Cristina / Adriana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 03 k05

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cristina / Adriana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 03 k05

Pas begonnen op de Achterdam. Roemeens, lang, slank, kleine borsten, lang bruin haar, hier en daar wat tatoos. Eerst is ze stil, omdat haar Engels niet al te best is. Ze spreekt echter vloeiend Spaans en zegt ook in Spanje gewerkt te hebben. Als we naar het Spaans overschakelen fleurt ze helemaal op en vertelt uitgebreid over zichzelf.
    Ze wil meteen het condoom erop doen om te beginnen met pijpen, maar ik kan haar overhalen tot wat voorspel. Pijpen is initieel niet bijzonder, maar dit past ze naar wens aan en duurt net zolang als je wil.
    Bij het neuken alle standjes toegestaan. In de missionaris gaan de benen lekker wijd.
    Tikkeltje afwachtend, maar ongehaast.
    Wast zich zowel voor- als achteraf alleen met een vochtig doekje. Leuk babbeltje achteraf.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: A13, k3 , Christina (Roe)(goed)

nou zeg , Solo was me weer voor , en ze zegt dat ze nog pas zes dagen in Alkmaar is ....

vanmiddag wat rondgebanjerd met het juiste gevoel in de pants , zag van alles , schiet ik daar A13 in zag ik een lolitameisje (de zoveelste) , slank en Roemeens , doet ze de deur open , toen was ik verkocht , ja , op gegeven moment moet je maar wat kiezen ...

ja , Roemeense uit de hoofdstad , Engels beperkt , maar meteen lekker te grijpen dikke pret, tietjes zoenen poesje snuffelen , een textieltje om haar meisjes tietjes en een om haar slanke heupen , ze heeft nog een broek aan ook , ze is bijna skinny , op haar rug van beneden tot boven kattepootjes (LOL) en op haar buik ook een kleine tattoo , percinkje door haar lip (in haar gezicht), 'yes baiby' , 19/20 jaar en duidelijk wat ervaring , ze had in Barcelona en Madrid gewerkt , da's andere koek , maar 'no money' , feitelijk triest om te horen ...

we gingen van bil en daar was niks mis mee, ze pijpt lekker en met wat kledder en het vlerkje op de paal en toplooks gingen we gelijk de goeie kant op , volgende keer ff lekker beffen, wippen in de rodeo was helemaal top , bijna neusje neusje en dat knijpkutje deed de rest , ze maakte me niet af maar greep m'n paal nog ff , ze is bepaald niet kinderachtig met kledder maar daar heb je absoluut geen last mee met dat kutje van haar , in de missio afgemaakt tot een spectaculaire ejaculatie waar we alletwee veel lol mee hadden .... baiby baiby , draga mea , biene forte ....

ja , wat moet ik nog meer zeggen , bij de bellshop kwam ik Anita tegen , baiby baiby , ze was net iets te laat , om vier uur de Spar in en daar kom je dan ook alle ****tjes weer tegen best een gezellige middag maar weer ...
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Re: A13, k3 , Christina (Roe)(uitstekend)

Vanavond weer eens naar Alkmaar. De dame waar ik eigenlijk voor kwam was zeer langdurig bezet en omdat ik tijdens het rondlopen heel wat zeer aantrekkelijke dames zag (Alkmaar is echt een wandelparadijs), besloot ik maar eens op avontuur te gaan.

Lastig kiezen met zoveel moois. Uiteindelijk viel de keus op Christina (Roe), vanwege haar superuiterlijk en de plezierige conversatie aan de deur. En ik kan alvast verklappen dat deze dame niet tegenviel .

Uiterlijk

Lang, superslank en jong. Voor mij kan het dan al haast niet meer stuk . En dan ook nog eindeloze benen en van die lekkere stevige kleine tietjes . Een mooi en innemend gezicht, en prachtig lang pikzwart haar.
      Moderator: haarkleur kan op zwart.
      Haarkleur is aangepast. Dick31

Cijfer uiterlijk: 8,3

Diensten

Deze dame komt veelbelovend over en maak het ook nog helemaal waar . Lekker speels een beetje dollen. Prima voorspel met handmatige en orale verkenning van die lekkere tietjes .

Tijdens de orale seks nam Christina helaas plaats tussen mijn benen . Maar dit minpuntje streep ik weg tegen dat uitstekende voorspel .

