Laura / Dimitra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 03 k08

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laura / Dimitra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 03 k08

Uit nieuwsgierigheid Laura bezocht...
    Oudere zus van Cristina, haar hier niet naar gevraagd maar dat konmt nog wel...

Gegaan voor standaard met een mogelijke uitloop (was al bij Gala geweest)

Zoals gewoonlijk even opfrissen maar dat deed zij voor mij...ook achteraf wordt het condoom erafgehaald.....
    Zeer aardige meid van 24. Kan zich redelijk in het engels uiten, flarden spaans erdoorheen....

Bij pijpen zit ze lekker met haar erogene zone naar je toe, Ze wil ook dat je haar vingert..
    Bij intiem gebruikt ze wat speeksel en je glijdt evengoed lekker naar binnen.
    In doggy afgemaakt....

Een goede keuze...

The Fly
    The Fly

Re: A11, k1 , Laura (Roe)(uitstekend)

Vanavond weer eens bij Laura binnen geweest.

Tijdens het wassen vooraf zie ik 2 dildo's staan (1 hele grote) en zeg: for you?
    Ze geeft meteen een plagerige tik op mijn bil....no for You.. ,....Dat dacht The Fly dus van niet....
    Ik niet bij haar zij niet bij mij...moest ze ook om lachen..

Laura houd wel een beetje van het soft SM, tepel teasen en beetje in bijten...tijdens pijpen voel je ook haar tanden.
    Nu was dit ook in een heerlijke 69 waarbij zij kwam wat ik voelde aan mijn lid...

Afgemaakt in missio.....was een goede 2e beurt van de avond..

The Fly,

De ware puberteit duurt je leven lang
    The Fly

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door levkas
      Zat ze er gistermiddag ook? Dan weet ik namelijk of dat deze Laura is.
      Die dag was ik er niet, maar ze staat hier al een tijdje en ook 's middags dus ik denk het wel.

Leuke vriendelijk meid die de tijd voor je neemt. Op bed begint Laura met teasen en kusjes uitdelen voordat een condoom wordt gepakt en ze een prima pijpbeurt begint. Ze gaat hierbij naast je je zitten en legt een been in de wasbak, zodat je goed zicht op d'r poesje hebt en ze spoort je dan ook aan om er mee te spelen.

Cowgirl doet ze ook heerlijk afwisselend en komt boven op je liggen waarbij ze ook kusjes in je nek geeft en vervolgens in missio afgemaakt.

Ook daarna geen haast en na een praatje, terwijl zij zich uitgebreid wastte en ik onder tussen rustig aangekleed was, met 3 kusjes afscheid genomen.

Commentaar

In het tegenwoordig - in ieder geval 's middags - stille Alkmaar op zoek naar Laura. Was er al een paar keer langs gelopen en wilde vandaag weleens kennismaken met haar sm-kwaliteiten. We spraken af wat ik wel en niet lekker vond en begonnen eerst met een tease- en pijpsessie die vergelijkbaar was met wat hier voor beschreven staat. Daarna de kinky kant op waarbij ik vond dat Laura heel snel in de gaten had wat succesvol zou zijn. Haar, terwijl ze op de wasbak zat, heerlijk kunnen befeb terwijl ze mij op sm-achtige wijze aanspoorde. Heerlijke finish en Laura heeft er een fan bij!

Commentaar

Vanmiddag op herhaling bij Laura. Benieuwd of ze nog meer in petto heeft. Ze herkent me van vorige week zegt ze, maar vraagt binnen nog wel om haar geheugen op te frissen. Dus een zelfde "programma" als vorige week met weinig verrassingen maar wel met even goede inzet van haar en een tevreden klant. Toch vond ik het te weinig spanning hebben vanmiddag. Aan haar kwaliteiten hoef je niet te twijfelen, maar voor nog wat meer dan het softe sm richting het echte kinky werk heeft ze te weinig in huis, denk ik. Maar goed. Het was erg stil op de Achterdam: het aantal lopers overtrof het aantal aanwezige dames in ieder geval en dan is Laura geen verkeerde keuze voor de wandelaar die niet op zoek is naar een prachtige meid maar wel naar een gezellige dame.

