Roos (Ned), Den Haag, Geleenstraat 98 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roos (Ned), Den Haag, Geleenstraat 98 k2

Vanmiddag een oude bekende op het pad bezocht.
    Na bijna 3 jaar afwezigheid is Mercedes vandaag weer begonnen en volgens eigen zeggen blijft ze voorlopig. Ik weet niet of ze nog steeds onder haar oude naam werkt, ik heb er niet naar gevraagd, de herkenning was er direct.
    Leeftijd vind ik moeilijk in te schatten, 3 jaar weg en daarvoor 6 jaar op Zp gewerkt, eind 20 denk ik.
    Ik moet zeggen, het was alsof de tijd heeft stilgestaan, wat een mooie vrouw.
    Lang blond haar, ontzettend lief en mooi koppie, super lijf, lekkere borsten.
    De sex was net als vroeger heerlijk, een echte GFE, lekker rustig aan, lekker elkaar verwennen. 2 standjes, beffen en lekker diep pijpen.
    Mij ziet ze zeker terug.

Utr., Zp 152-4, Rosanne (uitstekend)

Een nieuw aanwinst op het pad.

Deze Nederlandse blonde dame is 28 lentes jong, heeft een stralende lacht, een heerlijk lichaam, en borsten zo mooi heb ik ze nog nooit gezien !!!

Ze straalt klasse uit, en weet je helemaal gek te maken.

Heerlijk gepijpt, en geneukt in 3 standjes,

Ik ga er niet al te veel over vertellen want anders is ze straks heel de dag bezet en kom ik zelf niet meer aan bod

Maar het is in 1 woord : SUPER !!!!!

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-4, Rosanne (uitstekend)

Zonder twijfel heerlijke grote zachte tieten. Heeft zeker niet achteraan gestaan

Gekozen voor het standaard pakket met pijpen neuken en een paar standjes.
      Het was goed, maar ik heb betere ervaringen op het zandpad. Rosanna doet wat is afgesproken, maar ik mocht niet aan haar kutje komen bijvoorbeeld
      Haar kutje heeft een smal streepje en voelde heerlijk warm(heet!) en strak.
      Voor liefhebbers van grote echte tieten zeker een aanrader!

Commentaar

Re: Utr., Zp 152-4, Rosanne (uitstekend)

Dit is een absolute topper..

Deze dame weet je heerlijk te verwennen en helemaal gek te maken. Ik kwam vroeger al bij haar en het voelt nu alleen nog maar beter.. ik ben ontzettend blij dat ze weer terug is!

Dat je niet aan haar kutje mag zitten klopt niet, ze vindt het bijv. heerlijk om gelikt te worden, maar wel lekker zachtjes, daar wordt ze ontzettend opgewonden van.. deze dame is geen fake.. ze geniet er oprecht van, des te meer zij het naar haar zin heeft, des te meer je er voor terug krijgt. Ik deed/doe niet anders bij haar Ze houdt alleen niet zo van te hard bij haar zelf, wel om te geven trouwens, als je dat wenst. SM geniet ze ook zichtbaar van om uit te voeren, ze heeft er heel wat leuke spulletjes voor liggen Dus als je houdt van lekker lang likken moet je juist bij haar zijn, vindt ze heeerlijk, ze is heel gevoelig..

Ik ben afgelopen dinsdag weer bij haar geweest en heb weer volop van haar genoten. Het is eigenlijk altijd goed.. Ze vertelde mij dat ze had gehoord dat ze op Hookers stond en vroeg me, of, als ik een keertje tijd had, een stukje wilde schrijven.. dus, bij deze! Over haar werktijden weet ik dat ze meestal vier á vijf dagen per week werkt. Dat zijn er bewust vier á vijf, omdat haar motto is dat als ze er is ze er ook helemaal voor gaat! Als ze aanwezig is heeft ze dus altijd zin.. en dat klopt ook wel! Op zon- en feestdagen werkt ze volgens mij (bijna) nooit.. en als het boven de 28 graden is volgens mij ook niet Dus van maandag t/m zaterdag variabel. Op die dagen is ze altijd in ieder geval tussen 1200u & 1600u aan het werk. Vaak begint ze volgens mij eerder en gaat ze langer door, maar wat ik weet i.i.g. van 1200u tot 1600u.

