Den Haag, Doubletstraat 01a k01, Coral (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 01a k01, Coral (D.Rep)

Zojuist deze nieuwe latina gespot en meteen bezocht.
    Ze is één van de lekkerste dames die ik ooit heb bezocht, ze staat direct in mijn top 5.
    Prachtig gezicht en lichaam, vriendelijk en sexy.
    Weinig kenmerken, geen tattoo's of piercings, lang haar strak achterover gekamd in een staartje.
    Tietjes behoorlijk slap en herkenbaar aan donkere areola.

Ik ga verder niet in details treden, mijn mening mag wel duidelijk zijn.
    Herhalingsgevaar 100%.
    I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k08, Coral (D. Rep)(goed)

Zojuist dit lekkertje weer bezocht. Wat is ze toch een mooi plaatje.
    Weer een correctie op mezelf: ze heeft een kleine tattoo, achterzijde linker bovenbeen.
    Ze zat in haar kamer te kletsen met vriendin Estrella uit k10 en de dame uit k100.
    Dat duurde mij te lang en mijn parkeertijd was al verstreken, dus heb ik de andere 2 dames vriendelijk verzocht te vertrekken zodat ik me met Coral kon vermaken.
    Heb haar weer €25 gegeven en kreeg daarvoor P+N in 3 standjes en ook nog aftrekken zc op het einde.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k05, Coral (D. Rep)(goed)

Ben gisteravond ook bij Coral geweest,ben al een aantal keren bij haar geweest en ze is erg vriendelijk ze spreekt nauwelijks engels of nederlands maar ik heb wel een soort klik met haar, er stond reagaton muziek op en daarop hebben we eerst op staan dansen.

Toen op bed lekker pijpen wat ze goed doet,en daarna cowgirl waarbij ze af en toe kusje gaf op mijn mond en nek,verschillende standjes gedaan en klaargekomen in missio het was een erg lekker bezoekje,geen tijdsdruk of wat dan ook,gewoon lekker relaxt en een goede sfeer.

Ik zal nog veel bezoekjes aan haar brengen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k05, Coral (D. Rep)(uitstekend)

Heb gisteravond maar weer eens een bezoekje gebracht aan coral, ik vind haar persoonlijk echt een heel mooi meisje en ondanks het taalgebrek heb ik een leuke klik met haar.

Nooit enige vorm van tijdsdruk, haar dienstverlening vind ik gewoon goed.

Vreemd dat er zo weining over haar geschreven word

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maxwell010 Bekijk bericht
          Vreemd dat er zo weining over haar geschreven word
          Werkt deze dame wel vaak? Ik zie in het recensieformulier dat zij onder de 25 jaar is of geschat wordt.
          Persoonlijk heb ik in deze passage het idee dat er al niet veel dames van onder de 40 werken. En ik zie hier ook niet vaak gesloten gordijnen. Ik geloof in ieder geval niet dat ik haar wel eens gezien heb (ik wandel meestal laat op de avond).

Groeten,

Tijgerpeper
          Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Coral is 26jaar, en idd in deze passage zie je niet vaak vrouwen onder de 40 en voorheen sloeg ik deze passage ook over als ik ging wandelen maar Lorena(zwarte krulletjes,25jr) staat er ook regelmatig en is ook 1 van mijn favorieten dus ik wandel er weer doorheen.

De dagen dat coral werkt kan ik niet zeggen,ik ben niet een wekelijkse wandelaar,het komt ook voor dat als ik wandel ze niet aanwezig is,maar als ze er is dan zit ze in deze passage maar in verschillende kamers en ik bezoek haar in de avond.

Eergister was ik om 23:30 bij haar en zei ze me dat ze om 00:15 stopte met werken.