De intieme seks was van grote klasse. Christina kon die lange stelten goed optrekken tijdens de missionaris. Ze voelde, ondanks een flinke klodder glijmiddel, lekker strak aan. Christina deed lekker mee, zonder overdreven gekreun. Heerlijk gefinisht .

Cijfer diensten: 8,5

Communicatie

Christina is een leuke meid in de omgang. Ze is sociaal vaardig en spreekt redelijk Engels.

Cijfer communicatie: 8,0

Eindcijfer Christina: 8,3

Conclusie: als je op dit type valt (lang, superslank en jong) heb je bij Christina de tijd van je leven
      And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: A13, k3 , Christina (Roe)(uitstekend)

Idd een prachtig jonge meid, erg slank en mooi gevormd. Om de een of andere manier werd ik niet supergeil van haar, maar heb me prima vermaakt. Pracht voor het oog, maar geen bijzondere sex.

Commentaar

Re: A13, k3 , Christina (Roe)(goed)

Voor de tweede ronde maar eens het steegje in gekeken na een tijdje slenteren.
          Kom daar nooit, maar voor de toekomst, je weet het niet

Zie je daar een verschijning staan. mijn hemel....zalig.

Meteen naar binnen. wat een geil ding.....sorry dame....
          ze gaf aan wat de prijs was (die weet ik wel) maar ik zei 50 waarop zij antwoorde 30 minuten?. PRIMA. haar hand ging direct naar mijn zaakje...
          De 30 minuten heb ik "helaas" niet gered......, wat een zalige strakke poes.
          Ze gebruikt zat glijmiddel maar dat heeft dus ook een duidelijke reden...maar het gevoel is zalig.
          Hier kom ik terug. wat een kontje pfff

NB: haar sleutelhanger met naamplaatje is zonder H.

The Fly
          Conanti dabitur
          The Fly

Commentaar

Re: A13, k3 , Cristina (Roe)(uitstekend)

Ben vanmiddag hier ook geweest.
            Wat een lekker meisje is dit. lekker kontje kleine meisjes tietjes cup A maar wat lekker.
            Mooi getraind lijf met sex getraind mening NL dame droomt hiervan.
            Menig man zou maar graag met haar willen.
            Alles wat hierboven al geschreven is is correct.
            Zeer veel +++en.
            Wow super ervaring.

GO (hardlopend)

Gaaf in doggie die kattepootjes ze trok me na het neuken nog even lekker af.
            Gebeurd niet veel en ze deed het graag. Ik had er niet om gevraagd dus wat extra gegeven.
            Ga zeer binnenkort weer. Beste ervaring sinds heeel lang.

Jammer dat haar Engels slecht maar de sextaal is ze machtih haha
            Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Knappe, jonge Roemeense. Lang en slank, prachtig lichaam, bescheiden borsten, fraai, zwart haar. Plezierige, meisjesachtige uitstraling. Voor dit soort Bambi-meiden trek ik al jaren met liefde de portemonnee.

Ondanks haar jeugdige leeftijd maakt ze een behoorlijk geroutineerde indruk. Dit meisje weet waar Abraham de mosterd haalt en het lijdt geen twijfel dat menig man zijn zaad aan haar ranke meisjeslichaam geofferd heeft. Een prettige, geruststellende, maar ook opwindende gedachte.
              Het orale gedeelte is prima en duurt lekker lang, maar ze kiest zodanig positie dat ik niet overal bij kan. Maar pijpen kan dit lieverdje!

Voor het neuken gaat haar hand eerst door de pot met glijmiddel. Daarna laat ze zich soepel over mijn lid heen zakken. Haar kut voelt strak, maar ze is ruim genoeg om mijn erectie volledig in zich op te nemen. Cristina is lekker actief. Terwijl mijn handen zich aan haar borsten tegoed doen, wipt ze parmantig op m'n lul.
              Daarna schakelen we over op doggy. Haar mooie billen zijn de perfecte inspiratiebron voor mijn op hol geslagen hormonen. Na een paar minuten van zalig neuken verlies ik de controle. Een laatste eindsprint, een schokkend mannenlijf en een condoom vol zaad. Mijn Oosteuropese prinsesje glimlacht tevreden.