Als haar twee gordijntjes in het midden een klein stukje open staan, mag je, zonder dat je haar ziet, gewoon naar binnen lopen of aankloppen, vindt ze alleen maar leuk! Ik heb haar (nieuwe) telefoonnummer, volgens mij werkt ze ook veel met de telefoon. Als haar toestel uit staat werkt ze die dag niet. Je kunt ook gewoon bellen om een afspraak te maken. Afspraken komt ze altijd na.. wat je met haar bij binnenkomst bespreekt, maar ook via de telefoon. Ze heeft mij nog nooit laten zitten. Kortom, een absolute aanrader dus!!

Roos, lieverd.. ik hoop dat het zo goed is.. ik hoop alleen niet dat je het nu zo druk krijgt dat je minder tijd voor mij over hebt.. haha.. nee hoor, het is je gegund! Bedankt en ik hoop dat ik nog lang van je mag & kan genieten!!

H.

Commentaar

Utr., Zp 136-2, Rosanna (uitstekend)

Wow, wat een heerlijke dame......
          Wat een heerlijk lijf, een paar borsten uit de buitencategorie en een lekker koppie erop. Geweldige inzet, uitgebreid pijpen waarbij de ballen niet worden vergeten. Enig nadeel is dat het voorspel zo lekker is, dat het hoogtepunt niet lang kan uitblijven.
          Heerlijke, geile meid en een absolute aanrader !!

Commentaar

Re: Utr., Zp 136-2, Rosanne (uitstekend)

Ja ja....ze is terug.....o o o wat heb ik altijd een geweldige tijd bij haar gehad.
            Toen Roos ermee stopte ben ik echte tijden van slag geweest....o wat was ik toch gek ophaar!!!!!! Rosanna is terug ...en wat ziet ze er weer geweldig uit...blond en zeer goed lichaam en vooral en strakke uitstraling. Jaren geleden ging ik regelmatig bij haar langs.....zeker 10 jaar gelden was ik al vaste klant bij haar.....daarna was ze in eens weg....Tja een eigen zaak buiten het pad....wel knap!!!!

Rosanne geeft je altijd waar voor je geld......ze is een ervaren dame die erg gedreven is in haar werk.....kort om ....ze heeft er zin in

Wat ik wel leuk vind is dat ze haar oude klanten niet vergeten is....

Voor de heren die al wat langer lopen...zullen haar meteen herkennen.
            werktijden zijn door de week en overdag! Als je bij haar bent geweest krijg je haar kaartje mee....dus afspreken kan heel gemakkelijk!!!! Verder zijn haar gordijnen nooit helemaal los.......ze heeft een hekel aan aapjes kijken

afgelopen vrijdag ben ik bij haar geweest en ik ga zeker terug! Rosanne een kus van een oude knikkeraar!

groet
            Simpel maar waar

Commentaar

Afgelopen vrijdag bij Rosanne geweest.
              Deze geweldige vrouw geniet ervan om mannen te verwennen.
              Ze houdt ervan om een beetje aan te klooien
              Echt een topper
              Ga morgen weer bij haar langs.

Commentaar

Re: Utr., Zp 136-2, Rosanna (uitstekend)

Hi allemaal,

ik ben wat mijn grenzen aan het verkennen en wilde wat meer softkinkyspel en daar is de ondeugende stijlvolle dame Rosanne wel voor te vinden want ik had de vorige keer de speeltjes al gezien! Ik werd met een glimlach op haar gezicht aan het bed vastgelegd met lederen boeien en toen was ik haar slachtoffer. Ze wreef met haar lekkere lichaam over mij heen, haar prachtige grote borsten wreven over mijn lichaam, ondeugend keek ze me aan. Haar tong en tanden voelde ik ook overal en steeds die ondeugende lach.

een zweepje werd gehanteerd, plagerig en afwisselend strelend en licht slaan. Met poppers werd ik geiler gemaakt, het anale spel sloegen we even over, dat kan ik momenteel even niet hebben, maar Rosanne loste dat goed op door mij opdrachtjes bij haar te geven zoals verplicht beffen en haar tepels te verwennen. Uiteindelijk trok ze mij op een zeer sensuele manier klaar en keek ze glimlachend hoe ik tot mijn hoogtepunt kwam.

