Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Leila (Mar)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Leila (Mar)

Kwam op vrijdagnacht van Valentina af en zag aan de andere kant van het pad (Texaco-kant) een meisje met Noord Afrikaanse looks. Ze stelde zich voor als Leila, een meisje met Marokaans/ Afghaans bloed. Ze bood me een Red Bull aan. Ik zei haar dat ik die later misschien nog wel nodig had. Na het uitkleden en wassen begon ze me meteen te tongen, en daarna met condoom te pijpen. Dit deed ze vol overgave, en was zelf lekker opgewonden. Tussen het pijpen stak ze mijn vingers in haar mond, en leidde ze daarna naar haar kut. Nou ja, dan maar aan het werk, ghehe.
    Aangezien ik net uitgemelkt van Valentina afkwam, kon ik het wel uithouden zonder binnen een paar minuten klaar te komen. Ze vroeg me toen of ik haar doggy style wilde nemen, dat vond ze zelf zo geil. Dus stak ze haar kont omhoog en ik zadelde op. Onder het neuken pakte ze een flesje poppers en begon te snuiven. Wat een beest! Ze kwam een twee- of drietal keer hard schreeuwend klaar. Ik deed ondertussen pogingen om haar uit elkaar te scheuren, de hele boot heeft ervan mee kunnen genieten. Toen bij haar de poppers waren uitgewerkt, had ik ook de pijp leeg (conditioneel gezien, dan).
    Ze vroeg of ik nog wat geld had, want ze pijpte ook zonder, maar niet gratis. Ik had al gevoeld wat ze kon met, dus laat staan zonder condoom. Dus de jas uit, en ze begon me echt lekker en hard te pijpen. Het werd een principekwestie, ik probeerde zo lang mogelijk te rekken, en zij ging hoe langer hoe harder, dieper en geiler pijpen.
    Na toch - wat voor mij een eeuwigheid leek, maar misschien maar 10 minuten heeft geduurd- won ze toch en ik spoot haar mond vol. Ze stond op, spuugde de kikkervisjes in de spoelbak en bedankte me hartelijk.
    Ze verontschuldigde zich voor de kamer (ik weet het nummer niet meer) maar zei dat ze normaal in 144-4 zit. Toen ik ging plassen, snapte ik ook waarom: het was een soort schoonmaakhok, die toilet.
    De Red Bull kwam nu goed van pas, ze heeft me flink afgebeuld.
    Toen ik met mijn blikje naar buiten liep, klopte er alweer een andere dame op het raam. Die heeft waarschijnlijk het schreeuwen gehoord, en wilde ook zo'n behandeling, haha.
    Maar ik verliet voldaan het zandpad.
    Het was mooi geweest.

+Mod: Sorry dat ik het kamernummer niet meer weet, misschien kan jij me helpen. Raar dat er geen andere recensies van haar staan, ik weet dat ze twee jaar geleden ook al op het zandpad werkte. Ik vond dit toch wel het delen waard, vandaar dat ik dit (onvolledig) plaats+

Re: Utr., Zp 140-4, Leila(uitstekend)

Deze lekkere mocro dame afgelopen nacht voor de 2e keer bezocht en het was zonder meer OK.

Prachtig koppie, mooie lach, lichaam niet helemaal meer super strak maar leuke klik en goede service.

Vertrekt hier binnen 1 week om medio september weer terug te keren, werkt in de tussenliggende periode bij Yin Yang in Roermond.

Je kunt hier dus gerust naar binnen gaan!

Commentaar

Re: Utr., Zp 140-4, Leila (goed)

Geachte medewandelaars,

Het blijft opvallend hoe weinig er over sommige populaire dames wordt geschreven. Leila werkt al enige jaren op het Zandpad en toch zijn er nog maar twee recensies over haar geschreven.
      Deze recensies had ik overigens nog niet gelezen toen ik Leila bezocht. Ik wist ook niet wie ze was, maar ik ben gewoon op mijn goede gevoel bij haar naar binnen gegaan. Dat is weer eens wat anders dan eerst thuis de recensies lezen en dan naar het Zandpad rijden om de dame op te zoeken die bij de recensie hoort.

