Elena (Roe), Den Haag, Hunsestraat rose-p k08

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elena (Roe), Den Haag, Hunsestraat rose-p k08

Elena is pas een dag werkzaam op de Achterdam en staat enthousiast te werven. Ze heeft een Oost-Europees uiterlijk, maar is Venezolaans. Haar Spaans heeft ook een typisch Zuid-Amerikaans accent, maar ze spreekt ook goed Engels. Zelf is ze verbaasd tussen alleen maar Oost-Europese dames te staan.
    Mager, lang zwart haar, kleine borsten met opgezwollen tepels, hier en daar wat tatoos.
    Voorspel is niet aan haar besteed. Condoom gaat er meteen op.
    Pijpen is niet bijzonder. Snelle korte halen met veel handwerk. Ik mag haar wel overal aanraken.
    Neuken is veel beter. Ik moet het wel voorzichtig aan doen en beperk mij tot de missionaris. Deze positie geeft bij haar het mooiste uitzicht.
    Achteraf nog een leuke babbel. Aardige dame.
    Opinions are like assholes, everybody has one.

Re: A28, k3 , Elena (Ven)(goed)

En Solo is me net voor
    Op deze zwoele zomeravond waar de Achterdam overspoeld wordt met Oost Europese wandelaars/kijkers, valt deze dame mij meteen op. Elena 21 jaar uit Venezuela heeft een prachtig mooi fris jeugdig koppie, lang stijl zwart haar met blauwe kijkers (weet niet of het lenzen zijn aangezien Solo een andere kleur aangeeft) ...wat een schatje...

Ze staat me actief te werven en lokt me naar binnen voor een praatje. Haar lichaam is slank, ietwat fragiel met een naar mijn smaak iets te skinny kontje. Tijdens onze babbel kan ik zijdelings in haar BH-tje gluren en zie een mooi gevormd a-cupje met puffy nippels, dit in combinatie met haar jeugdige voorkomen made up my mind.

Ze helpt mij bij het uittrekken van mijn kleding en ik ontdoe haar op mijn beurt van haar lingerie, staande knuffelen we even wat waarbij ik mijn weg vind naar haar uitnodigende borstjes en aan haar tepels sabbel. We duiken het bed in waar ze me begint te pijpen, dit is niet bijzonder maar zorgt wel voor het beoogde effect. Ik ben keihard en klaar voor de wip, we beginnen in missio en moet het zoals gezegd rustig aan doen, er is weinig beleving van haar kant, we switchen naar een slow doggy om haar vervolgens in de cowgirl te zetten, wat een plaatje...even schiet het door mijn hoofd om op te staan en zo met haar op mijn paal richting huis te lopen maar goed al met al is de wip niet meer dan een ruime voldoende en die krijgt mij dan ook niet klaar. Ze vleit zich naast me neer en trekt me vervolgens in een rap tempo subliem over de eindstreep...eind goed al goed...

Leuke meid ze spreekt inderdaad uitstekend Spaans al heb ik zo mijn twijfels over haar afkomst.

Commentaar

Maak de kleur ogen maar blauw. Ik was daar niet al te zeker over.
      Over de afkomst heb ik ook mijn twijfels. Vooral Roemeense dames kunnen goed Spaans spreken door hun verslaving aan de telenovelas (soapseries uit Latijns-Amerika).
      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Gisteren bij Elena geweest. In K2-K4 zaten drie kleine neukpoppetjes die elkaar zussen konden zijn, 2x donker haar en 1 blond. Ik heb gevraag wie de grootste tieten had en dat was Elena.

Geen wisselgeld maar een striptease in ruil afgesproken. Was matig.
        Na uitkleden redelijk gepijpt maar ze wilde veel te snel neuken. Ik vroeg of ze nog ver wilde gaan met pijpen maar ze klom boven op mijn paal.

