Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Victoria (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Victoria (Col)

Vandaag voor de derde keer in enkele weken deze lekkere jongedame bezocht. Victoria werkt nog niet zo lang in de Doubletstraat, althans ze was me eerder nog niet opgevallen. Deze schoonheid is in elk geval een aanwinst onder de Doubi-latina's: zoals Biff Tannen eerder al in geouwezwam aangaf heeft ze wel wat weg van Shakira (misschien is ze van de arme tak van de Shakira-family ). En voor wie Shakira niet zo 1-2-3 op het netvlies heeft staan wanneer-ie geladen met testosteron door de Doub loopt: Victoria is in de circa 25 lentes die ze rondloopt 1.60 meter lang geworden, heeft een normaal postuur (tussen al die wat volle Latina's voor mij een verademing), heeft lang bruin haar (met een zweem van toegevoegd blond, maar dat is alleen goed zichtbaar bij nadere inspectie ), heeft een opvallend rond gezicht met een klein mondje en twee hele grote ronde bruine kijkers (waar grote Hurryman helemaal in kan verdwalen), is gezegend met twee fraaie cup B borsten (naturel, jawel!), een strak geschoren kutje (waar kleine Hurryman dan weer helemaal blij van wordt) en een goddelijke bilpartij. Opvallend (maar ook dat is alleen van heel dichtbij te zien) is een klein littekentje bij haar linkeroog (of was 't nou haar rechter?).

Voor mij is een nadeel dat ze (nog?) alleen Spaans spreekt, dus de communicatie is wat lastig. Gelukkig is ze wel heel vriendelijk, en dat maakt veel goed. Als je Spaans spreekt denk ik dat je nog een aardige boom met haar kunt opzetten . Maar dat is voor mij dus niet weggelegd: ik kom niet verder dan een klein boompje, zeg maar een Hurryboompje .

Victoria is dan wel heel vriendelijk, ze is ook gediceerd. Ze neemt bij binnenkomst het heft in handen. Na de gebruikelijke waspartij (ook aan haar kant) word ik steevast op het bed gedirigeerd. Pijpen (mc) kan ze prima: lange, diepe halen afgewisseld met likjes op de juiste plekjes, en dat maakt kleine Hurryman altijd heel erg blij . Grote Hurryman overigens ook! Beide vorige keren heb ik haar na het pijpen in missio-stijl genomen, en daarbij werkt ze goed mee. Dit keer gekozen voor doggy-stijl en ook dat is prima bevallen. Ik had uitzicht op een bilpartij waar je bij wijze van spreken zo je tanden in zou willen zetten !

Tja, en toen had Hurryman z'n kruid na 20 minuten verschoten... Daarom gevraagd om een massage (gelukkig is dat in 't Spaans het zelfde woord als in 't Nederlands). Deed ze wat onwennig, maar ach oefening zal na verloop van tijd wel kunstje baren.

Geen nadelen aan deze dame? Jawel! Beide vorige keren dat ik haar bezocht ging ze me voor naar haar kamer boven en had ik al vóór ik hoefde te betalen uitzicht op heel wat fraais (ben nu eenmaal meer een billen- dan een borstenman . Maar vandaag bleek dat ze verhuisd is naar een kamer beneden .

Kortom: een mooie, lekkere en vriendelijke aanwinst onder de Latina's in de Doub!

Re: Den Haag, Doubletstraat 04 k3, Victoria(uitstekend)

Victoria heb ik een klein maandje geleden bezocht en vorige week nog eens. Mijn eerste gevoel was bij haar dat ze op mij een ongeïnteresseerde indruk achterliet, als iemand die niet echt zin heeft om het de klant is even lekker naar de zin te maken. Geen oogcontact en druk pratend met haar collega's vond ze eigenlijk wel meer dan genoeg. Toch wou ik deze vlam bezoeken omdat ze een prachtig figuurtje heeft en een mooi gezicht. Na wat aarzelingen ben ik toch bij haar binnengestapt en volgde ik haar naar de 1e verdieping.