Leila is een aardige Nederlandse dame van Duitse afkomst met Marokkaans-Afghaans bloed. Ze heeft zwart haar.
      Ze heeft een leuke uitdagende uitstraling en is zeer vriendelijk.
      De sex was gewoon goed, niets op aan te merken.

Leila werkt in de avondshift.
      Ze lijkt enige weken weg te zijn geweest, waarschijnlijk wegens de baggerwerkzaamheden en bootverplaatsing. Maar ze is nu weer terug aan het Zandpad.

Groet S.J.

Commentaar

Vanavond een lekkere sexdate met Leila gehad. Op en top klasse! Een lieve rustige vrouw van 25 jaar. Ze pijpt je gewoon de hemel in, laat staan haar wipkunsten. Tja, een aanrader wat mij betreft.

Commentaar

Leuke aardige dame die lekker pijpt. Zou er alleen niet snel nog een keer heen gaan omdat ik persoonlijk meer hou van een grote/goede bilpartij. Maar ze is zeker top!

Commentaar

Een leuke dame dat zich voorstelde als Leila.

Bood drinken aan heb ik op dat moment afgeslagen.
            Vervolgens plaats genomen op het bed en Leila begon met pijpen zc de ballen werden zeker niet vergeten.
            Daarna intiem met 3 verschillende standjes.

Op het einde had ik toch drinken nodig weer op krachten te komen.

Een uitstekende bezoek en 100% herhalings vatbaar.

Commentaar

Arabisch topwijffie!
              Heb ongelooflijk genoten van haar & ook nog eens een mooie meid!

Betrapte me er op dat ik al halfstijf was terwijl ik nog naar binnen moest.:-)
              Uiteindelijk doggy en missionaris en PZC

Ze leek alleen wat vermoeid. Maar mij ziet ze zeker terug:-)

Commentaar

Leila, hunsestraat 51 km 2

Was onlangs in DH. voor een bezoekje aan de Geleenstraat. Dacht dat het drukker zo zijn nu het Zandpad gesloten is. Ik vond het aanbod tegenvallen. Zag Leila staan, een half marokaans half afganistaanse dame. Afgesproken n+p+b voor 50e.
                Bij binnenkomst gelijk lekker tongzoenen. Wat kunnen marokaanse meiden geil en nat tongen. Zie ook Sonja en Nadja op de rdk in A'dam. Leila laat zich uitgebreid vingeren en beffen. Bij het beffen gebruikt ze poppers om nog lekkerder klaar te komen. Bij het pijpen spuugt ze op je lul. Heb haar in diverse standjes geneukt waarbij ze je aanmoedigt om haar harder te neuken. Ze is geen klokkijkster. Ik vond haar figuur minder maar dat maakte ruimschoots goed met haar geiligheid. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ze komt uit Duitsland en heeft ook 's nachts in Utrecht gewerkt. Misschien is daar een topic van???

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k1, Leila (Mar)

Vanmiddag Leila bezocht. Zit nu op 51 kamer 1 in de Hunsestraat. Leila heeft me niet teleurgesteld en de sessie verliep zoals in bovenstaande recensies meermalen is aangegeven. Leila spreekt uiteraard goed Nederlandse. Daardoor ook over van alles en nog wat kunnen kletsen. Leila is absoluut geen klokkijkster waardoor we ook na de daad nog even gezellig hebben doorgepraat. Ik vind haar lichaam zeer aantrekkelijk. De hygiëne was goed, zowel voor als na de daad werd er gewassen. Ik heb er dus weer een toppertje bij. Herhalingsgevaar zeker aanwezig. Oh ja, ik betaalde euro 50,- en heb haar toen ik wegging (na 40 minuten) nog euro 20,- gegeven vanwege de goede seks, de tijd en de gezelligheid. Dat was dus een fooi en niet door haar bedongen. Zodat ik de totale kosten op euro 50,- heb gezet in het recensieformulier.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k1, Leila (Mar)

Al een paar keer bij deze dame geweest perfecte service niks op aan te merken kan ontzettend goed pijpen met en zonder cd.. Zeker geen klokkijkster standaard voor en na even babbelen onder het genot van een sigarettje..

