Den Haag, Hunsestraat 4 k6, Ilona (Bel)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 4 k6, Ilona (Bel)

Curieus. Deze charmante dame zit al veertig (!) jaar in het vak. Stadions vol geile kerels moeten zich dus op en in haar hebben leeggespoten, zo langzamerhand. En toch staat er geen enkele recensie op hookers.nl. Zal ik dan maar de eerste zijn die zegt dat ze aardig, lief en gezellig is? Dat ze heerlijk in alle standen te berijden is? En dat ze ondanks vier decennia pikverwerken een kutje heeft dat nog zo strak is als in 1971? Vooruit dan maar. Prima keuze was dit, fijne sex gehad. Kan niet wachten tot ik een 50+-trio ga doen met Ilona en Monique van de overkant. I'll be back!

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k6, Ilona (Bel)(uitstekend)

Heerlijke rijpe dame, strak kutje, heerlijke lange pijpbeurt, groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Ja, vreemd dat er weinig tot niets over haar te vinden is. Ik kom ook al heel wat jaartjes bij deze dame en kan beamen dat ze inderdaad erg vriendelijk en lief is. Ze zoent heerlijk moet ik zeggen en Splodge heeft gelijk, ze heeft nog steeds een strak kutje. Deze dame heeft me nog nooit teleurgesteld.

Commentaar

Ben het volkomen met Dickswinger eens , deze dame heeft me werkelijk nooit teleurgesteld
        ik heb het dus over Ilona uit belgie.

Commentaar

Ben het volkomen met Dickswinger eens , deze dame heeft me werkelijk nooit teleurgesteld
          ik heb het dus over Ilona uit belgie.
          je haalt het beste naar boven als je ze met respect benaderd,
          ze is er altijd behalve s,woensdag en zondags , hier kun je de klok op gelijkzetten
          Ze kan werkelijk heerlijk lang pijpen en met de ballen kneden
          Fisten kunnen er maar weinig zoals zij, je kunt werkelijk net zo vaak klaarkomen als je maar wil.
          als meerjarige klant heb je het voorrecht dat je op je verjaardag een gratis sessie krijgt
          dat doen er maar weinig
          om haar leeftijd openbaar te maken is niet netjes, dus dat doen we niet, anders knijpt ze me bij
          het volgend bezoek HEEL hard in m,n ballen !!!!!! zo is ze ook wel weer
          Het enigste minpunt (als je van een minpunt kunt praten) is dat je na jaren precies weet wat er komt
          dus enige variatie is misschien toch wel wenselijk, maar nietemin een heerlijke vrouw die van wanten weet
          en die ik aan iedereen kan aanbevelen, niet te veel natuurlijk i.v.m wachttijd

ga zo door Ilona en ik hoop nog vele jaren van je te genieten
          groetjes je Anal lover xxxxx

Commentaar

Ilona is een prachtvrouw, een groot prachtig lichaam met lekkere kont mooie rechte benen en forse echte tieten. Ze is mooi gebruind en draagt een geile rode strakke jurk waar die jetsers nauwelijks inblijven. Discretie verbiedt mij te zeggen hoe lang ik haar al neuk maar het was en is altijd een belevenis. Ze heeft nooit haast en een ijzeren geheugen voor je sexuele voorkeuren. Gelukkig maakt ze nog geen aanstalten om te stoppen. Extra attractie: haar verleidelijke Belgische accent.
            Een sieraad voor het vak!

Commentaar

Vorige week haar bezocht. Ze zat met haar benen omhoog in haar stoel. Ik kon van buiten niet haar prachtige lichaam met volle borsten zien. Eerste wat me opviel toen ik binnenstond hoe lang ze was. Ze was super aardig en vriendelijk. Stelde me helemaal op mijn gemak. Na afloop nog prettig met haar gebabbeld. Echt een top vrouw

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 4 k6, Ilona (Bel)

Een geweldige "dame". Heerlijke sex. Met al haar ervaring, weet ze een man echt te verwennen. Super Iloon! Ook een heel sociaal iemand. Ze weet echt het menselijke in je naar boven te halen. Daarnaast, niet onbelangrijk, weet ze geweldig te pijpen en iemand echt te teasen en naar hoogtepunt te brengen. Menige jongere dame kan hier een heel groot voorbeeld aan nemen!

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat, Ilona

Afgelopen zaterdag in de middag bij Ilona geweest voor iets meer dan een uur.
                  Ze zoent werkelijk als de beste en kan als beste pijpen en geniet er zelf ook heel erg intens van.
                  Ze weet heel goede de gevoelige plekken bij je te vinden en heeft heerlijke mooie natuurlijke borsten.
                  Na afloop nog een half uur bij haar binnen geweest en gekletst.
                  Ze neemt echt de tijd voor je.
                  Wil een keer echt van 12 uur tm 17 uur bij haar naar binnen en vraag me af wat ze hier voor gaat vragen.

Ilonagek

Commentaar

Heerlijke ontspannen date. Mooie verschijning, lekker tongen en heerlijk tepelspel gehad. Ze weet de grenzen feilloos te vinden. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Commentaar

Gisteren na jaren weer bij Ilona geweest. Dat ligt niet aan haar maar aan het feit dat ik bijna nooit de gelegenheid heb om in Den Haag te wandelen. Toen ik er toch was op basis van eerdere ervaring en de recensies bij Ilona binnengestapt.
                      Het was geweldig, wat een lieve geduldige vrouw die je het echt naar de zin probeert te maken.
                      Ga zo door Ilona, als de gelegenheid zich voordoet kom ik zeker terug!
                      Na afloop nog gezellig zitten praten, ze heeft geen enkele haast om je de deur uit te werken.

Commentaar

vanmiddag bij Ilona langs geweest, had haar nog nooit bezocht en ik moet zeggen, het is mij goed bevallen. Wat een leuke, lieve dame!! Veel is mogelijk, heb haar kutje en kontje uitgebreid mogen likken, ze kwam heerlijk klaar. Zij heeft mij uitgebreid gepijpt, ballen gelikt en met 1 vingertje in mijn kontje gevingerd, heerlijk !! Uiteindelijk over haar mooie kont klaargekomen. Voor herhaling vatbaar!!

Commentaar

Ilona werkt nog op dinsdag, vrijdag en zaterdag.
                          Laatst gewijzigd door les gold; 06-05-17, 00:26. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Vandaag na jaaaaaaaren weer eens een BVE (Buurvrouw Experience) met Ilona gehad. Wat heeft die vrouw toch een prachtig gespierde kuiten!

Commentaar

Aan het werk...
                            X