Voor mij persoonlijk 1 van de mooiere vrouwen van de doublet aangezien ik ook meer van latina's hou dan oostblok-dames waar de doublet nu meer dan genoeg aanbod van heeft naar mijn mening.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Coral (D.Rep)(uitstekend)

Coral is een naam die ik nog nooit had gehoord maar toch blijken er al vier dames met die naam hier te zijn beschreven. Volgens eigen zeggen is ze 26 jaar oud, afkomstig uit de Dominicaanse Republiek en inmiddels 3 maanden hier werkzaam. In het begin kreeg ik de indruk dat ze het Engels prima beheerst maar als het verder gaat dan de gebruikelijke plichtplegingen dan ontstaat er al vrij snel een behoorlijke verwarring. Ze spreekt een paar woorden Nederlands maar een hele zin is al een probleem. Mijn Spaans komt niet veel verder dan si en ole dus was het af en toe met handgebaren en verdwaasde blikken communiceren, het heeft wel een halve minuut geduurd voordat ik begreep dat ze me vroeg om het licht aan te doen.

Coral heeft zwart haar maar er zit iets bruins doorheen dus wellicht niet haar eigen kleur. Ze heeft kleine slappe borsten, de B uit het formulier lijkt me al aan de grote kant. Ook haar hoogte klopt niet maar dat konden de vorige schrijvers denk ik niet weten. Aangezien ik haar laatste klant was deed ze na afloop haar laarzen uit en bleef een een minimeisje over. Terwijl ik haar eerst nog op 1.70 had geschat bleek ze toen ineens 15 cm te zijn gekrompen, de hakken zijn inderdaad enorm. Coral is kwa uiterlijk verder niet bijzonder knap of lelijk maar met haar zwarte netkousen, hoge playboylaarzen en lange haren toch een lust voor het oog.

Na een wasbeurtje en al wat staande handtastelijkheden ging het op bed verder. Ze streelt en zoent je tepels een beetje voordat een rubbertje wordt gemonteerd. Pijpwerk is van hoog nivo met een grote zuigkracht. Toen ze na een tijdje vroeg of ik al toe was aan het volgende hoofdstuk heb ik haar nog maar even door laten gaan zo lekker was het. Vervolgens kroop ze na het aanbrengen van wat glijmiddel bovenop. Ze is redelijk strak en weet de juiste bewegingen te maken. Op die manier hadden we het wel mogen afmaken maar zoals meestal hield ze dit standje niet heel lang vol. Doggy dan maar. Ze ging met haar benen tegen elkaar voor me zitten waardoor een allemaal wat onhandig werd om flink door te stoten. Gelukkig beweegt ze zelf ritmisch met haar kont heen en weer dus gaat het allemaal vanzelf. Na een tijdje vond ze wel dat ik moest gaan klaarkomen maar gelukkig zei ze dat niet op een storende of dwingende manier en aangezien we al een tijd bezig waren ook niet heel onredelijk. Bij het klaarkomen haalt Coral nog even flink door zodat de beleving van het orgasme optimaal is.

Ik bezoek niet zo vaak latina's, voornamelijk omdat de lichamelijke aantrekkingskracht een beetje ontbreekt. Maar als ik het doe dan is het of super en helemaal niks, gemiddelde latina's kom ik niet tegen. Gelukkig hoorde Coral bij de eerste categorie.

De tijd in het formulier is trouwens inclusief nog even wat napraten terwijl ze zich aan het omkleden was om naar huis te gaan. De leeftijd, lengte en borstomvang mag de moderator updaten. Ik stapte bij haar binnen op Doubletstraat 3 k9.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k09, Coral (D.Rep)(uitstekend)

Na mijn heerlijke ervaring bij super Enora en lekkere Nathalie besloot ik de zaak af te ronden bij Coral, een mooie jonge slanke Dominicaanse met een mooi gezicht en lip gloss lippen. Het pijpwerk was uitstekend en het intieme gedeelte was bovengemiddeld. Ik kwam gillend klaar. Er is een reden waarom haar raampje nooit openstaat. Uiteraard ga ik terug!
                Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k09, Coral (D.Rep)(uitstekend)

Coral deze zondagmiddag bezocht op de Doubletstraat 39 k1.