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Leila (Mar)

Woensdagavond was ze aanwezig.
                      Gezellige dame. Werkt nu alleen 's avonds, zegt ze.

Commentaar

gisteren was ik van uit gronningen in den haag en de in de geleen straat geweest en bij leila binnen geweest was zeker geen slechte keuze alles rustig aan pz wat ze erg goed dee 3 standjes zoenen dee ze ook erg lekker jammer dat ik zo ver weg woon

Commentaar

gistere was ik in den haag van uit groningen de geleenstraat bezocht leila bezocht was goeije keus alles rustig aan pz lekker tong zoenen en div standjes jammer dat ik zo ver weg woon

Commentaar

Net ff bij leyla geweest. Heb het er nog warm van hierzo in de trein...Damnn.

Ik bezocht leyla op het laatste moment deze zaterdag op vrijdagnacht. Ik kreeg een cola en die drink ik nu nog lekker.

Terzake. 75 euro betaald met een tientje pinkosten dus in totaal 85 euro. Leyla kneep en beet lekker in mn tepels en ze kuste mn buik en ze greep mn kloten lekker beet. En we gingen ook lekker zoenen. Allemaal uitstekend. Lekker gepijpt worden door leyla is ook super. Neuken is ook lekker in doggy en missio met vol lichamelijk contact. Ik kwam in de missio klaar maar het was alleen voorvocht. Ik zei maar dat ik klaar was maar na wat uitrusten zei ik toch maar eerlijk dat ik niet echt klaar was. We hadden ons al aangekleed alles. Nou dit pikte ze heel goed op. Ik mocht me bij de wasbak aftrekken terwijl ze geile taal uitsloeg en met mn lijf speelde. Dit keer kwam ik wel echt klaar.

Heren deze Duitse marrokaanse is een topper. Leyla xxx van je geile neger boycke x

Commentaar

Vrijdag 30 januari was ik weer bij Leyla geweest. Deze dame kan een lekker geil kinky spel spelen met je. Ik ging voor 50 euro dus ik kreeg niet alteveel. Maar het was wel voldoende. Mn handen lekker vastgebonden op mn rug. Ze pijpte me en ik ging haar staand van achter neuken. En bij de wasbak mocht ik mezelf aftrekken. Ze doet de hele sessie ook lekkere dirty talk..zoals ik het graag hoor. Ze noemde me een vieze vette hoerenloper met een vette neger buik en dat ik blij moest zijn dat ik haar mocht Neuken ...geweldig..i love it.

Na afloop een interessant praatje over klanten en hun wensen, het gezeik rondom prostitutie, en over oordelen en leven en laten leven. Leyla is een slimme meid die het leven kent en ze is lief en geil. Leyla is heel lief voor mannen en informeert na de daad of alles naar wens was en klopte. ik kreeg deze avond ook weer drinken en ze kuste me ook op de mond. Leyla is een echte mannenpleaser. Ze weet wat een vieze vette hoerenloper als ik nodig heeft. Ze was wel schraal onder haar neus door de poppers..het lijkt op koortslip maar heren geen zorgen als je dit verschijnsel ziet is het van de poppers. Leyla is een topper die dit vak met plezier doet en een man graag pleziert en mannen graag met een goed gevoel weg laat gaan.

Leyla xxx van boy je vieze vette hoerenloper :* met zn dikke buik en negerpik.

