom en neuken met vroeg ze € 50,00. Misschien kwam het door haar lieve glimlach dat ik geen zin had om af te dingen en daarom betaalde ik haar meteen het gevraagde bedrag.

In nakende toestand zag ik zo snel geen tatoeage of piercing bij haar. De grootte van haar borsten is gewoontjes met een grote tepel basis. Een beetje staande lichaamsverkenning liet ze wel toe.
    Ze nam in het verlengde van mij plaats en begon mij te pijpen, wat haar behoorlijk goed afging. De aanraking was goed, het tempo en het ging ook redelijk diep. Verrassend was echter vooral het feit dat ze er bijna eindeloos mee door leek te gaan. Ik genoot hiervan echt met volle teugen, zoals ik zeker niet iedere keer meemaak. Op een gegeven moment begon zelfs twijfel door mijn hoofd te spoken. Zou ze goed hebben begrepen dat ik haar ook nog wilde neuken? Ze zou toch niet opeens ophouden en zeggen dat de tijd om was? Mijn twijfel bleek gelukkig onterecht, wat voor deze dienst maar één waardering kan opleveren.

Daarna heb ik haar in meerdere standjes uitgebreid intiem mogen nemen. De bruine huid van haar lichaam voelde geheel aan de koele kant, wat ik echter een aangename tegenhanger vond voor mijn door opwinding verhitte lijf. Ze voelde lekker, niet te strak of te ruim en voldoende vochtig. Verder reageerde ze naturel en lief, streelde mij en zuchtte een beetje mee. Na enige tijd kwam de heftige ontlading.

Ik waste mij vervolgens aan de wastafel en kleedde mij weer aan. We praatten nog wat na. Ik hoorde dat ze dagelijks aanwezig is. Over de verdiensten was ze wel tevreden, maar ze klaagde een beetje over de bijkomende kosten die aan haar beroep zijn verbonden. Als voorbeeld noemde ze haar bling bling schoenen, die een geinteresseerde wandelaar buiten waarschijnlijk niet eens kan zien...

Met een zeer voldaan gevoel ben ik bij haar vertrokken.

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Alina (Roe)(uitstekend)

Alina is al een aantal maanden werkzaam in Den Haag en ik heb haar al op verschillende kamers gezien. Nu schijnt ze haar vaste betrekking te hebben gevonden op 26a k5. Verbazend genoeg is er amper wat over haar geschreven en dat is toch opmerkelijk voor zo'n goed uitziende meid. Ze had al een tijdje mijn aandacht en gister moest het er maar eens een keertje van gaan komen. Met opnieuw de erg hoge bling bling schoenen en het sexy zwarte setje wat ze droeg gingen bij mij de alarmballen in mijn onderbroek rinkelen. Ze doet niet uitbundig maar toont wel haar mooie glimlach als je interesse in haar hebt. Ik ging nu is recht op mijn doel af en na de prijsbevestiging voor het complete sekspakket met condoom liep ik met haar mee naar haar op de 1e verdieping gelegen kamer. Mooie ruime kamer met een ook wel acceptabel bed met spiegels aan het voeteind en aan de hoofdkant.

Voor het extra lange speelplezier schoof ik haar 50 euro toe. Extra dingen zoals het pijpen zonder heb ik niet naar gevraagd. Eerst weer gewassen voordat we begonnen met een staande lichaamsverkenning. Lekker wat likken aan haar borsten, zij wat likken aan mijn tepels. Op bed werd het voorspel voortgezet. Ze kneedde wat in mijn ballen, trok wat aan mijn pik die ondertussen was ontpopt tot het formaat van een stalen buis! Nadat ze het rubber had bevestigd nam ze plaats tussen mijn benen en begon me rustig aan te pijpen, veel variatie, met gevoel en soms ook deepthroath, wat ze althans probeerde. Ze moest er een beetje van hoesten! Het pijpen deed ze erg lang en ik vond het supergeil hoe ze mijn stok aan het verwennen was. Vanuit de spiegel aan het voeteind kon ik haar heerlijke achterwerk bewonderen! Achteraf had ik er spijt van dat ik niet heb geïnformeerd naar pijpen zonder want dat had helemaal een feest geweest bij Alina!
    Nu ik lees in hitsige man zijn recensie dat het mogelijk was kan ik helemaal mijn haren wel uit mijn kop trekken!

