Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Monika (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Monika (Bul)

Monica is het zusje van Eva leuk meisje met een vlotte uitstraling.
    Had haar al een paar keer zien staan en dacht op wie lijkt ze toch?
    kort voorspel daarna word je lekker gepijpt en afgemaakt in 2 standjes
    ze heeft niet de kwaliteiten nog zoals haar zus maar dat komt wel goed!
    theo
    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
    alleen huilebalken hebben spijt
    god create the world in 7 days
    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k06, Monica (Bul)(goed)

Deze Bulgaarse heb ik gisteravond een bezoek gebracht. Ik trof haar op k04. Haar gezicht deed mij sterk denken aan Eva en nu lees ik dat ze daar een zus van is. Van zichzelf is Monica niet groot, maar met haar zwarte en deels doorzichtige schoenen verhoogde ze zichzelf zo'n 20 centimeter. Verder heeft ze een heel lichtjes gebruinde huid, een normaal tot beetje stevig postuur en lang, zeer donkerbruin haar tot bijna halverwege haar rug. Ze was gekleed in een zwart setje met goudkleurige accenten.
    In de Engelse taal was de communicatie goed te doen. Niet dat de onderlinge conversatie veel voorstelde, want als een echte prof praat ze vriendelijk lachend met de klant mee, maar laat ze weinig over zichzelf los. Ik vernam in ieder geval dat ze een Bulgaarse van 20 jaar oud is. Volgens haar was ze een van de vier Bulgaarse dames in dit grote hoekpand. Na het afrekenen bracht ze eerst het geld weg, zoals te doen gebruikelijk in dit ruime gemeenschapshuis. Daarna was ze vlot uit de kleren en ging alvast op het bed zitten, mij bij het uitkleden rustig gadeslaand.
    Haar borsten zijn een schattig en stevig A/B-cupje en een piercing of tatoeage heb ik niet bij haar aangetroffen. Om haar linker pols droeg ze een gouden horloge. Ik kwam naast haar zitten en ben maar eens begonnen om dat lekkere lichaam uitgebreid te strelen, maar uit beleefdheid heb ik daarbij niet haar grenzen opgezocht.

Vervolgens pakte ze het condoom en plaatste het om mijn inmiddels stevig geworden sekspaal. Vanaf de zijkant boog ze over mij heen en nam hem in haar mond. Ik kon niet echt zien waar ze mee bezig was, want haar lange haar onttrok het zicht, maar het voelde behoorlijk goed. Met regelmatige, stevige en diepe halen pijpte ze mij langdurig en ik genoot daar met volle teugen van. Met het ritme mee drukten haar zachte borsten zich telkens tegen mij aan. Deden ze het maar allemaal zo goed, schoot het door mijn hoofd. Na afloop complimenteerde ik haar voor haar pijpkunsten, waar ze bescheiden en haast ongelovig op reageerde. Ik stelde voor dat ze het een keer zonder condoom zou proberen, maar dat was helaas absoluut onbespreekbaar voor haar.

Voor de intieme dienstverlening was ze zo aardig om uit zichzelf bovenop mij te klimmen en mij uitgebreid te berijden. Het voelde heel lekker, niet strak of ruim, maar precies goed. Jammer was het dat ze royaal glijmiddel aanbracht en voor het tweede standje opnieuw een portie. Dat tweede standje was de missionaris, waarvoor ze goed meedeed en beleving toonde. Op zijn hondjes heb ik het daarna afgemaakt. Ze vond het allemaal prima, ik mocht de standjes uitkiezen en lekker mijn gang gaan. Via de spiegel lag ze mij uitgebreid te bekijken tijdens de daad.
    Na afloop hebben we niet zo veel woorden meer gewisseld. Vermeldenswaardig is nog dat ze zich uitgebreid met gebruik van veel water aan de wastafel heeft gewassen. Ze rook verder neutraal.
    Als ik haar moet geloven, werkt ze hier alle dagen en avonden.
    Het is voor herhaling vatbaar, omdat de dienstverlening goed is en er bij haar geen haast te bespeuren viel.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k04, Monica (Bul)(goed)

Vanmiddag was ze wel aanwezig en haar maar weer eens effe bezocht!
      is gewoon goed te doen deze dame ze heeft een heerlijke body
      en een lief gezichtje sex is prima wat wil je nog meer?
      theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k04, Monica (Bul)(goed)

Gisteravond in de trein gestapt met de bedoeling naar Amsterdam te gaan, maar door werkzaamheden en iemand die voor de trein sprong waarin ik zat had ik een vertraging van een uur of twee op mijn redelijk strakke schema opgelopen en dus kon ik de keuze maken om naar huis terug te gaan of even in Den Haag, waar ik aangekomen was, te kijken of er nog wat lekkers zat. Voor het laatste gekozen en een rondje Geleenstraat gelopen en bijna aan het einde van het rondje zat Monica mooi te wezen, terwijl haar blonde buurvrouw me ook wel wat leek. Ik stond dus duidelijk te twijfelen voor de twee ramen en maakte dat ook duidelijk, wat beide dames erg grappig leken te vinden. De keuze was eigenlijk simpel: de dikke tieten van haar buurvrouw of het totaalplaatje van Monica... het werd dus het totaalplaatje.