Hopelijk blijft dit meisje op de een of andere manier voor Alkmaar behouden. Want voor meiden als Cristina kom ik graag naar de Achterdam.

Commentaar

2e ronde op de vrijdagavond was -hoe kan het ook anders- voor Cristina.

Ondertussen is ze 20 geworden. Engels is goed verstaanbaar, vooral in verglijking met een Lizzy...Ondertussen 4e keer dat ik haar bezocht heb en het wordt steeds leuker met grappen etc..

Zoals gemeld door een medewandelaar: voor dit lichaam trek je je knip.....

Persoonlijk vind ik bij de meeste dames missio niet echt denderend maar bij Cristina......
                Die benen en dat lichaam onder je met schitterende borsten...
                Hygiene ook top, vooraf en achteraf poedelen, inclusief de tepels welke mijn tong had beroert...
                Ze zal de komende maanden aanwezig zijn, geen vakanatieplannen op korte termijn.

The Fly
                I can resist everything, except temptation.
                The Fly

Commentaar

Cristina is verslavend.

Direct uit de garage naar haar toe gelopen en alsof het was voorbestemd stond haar deur open
                  Weer voor een uur gegaan......
                  Door haar energie volkomen leeg Zalig.

Haar poesje de lekkerste op de dam..

Voor diegene die van sisteract houden: A11K1 is haar oudere zus en nee, ze doen geen trio's

The Fly
                  Iucundi acti labores
                  The Fly

Commentaar

Zaterdag in het begin van de avond langs gelopen, kom best wel veel op de dam maar deze meid had ik niet eerder gezien. Leuke verschijning en ben gewoon naar binnen gegaan. Pijpen wasgoed niet overmatig maar goed, daarna diverse standjes en op zijn hondjes het rubber vol gespoten. Mooie meid en kan aardig met haar praten. Herhaling vatbaar.

Commentaar

Vrijdag avond bij deze Cristina geweest.

Een erge mooie slanke dame met een heerlijk strak poesje :P

Eerst begonnen met pijpen wat wel redelijk was en daarna als 1e standje missio gekozen wow wat heeft ze een warm poesje zo heelijk omg! als 2e standje doggy gekozen en het daar afgemaakt.

voor herhaling vatbaar

Commentaar

Ben in de avonduren even terug gekeerd op de Dam , overdag was er echt niets te beleven.
                        Sinds de sluiting was ik ook niet meer geweest.
                        Het viel me niet mee, de sfeer is verdwenen misschien te veel verwent met zoveel keuze wat je voorheen wel had.
                        Ik denk ook dat het mijn laatste bezoekje is geweest hier in dit straatje, je auto parkeren enz enz gewoon te veel moeite voor zo weinig.

Christina maakte het gelukkig een beetje goed. Het pijpwerk was uitstekend evenals het uitzicht op een zeer strakke buik en tietjes. Helaas zijn haar tietjes klein , twee erwtjes op een plankje en slap maar toch mooi genoeg haha.

Helaas gaat er voor het intieme werk begint een enorme kledder glijmiddel op.
                        En wel zoveel als of het lijkt of ze een fricandel van mayonaise voorziet. Het gevoel van haar kutje is totaal verdwenen.
                        Ze ging op me zitten en ging als een konijntje te keer haha leuk gezicht en daarna haar kattepootjes op haar rug nog even bekeken en me afgevraagd hoe ze ooit heeft kunnen besluiten die daar op te laten tattoeeren, ieder zijn ding.
                        Met gemende gevoelens haar kamer verlaten .

Ze is erg lief en met haar hoge hakken ook vrij lang maar of ik ooit nog terug kom dat valt te betwijfelen.
                        Er stonden ook 2 mannen voor de deur te praten in een Oosterse taal en dat deed ook geen goed aan het plezier.
                        Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Re: A12, k2 , Cristina (Roe)(goed)

Cristina is nog steeds een toppertje....
                          Le Petite Femme Fatale....

Onderhandelen doen we al tijden niet meer, zij weet wat ik wil, wat ik lekker vind.
                          Opfrissen bij de wasbak welke je nog maar net kan vinden daar deze geheel volstaat met zalfjes, poedertjes, geurtjes en alles wat een vrouw maar nodig kan hebben. (Hoe in tegenstelling tot haar zus Laura die alleen zeep heeft staan).
                          Op bed worden de tepels beroerd met haar tong en zorgt ze geniepig voor dat haar tepels over de The Fly heengaan
                          Reactie kon dus niet uitblijven.