Voor het neuken heb ik haar alleen in het normale standje intiem bevredigd. Dat gebeurde in een normaal, relax tempo. Met diepe stoten voelde ze erg prettig aan, lekker strak en vochtig genoeg! Tussendoor streelde ze mijn lichaam geregeld en keek me af en toe ook lief aan. Zelf gaf ik haar wat lichte teasende kusjes in haar nek. Het was een lekkere sessie waarbij ik het tempo ietsje opvoerde om tot een heerlijk hoogtepunt te kunnen komen. Toen het aanstaande was kreunde Alina goed mee om het nog wat intenser voor me te maken. Uiteindelijk volgde de bevrijdende klaarkomkreet. Ze liet me rustig uitneuken tot de laatste druppel mijn pik had verlaten!

Na de daad nog leuk met haar kunnen praten voordat ik met een voldaan gevoel afscheid nam van Alina!
    Ik sluit een vervolgbezoekje niet uit!

Commentaar

Was vandaag op zoek naar Karima maar die stond er helaas niet na een paar keer heen en weer te hebben gewandeld maar voor deze schone gekozen. Hoewel ik niet een echte Oostblok liefhebber was wou ik het toch maar weer is een kans geven.
      Zeer vriendelijke meid, relax overkomend.
      Na de betaling op het bed gaan liggen waar ze begon aan mun tebels te likken en mun ballen etc te strelen, wat ze rustig op der gemak deed, daarna vroeg ze om verder te gaan wat ik natuurlijk goed vond, ze deed het condoompje met haar mond erom wat altijd leuk is!
      Voldoende lang gepijpt daarna zij in de cowgirl wat ze erg goed deed btw en daarna missio met haar benen tot bijna in mun nek het jasje volgespoten.
      Ze doet goed mee en is een zeer aardige meid, zeker een aanrader die op dit soort types valt!!!
      Het was zeker geen weg gegooid geld!

Commentaar

vanavond bezocht! vriendelijke dame, spreekt aardig engels. Mooie dame met een mooi lichaam.
        Blaaswerk prima startend met strelen en tepellikken / zuigen. Blaaswerk met ook diepe halen.
        Daarna on top waarin ze prima haar best doet, missio waar ze haar benen goed optrekt en afgerond in een heerlijke doggy.

Het was weer een mooie avond

ps de oost europese dames waren in mindere mate aanwezig! jammer!

Commentaar

Deze dame is zeer vriendelijk. Mooie dame iets teveel oog make up maar ja is niet zo erg.
          Seks was ruim voldoende. Ze gaf nog aan me vaak in de straat te zien en me te herkennen aangezien in een vast klant was van haar vriendin samantha. Helaas is deze roemeense niet meer werkzaam.
          Kom ik vast nog een keertje bij terug

Commentaar

Inderdaad een zeer vriendelijke en relaxte dame.
            Ze gaf me op mijn verzoek eerst een lekkere massage en ondertussen kletsten we gezellig.
            Het voelde allemaal vertrouwd aan, alsof ik haar al vaker had bezocht.

Lekker rustig voorspel gedaan, waarna ik uitstekend werd gepijpt.
            Intiem ging in missionaris en ze deed lekker mee.
            Eigenlijk had ik doggy nog willen proberen, maar het ging zo lekker dat we in die positie zijn blijven steken.
            Het tempo ging iets omhoog, totdat de ontlading niet meer kon uitblijven.
            Prima bezoekje en een vervolg sluit ik zeker niet uit.
            Live long and prosper