Binnengekomen wat gepraat in een mengeling van Nederlands en Engels over waar ik vandaan kwam, waar zij vandaan komt (naar eigen zeggen Servië), het weer en nog wat algemeenheden. Vervolgens de euro afgetikt voor pijpen, neuken, meerdere posities... zij ging het geld elders opbergen terwijl ik mijn kleren aan de kant gooide, vol verwachting voor wat zou gaan komen. Teruggekomen legde ze ook haar setje af en ik was zonder meer tevreden over het uitzicht: LEKKERRRRR; leuk koppie, leuke tietjes en geweldig lichaam heeft dit kleintje. Op het bed aangekomen nam ze alle rust om mijn al lichtelijk geïnspireerde penus nog harder te maken en het condoom aan te brengen, terwijl ik me bezighield met het spelen met haar tietjes en kontje. Hierna ging ze me pijpen, terwijl ik lekker door kon spelen... kon overal goed bij, totdat ze half op me ging liggen en haar tietjes over me heen wreef, terwijl ze me heerlijk pijpte, op een rustig tempo nam ze mijn paal diep in het mondje en daarna ging ze wat wilder verder. In één woord: Super!

Om te voorkomen dat ik mijn kruid te vroeg zou verschieten pakte ik haar vast en ze vroeg of ze bovenop mocht... Dat dacht ik wel ja! Ze liet mij het werk doen en dus stootte ik lekker door, eerst rustig en vervolgens harder, zodat ik lekker tegen haar aan kletste. Vervolgens weer met de tietjes gespeeld, er aan gesabbeld en lichtjes in de tepeltjes gebeten... ze vond het allemaal best, terwijl zij het werk van me had overgenomen. Vervolgens overgegaan op doggy... WOW! Lekker doorhalen en haar bekijken, direct uitzicht op mijn werkzaamheden, en via de spiegel aan de zijkant op het geweldig lekkere lichaam van Monica, maar het beste uitzicht heb je via de spiegel voor je: ze kijkt je via de spiegel wel zo enorm geil aan, terwijl ze zachtjes kreunt, dat hou je niet lang vol... ik niet in ieder geval en ik kwam vrij snel klaar. Vervolgens nog een tikje op haar lekkere kontje gegeven, alvorens ze mijn penus van de regenjas bevrijdde en schoonmaakte. Ik kon hem daarna nog wassen en terwijl ik me aankleedde was Monica bezig zichzelf grondig schoon te maken. De hygiëne is dus ook goed. Ik kon haar nog even overal vastpakken voordat ze haar setje weer aantrok en we de kamer verlieten. We namen tenslotte met drie zoenen op de wang afscheid.

Ik zal dus nog wel vaker in Den Haag verschijnen, maar dan niet omdat de NS me in de steek laat, om Monicaatje nogmaals te bezoeken... en ook de tieten van haar buurvrouw komen zeker nog aan de beurt! Btw: heeft iemand enig idee hoe de dame heet die gisteravond naast Monica in K5 zat?
        BUNGA BUNGA

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k04, Monica (Bul)(uitstekend)

Monica staat al heel lang op mijn lijst van nog te bezoeken dames, maar de keuze viel steeds op een ander.
          Toch altijd een vriendelijk glimlachje van haar als ik langsloop.
          Ze is ondertussen flink afgeslankt en postuur mag naar slank. De haren zijn nu bruin.
          Langdurig voorspel zonder een spoortje van haast. Ze heeft mooie parmantige kleine borsten met grote reactieve tepels, waar ik met veel plezier mee gespeeld heb.
          Pijpen is uitstekend met echte deep throat en kontje naar mij toe. Met de spiegel naast het bed zit je op de eerste rang met dit uitzicht.
          Neuken ook uitstekend. Iets teveel glijmiddel, maar alle standjes toegestaan en ze kijkt je leuk aan.
          Achteraf ook geen spoortje van haast.
          Stille dame, maar dat vind ik ook wel prettig als de verstandhouding goed is.
          Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k06, Monika (Bul)

En voilà, er staat al een topic, zij zei dat zij al eerder een paar jaren had gewerkt, was gestopt, is nu al weer terug, haar is nu blonde, was bruin of donker in het verleden. Rookvrije.
            Als zij van die hoog haken afstapt is zij een lolita-achtige vrouwtje van 1.6m of minder, lijkt nogal plat maar vrij van de beha heeft zij volle mooi A tieten met erg mooi neppels & een mooi strak kunt, niet te kleine noch te dikke, pussy niet strak noch slap.