Dit keer stopte ze niet met pijpen, pas op mijn aangeven naar 69 en afgemaakt na missio in Doggy...
                          Weer perfect,

The Fly

Gelukkig de mens die wijsheid vindt, de mens die inzicht verkrijgt; want men kan beter inzicht verkrijgen dan zilver, beter wijsheid winnen dan goud. Spr.3,13-14
                          The Fly

Commentaar

Re: A12, k2 , Cristina (Roe)(goed)

nog maar ff een lekker wippie gemaakt met Christina , voelde me nog niet helemaal agressief , maar toen Christina voor de deur met haar kontje begon te draaien kwam daar snel verandering in , 'come, fuck my pussy' , ja , ohh ja met die kattepootjes op haar rug , heb nog ff miauw miauw met haar gespeeld , ze had een leuk setje aan , 'nex you fuck my dick' dacht ik al meteen ...

pmc is meer dan voortreffelijk , ik had 40 gegeven dus ze pijpte extra lang , de rodeo is ook meer dan voortreffelijk met de kleine meid , ze beheerst alle facetten , ben maar gewoon op m'n rug blijven liggen , resultaat verzekerd

ja , ze is gisteren terug gekomen uit Roemenie .... haar is overigens mixed bruin inmiddels ...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Cristina (Roe)(uitstekend)

De komst van deze Cristina (Roe) vormt een welkome aanvulling op het kleine selecte clubje mooie meiden in deze straat. Vanmiddag heb ik haar bezocht. Ik ken haar nog uit Alkmaar (zie mijn recensie eerder in dit topic).

Knappe lange meid met een beetje gypsy-uitstraling. Wel nogal skinny, maar dat mag voor de verandering wel naast al die meer gevulde dames in de Doublet. Dienstverlening is bovengemiddeld. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Opgelet: er is ook nog een andere Cristina (Roe) actief in deze straat.
                              And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 42 k4, Christina (Roe)(uitstekend)

Vanavond bij Christina geweest, een nieuw meisje uit Roemenië dat hiervoor in Alkmaar heeft gewerkt. Christina zit onder de tattoos (daar hou ik wel van) en ziet er op t eerste gezicht te mooi uit voor de Doublet. Ik dacht toen ik bij haar binnenging: 't is t proberen waard, maar waarschijnlijk gaat dit niks worden'. Niets bleek minder waar. Ondanks dat ze vrij druk was nam Christina alle tijd voor me. Gezellig gekletst, daarna gewassen en op bed gaan liggen. Ze begon met mijn jongeheer te masseren met haar kleine borstjes. Daarna heerlijk gepijpt, en haar genomen in missio. Vervolgens bereed ze me lekker hard in cowgirl, en heb ik t afgemaakt in doggy. Een topbezoek gehad! Christina is een absolute aanwinst voor de Doubletstraat!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Cristina (Roe)(uitstekend)

De knuffelaar heeft ook een genoegelijk kwartiertje met Cristina doorgebracht. Vriendelijk meisje, inderdaad erg skinny en kleine tietjes maar best lekkere dienstverlening. Ik stond op springen, dat maakt het moeilijker te beoordelen, wanneer je de dame moet afremmen om niet te rap te komen. Al met al heel leuk voor de afwisseling maar ik denk niet dat het tot een herhaling zal komen.

knuffelfactor: 7
                                  de knuffeljury

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Cristina (Roe)(goed)

Na heel wat rondjes wandelen had ik de hoop voor vanavond bijna opgegeven en wou richting huis gaan.
                                    Ik zat te twijfelen tussen Yasmine en blonde hongaarse Gina. Maar beiden waren bezet. Toen plotseling mooie Cristina beschikbaar was. Had haar al eens eerder bezocht toen ze net in den haag was begonnen. Het was een aardige beleving zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen de komende dagen erna werd ze steeds drukker bezocht, en was ze beschikbaar dan stond er iemand te wachten of ze was druk bezig met haar mobiel en had dan geen oog voor klanten. Dat was voor mij een beetje een afknapper dus had er ff links laten liggen. Maar deze avond toch maar mijn slag geslagen en was wel een lekkere wip. Wat minder dan de 1e bezoek maar kwam aardig in de buurt. De 1e keer begon ze goed met een beetje voorspel wat de meeste in het begin links laten liggen of afwerken, deed zij eigenlijk aardig goed. Ze begon met het zoenen in mijn nek en over mijn borst en het strelen met haar tepels over eikel was wel opwindend. Het orale gedeelte was ook zeer aangenaam wat de meeste Roemenen goed doen. Het verschil tussen de twee bezoeken is toch echt wel het feit dat ze de 1e keer veel strakker voelde dan de 2e keer waardoor ik het maar in 1 standje kon volhouden.