Op haar kamer probeerde we een gesprekje te voeren maar dat werd een moeilijk verhaal omdat ze de bekendste talen niet machtig is. Spaans zit nou eenmaal niet in mijn talenpakket dus echt ver kwamen we niet. Ik moest met handen en voeten de nodige informatie zien te achterhalen en dat lukte me toch wel aardig!
    Victoria is een 22 jarig meisje afkomstig uit Venezuela die hier nu zo'n maandje werkzaam is.
    Het prijskaartje was bij mijn beide bezoekjes 50 euro inclusief beffen wat me toch wel aangenaam leek bij zo'n heerlijke meid.

Eerst werd er gepijpt (mc) wat ze best goed onder de knie heeft. Met korte en diepere halen, met een zachte, gevoelige aanraking waarbij ze je ook constant aankijkt begon mijn piemel al flink op de deur te kloppen! Neuken moest nog maar even wachten want het beffen stond immers ook nog op het menu.
    Ik gooide al mijn likkunsten uit de kast en heb zelfs haar kontje ook nog meegelikt, zo geil vond ik het! Zelf leek ze het ook wel lekker te vinden omdat ze er flink op los kreunde en me af en toe stevig bij mijn haren pakte en me bijna haar poes in duwde. Ik heb gelukkig geen haaruitval anders had ik waarschijnlijk geen haar meer op mijn hoofd gehad!

Neuken hebben we gedaan in 2 posities waarbij het weer gebeurde in mijn vaste volgorde, namelijk eerst missio en dan doggy. Een beetje glijmiddel op het condoom en ik drong voorzichting in haar binnen. Na een voorzichtige start werd het tempo al snel bijgesteld. Ze doet aktief mee, veel beleving en wat gekreun wat al bijna leidde tot het hoogtepunt, daarom maar snel geswitch naar doggy. Met haar heerlijke billen in mijn handen kwam ik na wat stoten weer tot de ultieme daad!

Na afloop ons beide opgefrist waaruit blijkt dat het met de hygiëne wel oke is.
    Voor goeie seks met een mooie meid vind ik Victoria absoluut de moeite waard!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 04 k3, Victoria (Ven)(uitstekend)

Gisteravond weer richting Doub vetrokken, onder meer in bezit van een aantal veelbelovende tips die ik gekregen had van Biff Tannen. De door hem genoemde dames bleken echter óf niet aanwezig óf bezet óf telefonisch in gesprek. Helemaal niet erg, want op nummer 4 was Victoria wél vrij. En die begint me nu eerlijk gezegd zo langerzamerhand als een magneet aan te trekken. Over verslavingsgevaar gesproken....

Ik had haar bij de eerste keer dat ik langs haar raam liep al gezien en toen zat ze met haar collega's te kwekken. Maar toen ik na het vruchteloos checken van Biffs tips een tweede keer bij nummer 4 arriveerde, hadden we oogcontact en ging de deur uitnodigend open. Ach ja, waarom ook niet naar binnen gaan dachten grote en kleine Hurriman toen... .

Op haar kamer - de vroegere kamer van Maria, die nu naar de Geleenstraat is verhuisd - eerst 50 euro betaald voor een 'media hora', ofwel half uur. Omdat ik inmiddels in korte een paar keer bij haar geweest ben weet ze wat ik lekker vind en durf ik zelf ook het initiatief te nemen om wat verder te gaan dan voorheen. En ik heb de indruk dat Victoria zelf ook wat relaxter en vrijer is bij bezoekers die ze wat vaker ziet, maar dat kan ik alleen baseren op eigen ervaring.