Commentaar

vandaag bij laura naar binnen gestapt nadat ze met een paar subtiele gebaren mijn aandacht had getrokken.

Binnen was al vrij snel duidelijk dat engels niet haar sterkste kant is. Ze wist me echter wel met het beetje engels dat ze spreekt zeer snel op mijn gemak te laten voelen. het standaard pakket gekozen, en nadat de contanten overhandigt waren gingen bij haar gelijk de kleren uit. Ze teasde me nog een beetje terwijl ik me aan het uitkleden was en vroeg waar of ik uit de buurt kwam.

Eenmaal uitgekleed begeleide ze me naar het bed met veel geknuffel. Op het bed werd er uitgebreid verder geknuffeld en pas na een paar minuten ging de condoom erop en begon ze met pijpen. Ze vind het merkbaar lekker als je haar vingert en stevig aan haar kleine borstjes zuigt.

Na een paar minuten vroeg ze of ik wilde wippen, en daar had ik ondertussen zeker oren naar.
            Eerst cowgirl, deed ze best aardig maar niet zo overtuigend als Sissi. Daarna gekozen voor doggy, waarbij de echt heerlijk meedoet en het lekker vind als je haard hard neemt en stevig vast houdt.

Na afloop wordt de condoom er met een papiertje afgehaald en laat ze je voorgaan bij de wastafel. Hierna wast ze zichzelf ook uitgebreid.

beetje jammer dat een gezellig babbeltje lastig wordt door haar gebrekkige engels, al doet ze wel erg lief haar best

Ze ziet me zeker terug

Commentaar

Driemaal is scheepsrecht en ik kan alleen maar zeggen dat ook deze 3e keer een succes was. Laura is een lief en schoon meisje die zowel voor- als achteraf de hygiene betracht die noodzakelijk is. Al direct na binnenkomst begint het geknuffel. Op bed een prima pijpbeurt na eerst wat kinky spelletjes en daarna in staande positie haar gelikt en het verder tot een heerlijke finish.

Commentaar

Bij Laura langs geweest. Vroeg in de middag. Weinig aan bovenstaande toe te voegen.
                Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: A11, k1 , Laura (Roe)(goed)

Gistermiddag bij Laura geweest. Na binnenkomst en de opfrisbeurt weet ze me op kinky wijze klaar te krijgen voor het betere teasewerk. Haar handjob gecombineeerd met facesitting bracht me in extase. Eerst staand elkaar verder verwend en daarna zij op de wastafel en later de stoel zich aanbiedend om gebeft te worden. Dan weer op het bed om naar het finale hoogtepunt te komen. Een praatje, een wasbeurt en drie zoenen en weg was ik weer. Tot een ongetwijfeld volgende keer.

Commentaar

toch maar weer eens bij laura langs gehobbelt. Al een paar keer eerder deze intentie gehad, maar tot mijn grote teleurstelling was ze er toen niet. Vandaag wel, dus hup naar binnen. Ze verklaarde dat ze soms veel slaap nodig heeft en soms wat minder en dat ze daarom lang niet altijd vroeg begint met werken.

Al kletsend wassen waarna het geknuffel begint. Hup op bed gedirigeerd waarna na nog het nodige voorspel de condoom erom ging. Na een zeer korte blowjob gaf ik aan dat ik wel zin had om te beffen, hier gaf ze gretig gehoor aan en ging op haar rug liggen.

Na een heerlijke bef beurt, waar ze duidelijk van genoot overgegaan op het intieme deel. Hierbij genoot ze ook overduidelijk.

Na afloop nog even geknuffeld en toen werd de condoom er netjes afgehaald. Hierna beide even wassen en met die kussen weer de deur uit.

Wat een lieve meid is het toch.

Commentaar

Vanmiddag weer heerlijk genoten van Laura. Toen ik de Dam opliep ging ze net met een collegaatje richting zonnebank en zei een half uur later terug te zijn. Twijfelde nog even over Sissi op A28 en een trio met 2 dames die op 2p p4 stonden. Een volgend keer wellicht, maar wilde vanmiddag toch graag een "behandeling" van Laura. Het wachten werd beloond en Laura heeft zich weer lekker uitgeleefd op me. De variatie ontbrekt echter en dat doet me twijfelen. Krijg haar kennelijk niet verder op het pad der verrassingen. Maar vanmiddag genoten in ieder geval. Kinky Laura die de zweep hanteert, zich ook zelf laat verwennen en enthousiat samen met mij naar de finish gaat.