JA dit is een galante ondeugende dame met vele mogelijkheden!SM en alles wat lekker is.....maar wel met en bepaalde klasse....dus geen platvloers gedoe!

Simpel maar waar.

Commentaar

The Rose

Hosanna ROSANNA !!!!
                  Vanmiddag weer mogen genieten van deze heerlijke dame...
                  Als je buiteaards gepijpt wil worden en wil spelen met de mooiste borsten van het pad, is er geen betere plek dan bij deze Hollandse schone.

Of ze moet de Oscar voor beste actrice krijgen of ze geniet er echt van (uiteraard hou ik het op het laatste!).

Roos, het was weer heerlijk en tot snel.

Commentaar

Ik ben gistermiddag bij Rosanne naar binnengestapt, haar kamer is vrij herkenbaar aan de volgende bordjes: NL, Massage, Soft-SM etc.

Had haar helaas nog niet eerder gezien op het pad, maar toen ik haar eenmaal zag was ik wel gelijk verkocht, absoluut een TOA type

En dus zonder aarzelen naar binnen gestapt, alwaar ik een lekker warm onthaal voorgeschoteld kreeg

Nadat we ons allebei van onze kleren hadden ontdaan, vroeg Rosanne mij om lekker plaats te nemen op heb lekkere bed, nadat ik dat had gedaan kwam ze lekker bovenop mij liggen, wat een heerlijk lichaam heeft deze hollandse schone

Ze begon me lekker te masseren, een beetje strelen, en kleine TOA werd al snel keihard

Na dit heerlijke voorspel ging het cd erom en begon ze met een uitstekende en afwisselende pijpbeurt
                    Deze dame weet precies wat de heren lekker vinden en dat kon ik dan ook heel goed merken.
                    Tot twee keer toe moest ik haar zeggen dat ze toch echt ff een pauze moest inlassen omdat ik het anders niet meer hield

Uiteindelijk heeft ze het in rodeo ride afgemaakt, waarbij ze haar lichaam heerlijk heen en weer kronkelde tegen mijn lichaam aan, uiteindelijk explosief klaargekomen

Deze mooie dame gaat mij zeer zeker nog eens terugzien

Commentaar

Ik heb me dame gevonden,hoor. Dit is zo lekker met pijpen,beffen,dat vind ze ook heerlijk en heel zachtjes likt ze mijn tepels. O,ja wat heeft zij lekkere borsten,dat is smullen. Zij kijkt zo geil dat je zo voor de tweede keer erop wil. Misschien voor de volgende keer, dus langer blijven. Top hoor!!

lekkere zoen xxx

buddy

Commentaar

Afgelopen woensdag weer eventjes langsgegaan voor een herhalingsreceptje
                        Het was de eerste keer zo goed bevallen, dat ik het niet kon laten om naar binnen te stappen.

Gehuld in een uiterst sexy, niets verhullende kerst-outfit werd ik warm onthaald door Rosanne

Was het de vorige keer al ongelooflijk lekker, dit keer deed ze nog meer haar best om het me naar de zin te maken, het was zo lekker dat de spetters er vanaf vlogen