Nadat we ons uitgekleed hadden mocht ik me als eerste wassen. Dat bracht me op een idee! Toen zij zich vervolgens wastte, ging ik tegen haar aan staan en schoof van achteren mijn handen over haar mooie borsten. Ik drukte kleine Hurryman tegen Victoria's billenwerk en kleine Hurryman werd daar in no time héél opgewonden van. Victoria vond dat allemaal prima, ze wiegde haar heupen en duwde haar kont stevig terug, zodat kleine Hurryman nog zowat anaal klem kwam te zitten . Ik heb me op dat moment echt moeten inhouden, zéker omdat kleine Hurryman nog niet beschermd werd door een latexje. Maar 't had zó maar kunnen gebeuren, vrees ik ..... (hoewel ik niet weet hoe Victoria daarop gereageerd had).

Ook om te voorkomen dat ik meteen al aan de wastafel klaar zou komen (zou toch jammer zijn van die 50 euro), ben ik gauw op het bed gaan liggen. Zij klom boven op me en begon me te zoenen en te likken in m'n nek, op mijn borst en op mijn schouders. Daarna daalde ze af en nam m'n ballen in behandeling. Daarbij introduceerde ze iets nieuws, althans ze deed iets wat ze de vorige keren nog niet gedaan had: met haar ene hand masseerde ze zacht kleine Hurryman, terwijl ze met de andere mijn ballen een heel zachte massage gaf. Dat was werkelijk mega-geil! Na een tijdje deed ze een rubbertje om kleine Hurryman en hervatte ze de massage, maar nu zette ze ook haar mond in. Dus én strelen én kneden én likken én zuigen tegelijk. En dat op een manier die ik nog niet eerder heb meegemaakt . Normaal gesproken zou ik zo'n behandeling niet lang hebben volgehouden zonder klaar te komen, maar door aan m'n schoonmoeder te denken lukte het om het klaarkomen uit te stellen.

Ik weet niet hoe lang ik deze 'marteling' ondergaan heb, maar op een gegeven moment heb ik haar gemaand te stoppen en zelf het condoom verwijderd. Ze keek me eerste met grote, vragende ogen aan omdat ze wellicht dacht dat ik haar zonder rubbertje wilde neuken. Maar ik gaf aan dat ze moest gaan liggen. Vervolgens ben ik op haar gaan zitten en heb ik aangegeven dat ze door moest gaan met het met haar handen verwennen van kleine Hurryman. Dat deed ze en uiteindelijk ben ik op haar borsten klaargekomen.

Dit was echt een supergeile ervaring! Met groot herhalingsgevaar! Toen ik weer buiten stond heb ik nog even gedacht aan het checken van de door Biff Tannen genoemde dames, maar ik had gewoon de puf niet meer om nog een keer de Doublet op en af te lopen....

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 04 k3, Victoria (Ven)(uitstekend)

Ik ben vandaag bij Victoria geweest. Ze is denk ik wel één van de mooiste meisjes die ik tot nu toe heb ontdekt in de Doubie.

Ik zag naast haar kussen, soort van klysma dingetjes liggen. Ik vraag me af of ze ook anaal doet?

Minpunt alleen is de communicatie. Maar gelukkig versta ik wel een woordje spaans.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 04 k1, Victoria (Ven)(uitstekend)

Dame is weer actief. Ze bood een trio aan met een nieuwe dame erbij. Ze lijken best op elkaar zal best familie kunnen zijn.
          Deze dame 5 x bezocht
          Altijd prima geweest. Zeker omdat we dezelfde taal spreken. Echter is 5x bij dezelfde al een uitzondering voor mij zal niet meer binnen stappen. Dame levert wel top service

Commentaar

Na lang slenteren voor de verandering weer eens bij Victoria geweest. Ze bood me ook een trio aan met haar wat donkerdere buurvrouw maar ik gaf aan dat ik deze keer alleen interesse in haar had wat geen probleem was. Ondanks dat we niet super veel communiceren heb ik toch wel een klik met haar, dame is altijd vriendelijk naar mij toe en probeert een beetje Engels en Nederlands te praten. De standaard woordjes lukken haar nog wel.