Commentaar

Leuke meid om te zien. Derest staat hierboven allemaal al beschreven.

Commentaar

Waar de ene bij Laura gaat voor de wat kinky-er spelletjes blijven bij mij de zweep en dildo's gewoon hangen of op de plank.
                          Afgelopen maanden Laura vaker bezocht voor gewoon stevige sex .

(Ik mag de zweep niet gebruiken op haar wanneer zij het niet op mij mag dus ja, dan houd het op dus...)

Laura kan hem hebben, houd van stevig, tepels mogen bij mij dan wel onder handen genomen worden maar dit krijgt ze altijd terug...
                          69 eigenlijk altijd tot simultaan genot,

Gewoon zeer goed tot uitstekend

The Fly
                          The Fly

Commentaar

Vanmiddag op een stille Achterdam Laura bezovht. Was al weer wat weken geleden maar de service was als van ouds. Ik ging voor het gebruikelijke programma dat we hebben (zie eerdere bijdargen) en het was zoals gezegd weer prima.

Commentaar

Afgelopen zaterdag voor het eerst richting Alkmaar getogen. Daar eerst een beetje rondgekeken, tot ik Laura tegenkwam. Ze had me vrijwel gelijk kunnen overhalen om bij haar naar binnen te stappen. Eenmaal binnen eerst besproken wat er wel/niet kon en ook meteen betaald. Tijdens het uitkleden ook meteen heel actief met teasen. Na de nodige hygiënische voorbehandelingen gehad te hebben zijn we op het bed beland. Daar in een 69 elkaar lekker verwend. Even later deed ze het condoom om m'n jongeheer en liet ze zichzelf eroverheen zakken. Een heerlijke intieme sessie met deze dame gehad om het in doggystyle heerlijk af te maken. Daarna nog rustig even gepraat, aangekleed en weer op huis aan gegaan.

Voor mij zeker een adresje waar ik vaker terug te zien zal zijn.

Commentaar

Vandaag maar eens richting Alkmaar gegaan na goede berichtente hebben gelezen over verschillende dames.
                                Daar had ik nog niet over Laura gelezen ja ik zag dat ze ophet forum stond maar ze was voor mij een leuke verassing ze stond meteen alnaar me te wuiven ik keek nog om liep nog even door nog even de Achterdam op enaf en toen terug en bij haar naar binnen (nog nooit zo snel een dameuitgekozen). Wat een heerlijke meid ze vertelde me dat ze 23 is haar Engels kanbeter ze is er had ik het idee ook een beetje verlegen voor om Engels te spreken.
                                Met haar afgesproken 25 minuten voor 40 euro. Nou dat heb ikgeweten ben er 40minuten binnen geweest en dit was mijn beste ervaring ooit.
                                Eerst even wassen en daarna het eerste geilpraat van haar een beetje aftastenik was achter haar gaan staan ze zet een stapje achter uit waardoor mijn piklekker tegen har kontje aan kwamlekker met haar zo even haar staan aftastenterwijl ze haar kontje tegen mijn pik op duwde.

Het bed op waar ze alle tijd neemt voor voorspel kleinekusjes je mag haar overal aanraken en ze vind het lekker om gevingerd teworden. En wat een lekker lichaam een lekkere kont lekkere tietjes en eenlekker kutje hmmm.
                                [Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt, lekker diep lekker langgeen haast en lekker met een beetje tandjes en echt lekker zuigen. Toen ging zeomhoog zitten op haar knieën en vroeg me you whanna fuck in zo’n heerlijk accentjeik ben eerst maar zelf omhoog gekomen om haar lekkere kutje te likken heerlijkfris en vochtig.