Aan het raam had ze een heel sexy wit net-jurkje aan en ze zag er heel lekker uit.
                  Binnen is ze ook nog eens erg leuk om mee te praten en ze verstaat wel wat Engels en Nederlands.

Pijpen deed ze erg lekker en actief en met plezier ging ze wat langer ermee door. Op het brede bed kon ze overdwars gaat zitten en ik kon dus overal bij, wat ze zachtjes toeliet

Het neuken daarna was niet zo geweldig voor mij, want het intieme gevoel was gewoon niet zo goed, ik kon niet lekker doorstoten. Maar doordat ze haar best deed en zich goed om me vastklemde met haar benen, kreeg ze me toch naar een hoogtepunt en met zo'n mooi meisje was dat wel erg lekker.

Het was een geslaagd bezoekje, maar het blijft voor mij waarschijnlijk bij deze keer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 39 k1, Coral (D.Rep)(uitstekend)

Ik stond op het punt om weg te lopen na een ruim half uur ijsberen door de doubletstraat rond lunchtijd toen ik Coral ineens zag staan. Geen seconde geaarzeld en op het mooie vrolijke gezichtje afgelopen. De deur ging meteen open. Meteen de markt verziekt door € 50 te betalen in de verwachting dat dat een fijne sessie ging opleveren. Kort gesprek over mijn wensen. Erg prettig persoon en erg lekker om te zien. Tijdens het wassen aan de wasbak had ze zich ineens uitgekleed. Voor mij hoeft dat allemaal niet zo rap, maar ach als ze dan toch naakt is kun je daar goed aanzitten. Allemaal geen probleem. Ze doet lekker mee.
                    Verzonden vanaf mijn vliegdekschip

Commentaar

Deze mooie kleine dame al vaker zien staan, maar om een of andere reden nooit naar binnen gestapt (helaas). Gisteravond alsnog, en geen spijt: lekkere en vriendelijke dame.

Snel voor herhaling vatbaar.

PS. Ze vertelde mij de ene maand te werken, en de andere maand niet.

Commentaar

Deze dame afgelopen dinsdag bezocht. Bij het raam had ik al duidelijk gemaakt dat ik rond de 20 min. binnen wilde zijn. Ze had die avond sexy knielaarzen aan en die hield ze aan tijdens de gehele sessie. Coral heeft een mooi klein rond kontje. Haar borsten zijn klein en hangen al een beetje. Ze laat zich makkelijk overal betasten. Pijpen was goed. Verschillende standjes geen probleem. Het bed in dit pand is lekker breed. Aanradertje, voor 25 euro uitstekende service.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 39 k1, Coral (D.Rep)

Vandaag bij Coral geweest voor het instaptarief. Zoals bovenbeschreven is ze echt een plaatje. Alleen taal is een beetje lastig, want ze spreekt Spaans, klein beetje Engels en nog minder Nederlands. Zoals gezegd echt een mooie vrouw en ik heb even d'r buik en borsten mogen likken. Pijpen was erg prettig maar kort. Neuken een simpele missionaris, waarbij ze haar hoofd naar voren hield, zodat mijn gezicht in haar kruin terechtkwam. Er was helaas niet echt een klik, mede door de taalmoeilijkheden.

Maar haar geweldige figuur vergoedt veel. Misschien volgende keer iets meer tijd kopen en dan kijken of het beter wordt.

Commentaar

Vanmiddag naar Den Haag geweest. Begin het daar steeds leuker te vinden nu ik eenmaal weet waar ik een beetje voordeliger kan parkeren en na de daad een lekker betaalbaar hapje kan eten.

Ik heb Coral bezocht. Een heerlijke meid uit de Dominicaanse republiek. Gekozen voor het standaardtarief. Het meisje heeft hele kleine tietjes en is superaardig. Omdat ik Spaans spreek, is communiceren geen probleem.