Helaas vond ze mijn penis te groot en wilde aanvankelijk geen doggy doen. Uiteindelijk deed ze het toch maar toen ik flink los ging deed heet toch pijn en haalde ze hem er uit. Gelukkig waren de laatste stoten genoeg om klaar te komen dus geen probleem.

Het was best aardig maar geen topper. Te gehaast, wilde me zo snel mogelijk klaar laten komen.

P.s dame zegt gewoon uit Roemenië te komen!

Commentaar

Re: A28, k3 , Elena (Roe)(goed)

Gistermiddag bij haar geweest. Ziet er leuk uit. Maar was overal vreselijk gehaast mee, net of ze de trein moest halen. Heb ik haar in het Spaans ook verteld.
          Wat het hoofd vergeet, moeten de benen dragen.

Commentaar

Re: A28, k3 , Elena (Roe)(goed)

Hmmm gister bij haar naar binnen geweest.... Ik twijfelde al vanaf het begin, en dan weet ik dat ik er spijt van ga krijgen, maarja toch maar met mn geile kop naar binnen gegaan omdat ze beloofde dat het goed zou worden...

Begon leuk, ze heeft een mooie stem, kalme uitstraling, ziet er prachtig uit...
            Maar dan....

Pijpwerk was wel goed, daarna gingen we over op de missionaris en toen... Dacht ik dat de visboer misschien wat af was komen leveren bij de hongerige buurvrouw, maar de geur bleek ergens anders vandaan te komen. Pielemans wou bijna van schrik bij mijzelf via de nooduitgang naar binnen kruipen! Heb het toch nog geprobeerd het af te maken maar hij wou niet meer....

Zou ze zoiets nou niet zelf doorhebben? Misschien is het niet altijd zo....

Ik heb me aangekleed en ben snel naar Desiree toegerend

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k05, Elena (Roe)(voldoende)

Deze Elena bezocht laat op de avond. Aan de deur was ze aardig en stelde voor het rustig aan te doen voor iets meer. Nou rustig aan was het zeker niet. Snel condoom er omheen, pijpen en twee standjes en ik kon weer gaan. Ik heb haar naderhand wel gezegd dat het zo niet echt relaxt was.
              Ze ziet er wel goed uit.
              Jammer, eigenlijk gewoon slecht dus.

Commentaar

Elena bezocht, zonder meer een mooie dame om te zien. Lekker strak en geil. Maar daarmee is dan eigenlijk alles gezegd. Lonkt je lekker naar binnen met het vooruitzicht van een lekkere rustige beurt. Niets van waar. Het aan- en uitkleden van mezelf duurde waarschijnlijk langer. Pijpen was niet langer dan 45 seconden en het neukwerk missio (1 minuut) en doggy met wat fantasie ook 1 minuut. Dacht bijmezelf, zonde van mijn zaad. Pik eruit gehaald, broek aangetrokken, en maar vlug verder gewandeld om mijn zaad te geven aan iemand die het wel zou verdienen. Ik zal haar geen TMM etiket geven want dan krijg ik weer een berg kritiek over mij heen van mijn collega wandelaars maar trek je eigen conclusies uit de recensie.
                Zo een slechte service kom je zelden tegen in de Haagse straten van plezier; daar vind je namelijk vaak alleen lekkere meisjes tegen redelijke prijsjes. Meestal heb ik er dus niets te klagen. Maar Elena, kan beter in een ander deel van de sector aan de slag gaan.
                Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bigdaddy
                  Om de heren wandelaars van meer desillusies te sparen: heur landgenootje van de overliggende kamer 5 is van hetzelfde laken een pak, wat de dienstverlening betreft dan.

uw dierbare,
                  Big Daddy
                  Dat moet dan k04 zijn, aangezien ik Elena vanavond heb bezocht op k05. Het zijn inderdaad vriendinnen van elkaar, ik vroeg het Elena aangezien hun manier van werven erg op elkaar lijkt; gelijk een hand geven om je naar binnen te trekken voor een praatje en evt. meer. De sex was vrij standaar, wel vond ik haar kleine borsten heerlijk. Ze heeft mooie tepels. Een echte optik-fick zoals de Duitsers zeggen, zoals helaas vaak in de Geleen. Van vreemde geurtjes heb ik gelukkig niks gemerkt. Herhalingsgevaar is klein voor mij.