Door gegaan in cowgirl lekker intiem, ik ben nogal groot inalles (lang, breed, groot geschapen) dus dat is 1 van de weinige posities (enzeker op zo’n klein bed) waarbij het zo lekker dicht bij elkaar zijn is. Zij reed heerlijk tussendoor lekker kussen en strelen bijelkaar toen ze vroeg nog even tussendoor of ik nog van positie wilde veranderenmaar dat hoefde van mij niet dit was heerlijk en dat vond zij ook duidelijk zereed rustig en lekker door tot ze me echt goed liet exploderen lang geleden dathet zo goed was ze ging nog rustig even door . Ze ging van me af en zei “oeh CondomFull” (Obvious). Na dien weer gewassen en zij ook opnieuw. Aangekleed nogeven staand geknuffeld en gekust en toen met een big smile de deur weer uitvoor het eerst dat ik er niets om gaf dat iedereen kon zien dat ik net bij eendame naar binnen was geweest en het heerlijk had gehad.
                                14.03 uur bij haar binnen gelopen en om 14.44 liep ik de Achterdamaf.
                                Ik kan haar echt aan iedereen aanraden maar wees lief voorhaar en kom net zo fris naar haar toe als dat zij is.
                                Tests The Best

Commentaar

Ben bij haar geweest voor een half uur, 50 euro. Ze is mooi en erg vriendelijk en vrolijk. Zag bij binnenkomst dat ze meerdere vibrators had staan. Ook 2 kleine, aan haar gevraagd of deze alleen voor haar waren. Maar deze waren ook voor mij. Had het nog nooit eerder meegemaakt dus leek me wel leuk. Ben naakt op bed gaan liggen, mocht lekker aan haar zitten en haar borsten/tepels zoenen en likken. Op een gegeven moment pakte ze de vibrator, een kleine en deed er een condoom omheen en er glijmiddel op. Ze vroeg of ik me benen wijder wilde doen en drukte de trillende vibrator tegen mijn kont, ze duwde best wel hard door, ging iets te snel en met te weinig glijmiddel. Wel leuk dat ze dit doet maar na een minuutje had ik dit wel weer gezien dus gevraagd om hem er weer uit te halen. Toen weer even lichaam zoenen bij elkaar, ze zoende me borst en mijn nek, lekker! Toen ging ze pijpen mc. Ze pijpt erg snel en hard, ik hou meer van rustig maar dat is persoonlijk. Na een tijdje pijpen kwam ik al bijna, toen doggy style neuken. Ik moest erg rustig aandoen want ik stond nog steeds op springen. Daarna gevraagd of ze op me wilde komen zitten met haar lichaam tegen de mijne waarbij ze mij in me nek zoende. Vroeg al meerdere keren of ze rustig aan wilde doen omdat ik bijna kwam en wilde nog wel even doorgaan. Maar hield het niet meer toen ze een paar keer op en neerging. Bleef nog even op me zitten toen ik klaargekomen was. Daarna ging ze wassen en heeft ze het condoom ervan afgehaald. Nog even gebabbeld en aangekleed.

Commentaar

Was voor de eerste keer bij de achterdam Laura heeft me goed opgevangen haha prima service deze gfe dame pakt lekkerdoor en wast keurig het zaakje weer schoon is een leuke dame en kan prima sexen ik vond toch de achterdam een paar leuke tantes zitten kom hier zeker weer.

Commentaar

Afgelopen Koninginnedag een bezoek gebracht aan de Achterdam.
                                      Qua bezetting van dames viel het een beetje tegen, degene die ik wilde "uitproberen" was er niet, en de nummer twee op mijn verlanglijstje, Laura was er wel, maar daar stond het halve oranje legioen voor het raam te bivakkeren, want een kennismaking aan de deur nogal onmogelijk maakte.

Ondertussen bleef zij lonken en lachen naar de menigte, maar je voelde toch dat ze het een heel klein beetje zat begon te worden. Enfin, een paar keer langs haar raam gedrentelt, en via oog-oog contact haar proberen duidelijk te maken dat ik wel in was voor een beetje "kermis in bed". Nadat ik aan haar kon aflezen dat ze er geen bezwaar tegen zou hebben, op haar afgestapt. Ze deed (dat was een nieuwe volgorde ) de gordijnen dicht en de deur open en ik stond binnen.

