Rebecca (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110p k12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rebecca (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110p k12

I just came back from Rebecca. She is a very good looking dark girl of about 160-165.
    She has a pretty face, tight and beautiful butt, brown eyes, and has a three piece set.
    She is 22 years old and tells she is from Rumania. Cup A.
    I hope that is enough information. I could not find a topic about her and everybody should be warned.
    I paid 100 euro for 30 minutes.
    She started sucking and that was horrible. I gave her directions. To no avail.
    I gave her more directions. Didn't help either.
    She rest her arms and body on my legs which started to hurt.
    After ten minutes, she said the time was up. I protested. She looked at her watch in the other side of the room. Came back and told me there were ten minutes left.
    She put her arms on my legs again supporting her body. It really hurt.
    OK, she went on top but it was terrible. Better change positions. I wanted doggy but she didn't allow me. I left, did't speak a word anymore. She kept talking but I´d rather loose money than stay with her any longer.
    I stayed 15 minutes at most and had rather not gone there at all ....
    Laatst gewijzigd door goodbar; 14-07-18, 08:40.

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k02, Rebecca (Roe)(matig)

Ook ik ben helaas niet heel enthousiast over Rebecca. Ik heb haar vanavond bezocht in de Geleenstraat. Het was erg rustig, de meeste ramen waren gesloten (of er werd gewoon hard gewerkt ) en omdat ze maar bleef roepen naar me, en ze mijn geintjes naar haar achter het raam wel goed oppakte dacht ik het maar eens te moeten proberen. Het is per slot van rekening een mooi meisje. Bij binnenkomst en betaling begon ze echter al meteen om meer te vragen, en of ik wat langer wilde blijven dan ook. Ik gaf aan het eerst maar eens te willen proberen, en als het beviel zou ik nog wel terugkomen. Vervolgens bleef ze wel gewoon "leuk" doen de hele tijd (iets te leuk, naar mijn zin, maar ik heb beleefd meegelachen de hele tijd) , maar het trekwerk vooraf was van korte duur, het pijpwerk was van korte duur, en ook bij de missio had ik de indruk dat het allemaal te langzaam ging naar haar zin. Bovendien hield ze stug haar kleren aan, totdat we intiem met elkaar werden. Ze bleef overigens verder wel vriendelijk naar me. Toen ze echter bij het weggaan ook nog om een tip vroeg kreeg ik te veel de smaak van Eefie (zat destijds in de Hunsestraat) weer in m'n mond. Die had er ook altijd zo'n handje van de hele tijd maar om meer geld te vragen. Ik heb haar uitgelegd dat je een tip altijd "krijgt", en er nooit om hoort te "vragen". We hebben vriendschappelijk afscheid genomen verder, maar ondanks haar mooie lijf en uiterlijk geloof ik niet dat ik nog snel op haar avances zal ingaan.
    Only an enlightened penis
    can heal a wounded vagina.

Commentaar

Dit zeer goed uitziende meisje uit Roemenie heb ik ook bezocht in de Geleenstraat. Ik ben vele malen langs haar raam gelopen maar nooit een stap verder genomen. Uiteindelijk ging ik overstag voor haar sexy looks. Op de kamer vroeg zij direct of ik wilde gaan voor de langzame variant (100 euro) of de snelle variant (50 euro). Die vraag alleen al voorspelde weinig goeds maar ik gaf aan 50 euro voor een eerste APK keuring wel voldoende te vinden.

Op bed plaatsgenomen waarbij enige voorspel achterwege bleef. Condoompje ging er direct om. En zoals je begrijpt heb ik daar een bloed-je hekel aan. Mijn pik heeft wat dat betreft een soort gebruiksaanwijzing. Het pijpen stelde niks voor en het was eigenlijk gewoon slecht. Het neuken in missio ging ook maar moeizaam. Benen werden geklemd, en veel bewegingen van haar kant. Op mijn verzoek stil te liggen en het werk gewoon rustig aan mij over te laten kon zij niet ingaan anders dan "finish babe". Je begrijpt dat deze woorden- een sexuele doodsteek- mij diep raakten, maar ik herwon snel de controle.