Seks was weer prima. Eerst wat gewassen waar ik een helpende hand van Victorio bij krijg. Mijn pik was gelijk ontpopt tot een stijve hark! Daarna een stevige, diepe blow job wat er geil uitzag, haar speeksel sijpelde langs mijn pik naar beneden. Geneukt heb ik haar in missio en doggy. Heb nou wel door dat ze het hardere stootwerk meer waardeert.
            In doggy werd de finish met intens gekreun afgerond.

Blijft een lekkere meid met een goeie service. Ik ga nog wel bij haar terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Victoria (Ven)(uitstekend)

Na 't met gemengde gevoelens gebrachte bezoek aan de Spaanse Carolina een colaatje gaan drinken. En toen maar weer gaan pinnen voor de volgende ronde. Ik was vastbesloten de dag goed te maken met een bezoek aan mijn kleine favoriete Victoria. Na eindeloos rondjes lopen door de Doub (zou ze nu potdikkie alweer verhuisd zijn of vandaag helemaal niet werken?) zag ik haar eindelijk zitten. Meteen oogcontact, dus ik direct naar binnen.

De kenners onder jullie zal 't zijn opgevallen: ze is een paar kilootjes kwijt geraakt in de afgelopen maanden. Mij viel dat ondanks enkele bezoekjes in de afgelopen tijd eigenlijk pas gisteren goed op: wat een mooi lichaam! Ik ga nu iets heel intiems verklappen (doe ik anders nooit ): terwijl ze half op haar zij en haar rug lag, kwam haar linkerborst recht omhoog. Ik dacht: sjonge, wat een mooi gebeeldhouwd lichaam! Ik weet niet precies hoe oud ze is, maar ze zal ergens achter in de twintig zijn. Maar ze heeft het lichaam van 10 jaar jonger.

Tja, en toen volgde een pijpsessie. Ik zal jullie de details besparen. Er is er maar 1 die 't in de Doub beter kan, en dat is Maria op nr. 4!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 04 k2, Victoria (Ven)(uitstekend)

ik heb deze dame een aantal weken geleden na een lange tijd weer bezocht eigenlijk per toeval aangezien ik dacht dat ze niet meer werkte, was even geleden.. ze stond ergens bij nummer 26/28.

bij binnenkomst weer even leuk kennis gemaakt even bijgepraat, en daarna gewassen en toen over op standje 69 (mijn favoriet vooral met haar) werd heerlijk deepthroat gepijpt heb haar strake kutje heerlijk gelikt voor een lange tijd echt super, na een tijdje tijdens het pijpen het condoom erom met haar mond nog even door gezogen en toen ging ze op me zitten echt een lekker standje met deze dame tijdens het neuken ook zoenen en in haar klaar gekomen.. echt zoals ik het met haar gewend ben..
                ik ga snel weer terug

Commentaar

Eergisteren had ik 't weer te pakken. Dus op naar de Doub. Na een aantal rondjes door de straat zag ik Victoria/Veronica plotsklaps opduiken achter het raam. De eerste keer dat ik haar spotte was ze intensief in de weer met haar mobieltje, de tweede keer was ze in gesprek met haar collega's. Maar de derde keer had ik meer succes. Oogcontact. Ik naar binnen. Voor de zoveelste keer.... Die dame heeft me al heel wat euri's gekost! Maar ook heel wat plezier en genot opgeleverd . Als het inderdaad zo is als ze zegt, dan is ze nu 28. En als het inderdaad zo is als ze zegt, dan komt ze uit Ecuador en woont ze in de buurt van Madrid. Maar ja, zoals ik elders heb aangegeven: dat maakt niet uit. Wat telt is de service. En die is bij deze dame ronduit uitstekend. Kom je vaker bij haar, zo is mijn indruk, dan kan de GFE-beleving alleen maar groeien. Ze vertelde me overigens dat ze een Nederlands vriendje heeft. Da's natuurlijk gek: welke man accepteert van zo'n mooie dame dat-ie haar moet delen met ons wandelaars... Maar kan natuurlijk ook een 'trigger' zijn: 'ik val op NL mannen". In elk geval en hoe dan ook: deze Victoria/Veronica (onder die laatste naam zette ze zichzelf in m'n telefoon) is zeer de moeite van een bezoekje waard! En: mij heeft ze nog geen trio aangeboden (zie andere recensies), maar dat lijkt me helemaal top met dit meiske. Ik zal er eens naar vragen bij mijn volgende bezoek.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k1, Victoria (Col)