Gekozen voor het standaardpakket. Ze begon met lekker pijpen. Daarna kwam er wat glijmiddel op het condoom en pijpte ze nog eens even lekker door. Toen gevraagd of ze op me kon komen. Was geen probleem. Ze heeft mijn pik lekker klaargeneukt terwijl ze af en toe over mijn tepels wreef. Genoeg voor een hoogtepunt.

Conclusie: Coral is absoluut een toppertje zoals ik al tijden niet meer bezocht heb. Ze is verder heel lief en bescheiden. Geen toneelspeelster ofzo.

Commentaar

Deze dame al vaak zien zitten, maar mijdt vaak oogcontact door continu op haar telefoon te zitten kijken. Dit keer liep ze heen en weer, deed haar raam open en keek me daarbij uitnodigend aan. Mooi, klein, slank vrouwtje, wel slappe tietjes A+.

Wat ik wilde deed ze niet, haar menu is exact gelijk aan dat van Mary (vroeger Maria) die nu aan de overkant zit.

Beffen kon wel voor extra. Dit in combinatie met extra tijd gedaan. Ze waste zich eerst en na gezellig kletsen kleedde ze zich uit. Begon te strelen en mijn tepels te verwennen en na geruime tijd pijpen klom ze in 69 boven op me. Dat ging lekker door, waarbij ze zich enkele keren verbaast uit sprak over de hardheid van mijn lul. "You are really hot and very very hard", zei ze. Ik gaf haar aan dat alleen bij mooie vrouwen te hebben, dus zij ook weer blij.

Daarna verschillende standjes afgewerkt en lekker bezig geweest. In missio wel diep stoten, maar door glijmiddel redelijk lekker. Doggy met dat mooie kontje wel weer prima, waarbij ze mij via de spiegel heet bleef aankijken en onderlangs mijn ballen streelde. Zo netjes afgerond.

Wederom gewassen, na gekeuveld en afscheid genomen. Wellicht ooit nog eens wat voor een trio met Mary erbij . . . .

(96/100)

Commentaar

Hele lieve meid, zit wat rustig achter haar raampje, viel me eerst niet op, maar toen stond ze toevallig op en lachte ze heel lief. Ze zei 50 euro voor 30 min, maar ik had maar 40 euro, dus ze bood me aan 25 minuten. Dat vond ik wel prima.

Eerst ff mn zaakje wassen, al had ik net gedoucht, maar ja is standaard. Daarna begon ze me lekker af te trekken. Dat deed ze heel lief. Ik was een beetje verliefd op haar mooie gezichtje. Zelden heb ik zo een mooie meid op Doubletstraat gezien. Ze heeft prachtige kleine krulletjes, echt een bos, smal gezichtje en een lieve lach erop. Ze oogt bestjong. Maar ze begon een beetje te knuffelen en mn tepels te likken en daarna deed ze een condoom om mijn pik en ging ze me lekker pijpen. Mijn pik stond gelijk stijf want ik zat onderhand lekker aan haar billen en met haar kutje te spelen. Die begon zelfs een beetje nat te worden. Ik wilde haar gewoon lekker neuken, ze is heel dienend en vroeg wat ik wilde. Ja doggy natuurlijk met zo een mooi kontje.

Ik erachter en lekker neuken, eerst een beetje zachtjes, want ik ben best groot geschapen en dat moet altijd even inwerken. Daarna lekker diep erin en begon ik haar klitje onderhand te strelen. Ze zei geile dingen in het Spaans en ik ook in het Spaans. Me gusta bonita chica guapa caliente Daarna zei ze hmmm yo finito hmm.. Ze was klaargekomen en daarna wilde ze mij belonen hoor, eerst ff missio en dat voelde erg goed, ze bewoog een beetje mee met haar heupen. Maar na 15-20 min in dat warme kamertje begon ik wel moe te worden van het stoten. Ze ging lekker bovenop me zitten en my my my ik ben nog nooit zo lekker bereden door een prostituee. Ze ging voluit rammen op mn pik met harde stoten zittend en ze keek me geil aan, ze begon zelfs een beetje te zweten. Ik pakte haar billen nog 1 keer vast om er vol van te genieten en toen kwam ik klaar in mijn condoompje in haar lekker kutje. Ik ging met een heel goed gevoel naar huis en ik ga zeker nog een keer terug komen bij Coral. Ze ging me lief afdrogen met keukenrol, want ik had ook hard gewerkt en we stonden nog wat te kletsen.