Oh ja, en dan vergat ik haast nog te vermelden dat de dame, als je eenmaal hebt betaald om meer geld begint te zeuren. Altijd een leuk begin, not!

Commentaar

Gisteren zat deze dame op rose-p k01.
                    Dom dat ik niet eerst hier heb gelezen, ga hier beslist niet meer terug.
                    Looks is fantastisch, maar dat is het dan ook.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k08, Elena (Roe)

Ze heeft donker, lang haar, een heleboel tattoo's en is mager. Ze zei dat ze Elena heet en uit Roemenië komt. Afgesproken voor 50 euro pmc, nmc en 30 euro extra voor tongzoenen. Ze ging akkoord. Eenmaal het geld overhandigd vroeg ze om meer geld voor een langere duur. Ik zei dat dat niet hoeft. Uitgekleed en op bed beland wilde ik haar beginnen te zoenen. Ze zei dat ze wel zoent, maar dan moet je dat vooraf afspreken. Ik zei dat ik met haar heb afgesproken om te zoenen en daar 30 euro extra voor heb betaald. Ze ontkende het en zegt dat ze goudeerlijk is en altijd afspraken nakomt. Ik zei, geef dan 30 euro terug. Ze zei nee. Ik probeerde er nog wat van te maken, maar ze ging door met ruzie maken. Ze bleef maar zeiken dat ze eerlijk is en nooit iemand belazert. Ik zei jaja, kom nou maar en wilde verder. Ze begon toen aan 1 stuk door me op te jagen dat ik klaar moet komen. Ik mocht haar ook niet aanraken. Als ik haar enigszins aanraakte, duwde ze mijn hand weg. Meer dan 1 standje wilde ze niet. Daarvoor wilde ze meer geld. Na 10 minuten hield ik het voor gezien. Ik kleedde me aan. Hondsbrutaal dat ze is, zocht ze de confrontatie op terwijl ik me aankleedde. Ze begon te zeiken dat ik niet eerlijk ben en niet de afspraken nakom. Wablief? Ik vertelde haar dat ze maar eens goed moet nadenken over waar ze mee bezig is. Ik begon mijn geduld te verliezen en zei, oke geef mij dan mijn 30 euro terug. Ze zei, welke 30 euro? Je hebt 50 betaald. Ik zei niets en liep weg voordat het uit de hand liep.

Weet waar je aan begint met haar.

Commentaar

Vandaag op kamer 1 een voor mij nieuwe dame gespot. Ze stelde zich voor als Elena uit RoemenIë. Grote kans dat het de dame is uit dit topic maar dat weet ik niet zeker. De Elena die ik heb bezocht is heel mager. Dat zag ik pas toen ze haar jurkje uitdeed. Bruin haar, blauwe ogen en een grote tattoo op haar arm. Silicone borsten. Dit was helaas sinds lange tijd een mindere ervaring. Pijpen deed ze heel kort. Ze wilde niet verder gaan. Neuken in missio en doggy liep voor geen meter. Ze gaat in beide posities ietwat scheef liggen en gebruikt het welbekende handje. Ik kon niet echt lekker stoten. Ik heb toen aangegeven dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat ik rustig aan zou doen maar ze was niet van plan om haar lichaamshouding te veranderen. Uiteindelijk in doggy wel klaargekomen ondanks dat ze in een vreemde houding zat. Op zich geen onaardige dame. Gauw vergeten.

Commentaar

Weinig recensies, maar deze dame staat er soms nog.
                          Voorheen alleen in de passage, maar recent is ze gespot aan de straatkant op Hunsestraat 37 k2.
                          Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Aan het werk...
                          X