Ik vroeg haar in doggy te gaan en dat was iets beter. Ik heb haar heel hard genomen omdat ik ook snel klaar wilde zijn. Ondertussen sprak zij wat dingen in het Roemeens uit, en rolde met haar ogen. Ze keek met die prachtige ogen van haar als een heks en was ongetwijfeld bezig met een of ander voodoo ritueel vanuit haar gipsy achtergrond (doen wel meer van die meiden). Uiteindelijk spoot ik mijn zak toch wel leeg. Vreemd genoeg voelde ik mij erna niet zozeer voldaan maar wel heel goed. Ik had wat last van pijntjes in mijn liezen (waarschijnlijk spierscheurtje ofzo) maar dat was direct weg na de lozing. Voor dat enkele feit was ik haar wel erkentelijk.

Het moge duidelijk zijn dat mijn bezoek aan sexy Rebecca geen vervolg zal krijgen. De reden waarom ik zo graag wandel in de Haagse straten is omdat ik bij een verkeerde keus van een dame slechts 25-50 euro kwijt ben. Ik besloot daarom weer te gaan wandelen op zoek naar iemand die mij deze ervaring snel zou doen vergeten.
      Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Een beeldschone meid, maar ze maakt het uiteindelijk niet helemaal waar. Trio met haar en Vera was overigens redelijk geslaagd, maar ik denk niet dat ik Rebecca nog eens opzoek.
        I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Rebecca (Roe)(matig)

Vorige week de gok maar gewaagd en naar Rebecca gegaan. Ik wilde eigenlijk naar haar vriendinnetje die een tijdje op 110p k9 zat, maar blijkbaar (tijdelijk) weg is uit die kamer. Ik had de matige recensies over haar wel eens gelezen, dus had er vooraf geen grote verwachtingen van. Aan het raam een kort praatje en geintje gemaakt en voor 50 Euro p+n afgesproken, dus ik naar binnen.

Op bed raakte ik haar aan en ze maakte een opmerking over mijn koude handen. Ik dacht direct iets van: daar gaan we al, maar toegegeven mijn handen waren ook erg koud. Een beetje in mijn handen gewreven en daarna geen opmerking gekregen. Rebecca was ondertussen wat gaan trekken zodat het condoom er omheen kon. Vervolgens begon ze mij te pijpen en deed dat voldoende lang en erg lekker. Toen ze haar tong ging gebruiken en merkte dat ik dat erg lekker vind ging ze daarmee lekker door. Na het pijpen kwam ze in cowgirl op me zitten en deed dit in een prima tempo. Rustig aan beginnen en langzaam het tempo iets opvoeren. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had in een ander standje, maar dat was me nog iets te vroeg. On top ging ze door, boog wat voorover zodat ik haar kon stoten. Het was zo lekker dat we in dit standje in hoog ritme eindigden. Naderhand waste Rebecca zichzelf keurig, dus de hygiëne was ook prima verzorgd.

Alles bij elkaar een prima bezoek bij een hele mooie dvp. Geen gezeur over langer blijven en lekkere sex. Of ze haar dienstverlening heeft verbetert ofdat ik een gelukje heb gehad weet ik natuurlijk niet. Om daar achter te komen zou ik een keer terug moeten gaan, iets wat best wel eens een keer kan gebeuren. Verwacht geen GFE of iets wat er dicht in de buurt komt, maar de 50 euro was het zeker waard.

Jammer dat haar vriendinnetje van kamer 9 er niet meer zit, anders was een kort triootje nog een leuk idee geweest.