Commentaar

Ik zie dat ik niet de eerste ben bij bij afwezigheid van Karina binnengestapt is bij Alina. Ik had haar wel vaker zien staan en als leuk alternatief in het achterhoofd gehouden. Gisteren wenkte ze me na een paar keer te zijn langs gelopen. "Je komt zeker voor Karina, die is op vakantie maar je mag wel met mij mee naar boven". Ja ze is een vriendelijke dame, ziet er goed uit dus ben ik gezwicht en ik heb er geen spijt van. Ze levert gewoon een goede dientverlening. Ik zal niet voor haar naar Den Haag komen maar het was de 25 euro zeker waard.
              de knuffeljury

Commentaar

Had gisteren 2 dames op het oog maar bij de ene (Monica) was het te lang wachten omdat ze een klant had van een uur had en de ander wilde me om de één of andere reden niet binnenlaten. Deze meid heb ik vaak zien staan en maakte op mij een vriendelijke indruk. Zelf heeft ze me ook vaak voorbij zien lopen vertelde ze me mij en dat verbaast me niets want ik doe elk weekend de doub aan. Toen ik haar kamer binnenkwam viel mij de grote ruimte op. Moest mijn handen van haar wassen maar dat was natuurlijk geen probleem. Gelukkig kun je goed met haar praten zodat er geen stilte valt. Vroeg nog naar evt. extra's maar daar doet deze meid niet aan. Ik nam plaats op bed en Alina gaf mij wat lichaamswarmte want daar was ik wel aan toe in die snijdende wind buiten. Een beetje voorspel ontbrak niet en haar pijpwerk was ook weinig op aan te merken. Heb een paar standjes met haar gedaan en afgesloten in plat doggy. Na afloop nam ze gelijk de vloer mee zodat een volgende klant op een schone vloer zou binnenkomen. Valt me trouwens op dat er weinig over deze meid wordt geschreven hoewel ze best lang in deze straat vertroeft.

Commentaar

Alle bovenstaande recensies roepen bij mij hetzelfde beeld op van Alina.
                  Dat doet me vermoeden dat er weinig variatie in haar 'dienstverlening' zit, maar ze maakte op mij een ontspannen en nieuwsgierige indruk. Heb haar mogen masseren, wat ze bijzonder op prijs stelde. Is een echte atlete geweest, mooi lichaam. Borsten waren wat slapjes, maar gelukkig wel echt. Haarkleur is nu donker bruin, maar dat wisselt vast wel vaak.
                  Pijpen deed ze met een kort na-zuig plopje, wat op de grens van irritant is als je dat lang ondergaat. Beffen en zoenen zijn no-go, wat de kans op herhaling voor mij met 75% doet verminderen. De hele act is zachtaardig maar niet erg erotisch.
                  People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k5, Alina (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door ROBBIEX
                    Alina een tijd niet meer gespot maar sinds gisteren heb ik haar weer in het vizier.

weer geheel in aksie
                    wilde 45 voor nm pzc voor mij te duur dus 25 gewoon
                    leuke wel slappe titjes met veel tepel
                    lekker haar op haar kut vingeren mag maar zij blijft er koud onder niet met de vingers er in
                    pypen doet ze goed neuken redelijk wel zuren tyd

Commentaar

Op 29-05-14 Alina bezocht. Ze heeft een leuk gezicht, lekkere heupen en een charmant plukje schaamhaar. Ik heb extra betaald voor pzc en dat deed ze lekker. Neuken was ook OK. Gewoon een ouderwets relaxte wip bij een vriendelijke meid (die overigens inmiddels richting de 28 gaat).

Commentaar

Vaak bij deze dame geweest! heeft interesse in je prive lekker babbelen tijdens het voorspel,Hyg. is prima, pijpen voldoende, neuken voldoende, meerdere standjes mogelijk, mooi lichaam, heeft niet veel variatie,elk bezoek hetzelfde min puntje slappe borsten en wrat in haar nek, ze vindt het duidelijk niet leuk als je een x de buurvrouw bezoekt, voor een paar x het geld waard dan raak je wel uitgekeken.