Deze dame 2 en half jaar geleden voor het eerst bezocht en was zeer tevreden over haar dienst verlening al was haar pijp kunsten zeer standaard Het is wel een heel vriendelijke meid maar spreekt enkel alleen spaans althans ik sprak altijd met haar spaans weet niet of zij ook de engelse taal machtig is. Het maakt in principe ook niet uit want je komt tenslotte maar voor 1 ding Deze dame zat toen altijd op nummer 4 k1 maar is een lange tijd uit beeld omdat zij gestopt was maar soms komt een dame gewoon weer terug als zij snel geld wilt verdienen De sex is bij deze dame wel goed er is veel bespreekbaar kwa standjes. Ik ben een hele tijd niet meer bij haar geweest want wil naast de dame die bij op nummer 1 staat in mijn top 10 lijst ook andere dames bezoeken naar een ultieme gfe. Maar mocht een andere wandelaar haar bezoeken die van latinas houdt zou ik haar zeker aanraden. Het is niet alleen een knappe meid maar ook relaxed in omgang. Zij vertelde mij afgelopen zaterdag avond dat zij begint met werken rond 7 á 8 uur (avond).

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Victoria (Col)

Hele lieve en mooie dame, lekker schoon en gezellig om bij haar te zijn en te praten met haar ook al is haar Nederlands niet heel goed. Ik heb haar verschillende malen bezocht en ze heeft zeker geen haast zoals bij eerdere bezoeken, als ze eenmaal weet wat je graag wilt zal ze het zeker onthouden, deze maal gewoon lekker bij haar gaan liggen en eerst een tijdje liggen praten terwijl ik haar lichaam lekker tegen me aan voel liggen stijgt de spanning bij mij en dat merkt ze en ze gaat met open beentjes onder me liggen. Om het nog spannender te maken zoent ze me en klemt ze zich helemaal aan je vast, wat een heerlijke vrouw. Vervolgens begint ze met haar poesje tegen mijn penis te drukken en langzaam verdwijnt hij in haar vochtige gaatje, je mag lekker in haar stootjes geven en terwijl ik bezig ben blijf ik lekker zoenen. Als je haar zonder doet mag je alleen niet in haar klaarkomen, je mag wel lekker lang genieten zonder gezeur over tijd. Verder gegaan van achteren en toen ik bijna in haar kwam heb ik gauw mijn apparaat op haar onderrug geleegd. Vervolgens nog een tijdje naast haar liggen praten en plotseling krijg ik weer een zoentje en laat me lekker tegen haar aanliggen, omdat ik niet van haar af kon blijven zijn we weer aan het zoenen en al zoenende opende ze haar benen en pakt mijn penis om hem weer in haar te laten glijden en kwam ik heel snel na heftig stoten half in haar klaar en de rest op haar onderlichaam. Ik heb niet vaak zo iets meegemaakt en een dame als deze is het zeker waard om heel goed te behandelen, haar klantjes zijn in heel goede handen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Victoria (Col)

Afgelopen vrijdag stond ze voor haar doen vroeg achter het raam. Deze meid had altijd al mijn interesse maar jaren terug toen ze nog op nummer 4 werkte gebeurde er iets waardoor ik tot op heden nog niet bij haar naar binnen heb durven gaan. Ze begon opeens tegen mij te schreeuwen in het Spaans, toen ik haar klaarblijkelijk te strak/lang aankeek, waar ik danig van ben geschrokken. Maar dat kwam omdat ik haar gezicht erg aantrekkelijk vond en Victoria vond dat wellicht wat bedreigend overkomen.

