Laetitia / Maya (Hon), Den Haag, Geleenstraat 110p k12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laetitia / Maya (Hon), Den Haag, Geleenstraat 110p k12

Haar gezicht kwam mij vaag bekend voor, maar ik weet niet meer waar of wanneer ik haar eerder heb gezien. In ieder geval vond ik deze Hongaarse Laetitia voldoende aantrekkelijk met haar heldere oogopslag, normale postuur en grote boezem.
    Ze heeft zwart haar, een getinte huidskleur en heeft dus waarschijnlijk zigeunerbloed. Haar kleding was een geheel wit setje met een zeer kort rokje. De sterke opbolling van haar bovenstukje zorgde ook voor een spannend vooruitzicht.
    Nadat ze mij had binnengelaten, liep ik de gang door achter enkele kamers langs tot de deuropening waar ze mij stond op te wachten. We stelden ons aan elkaar voor. Ze deelde mee een Hongaarse te zijn en 20 jaar oud te zijn. Eerlijk gezegd had ik haar wat ouder geschat. Ik heb haar daarna niet gevraagd naar eventuele extra mogelijkheden, omdat ik daar op dat moment geen behoefte aan had. Het werd dus gewoon het standaard sekspakket.
    Haar borsten zijn lekker groot, maar wel iets aan de slappe kant.
    Helaas kreeg ik gedurende mijn bezoek geen goed gevoel bij haar, want haar verveelde en ongeïnteresseerde uitstraling beïnvloedde de sfeer op een negatieve manier. Al vrij snel wist ik dat het een eenmalig bezoek zou gaan worden.
    Voorspel was er niet. Het pijpen deed ze wel redelijk, geef ik toe, maar het duurde niet zo lang.
    Voor de geslachtsgemeenschap ging ze op haar rug liggen en bracht alleen een beetje spuug aan als soort van glijmiddel. Voorzichtig gleed mijn apparaat bij haar naar binnen en dat voelde gewoon lekker. In dat missionaris standje keek ze mij steeds recht aan, maar met weinig uitdrukking op haar gezicht en verder zonder beleving. Na een tijdje pompen mocht ik wisselen naar het standje achterlangs, maar terwijl ik nog niet zo lang bezig was, groeide merkbaar haar ongeduld en zei ze ook met zoveel woorden dat ik moest opschieten. Deze mededeling was funest voor mijn opwinding en daarom brak ik de seks af.
    Toen ik mij daarna wilde wassen, bleek er geen zeep aanwezig te zijn. Dat ontbrak er nog maar aan. Ik kleedde mij aan en maakte mij weer uit de voeten.
    Nu de recensie is geschreven, zou ik de herinnering willen uitwissen, maar helaas gaat dat zo gemakkelijk niet.

Ze zei zowel overdag als in de avond te werken.

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Laetitia (Hon)(goed)

Ik ging weer lekker op stap in de Haagste straten van plezier. Het fijne aan wandelen in zo een red light district is dat je vaak lekkere sex kunt hebben met diverse jonge en gewillige meisjes. Dit alles tegen zeer redelijke prijzen varierend van 25-50 euro.

Ditmaal koos ik voor een dame die zich voorstelde als Laetitia. Voordat ik naar binnen ging had ik natuurlijk nog even het lekkerste forum van Nederland gecheckt. Ik wist dus dat ik niet al teveel moest verwachten. Echter met haar lonkende lach en mooie witte tanden wist zij mij naar binnen te krijgen.

Laetitia is een jonge Hongaarse met een zonnebank bruine huidskleur. Met haar bruine ogen en zwarte haren zou zij zo in een videoclip van JLO kunnen meedraaien waarin de zigeuner cultuur goed wordt uitgebeeld. Ik heb er toch wel een soort van zwak voor.

Haar naakte lijf zag er fraai uit en borsten en billen zaten redelijk op hun plek. Ik wist van te voren heel goed waarvoor ik kwam maar ik hield dat nog even achter. Wij gingen voor het standaardpakket en dat was redelijk. Het pijpen was voldoende, en het neuken in de missio was eveneens voldoende. Laetitia is minder passioneel dan ik gewend ben en zij lag er maar bij om eens goed genomen te worden. Ik vond het toch wel te betreuren dat zij mij geen deelgenoot maakte van enige prikkeling bij haar. Op zeker moment zijn wij overgegaan op doggy. Dat was een stuk beter en het uitzicht op die mooie ronde volle zonnebank gebruine meisjes billen gaf mij een keiharde erectie. Het moet gezegd worden, ondanks dat zij niet actief meedeed, kon ik haar ongestoord goed en lang nemen. En zoals je begrijpt kan ik dat wel waarderen. Geen vingertje erbij, of gezeur over de tijd.