Grtz,
          Surely Me
          http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Rebecca (Roe)(voldoende)

Ben 2 weken geleden bij Rebecca gehad. Ik was aan het wandelen door de Geleenstraat zij was een van de eersten die ik daar toen tegenkwam. Ik had al meteen zoiets van: "ik geloof niet dat ik iets lekkerders tegen gaan komen" en na een poosje cruisen bleek dit ook het geval.

Rebecca is gewoon een onwijs lekker ding, mooie gebronsde huid en heel leuk koppie. Ook al is het een prinsesje om te zien, ze maakte hele geile gebaren die echter niet super-decadent waren. Moeilijk te weerstaan en ben naar binnen gegaan.

Rebecca vroeg mij ook of ik iets langer wilde blijven. En ook al heb ik het nooit eerder in een sauna gedaan, de temperatuur in haar hokje leende zich er gewoon niet voor om er heel lang te blijven. Ze drong echter niet aan en gaf mij in ieder geval, in tegenstelling tot eerder schrijvers, geen vervelende indruk.

Ze heeft me heerlijk gepijpt terwijl ik overal aan mocht zitten. Daarna hebben we lekker geneukt, eerst in missionaris en daarna hebben we het doggy afgemaakt. Ze heeft overigens een mooie spiegel naast haar bed, waarin je perfect kan zien waarmee je bezig bent. Geweldig om jezelf met zo'n mooi meisje met die schitterende exotische looks bezig te zien.

Ook al was het een vluggertje, ik heb er zeker geen spijt van en kan Rebecca eigenlijk aan iedereen aanraden. Ik denk dat ze één van de beteren is in de Geleenstraat.

Commentaar

Ook ik werd verleid door het prachtige uiterlijk van Rebecca. Gisteren op de bloedhete middag tijdje door de Geleenstraat gewandeld, nadat ik eerst in de Doubletstraat had gekeken waar werkelijk niets moois te vinden was...Ook in de Geleenstraat viel het aanbod me wat tegen. Ik was eigenlijk op zoek naar een Marokkaanse / Noord-Afrikaanse dame, die heb ik niet kunnen ontdekken maar deze Roemeense lijkt er veel op met haar getinte huid en mooie zwarte krullen. Deze Rebecca was toch wel de mooiste die er gistermiddag aanwezig was, en had het ook nogal druk, gezien het feit dat er al mannen te wachten stonden toen ze bezet was... eerst maar weer rondje gelopen, en even later was ze weer vrij... meteen mijn kans gepakt, ze vroeg 50 euro voor pijpen en neuken. Eenmaal binnen vertelde ze, nadat ik 50 had betaald en ze had gezien dat ik (veel) meer geld op zak had, dat het een vluggertje zou worden en ik voor 'slow sex' het dubbele moest betalen. Dat vond ik absoluut te veel, dan maar wat korter plezier. Eerlijk is eerlijk, de Roemeense zag er heerlijk uit. Ze begon mijn ballen te masseren en te trekken tot ie stijf werd, wat ze niet echt bijzonder lekker deed, en er volgde pijpwerk dat ik ook niet grandioos wilde noemen. Het uitzicht op haar heerlijke lijf en haar krullen maakte veel goed. In de spiegel rechts van het bed zag ik die heerlijke schoonheid met haar krullen bezig op mn pik, en toen ze op een gegeven moment haar tanden gebruikte begon het zowaar nog lekker te worden, maar dat duurde maar even toen was het pijpen genoeg voor haar. Op mijn verzoek kwam ze boven op me rijden, maar dit ging met weinig passie gepaard, en al snel vroeg ze om doggy. Doggy neukte ze wel lekker, alleen na paar keer stevig stoten kwam al het verzoek "yeah, come baby, come". Dat heb ik dan ook maar gedaan. Meid ziet er goed uit, maar geen sextopper naar mijn ervaring. Bevestigd wederom mijn oordeel / ervaring dat je voor topsex gewoon geen oost-europese moet hebben. Pluspunt vond ik wel, de lekkere koele kamer, buiten was het werkelijk snikheet dus vreesde het ergste bij het zien van de kleine kamertjes, maar gelukkig was de temperatuur binnen aangenaam, jammer dat deze dame zo koel is in de seks, je merkt het gewoon: ze doet haar ding, voert een kunstje op, met de bedoeling om met zo weinig mogelijk inspanning zo veel mogelijk geld uit je te trekken. Jammer. Een meid met zo'n uiterlijk heeft de potentie om dé klantentrekker van de Geleenstraat te worden, als ze er gewoon vol voor zou gaan en met passie haar vak zou uitoefenen...