Commentaar

Ik heb haar eerder al zien staan, vandaag de goeie schoenen maar aan getrokken. Ze was een stuk kleiner dan ik verwachte. Komt door haar mega blok hakken. Vriendelijk onthaalt en ze was snel uit de kleren. Haar de 25 euro gegeven. Eerst maar eens kijken wat ze voor vlees in de kuip heeft
                          Ze waste haar nog even van te voren, en ik mocht het bed betreden. Gretig kwam ze over mij heen klimmen en mocht met haar borsten spelen en ik werd heerlijk gestreeld. Na mijn doen vond ik haar lekker pijpen en we hebben maar voor de makkelijkste positie gekozen. Misio.. Heerlijk in haar klaar gekomen en weer wassen en gezellig na gepraat. Met 3 kussen hebben we afscheid van elkaar genomen en wie weet tot een volgende keer........

Commentaar

Vandaag eindelijk eens bij Alina binnen gestapt. Ik had deze leuk uitziende dame al een tijdje op het oog.
                            Ik werd vriendelijk verwelkomd en we gingen naar boven. Ik vond het kamertje ruim en een stuk minder benauwd vergeleken met m'n voorgaande ervaringen. we kleden ons snel uit en ik betaalde haar.
                            Ik ging op bed liggen en ze begon me eerst een beetje te teasen door me een beetje te strelen en met d'r nagels over m'n borst buik en dijen te gaan. Daarna deed ze me een condoom om en begon ze me te pijpen. Dit deed ze best wel goed en afwisselend. Na me een tijdje te hebben gepijpt kreeg ik de vraag welk standje ik wilde. Aangezien ik wel prima lag koos ik voor cowgirl. Nadat ze m'n jongeheer naar binnen had laten glijden viel het me gelijk op dat ik haar nog best wel strak vond en dat dit best wel lekker voelt ze bereed m'n jongeheer heerlijk, afwisselend voorover gebogen en rechtop zittend/rijdend. Ze bleef me bijna de hele tijd aankijken, iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ik vond het eigenlijk best wel fijn dat zij dit wel deed. Na een korte tijd in cowgirl te hebben geneukt gebeurde me echter iets wat me nog nooit eerder (alle 2 de keren ) is gebeurd tijdens het neuken.................ik kwam klaar.
                            En wat een heerlijk gevoel is dat zeg. Zowel het daadwerkelijke klaarkomen alsook het idee dat ik toch ook tijdens het neuken kan klaarkomen.

Maar goed, dus te zijn klaargekomen heb ik me nog ff snel opgefrist. Tijdens het aankleden maakte we nog een kort praatje, waarna ik met een zeer goed gevoel naar huis ging.

Commentaar

Vanmiddag ff een herhalingsbezoekje gemaakt bij Alina
                              Ondanks dat het vorige bezoek alweer 3 maanden is geleden, wist ze zich het meeste over mij en van m'n vorige bezoekje nog te herinneren.

Na me te hebben uitgekleed en opgefrist ging ik op het bed liggen. Ze begon vandaag erg enthousiast en sprong zo'n beetje bovenop me, waar ze ff bleef liggen. Dit werd gevolgd door een beetje teasen en een best goeie pijpbeurt. Zoals ik al zei, wist ze m'n vorige bezoekje nog goed te herinneren. Zo ook dat zij vorige keer bovenop zat tijdens het neuken en dat we toen ook hadden afgesproken dat we het volgende keer (vandaag dus) andersom zouden doen. Ze gezegd zo gedaan (helaas, want cowgirl blijft mijn favo standje :P ). Ik haar in doggie genomen, waar ze goed met het ritme meedeed en ik dan ook bijna klaar kwam. Echter wilde ik ook nog in een ander standje neuken voordat ik klaar kwam, dus heb d'r nog ff in missio geneukt. Ondanks dat ze hier ook lekker kreunde en me overal aanraakte en streelde, merkte ik na een minuutje ofzo dat dit standje toch een negatief effect begon te krijgen op m'n erectie. Dus voordat ik m'n jongeheer helemaal naar beneden ging kijken heb ik hem eruit getrokken. Ze bood zelf gelijk aan om het handmatig af te maken, maar na een tijdje kreeg ze een lamme arm en heb ik het zelf afgemaakt terwijl ze mij en ik haar lekker streelde.
                              Na m'n hoogtepunt kon ik me op m'n gemakje opfrissen en aankleden met ondertussen weer een kort praatje.