Ik voelde dat ik zou gaan komen en vroeg haar of ik mijn zaad over haar billen mocht spuiten. Voor een bijbetaling van de zeer redelijke prijs van 10 euro was dat wel mogelijk. Ik begon mij af te trekken en kwam heerlijk klaar. Het zaad vloeide over haar strakke meisjes billen en zoals je begrijpt was het een buitengewoon geil gezicht.

Ik hield een goed gevoel over aan dit bezoek. Met name het onderspuiten van haar billen was voor mij zeer bevredigend. Toen ik de straat uitliep wist ik het weer. Alleen in de Haagse straten van plezier kun je zo genieten van sex met heerlijke jonge meisjes tegen zeer redelijke prijzen en daar kan gewoon geen kortingsactie tegen op.
    Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Laetitia (Hon)(voldoende)

Laetitia was met twee landgenotes gezellig aan het kletsen maar wist me ondertussen te verleiden naar binnen te gaan. Een zeer knap meisje naar mijn mening ... mooie lengte, een knap gezicht, slank en geweldige borsten die lekker warm waren.

Haar Engels is helaas niet zo heel goed dus een leuke conversatie gaat met horten en stoten. Wellicht is het ook een beetje verlegenheid die ook op speelt bij de vrijpartij. Maar ook al zijn er qua sex betere dames ... de gedachte met zo'n lekker ding even samen een te zijn is al opwindend genoeg ... als ze ook nog zou zoenen ...

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k12, Laetitia (Hon)(voldoende)

gisteravond eindelijk deze dame eens bezocht ze heeft al lange tijd alles uit de kast gehaald om mij binnen te krijgen!
        maar de voorgaande recensies hielden mij tegen! het viel voor mij niet tegen bij deze dame had een leuke tijd met haar maar misschien komt dat doordat we iets gemeen hebben?
        kortom voor mij een leuke dame om zo af en toe eens te bezoeken!
        theo
        wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
        alleen huilebalken hebben spijt
        god create the world in 7 days
        day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 110p k07, Maya (Bos)

Anderhalf week geleden weer een bezoekje gebracht aan de Geleenstraat. Was op zoek naar Olga of Christina en moet eerlijk bekennen dat ik deze twee meiden ontzettend mis, maar helaas beide dames al een geruime tijd niet meer gespot.

Op de kamer van Cristina staat sinds een kort een mooie lange dame genaamd Maya. Ze beweert geboren te zijn in India, maar opgegroeid is in Bosnië. Ik ben er een paar keer langs geweest om te informeren en mijn gevoel zei om het niet te doen. Dame doet alleen standaard NMC en PMC voor het standaardtarief voor 20 minuten verblijf (zonder mijn gewenste extra’s) maar met Cristina heb ik ook een band opgebouwd wat op langere termijn heeft geresulteerd naar overheerlijke sessies en wederzijds vertrouwen. Ik mis Cristina!

Op goed geluk dan maar dan binnengegaan. Toen ik eenmaal binnen was trok ze haar kleding uit en werkelijk waar wat heeft deze dame heerlijke borsten. Ze ging op bed zitten en glimlachte mij en toen dacht ik dit is toch geen verkeerde keuze geweest. NOT!!!