Nadat we even de frustratie over de "kijkfile" hadden besproken, eindelijk kennis gemaakt, ze stelde zich voor als Laura (dat wist ik eigenlijk wel) en ze kwebbelde rustig door, mij (ook met haar schitterende ogen) helemaal op mijn gemak brengend. De financiele en hygienische plichtplegingen afgewerkt, wat gevolgd werd door een wederzijdse staande verkenning, waarbij me opviel dat ze naar mijn bescheiden mening als 1 van de mooiste dames in de straat beschouwd kan worden. En hoewel ik de ervaring heb dat "supermooi" regelmatig gelijk staat aan "arrogant, lastig, koud", geldt dat voor Laura allerminst, ze is ook nog eens heel erg vriendelijk en relaxed.

Het repertoire doorgesproken, waarbij ik zei dat ik Frans wel zou willen vervangen door iets langer intiem. Dat was geen probleem, hoewel ze me wel een beetje vreemd aankeek. Ze dacht waarschijnlijk dat ik geen vertrouwen had in haar orale capaciteiten. Maar het was meer dat bij mijn laatste bezoek aan een dame het Frans gelijk al naar een hoogtepunt leidde, en dat wilde ik deze keer voorkomen

Ok, toen volgde een behoorlijke knuffel- zoen en streelpartij, waarbij ze al haar kwaliteiten inzette, en dat zijn er nogal wat, en ik moest me inhouden, anders had ze me "handmatig" al klaargekregen, en dat was nou net niet de bedoeling.

Nog steeds denkend dat ik aan haar orale kwaliteiten twijfel deed ze het condoom in haar mond en vroeg of ze toch eventjes wat mocht demonstreren.. Nou: ga vooral je gang
                                      Niemand hoeft aan haar kwaliteiten te twijfelen Ik heb het wel wat korter gehouden wat ik wilde de rest van Laura ook ervaren.

De sex was in 1 woord "Uitstekend". Smakend naar meer.
                                      Helaas was ze zo goed dat ze me in 1 positie al helemaal klaar kreeg, waarbij ze overigens niet ophield met zoenen, strelen en flirten. Je weet dat het gedeeltelijk gespeeld is, maar ze doet het zo leuk, dat je toch gaat twijfelen
                                      Na afloop opnieuw geen haast, je hebt niet het gevoel dat je "de deur uit gewerkt wordt" integendeel.
                                      Ook tijdens de hygienische "after-party" blijft ze vriendelijk, sexy, flirtend en een babbeltje.
                                      Ik weet niet of dat in toekomstige bezoeken verandert, maar ik heb goede hoop.
                                      Ik ben alleen nieuwsgierig of ze beffen nog in haar repertoire heeft. Ja, ik heb gezien dat ze dat doet, maar moet er alleen nog achter komen of dat plichtmatig is voor de klant, of dat ze dat zelf ook wel kan waarderen. Een leuk puzzeltje voor de volgende keer. Ze had al wel een lichte SM-sessie voor de volgende keer in het vooruitzicht gesteld, ik weet alleen niet of ik daar bang van moet worden of blij

Met een brede grijns haar pandje verlaten, wat tot wat gegrinnik in de kijk-file, leidde. Kon me niets schelen, ik had mijn eigen "Armin van Buren-momentje"

Commentaar

Begin van de week voor de verandering eens vroeg in de middag langs geweest, vlak na 12 uur. Laura was een van de aantrekkelijkste dames die op dit rustige tijdstip aanwezig waren. Voor €50 heerlijk P+N, waarbij ze zoals eerdere recensenten al schreven heel lief met haar benen naar mij toe op het bed ging liggen en vriendelijk zei "you can play me", het zou onbeschoft zijn een dergelijke aanmoediging te weigeren, heerlijk haar een beetje gevingerd. Daarna een ontspannen wipje zonder gedoe en gezeur, ik was de eerste die dag, na afloop rustig een kletspraatje en weer naar de auto om terug naar mijn werk te gaan.

Commentaar

Gisteren deze dame bezocht uit nieuwsgierigheid.Het is een lieve meid,vraagt wat je lekker vind. Op zich wel een OK bezoek,alleen zonder herhalingsgevaar voor mij!