Al met al weer een geslaagd bezoekje.
                              Voor diegene die haar nog niet hebben geprobeerd, ik kan haar aanraden.

Commentaar

Deze leuk ogende dame vanavond bezocht, achter mij volgde ze de trap op en ze vertelde dat ze het rustig ging doen. Na te hebben betaald, uitgekleed en opgefrist lag ze klaar op bed. Begon me heerlijk te tease en had een geil bosje haar boven haar kutje. Ze had een heerlijk lichaam maar wel erg slappe borsten, waar ze me wel russisch mee nam.
                                nadat ze me goed diep had gepijpt heerlijk doggy afgemaakt terwijl ik haar borsten goed vast had. Gezellige dame, maar niet extreem geil, vingeren was not done helaas....

Commentaar

Vrijdag avond liep ik langs Doubletstraat en ik wou Marybel bezoeken en ik dacht dat ze anders gekleed was.
                                  Marybel is een van mijn top favoriet en toen ik binnen kwam bleek het Marybel niet te zijn , ze lijk wel een beetje op Marybel.

Na uitkleden begon Alina te pijen en dat deed ze erg lekker en kietelde op mijn ballen en daar raakte ik opgewonden van.
                                  Ze liet mij kiezen welke standje en ik koos voor normale stand en dat was erg lekker.
                                  Daarna gingen we over naar doggy en dat was ook erg lekker.

Ondanks dat ik per vergissing bij Alina binnen stapte bleek ze vreselijk goed te zijn.
                                  Ik vind Alina werkelijk fantastisch en ze is net zo goed als mijn topfavoriet Marybel.
                                  Met Alina heb ik fantastische seks mee gehad.
                                  Ik ben van plan om Alina vaker te bezoeken , ze is erg knap en relaxed en dat bevalt mij erg goed.
                                  Toen ik buiten kwam zag ik marybel en ze keek niet blij toen ze mij zag.

Even later was ik alsnog bij Marybel binnen gestapt en was toch bij mij weer te zien.
                                  Heb ik alsnog ook met Marybel geweldige seks mee gehad.
                                  Mij ziet Aline zeker terug.
                                  Alina zei ook nog dat ze mij aardig vond en dat vond ik een compliment.
                                  Alina en Marybel op raam26a zijn echte aanraders

Commentaar

Alina is werkelijk waar een prachtplaatje!! Stond weinig leuks in de Doubie of was allemaal vergane glorie, dus ze stak er ver bovenuit qua looks. Ze is verder lief en meegaand en gewoon leuk!
                                    Op de vraag of ze ook pzc deed reageerde ze positief, dus hup naar binnen.
                                    Qua uiterlijk heeft ze niet al te grote en wat slappe borstjes, maar wat een prachtige grote tepelkrans met een lief klein knopje. Een klein welvend buikje en eindelijk weer eens een meisje met wat haartje op d'r poes. D'r kont is heerlijk, lekker vol en rond en zo zacht! Mooi in verhouding met haar lichaam.
                                    Goed gewassen en opgefrist kwam ze tussen mijn benen zitten, en likte en zoog alsof ze nooit meer anders wilde, wel echt waar voor je geld dus! Op de vraag of ik mocht beffen kwam het ontluisterende antwoord, ja voor 20,- extra...
                                    Spelen met d'r poesje mocht wel.
                                    Dan het condoom erom, met de mond! en zij bovenop gaan zitten en ondertussen in mijn tepels knijpen. Ze is best lekker strak moet ik zeggen, wat een lekkertje en weet instinctief wat een man lekker vind! Later in doggy en in missio verder gegaan en met de hand af laten maken, zc. Even op adem gekomen en alles opgeruimd, nog een klein praatje in half Nederlands / half Engels met haar gehouden, ze is echt een vriendelijk meisje!

Kortom, mijn eerste keer wandelen na een 3/4 jaar is me uitermate goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar!

mvg BF.