Wat een talenten heeft deze blonde schoonheid

Rosanne gaat mij zeker nog vaker terugzien

Commentaar

Vandaag (op woensdag dus) ook deze topper bezocht, had haar nog niet eerder gezien omdat continu de gordijnen gesloten zijn. In het voorbij lopen zag ik een kiertje openstaan en zag mijn kans waar. Wat een lekker ding om te zien, mooie borstpartij, D-cup en een dito lichaam. Meteen naar binnen om kennis te maken en ook maar meteen een half uurtje. Beetje doorgenomen wat de wensen zijn en op bed plaats genomen, vastgebonden en ik liet lekker met mij spelen.
                          Poppers erbij en het feest was compleet, wat een genot om onder handen genomen te worden door zo'n strak lichaam en ik kon mijn ogen niet van haar mooie borsten afhouden. Anaal, pijpen en electro geprobeerd voor de 1e keer.
                          Zoenen was ook geweldig, haar spuug op mijn verzoek in je mond en tongen...brrrrrrr....ze smaakt heerlijk.
                          Ze vind het lekker om te klooien, zei ze zelf. Nou dat heb ik geweten ook, na een heerlijke pijpbeurt klaargekomen en ik zag werkelijk sterretjes. Goede ervaring en nog een blikje drinken ook voor onderweg.

Enige minpuntje dat ik na het klaarkomen het idee had dat ik met spoed weg moest, de tijd was blijkbaar om en moest mij nogal gehaast aankleden (kan ook aan mij hebben gelegen).
                          Na het gebruik van poppers moet ik altijd even bijkomen een paar minuten, dat was jammer, daarom maar in de auto gedaan met een blikje drinken.
                          Verder een fantastische date en een aanrader!!!
                          Rosanne ik kom zeker nog een keer!

Commentaar

Na alle lovende recencies vanmiddag haar ook eens bezocht, verschillende malen eerder het licht wel zien branden maar de gordijnen waren altijd dicht.
                            Dus zowaar open, auto snel op het nieuwe parkeergedeelte neergezet, een goed besluit van de gemeente. En terug gelopen kon door de dokterspost niet zien of ze nog steeds open was. En ja hoor in de druilerige regen de plank op en haar aangesproken op de mogelijkheden. Dan maar meteen voor een half uurtje zou geen miskoop mogen zijn toch. Nou heb toch wat gemengde gevoelens zal haar mogelijk nog weleens bezoeken maar staat zeker niet ergens boven aan het lijstje. Wellicht de onwennighied van een eerste keer of een te hoog verwachtingspatroon van eerdere berichten die over haar hier zijn geschreven, komt bij andere ook weleens voor. De sex was op zich wel goed maar dat is niet het recensie gedeelte wel zichtbaar.

Commentaar

Het was al een tijd geleden dat ik genomen was met een voorbinddildo en ik was op zoek naar een dame die me daar voorzichtig weer aan kon laten wennen. Ik heb een tijdje moeten wachten, maar toen er een klant naar buiten ging en de gordijntjes op een kier openbleven ben ik de loopplank afgelopen en heb ik aangeklopt.

Wat een prachtige vrouw! Gevraagd naar de mogelijkheden m.b.t. voorbindneuken en dat was geen probleem. Ik werd voorzichtig anaal verkend, eerst met een vinger, toen met een rubber geval met steeds dikker wordende bolletjes, en toen was het tijd voor het echte werk. Wat is dat toch een geil gezicht als een vrouw zich zo'n ding voorbindt. Wel een stuk groter dan wat we tot dan toe gedaan hadden...

Ik ging wijdbeens op mijn buik liggen en ze kwam tussen mijn benen zitten en bracht na wat proberen het ding in en begon me te neuken. Het kostte me even moeite om de kringspier te ontspannen, maar op een gegeven moment ging het. Ze kwam op me liggen en beet in mijn oor terwijl ze me neukte, heerlijk.

Op een gegeven moment kon ik het niet meer hebben en zijn we gestopt en nog wat geknuffeld; helaas was de tijd zo'n beetje om dus heb ik 50 bijbetaald om nog klaar te kunnen komen. Wat pijpen en trekken, uiteindelijk heb ik het zelf met de hand afgemaakt terwijl ik haar heerlijke borsten kuste.

Rosanne bedankt! Je bent een schat.

H.

PS En, ere wie ere toekomt, dank aan FrankKinky op wiens erolog ik een verwijzing naar Rosanne vond in de "strap-on dildo" rubriek.
                              Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Onlangs weer bij Rosanne geweest, wat een ongelooflijk mooie vrouw als ze toch is. Ik kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten.