Commentaar

Vorige week ook bij deze Rebecca beland en kan ik me eigenlijk voornamelijk bij de recensies van 'surely me' en 'soseether' aansluiten. Het was de blik in haar ogen en de doen smeltende glimlach die me naar haar raam toe trokken om een praatje te maken en vervolgens de stap te wagen. Binnen gekomen was ze heel relaxt en beetje plagerig en vroeg hoe lang ik wilde blijven. Ik vertelde haar dat ik graag voor het standaard tarief wilde. Rebecca reageerde dat ik me misschien wel zou bedenken, waarop ik haar antwoordde dat dat zomaar mogelijk zou kunnen zijn.

Eenmaal op bed krioelde Rebecca over me heen en begon plagerig met mijn tepels te spelen, terwijl ik mijn handen op verkenning liet gaan bij mijn nieuwe surrogaat vriendinnetje. Dit beviel me maar al te goed en mijn kleine vriend werd ook een maatje groter. Condoompje erom en Rebecca begon afwisselend mijn eikel te likken en diep te pijpen. Niet veel variantie maar beide was heerlijk en als het goed is hoef je weinig te veranderen.

Af en toe keek ze met een ondeugende blik aan om te zien hoe ik er van aan het genieten was en klom vervolgens boven op mij. Waarop ze me heerlijk rustig begon te berijden en ik wilde dat ik 4 handen had zodat ik zowel haar prachtige borstjes als haar heerlijke kontje kon kneden. Het was een prachtige blik hoe ze me ondeugend aan keek terwijl haar haar langs haar gezicht viel en we hadden wat mij betreft wel uren zo door kunnen gaan. Na een kusje geswitched naar doggy en heerlijk langzaam begonnen waar het niet echt stoten was, maar meer een heel rustig en diep samenzijn waarbij de wrijving vooral door haar heupbeweging kwam. Inmiddels waren we denk ik toch wel een tijdje bezig - heerlijk maar op deze manier zou ik niet binnen het geplande tijdsbestek tot een ontlading komen. Heel rustig maande ik Rebecca voorover te leunen zodat ik meer op haar kon liggen - ze duwde haar mooi volle kontje omhoog en ik kroop over haar heen waardoor ik langere stoten kon maken. God wat voelde ze daar lekker aan - zowel binnen als buiten. Het duurde dan ook niet lang over het rubbertje werd gevuld en we nog even bleven liggen om bij te komen.

Tijdens het aankleden nog een praatje en bleef ze me ondeugend aankijken via de spiegel terwijl zij zich waste. Misschien heb ik haar op een betere dag aangetroffen, maar total niets van haast meegekregen en heerlijk van haar dienstverlening genoten en dat zal niet de laatste keer zijn

Commentaar

Ik ben eind juli bij Rebecca geweest - een heel goede ervaring! Mooie meid, vriendelijk, geen haast.
                  Ze 3 weken op vakantie gaan zei ze. Ik heb haar de laatste weken gezocht op de Geleen maar haar helaas niet gezien.
                  Maar misschien kom ik de verkeerde dag / verkeerde tijdstip. Weet iemand of Rebecca al weer terug in het Haagse is??