Vanavond wou ik wat meer actie. Ze stelde voor om te gaan liggen daar had ik niet zo'n zin in ik wou staan. Zij nam plaats op bed. Wou haar net vragen om omhoog te komen zodat ik haar overheerlijke flamoes in de spiegel kon bewonderen. Dit deed ze al uit haarzelf een dikke plus. Gaf haar daar ook een compliment over. Het pijp werk was wederom goed maar helaas wat korter. Ze vroeg wat voor standje; nou na die poes in de spiegel te bewonderen wil ik die ook wel van achter staand nemen. Was opzich wel geil alleen dit duurde niet lang want na nog geen paar minuten moest er al weer geswitched worden. Wou haar eigenlijk nog boven hebben maar voelde al aan dat ze het wel gehad had. Wou niet vervelend zijn dus ging met haar mee want zij stelde missio voor. Hierbij mocht ik wel lekker me gang gaan had een beetje moeite met het einde halen (ze had Roemeense zenuw muziek opstaan) maar nadat ze een draai met heup gaf naar mij toe en wat meer omhoog kwam en me wat dichter tegen me aan drukte waarbij ze me ondeugend diep in me ogen aan bleef kijken was opwindend en hield het niet lang meer vol wat gevolgd werd met volle regenjas.

Cristina is een mooie spontane meid die een goeie dienstverlening geeft. Ze is erg netjes en qua hygiëne is het wel een van de betere dames. Ze speelt het allemaal wel goed alleen het valt ook wel een beetje op. Niks mis mee beter goed gespeeld dan dat je niks krijgt. Maar denk toch wel dat het na een paar keer saai kan worden. Deze dame is wel een aanrader zeker als net als ik van skinny houd. Houd haar denk om mijn reserve lijstje voor tussen door misschien na een paar keer gaat de goed naar een uitstekend.

De groeten,

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Cristina (Roe)(goed)

Aangetrokken door het petite uiterlijk van deze dame naar binnen gegaan. Aardige dame en goede hygiene maar verder allemaal een beetje standaard. Jammer dat haar borstjes niet zo stevig waren dat zou haar lichaam perfect maken.
                                      Wat mij betreft geen klik en dus geen herhalingsgevaar.

ps: dame zat overigens (net als vorige week) op 40 k3

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k3, Cristina (Roe)(goed)

Vandaag op bezoek geweest bij deze slanke en lange Roemeense.
                                        Voor 25 wat pijpen, missionaris en cow-girl.
                                        In orde voor een standaard wip.
                                        Vriendelijke en aantrekkelijke dame.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k3, Cristina (Roe)(goed)

Tijdje niet naar de straten geweest, uit verveling liep vanmiddag langs, uiteindelijk vond Cristina de mooiste van de Doubbie & mooier dan veel van de aanbod bij de Geleen/Hunsa, moest haar aandacht trekken want zij was heel lange met haar haren bezig, binnen was zij wel vriendelijk & haar engels goed genoeg om gewoon met elkaar te praten & zij was wel spraakzaam, zoals gewoon betaalde om langer te blijven.

Ze rook wel fris, erg mooi kliene A tieten & neppels, mooi strak benen, lichaam & kunt, kutje spaak mij niet aan (uitstekende schaamlippen, niet mij ding) dus beffen overgeslaan, zij reageerde goed op een massage van mij, om mij piemel op sterkte te brengen gave zij hem even een massage met haar tieten, daarna nogal goed pijpen (mc) & uitgebreid neuken in verschillende standjes, ja veel maar niet al te overdreven glijmiddel gebruikte.
                                          Voor herhaling vatbaar, zij zei dat zij naar huis 21 deze maand gaat & terug keert 2de week Januari.