Gisteravond echter stond ze bij een raam met een goede bekende te kletsen en ze had een strakke spijkerbroek aan. Dammed, wat een enorme kont zag je daar in en had gelijk de gedachte om de doggy positie met haar te proberen.

Hopelijk is ze er vanavond weer en dan niet samen met vriendin Paula achter één raam want dat vind ik niet zo prettig. Verder hoop ik dat ze niet al te laat komt want ik wil nu eindelijk wel eens de stap wagen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Victoria (Col)

Ik heb deze mooie meid nu eindelijk eens bezocht. Ze staat vaak samen met vriendin Paula achter het raam en dan vind ik het wat lastig om op haar af te stappen. Ze heeft een mooi rond gezicht maar vooral haar billen doet het bij mij erg goed. Flinke latinakont zodat doggy een verplicht nummertje is. De eerste keer is altijd wat onwennig maar ze praat gelukkig een beetje NL en das wel zo handig want het Spaans ben ik niet machtig. Ze is vriendelijk en ik denk als je haar vaker bezoekt wordt de omgang en sex steeds beter.

Ze heeft nu de kamer van Roemeense Kristina die ik nog steeds zeer mis. Aangezien Victoria pas 's avonds begint was ze mijn 2e dvp die dag waardoor klaarkomen op zich liet wachten; mede vanwege de spanning van een nieuwe dame. De sex was prima en ook het orale gedeelte kon mij wel bekoren. Voorspel kwam helaas niet ter sprake. Sex in 3 standjes gedaan en geen gezeur over de tijd. Jammer dat ze zo laat begint maar een herhalingsbezoek zit er zeker in.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k1, Victoria (Col)

Al een tijdje probeer ik oog contact te maken met Victoria om bij haar binnen te wippen maar helaas liep het steeds mis. Ik heb haar jaren terug al eens genomen toen ze net begon met werken in de Doub. Dit keer gaf ze een knipoog van kom maar binnen. Naar boven gelopen en op de kamer stelde ze zich als iemand anders voor, ik dacht shit heb ik weer deze dames, ik meen Paula lijkt ook zo op Victoria maar goed dan maar bij deze dame het werk afmaken. Ze kleede zich uit en ik moet zeggen dat het toch een beetje tegen viel met haar lingerie was het toch geiler. Op bed beland begon ze met een lekkere massage wat overging tot een rustige pijpsessie. Ik heb haar daarna gevraagd of zei bovenop mij wilde bereiden en dat was niet verkeerd met haar hele lichaamsgewicht plofde ze als een gek op mij daarna de rollen omgedraaid en mocht ik haar keihard nemen in missio en heb ik heerlijk de finish gehaald. Nadat ik me aangekleed had vroeg ik nog eens haar naam en ze moest lachen omdat ze zich voorstelde als iemand anders maar ze zei dat ik donders goed weet wie ze was, dus toch Victoria en over het niet meer naar binnen laten dat kwam doordat er iets gebeurt was wat achteraf niet zo ernstig was maar bij haar bij gebleven was.
                            Het bezoek na jaren was goed en herhalingsgevaar zit er wel in.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Victoria laat in de ochtend gespot. Heel onverwacht want bij mijn laatste bezoek aan haar, nog niet lang geleden, zei ze dat voor tenminste 1 maand weg zou zijn en het was niet bekend wanneer ze terug zou keren. Bovendien tref ik haar nagenoeg alleen in de avond achter het raam aan. Leuk dat ze weer terug is want ze is lief en heeft een knap gezicht en fantastisch lijf.

Commentaar

Ook vandaag weer Victoria gezien in de ochtend en ze verliet de srraat weer rond 17.00 uur. Ze heeft haar werktijden dus drastisch gewijzigd want ze werkte voorheen uitsluitend in de avond.

Commentaar

Aan het werk...
                                X