Heren aub sla deze dame over!!! Zonde van je investering! Tijdens de besprekingen hadden we afgesproken dat ik haar mocht vingeren en dat we rustig aan zouden doen. Ze ging op bed knielend zitten zodat je nergens aan kon zitten. Ze vroeg mij te liggen en toen ik haar borsten wilde betasten en likken, zei ze dat ik moest liggen. Toen ik aan haar tepels wilde likken om haar een beetje op te geilen, wilde ze dat niet en antwoorde ze met “het is toch niet hygiënisch als ik iedereen aan mijn borsten laat likken?" Ik kon het niet geloven! Toen dacht ik ok ze is waarschijnlijk nog preuts en misschien komt het wel tijdens het neuken. NOT!!! Ze deed een condoom om mijn slappe lul en begon te zuigen, wat overigens niet prettig aanvoelde. Na 3 minuten toen ik een stijve had stopte ze al en deed ze een klodder glijmiddel op haar spleetje en ze vroeg “welke standje?” Ik vroeg haar of ze verder wilde pijpen, maar dat wilde ze niet meer. Toen liet ik haar liggen en kreeg ik al een halve slappe en heb ik haar gelukkig toch kunnen penetreren. Ze kreunde en hijgde als een b-actrice en toen dacht ik laat ik haar maar doggy nemen op mijn favoriete manier en dat is ik staande en zij doggy op de rand van de bed en ook dit wilde ze al niet. Toen maar doggy op bed en na 2 minuten keek ze mij aan en vroeg ze of ik wilde komen. Ik was toen n totaal pas circa 10 minuten binnen inclusief babbelen en uitkleden. Ik heb haar maar toen op het bed laten liggen en met moeite weer een stijve kunnen krijgen en knallend klaargekomen in haar kut, maar zwaar teleurgesteld. Dame zit daar echt niet voor haar plezier of wilt gewoon met haar mooie uiterlijk makkelijk het geld binnen halen.

Heren met spijt moet ik bekennen dat Maya helaas niet in aanmerking komt voor het Sabbelig keurmerk. Loop alsjeblieft haar raampje voorbij tenzij Cristina erachter staat. Dame heeft zich na afloop niet gewassen en dat zegt ook veel. Ik wil haar werkelijk waar een 1 geven, maar geeft een 2 voor haar acteerwerk en moeite!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k11, Maya / Laetitia (Hon)

Vanavond bij deze dame binnen geweest. Als je normaliter dames gewend bent zoals Samantha/Carla dan valt Laetitia enorm tegen. Wel een een spontane dame overigens, maar verder in bed niet noemenswaardig. Ze zit op bed al te wachten met een condoom. Liggen, condoom om je slappe lul en zuigen. Ze vond het raar dat ik geen stijve kreeg. Had beter niet naar binnen kunnen gaan, maar ja, liep al een tijdje rond zonder iets leuks te zien.

Commentaar

Had vanavond helaas dezelfde ervaring als Fister01, dus heb zijn tekst maar gekopieerd.

Vanavond bij deze dame binnen geweest. Als je normaliter dames gewend bent zoals Sisi, valt Laetitia enorm tegen. Wel een een spontane dame overigens, maar verder in bed niet noemenswaardig. Ze zit op bed al te wachten met een condoom. Liggen, condoom om je slappe lul en zuigen. Ze vond het raar dat ik geen stijve kreeg. Had beter niet naar binnen kunnen gaan, maar ja, liep al een tijdje rond zonder iets leuks te zien.

Commentaar

Ik kwam eigenlijk voor iemand anders (andrea uit bulgarije die ergens op 122 moet staan), zij was niet aanwezig en daaromwat rondgekeken. Was weinig bijzonders verder te vinden en al bijna onderweg naar huis. Nog één rondje en laetitia deed erg haar best me naar binnen te krijgen. Een mooie meid en dan verwacht ik meestal niet heel veel maar het viel alleszins mee.

Ze stelde zich voor en toen ik haar vroeg waar ze vandaag kwam zij ze heaven. Laat maar zien dan.
                Pijpen was gewoon goed, neuken ook. Ze was een beetje bang voor mijn pik maar als ik voorzichtig deed mocht ik het proberen. Neuken was ook gewoon lekker. Ik herken van bovenstaand berichten dat ze niet de meest passievolle bed partner is maar de vlotte leuk meid maakte dat goed.

Ik was wel wat moe en dan kom ik lastig, dit lag echt niet aan haar. Heb haar gevraagd het met de hand af te maken. Dat was wel waardeloos, aftrekken met condoom is sowieso een no go w.m.b. maar het ging ook veel te wilt. Uiteindelijk zelf maar afgemaakt.

Er is wel herhalingsgevaar. Heb het idee dat dit een meisje is dat als je er vaker komt het allemaal een stuk beter word.