PS. Het is ook geen klokkijkster, maar relaxed.

Commentaar

Lief, professioneel meisje, maar ik miste de klik die ik met sommige van de meisjes uit hetzelfde pand wel heb.

Commentaar

Kwaliteit bij deze dame holt hard achteruit! heeft haar mooie hogehakken in geruild voor pantoffels! maar dat is niet het ergste maar de sex is ook saai geworden ze ligt te gapen of het van luiheid is of verveling ik weet het niet maar ik kreeg er een slape van en ben maar gegaan en heb bij een andere mooie dame het werk afgemaakt! mij ziet ze niet meer in haar bedje.

Commentaar

Vandaag erg geil en daarom een bezoek aan de Doub gebracht. Na afloop wilde ik nog de Geleen met een bezoek vereren. Zeker wanneer er in de Doub weinig van mijn gading zou zijn.
                                          Wandelend langs de ramen probeerde ik me enkele recensies te herinneren. Tevergeefs. Helaas viel het aanbod mij wat tegen. Hoewel..... een aantal ramen heb ik alleen maar dicht gezien en misschien zaten daar de dames waar ik vooral op val.
                                          Wandelend langs de ramen trok Alina mijn aandacht. Ze keek me uitnodigend aan en ik voelde me welkom. Liep echter door want verderop zat een dame die me ook interesseerde. Twijfelde. Liep weer langs Alina die kennelijk mijn toch wel verlangende blik zag en aanstalten maakte om de deur te openen. Het was flink koud.
                                          Alina vroeg de standaardprijs en bood daar veel voor. Ook rust.
                                          Ik ging met haar mee naar de inderdaad ruime kamer en vervolgens verliep mijn bezoek langs de lijnen die enkele positieve wandelaars hierboven al beschreven. We wasten ons beiden.
                                          Mij is Alina goed bevallen. Een leuke meid van nu 29. Niet al te grote borsten met mooie grote tepels. En echt. Een kutje dat bij streling enigszins borstelig aanvoelde. Haartjes.... Ik mocht haar een beetje vingeren, maar kreeg de indruk dat ze niet ver wilde. Toch nodigde ze me regelmatig uit om met haar lichaam te spelen. Ik vond het een fraai lichaam van een positieve, leuk pratende vrouw.
                                          Op bed liggend pijpte Alina mij zalig. Terwijl ik met haar tietjes speelde, haar kutje streelde, over haar fraaie billen wreef. Overigens pas nadat we samen met ijskoude handen wat hadden opgewarmd. Ik herken wel wat hierboven over het pijpen wordt gezegd. Lekker dus. Met soms (bijna) deepthroat. Toen ik haar hoofd op enig moment naar beneden duwde om mijn pik nog dieper in haar keel te krijgen, wilde ze dat liever niet.
                                          Na lekker gepijpt te zijn, vroeg Alina welk standje ik wilde. Alles kon. Ook meerdere standjes.
                                          We begonnen met cowgirl. Heerlijk om haar boven mij te voelen wippen en die lekkere tietjes op en neer te zien gaan. Lekker om even aan te zuigen en te likken. Waarna Alina al neukend mijn tepels kneedde.
                                          Het volgende standje werd doggy. Meteen ook het laatste deze keer. Want ik wilde graag klaarkomen en stotend in dat inderdaad lekker voelende kutje maakte de kreunende geluidjes van Alina en mijn gegrom het helemaal echt.
                                          Met een bevrijdend gevoel spoot ik even later mijn condoom vol. Een heerlijke ontlading.
                                          Na afloop nog even gekletst. En terwijl ik mij rustig aankleedde, ging Alina met de dweil over de vloer. Allemaal heel proper.
                                          Een prettig bezoek. Zoenen scoort laag, want tongzoenen of zelfs op de mond kussen zat er niet in. Ook (nog?) geen echte extase, maar ik ga zeker eens terug om te zien of er meer in zit. Wil haar beffen en in andere standjes likken en neuken. Maar heb vandaag een voldaan gevoel en de Geleenstraat voor een andere keer bewaard.