Commentaar

Ik ben laatst ook is bij Rebecca binnen gewandeld,want ik vind het echt een van de mooiste dames in de Geleenstraat.
                    Haar uiterlijk vind ik echt super,maar het was voor mij toch allemaal een beetje te gehaast.
                    Het pijpen vond ik eigenlijk best wel goed,maar al snel wilde ze overgaan op het wippen.
                    Helaas kreeg ik ook nog is tijdens de wip iets te vaak te horen "Yeah come baby".
                    Dat was opzich geen probleem,als je met zo,n mooie dame aan het sexen bent.
                    Maar relax is anders.
                    Uiterlijk en hygiene zijn top,maar als ze iets minder zakelijk zou zijn zou ik mischien nog is terug komen.
                    Nu hou ik het denk ik maar voor gezien.
                    Groet DD.

Commentaar

Rebecca is inderdaad een van de mooiste meisjes van de straat.

Ik heb eens op het punt gestaan om haar te bezoeken. Op de kamer aangegeven dat ik graag rustig aan wilde doen en een klein beetje extra's. Daar wilde zij toen €150,- voor hebben. Gelukkig had ik zoveel geld niet bij mij en heb ik niet hoeven twijfelen.

Groeten,

Tijgerpeper
                      Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe Dabbert Bekijk bericht
                        Haar uiterlijk vind ik echt super,maar het was voor mij toch allemaal een beetje te gehaast.
                        Precies, DD. Ik heb deze dame een tijdje terug ook een keer bezocht vanwege haar onweerstaanbare uiterlijk. Tot een recensie is het toen niet gekomen. Maar dat van die haast is me nog wel bijgebleven. Geen lopezuivere TMM, maar toch was het eens maar nooit weer .
                        And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Nou ik ben tot nu toe 4 keer bij Rebecca geweest en ik denk dat ik verliefd begin te worden op haar, kwa uiterlijk is ze gewoon perfect, een mooi gezichtje, stralende witte tanden, mooi lichaam en ik heb alleen maar goeie ervaringen met haar, geen overhaastige handelingen, maar alles gewoon rustig aan en meestal bedenkt Rebecca zelf de gekste standjes, zo wou ze dat ik haar neukte terwijl we tegenover elkaar stonden en daarna wou ze voorover gebukt op de wastafel geneukt worden. En dan de manier hoe ze naar je kijkt als je haar neukt, ik vind het best als jullie niet meer langs haar gaan

Commentaar

Was vandaag in den haag. Voornemens om de doubletstraat te bezoeken, maar geen parkeerplaats te vinden. Dan maar naar de geleenstraat. Rebecca trok mijn aandacht en met name haar prachtige figuur. Zo zie je ze toch niet veel. Ik naar binnen voor 50 euri. Ik probeerde een gesprek aan te gaan, maar dat gaat erg moeizaam. Ik vroeg of ik ook mocht beffen. Dat kon maar kostte 20 euri extra. Kon ik achteraf betalen. Pijpen was voldoende. Dat deed ze niet lang. Het neuken was prima. Ze is lekker eng. Herhalingsgevaar. Ik weet het nog niet. Het totaalplaatje is maar net voldoende.
                            Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Rebecca (Roe)

Rebecca is in de loop der tijd flink afgeslankt. Postuur mag naar slank.
                              Eerder vermeden wegens de wisselvallig recensies, maar nu ze de laatste tijd haar tong naar mij uitsteekt toch maar eens bezocht. Ik trek bij zo'n mooie dame ook liever mijn eigen conclusies.
                              Eenmaal binnen is het een plagerige dame. Veel schijnbewegingen alsof ze gaat zoenen.
                              Ze wil meteen in slappe toestand het condoom erop doen, maar ik kan haar daarvan weerhouden.
                              Hierop pakt ze een fles olie voor wat handwerk. Condoom hierna pas op volle sterkte erop.
                              Pijpen goed, maar niet echt bijzonder. Duurde lang genoeg.
                              Neuken rustig aan beginnen. In het begin een beetje de kat uit de boom kijken, maar later doet ze gewoon goed mee.
                              Rebecca gaat op een voortvarende manier te werk en let op de tijd, maar geen tijdsdruk gevoeld.
                              Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Deze dame had ik al enige tijd in het vizier mede door haar mooie looks en ogen. Ben deze dame al heel lang voorbij gelopen hoorde haar Nederlands praten met andere klanten aan het raam. Ze gaf me eerder de indruk dat ze ned/indo is net als ik. Na een lange periode voorbij lopen werd ik toch wel nieuwsgierig en moest het wel gaan proberen.