Eerlijk was ik gestopt met wandelen maar mijn partner is ver weg & de laatste weken had ik medisch problemen door leeftijd's slijtage & ook een pijnlijk tandarts bezoek erbij… de maat was volle, ik voelde kwetsbaar & mortaal & moest neuken, voor mijn mentaal gezondheid

Wel met Monika is het "mission accomplished"
            Mij standaard tactiek, van de tijd nemen om de meisje een massage te geven, heeft de doel bereikt, zij kwam losse & daarna hebben wij uitstekend geneukt met wederzijds genot

Ik ga niet alles vertellen maar de pijpen (mc) was top & voor een kleine meisje zij neemt het nogal diep. Intieme was allerlei standjes tot een echte hoog punt

Verder ik vond haar een aardig meisje met een rustig omgaan, zij spreekt goed NL'se & Engels, praten met haar was makkelijk en af en toe elkaar kunnen laten lachen.
            Sommige van mij kinky voorkeuren zijn mogelijk met haar, strapon bvb, dus ik voorzie verder bezoekjes, in ieder geval ik ging naar huis met hernieuwde mentaal & lichaamlijk kracht, lange nog niet te oude & versleten om goed te neuken, Monika heeft het bewezen

€200 betaalt voor de volle uur, zoals het hoort, denk dat ik een beetje langer dan een uur binnen ben geweest, zij heeft het in ieder geval verdient
            non illegitimi carborundum, carpe diem
            eat, drink & be merry, for tomorrow we may die.

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 98 k2, Monica (Bul)

Ben wat achter met recensies. Maar dat heeft ook een reden. De laatste tijd bleek, meer dan eens, een dame die ik had gerecenseerd een eendagsvlieg te zijn. Zonde van de moeite.

Deze recensie gaat over Monica (Bul) die nu al een aantal maanden in de avond aanwezig is op het adres Geleenstraat 98 k2. Vreemd genoeg is er al die tijd nog geen recensie over haar verschenen, terwijl ze over klandizie volgens mijn waarneming niet te klagen heeft. Ik bezocht haar op 8 april dit jaar.

Uiterlijk

Vanaf de straat gezien is Monica (niet negatief bedoeld) een geil blond opdondertje. Ik moest en zou haar proberen.

Cijfer uiterlijk 8,0

Diensten

De dienstverlening was tamelijk standaard, maar zeker niet slecht. Dame heeft een goede werkhouding. Spelen met de poes daar kwam het niet van. maar verder kon ik redelijk mijn gang gaan. Monica kon tijdens de intieme seks de missionarishoudgreep goed hebben. In relaxte sfeer kwam het tot de climax.

Cijfer diensten 7,5

Communicatie

Dit onderdeel leverde geen problemen op. Ik ben alleen vergeten of we Engels of Nederlands hebben gesproken. De sfeer was zakelijk, maar zeker niet onvriendelijk.

Cijfer communicatie: 7,0

Eindcijfer Monica (Bul): 7,5

Herhalingsbezoek niet uitgesloten.

Conclusie: aanrader voor wie door haar uiterlijke verschijning wordt geprikkeld
              And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Monika (Bul)

Ik wil haar graag eens bezoeken, maar ben afgelopen week meerdere malen voor niets naar de Haag afgereisd.
                Weet iemand toevallig of ze vanavond, zaterdag 24 sept wel aanwezig is?
                Thanks
                I'm too old a cat to be fucked by a kitten
                but not too old to fuck the kitten.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Monika (Bul)

Monika begint meestal begin van de avond en werkt bijna elke avond.

Commentaar

Toch maar eens gewandeld in de avond voor kerst. Zoals verwacht waren maar een aantal dames aanwezig in de Geleenstraat. Mijn aandacht viel op een mooie blonde dame, die aan het dansen was.
                    Even een praatje gedaan en naar binnen gewipt.
                    Eenmaal op haar kamer stelde ze zich voor als Monika, 26 jaar uit Bulgarije. 50€ overhandigd en allebei een wasje gedaan. Op bed lekker een verkenning gedaan, ze heeft prachtige borsten alleen jammer dat het siliconen zijn. Intussen speelde ik lekker met haar kutje en zij bracht mijn tool op sterkte.
                    Cd erom en ze begon lekker te pijpen! Dit doet ze ook lekker lang! Zij on top begonnen ze ging lekker te keer.
                    Ik kon heerlijk genieten van het uitzicht vanuit de spiegel! Op en neer ging ze met haar kontje. Mmm geil gewoon! Overgegaan naar doggy en lekker zitten bonken tegen haar mooie kontje. Spoot heerlijk in haar kutje (mc). Cd verwijderde zij, allebei opfrissen en met drie kusjes afscheidgenomen!

Mooie dame en goede service, morgen op eerste kerstdag werkt ze gewoon. Een aanrader!

Commentaar

Aan het werk...
                    X