Bij binnenkomst wist ze al precies wat ik wilde, na het uitkleden beviel ze me op mijn rug op het bed te gaan liggen. Ze bond mijn polsen en enkels vast en ik kon geen kant meer op. Ook deed ze een blindoek voor mijn ogen zodat ik haar niet meer kon zien, wat jammer is omdat ze te mooi voor woorden is.

Langzaam begon ze mijn anus op te rekken met een plug, haar handen knelden mijn tepels af en vervolgens kreeg ik zware tepelklemmen op mijn tepels, oef wat deed dit zeer maar ik kon het hebben van deze mooi schone.
                                Ze spuugde me in mijn mond waarna we heerlijk begonnen te tongen, wat geil mijn pik sprong bijna uit elkaar. Hierna zette ze mijn penis onder stroom en drukte een flesje poppers onder mijn neus. Ik mocht nog niet klaar komen van Rosanne, ik moest wachten tot zij het zei.
                                Na mij een verrukkelijke sessie ontdeed ze me van mijn boeien en moest ik van haar mee lopen naar bad en ze beviel me er in te gaan liggen en me af moest gaan trekken. Ze kwam boven me staan en zei dat ze me in mijn mondje wou plassen. Ik werd supergeil van het idee alleen al.
                                Ik begon als een gek te trekken en de eerste druppels liet ze in mijn mondje lopen en het smaakte sensationeel gewoon. Meteen er liet ze de voltallige champagne in mijn mond kletteren en ik dronk alles op en kwam klaar als een beest.

Ik moet hier gewoon binnenkort weer heen.

Ben benieuwd wat ze voor mij in petto heeft, ik wil alles van haar proeven, wat een geweldige mooie strakke vrouw.

Tot snel,

V Ros

Commentaar

Utr., Zp 154-5, Roos (Rosanna)(uitstekend)

Beste Mod, kun je de topic van Roos (Rosanna) weer openen. Ik ben gisteren bij deze blonde schone geweest en als vanoud verwend zo als een tevreden wandelaar wilt. Naarmate ze toch weer een jaartje ouder is blijft ze jong van geest en ook in haar gezicht is dat zeker niet te zien. Ze heeft heerlijke cup D borsten. Uiteindelijk op bed beland alwaar ik heer getracteerd werd op een spannende pijpsessie. Toen ze mij begon te zoenen werd ik gek en ontplofte helaas te snel. Herhalingsgevaar is groot en kostbaar

Commentaar

Re: Utr., Zp 154-5, Roos (Rosanna)(uitstekend)

Mooi om al die lovende recensies over dit heerlijke schepseltje te lezen. Sluiten perfect aan bij mijn eigen ervaringen uit het 'grijze' verleden! Ervaringen die overigens niet zwart op wit staan, want tot voor kort las ik dit o zo nuttige forum alleen maar.
                                    Vanmiddag overigens opnieuw tevergeefs een ommetje naar het Zandpad gemaakt, maar helaas....net als gisteren was Rosanna er niet. Morgen maar opnieuw proberen, want moet gelukkig opnieuw in de buurt van Utrecht zijn. Hoop dat ik me afgelopen twee dagen niet blij heb gemaakt met een 'dooie mus' en dat de op deze supersite gemelde terugkeer van Rosanna geen (misplaatste!) grap is!
                                    Zodra ik haar (eindelijk!) tref zal jullie deelgenoot maken van mijn ervaring. Kan niet wachten om me helemaal aan haar over te geven!