Toen ik haar buiten aansprak hoopte ik een hitsige hete pinda tegen te komen helaas was het een oostblok dame. Bij binnenkomst stelde ze zich voor als Rebecca uit Roemenië. Ze kwam vriendelijk en charmant over. Na de standaard bullshit talk en wat grapjes was het ijs gebroken. Meestal als het goed voelt bij een dame biedt ik eerst 5 min massage aan voordat we zaken doen. Hier stemde ze in mee. Bij betaling zag ze nog wat flappen achter in mijn portemonnee uitsteken en vroeg gelijk of ik voor langer wilde blijven. Geen goed teken maar vertelde haar dat ik eerst een normale rit wil nemen voordat ik zoiets ga proberen. Tijdens de massage was er helaas geen overgave, voorspeld ook ni veel goeds. Ze bleef maar door kwebbelen en ja of ik nog 50 euro bij wilde betalen voor langer. Raakte licht gefrustreerd maar vervolgens begon ze met haar voeten over mijn ballen te strelen en moest van haar aan me snikkel trekken nu begon het ergens op te lijken . Helaas was dit van korte duur want '' You sure you dont want extra time ? '' Mijn jongeheer was vol geladen voor de aanval en ik gaf niet eens antwoord, ik wil een condoom. Die wou ze me niet geven want mijn tijd was om volgens haar. Naar mijn zeggen ben ik nog misschien net 5 minuten bezig geweest . En geen sex gehad.

Had een lange dag achter de rug en had geen zin om er tegen in te gaan. Jammer dan, een mis koop. Ik vertelde haar met een vriendelijke glimlach dat dit de risico's zijn van deze hobby. Liet haar maar merken dat het me ni veel deed maar ze kon wel aflezen dat ik niet tevreden was. Deze dame is heel lief mooi en vriendelijk maar helaas wat je ziet krijg je niet. Ze vroeg me nog wat er verkeerd was en dat ze dat dan wel volgende keer beter zal doen. Ik gaf haar maar het vriendelijke antwoord dat er geen volgende keer zal komen.

Volgende keer ga ik haar mooie buurvrouw aan de overkant bezoeken en als ik dan voldaan met een big smile naar buiten loop geef ik haar misschien nog de middelvinger en haar daarna in het vervolg niet meer aankijken als ik langs loop. Kort samen gevat; dit was geen dvp bezoek maar oplichterij........

Van deze dame word je niet veel beter ! Mijn advies voor alle mede wandelaars ! Weg blijven hier !!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k01, Rebecca (Roe)