Commentaar

Toevallig liep ik afgelopen week deze spontane dame tegen het lijf. Een mooie glimlach en een overtuigende babbel aan het raam deed mij besluiten naar binnen te gaan. Leila is zeer spontaan, open en heel makkelijk in de omgang. Dat kan ik wel waarderen. Aangezien ik een fanaat ben om geteased en goed gepijpt te worden wist Leila daar wel raad mee. Ik vind dat ze een mooi gezicht heeft waar verleiding onlosmakelijk mee is verbonden. Ze heeft haar best gedaan om mij te plezieren met een lekkere pijpsessie en ben lekker gekomen. Daarna een leuk gesprekje. Zeker een aanrader voor de volgende keer......
                                Waakzaam en betrouwbaar! You can count on me!

Commentaar

Dame bezocht en alleen gekozen voor pijpen zonder condoom en dat kan ze heel goed. Was een hele fijne ervaring en dame is erg lief. Klaar getrokken over mijn lichaam en daarna nog wat nagepraat.

Commentaar

Eerst een goed gesprek gehad met Leila aan het raam over de wijze waarop Marokkanen in de samenleving worden weggezet. Daarna toch besloten om naar binnen te gaan. Afgesproken NMC, PMC en beffen.

Leila wilde niet de hard gebeft worden, het moest nogal voorzichtig aan. Geen probleem uiteraard. Daarna overgestapt op 69 waarbij ik heerlijk bent gepijpt.

Het intieme gedeelte is gestart met een reverse cow-girl standje. Heerlijk gezicht je snikkel zo in dat geile kutje te zien glijden. Daarna lekker gefinished doggy-styie.

Persoonlijk vind ik die ladder in de kousen wel geil. Houden zo dus.

Nog effe nagepraat nav het gesprek aan het raam.

Top bezoekje.

Commentaar

Geachte medewandelaars,

3 jaar na mijn 1e bezoek en recensie is het inmiddels wel tijd voor een vervolgrecensie.
                                      Wel wat veranderd in de tussentijd: het Zandpad is gesloten en ik bezoek tegenwoordig bijna uitsluitend dames voor kinky/SM met nog slechts zeer incidenteel een bezoekje aan een dame voor 'gewone' sex. Gelukkig kan ik bij Leila voor beiden terecht. Leila is intussen (of was misschien altijd al) behoorlijk bedreven in SM met daarbij ook voldoende aandacht voor flink wat dirty talk (waar ik zelf erg opgewonden van word).
                                      Meest ultieme ervaring: een wandeling door het pand, aan een halsband, eindigend bij het raam, waarbij Leila haar slaaf tentoonstelde aan de langslopende wandelaars (ik was hierbij wel gemaskerd en ook verder voldoende onherkenbaar gemaakt). Van te voren vond ik dit eng, tot een paar maanden geleden zou ik niet gedacht hebben ooit zoiets te doen. Maar het bleek een unieke, zeer bijzondere en zeer opwindende ervaring te zijn, een van de meest opwindende dingen die ik ooit gedaan heb, onder begeleiding van een strenge doch rechtvaardige meesteres. Oftewel: je bent nooit te oud om iets nieuws te leren.

Degenen die dit alles wel erg ver vinden gaan, kunnen dus ook voor gewone sex bij haar terecht. Leila is erg vriendelijk, biedt bij binnenkomst altijd iets te drinken aan en doet niet moeilijk over de tijd. Een topmeid!

Groet S.J.

Commentaar

Ja, ze heeft, wanneer Leila aanwezig is, in haar raam, onderaan links, een bordje hangen met NL op een zwarte ondergrond. Meestal staat ze op Hunsestraat 51, rechts, bij de 3 ramen, en dan de meest linkse.
                                        Leila is gebruind, krullend haar en verder geen opsmuk. Geen sieraden, geen piercings e.d.
                                        En ze heeft een aanstekelijke lach over zich.

met groet

Wanderman
                                        This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sartorius Junior
                                          Voor hoe ze er uit ziet, zie de Totaal Score onderaan het topic.
                                          Of voor een tipje van de sluier http://www.geleenstraat23.nl/index.php/dames/99-leyla .