Commentaar

Ik ben ook bij deze dame geweest
                  Ze is niet geschikt voor dit werk en ze kan beter pleite gaan terug naar land van herkomst
                  Ik had gevraagd pijpen zonder an ze was akkoord aan het raam voor 50 euro
                  Binnen in de kamer moest ik bij betalen en zo stom om er nog 20 euro bij te geven
                  En het gevoel bekroop me dat het een kansloze missie was
                  Ik had ook nog me geld terug gevraagd en toch liever een ander meisje te bezoeken maar dat wou mevrouw niet
                  Voordat ik op bed ging liggen eerst maar even peilemans gewassen die op halve kracht was
                  Toen ik op bed lag pakte ze een condoom en ging dus pijpen met en ik kon beter niks meer zeggen want de toon was al gezet voordat we aan de slag gingen
                  Ik kon het helaas niet af maken en ben zonder haar te neuken weer weg gegaan ,het was echt triest
                  Ik ben nou weer een paar keer in de maling genomen in die kut straat dus de volgende keer toch maar weer naar de doub
                  Dus deze dame zal ik niet aanbevelen en de opmerking over pielemans dat ie te groot was in slappe toestand gaat er bij mij niet in
                  Als ie wel hard was had ik er effe goed op los gebeukt maar helaas

Gr sasam open

Commentaar

Laetitia zag ik vorige week woensdag inderdaad op Geleenstraat 110p k11 maar vanmiddag tref ik haar aan de andere kant van de passage op k1. Ze wisselt soms van kamer, vertelt ze me later. Ze is wel m’n type, met haar zwarte haar en zigeuneruitstraling. Vorige week ging ze net bezet en bezocht ik een andere dame, maar vanmiddag wordt het Laetitia.

Misschien omdat ik zelf enthousiast bij haar binnenkom, wordt Laetitia het ook. Ze is vrij snel naakt, mooi slank (“Athletisch” heet dat nu, met een niet-bestaand woord), ietsje slappe borsten maar erg lekker (de sili’s komen er wel aan helaas). Mooie, felle ogen en halflange, zwarte haren, die tijdens de sessie gelukkig los blijven. We spelen even tegenover elkaar op bed. Laetitia ziet dat ik van tepels knijpen houd, wat ze subliem doet. Met het door mij gewenste effect.

Pijpen is niet speciaal maar wel goed. Daarna komt Laetitia on top, dicht op me zodat ik geen last heb van haar losse haren. We ronden het af in ‘normal’, waarbij ze me goed blijft aankijken. Een zalige finish.

Laetitia houdt wel van praten, haar Engels is uitstekend na al die jaren in de business. Ik had een fijne tijd met haar, maar dat komt wellicht ook omdat ik geen speciale dingen wilde. En zeker ook omdat ik van wat meer exotische meisjes houd.

PS. Het bij "ervaring" vermelde "Fysieke verschijning: Viel tegen" is niet van mij. Nog een bug van het nieuwe forum.

Commentaar

Ook vanmiddag bij Laetitia naar binnen gewipt. Elke keer wanneer ik langsliep trok ze een geileblik, zoals ook vandaag. Daarnaast had ik de intensie om haar vandaag maar eens te bezoeken met de negatieve recensies in het achterhoofd en maar de gok gewaagd. Eenmaal binnen was ze wel gezellig en begon ze met grapjes te maken. Toen ik vroeg van waar ze kwam, was haar antwoord “the heaven”. Was het maar zo’n feest haha! Geld overhandigd, mn tool een wasbeurtje gegeven en op bed plaatsgenomen. Intussen zat Laetitia al klaar, ik moet zeggen ze heeft best grote borsten voor haar lichaam, ze hangen wel een beetje. Cd erom en de versnelling ging op zn 5, man man man.. doe is een beetje rustig! Ik dacht dit wordt afwerk seks. Pijpen was wel lekker, maar veelste veel hand erbij en veelste snel.. maja ze kreeg mn leuter snel op sterkte en begonnen met het intieme gedeelte! Ik liet Laetitia op haar ruggetje liggen, ze spreidde haar benen heel goed, ik kon lekker mijn gang gaan. Ze had moeite met het formaat en kreunde helemaal op los. Ik werd supergeil en begon sneller en harder te stoten! Wauw.. ze lust er wel pap van haha!
                      Echt een geiledondertje Ik had wel het idee dat ze het allemaal maar laat gebeuren...
                      Overgegaan naar doggy en heerlijk zitten bonken tegen dat zachte gebruinde kontje! Spoot lekker in haar kutje (mc). Allebei opfrissen, aftertalk en met drie kusjes afscheidgenomen.

Het was lekker om over deze zigeunerachtige meid heen te gaan. Alleen dat pijpen was afwerken..

Commentaar

Aan het werk...
                      X