Lees hier veel reacties, sommige zeer negatief anderen iets minder. Zelf heb ik geen slechte ervaringen bij haar.. Misschien omdat ze me nu wat langer kent en we al sinds de eerste keer een "klik" hebben. Heb haar wel verteld dat ik haar liever "natural" terug had gezien.. Ben niet zo van de silies..
                                  Eigenlijk altijd doe ik bij haar P/N/B... meestal begint zij met pijpen, beetje spelen enz...
                                  Bij het beffen zorg ik er voor dat ze zeiknat wordt.. Meestal komt ze heftig klaar..en moet ze een droge handdoek halen.. Ze zegt echter dat ze dit met bijna niemand heeft (de eerste keer maakte ze er een opmerking over van: are you a professional ??!?) en dat ze zich door lang niet iedereen laat beffen of vraagt een prijs die de meesten niet willen betalen en daarop afhaken... Of dat waar is dat laat ik aan anderen over maar ik heb altijd 50 bij haar betaald en altijd een hoop lol met haar..
                                  Glijmiddelen hebben we ook nooit nodig en meestal doen we ook 2 of 3 verschillende standjes..
                                  Qua uiterlijk is het voor mij nu een 8.5 (ik trek nu een punt af vanwege die sillies), qua handelingen een 7.. Ze durft nog lang niet alles en om verder te gaan dan waar we nu zijn wat ik met sommige andere dames wel heb.. Die gaan echt ver...maar ok, ze is pas 22, dus het kan nog komen..
                                  Mij ziet ze vast nog wel een keer.. en dan ga ik is kijken of we een leuke date kunnen hebben met één van mijn andere favorieten, die wel net wat verder gaat.. kijken of ze daar nog wat van kan leren.

Commentaar

Afgelopen zondag ben ik bij haar geweest. Er was rond 7 uur nog niet zoveel keus, maar ik had niet zoveel tijd dus zomaar ergens naar binnen gestapt. Ze stelde zich voor als Rebecca en toen herinnerde ik mij dat ik al eens bij haar was geweest. Is al een jaar of twee geleden en was toen een trio met een vriendin van haar die inmiddels niet meer in Den Haag werkt. Ze zag er toen nog meer als een meisje uit zonder die stevige siliconen die ze nu heeft. Optisch ziet er wel goed uit allemaal.

Rebecca was snel uit de kleren, ik nam wat langer de tijd. Ik waste mijn leuter even bij de wasbak en ze begon me staand op te warmen. Eenmaal stijf ging het condoom erom en ging ze op de rand van het bed zitten en gaf ze me een aangename pijpbeurt. Vervolgens trok ze me het bed op en neukte ik haar in verschillende standjes waarbij ze lekker mee doet. Uiteindelijk gefinisht in doggy. Ze vond het jammer dat ik al was gekomen.. jaja zal best Rebecca is een mooie meid die een prima service biedt. Ze was wel wat afstandelijk, maar dat kwam ook door mijzelf. Ik was vermoeid van een lange dag en had niet echt zin in een gesprek. Ik ga nog wel een keer retour.

Commentaar

Vandaag toch weer is bij Rebecca binnengewipt.
                                      Ik kon haar goddelijke uiterlijk echt niet weerstaan!
                                      En ik moet eerlijk zeggen... dit bezoekje was echt vele malen beter dan de vorige keer!
                                      Bij binnenkomst hebben we ons weer even aan elkaar voorgesteld en daarna de financiele transactie afgehandeld.
                                      We kleden ons uit en namen plaats op bed.
                                      Vervolgens begon Rebecca mij wat op te warmen door me erg geil aan te kijken en rustig wat met mn pik en tepels te spelen.
                                      Ondertussen mocht ik ook overal aanzitten en ik kreeg het dan ook al snel erg warm!
                                      Het rubbertje ging er omheen en ze begon met een prima zuigsessie.
                                      Dit voelde erg lekker en ondertussen bekeken we elkaar hoe we bezig waren,zowel rechtstreeks als in de spiegel.
                                      Het werd hierna tijd voor het wippen en Rebecca nam plaats op mn snikkel voor een rondje cowgirl.
                                      Erg lekker! Hierna volgde standje missio en kwam al snel de finish.
                                      Vervolgens werd er weer gewoon netjes gewassen bij de wasbak en liep ik met knikkende knieen naar buiten.
                                      Wat een heerlijk meisje.
                                      Ze zal misschien haar momenten hebben,maar nu was ik echt dik tevreden en vandaag was het gewoon zeker een goede beoordeling waard en het wippen zelfs uitstekend !
                                      Vriendelijkheid ook naar goed en ik ben 20 minuutjes binnen geweest.
                                      En als een dame dan nog zo,n uiterlijk heeft,ga ik er zeker terug!