Echt ik kom zeker terug. Wat een lieverd!! En echt goed geneukt met een knappe meid. Wel zielig dat die knappe meiden hard moeten werken om je pik omhoog te krijgen, want er zitten ook spoken op die doubletstraat, waar je nachtmerries van krijgt.

Nee Coral is echt heel knap! Bonita!

Ow ja ze zit trouwens op 77 K3 op zaterdag.

Commentaar

Het was zondagavond toen ik besloot om samen met een vriend naar de Doublet te rijden. Dacht dat het daar om half twee zou sluiten, maar dat bleek veel eerder te zijn. Na aankomst eerst een klein hapje gegeten en tegen 23.00 uur arriveerden we op de Doubletstraat. Eerst maar eens een paar rondjes lopen en toen een keuze gemaakt.

Ik was eerder bij Coral geweest en dacht het nog maar eens te proberen. Vond het aanbod aan meisjes die dag niet bijzonder en dus koos ik voor een stukje zekerheid bij deze dame. Had ook met tijdstip te maken want veel meisjes waren al vertrokken of stonden op het punt te vertrekken. Vorige keer was het bij Coral goed, dus waarschijnlijk nu ook.

Eerst pik wassen en toen het bed op. Coral heeft me lekker gepijpt. Dat kan ze als de beste. Ik heb haar gevraagd of ze op mij wilde komen en dat vond zij geen probleem. Ze nam plaats over mijn harde pik en begon heerlijk te rijden. Echt super was het weer. Haar kutje is lekker strak en ze weet precies hoe ze je moet berijden. Een paar minuutjes later was het klaar.

Tevreden liep ik nog een rondje om eventueel een tweede dame te bezoeken, maar de meeste ramen waren al leeg. Volgende keer dus.

Commentaar

Coral is terug van weggeweest, vandaag aan het werk op adres 31p k11.
                                    Ben meteen maar naar binnen gegaan.
                                    Nog steeds een leuke vrolijke meid met super latina kontje.
                                    Wel jammer van de hele slappe borstjes en rommelige buik, daar zou ze wat aan moeten laten doen.
                                    Pijpen was goed, altijd leuk zo'n klein droppie dat op je pik zuigt.
                                    Neuken in missio ook goed. Hierna doggy, wat een lekkere latina billen.
                                    Afgemaakt met plat doggy, heerlijk kletsen tegen die trillende billen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 01a k01, Coral (D.Rep)

Vorige week deze dame bezocht, ze zat op 1ak1. Zeer mooie verschijning maar wel een tegenvaller toen ik haar borstjes zag. Maar haar service maakte het allemaal goed. Mooie lieve meid !

Commentaar

Een tijdje terug voor het eerst bij Coral binnen gestapt. Ik werd vriendelijk ontvangen. Bij het wassen begon ze me al een beetje op te warmen. Eenmaal op het bed ging ze daar nog kort mee verder. Hierna kreeg ik een rubbertje om mijn bijna stijve jongeheer. Een korte pijpbeurt maakte me jongeheer helemaal hard. Ik vrij snel de vraag op ik wilde dat ze verder pijpte of dat ik wilde neuken. Aangezien ik het pijpen niet heel bijzonder vond koos ik er voor om te neuken. Ik koos voor missio. Ze deed lekker mee en na een paar minuten kwam ik klaar.

Al met al was het wel een oké bezoekje. Niet bijzonder, maar ook niet slecht. Misschien als al mijn favo dames bezet zijn dat ik nog een keer bij haar naar binnen stap.

Commentaar

Is dit mooie dame met krullen?