Moderator post nr 14 van mij kan gewist worden omdat ik weer geweest ben en het een prima herhaling van de vorige keer was,enkel heb ik nu gelijk het recensieformulier verbeterd.

Groet DD

Commentaar

Vanmiddag wilde ik maria in de doub bezoeken 40k3 helaas niet gezien misschien was ze er wel maar niet op 40k3 in iedergeval weet ook niet precies hoe ze eruit ziet omdat ik haar nooit bezocht heb en alleen op de recentie van hookers afging
                                        Verder was t hopeloos daar

Dus op naar de geleen een keertje vreemd gaan daar
                                        Had die kleine meid op 110p k12 al eens zien staan een lekker hapje om te zien echt een mooie meid
                                        Figuurtje a la salli mooi gezicht en lang zwart haar in mooi zwart setje

50 euro moest het kosten mocht ook overal aanzitten
                                        Dus de keus was snel gemaakt

Binnen stelde ze zich voor als rebecca jammer had haar recenties gelezen en dacht foute keus
                                        Ze begon gelijk om meer geld te vragen voor rustig aan nee dus niet bij eerste bezoek eerst een testrit maken
                                        Ze kwam geil over met geile praat wanna suck your dick deep in my mouth and then deep in my pussy
                                        Ik moest voor haar gaan staan en zij zat op bed en begon te zuigen dat deed ze niet slecht helaas erg kort
                                        Toen moest ik haar neuken terwijl ze voorover stond bij de spiegel wel geil gezicht maar ik wilde gewoon missio
                                        Daar had ze niet veel trek in omdat het te warm was in haar kamer
                                        Maar deed het toch en hoe
                                        Ik moest ver naar beneden zodat ik niet te dicht boven haar hing was te warm
                                        Mocht ook niet aan haar haren konen net geborsteld WTF
                                        In dit standje was t niet lekker neuken hoewel ze geil bleef roepen fuck me hard in my pussy

Ik had er gauw genoeg van en laten afmaken met de hand wat ze wel goed deed alleen weer ver uit de buurt
                                        niet echt grijpbaar

Herhaalbezoek zit er niet in hoe mooi ze ook is

Mijn maria op 122k3 is 10 keer beter voor mij.

Moet wel zeggen rebecca was vriendelijk praat geil en ziet er zeer goed uit
                                        Maar voldoet niet aan wat ik verwacht niet knuffelbaar laat zich niet graag aanraken zeker gezicht en haar niet

Nog even een vergelijking in cijfers voor de service

maria 122k3 een dikke 10
                                        Rebecca 110p k12 mager 5 je

Commentaar

OP een vrijdag liep ik op geleenstraat en ik zag die bloed mooie dame en kwam lief over.

Maar schijnbedrieg.
                                          ZE beloofde heel rustig aan te doen
                                          Ik kwam binnen begon ze over mijn lichaam te wrijven en daarna ging ze trekken en ging op mijn pik spugen dat vind ik erg smerig daarna ging condoom erover en ging kort pijpen en heel kort neuken en dat weer trekken en spugen.
                                          Dit is absolute diepte punt.

daarna moet ik me aftrekken en naar haar lichaam kijken.

Voor neuken vroeg ze nog eens 50 euro's
                                          Ik had zo iets van no way.

Na trekken heb ik mijn pik effe goed gewassen en dat mocht gelukkig nog.

E zei de volgende keer wil ik sperma zien.

Deze is absolute afrader.
                                          Deze is de slechtste die ik ooit had.

Deze nooit meer , die raam loop ik zo voorbij
                                          iedereen gewaarschuwd ga niet bij haar , ze is een enorme oplichter , een schijnheilige trut.
                                          Dus wegwezen bij haar