Commentaar

Driemaal is inderdaad scheepsrecht! Na mijn mislukte tocht van dinsdag en woensdag, was het vanmiddag eindelijk raak. Gordijntjes open: Rosanna was on the spot!
                                      Het gevaar van herinneringen is dat die, naarmate de tijd verstrijkt, in je fantasie wel eens enigszins gekleurd kunnen raken. Daarom met toch een beetje knikkende knietjes de loopplank opgewandeld. De verwachtingen na een jaar zonder bezoekje aan dit goddelijke schepsel waren wel erg hoog gespannen. Te hoog misschien?
                                      Die 'angst' bleek al na de allereerste seconde ongegrond! Hemeltje lief, wat een fantastisch mooie vrouw is dit toch. De tand des tijds heeft afgelopen jaar bij mij meer toegeslagen dan bij haar. Hahaha! Een hoofd om in te lijsten, een prachtig lichaam, handen die zelfs een dode tot leven kunnen wekken, lippen die zo bedreven zijn dat je op moet passen om niet tot een voortijdige explosie te komen en daarnaast ook nog eens vriendelijk, leuk, lief en gezellig.
                                      Het zal duidelijk zijn: de hernieuwde kennismaking met Rosanna was TOP! Ik vrees dat van sparen de komende tijd weinig tot niets komt, dat dus veel eurootjes haar kant op gaan. Zij is het voor de volle honderd procent waard!

Commentaar

Sommige dagen zit alles tegen en sommige dagen zit alles mee, vandaag was godzijdank weer eens zo,n dag dat alles meezat. Vrij van mi,n werk een prachtig temperatuurtje en een goed moment om te gaan wandelen. Twee weken geleden tevergeefs voor het raam van 154.5 staan wachten omdat er geruchten de wereld in waren gekomen dat rossanne was teruggekeerd. Dit keer kwam ik aanlopen en meteen gaat het gordijn open.Snel naar binnen en de toestanden even doorgesproken. Ik werdt aan handen en voeten vastgemaakt aan het bed en Rossanne trok een paar zwarte lange handschoenen aan. Bij haar toch al formidabele uiterlijk was dit een prachtig toetje. Mijn ballen werden afgebonden en af en toe sloeg ze mij op mijn ballen. Mijn tepels werden flink gepijnigd en af en toe spuugde ze in mijn gezicht. Hierna was het tijd voor elctro. Af en toe werdt mij een van haar prachtige borsten voorgeschoteld waar ik lekker op kon sabbelen. Dit was nog niet alles wat mijn tong vandaag kreeg aangeboden. Ze kwam met haar heerlijke klitje boven mij en ik likte haar terwijl zij met haar handen mijn tepels pijnigde. Ik verlangde om door haar geneukt te worden. langzaamaan schoof ze met haar lichaam naar onderen over m,n lichaam en langzaam bracht ze m.n klaproosje in haar kutje. Heerlijk langzaam en ontzettend geil op mij neerkijkend bereed zij mijn klaproosje. Langzaamaan het tempo opvoerend werdt ik alsmaar geiler. Ze trok mijn penis uit haar schede en ging op m,n buik zitten met haar hand achter haar lichaam en af en toe spugend in mijn gezicht trok Rossanna flowers mij tot een hoogtepunt.

Leuk nagesprek gehad en Met 100 euro armer maar met een prachtige herinnering rijker naar huisgetogen in mijn klapmobiel, waar ik achter mijn klapcomputer een klapper van een recencie probeer te schrijven.

Oja nog even de zakelijke mededeling zij werkt dus doordeweek zeg maar van 1200 uur tot 1700 uur. dus van maandag tot vrijdag. Meestal neemt ze per week wel een vrije dag op en dat kan elke willekeurige dag zijn. Komende maandag is ze er ook niet.
                                        Mijn toetsebor doe soms wat moeilij. vandaar da er af en to en leter mist. maar ik blijf nog steeds zo horney as hell.

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-4, Roos (Rosanna)(uitstekend)

Na zeker een uur te hebben gewacht stond Rosanna opeens voor het raam. Wat een lekker ding! En niet alleen lekker: ze was ook leuk. Hoewel het mijn eerste bezoek was, hadden we meteen een leuk gesprek. Omdat mijn voorkeur naar het spelen met mijn tepels uitgaat, even kort uitgelegd wat ik wilde. Langzaam beginnen met strelen/sabbelen, en dan steeds iets harder knijpen/bijten. dat liet Rosanna zich geen twee keer zeggen! Ze deed dat erg lekker. En de check achteraf: geen beschadigingen. Sommige meiden gaan zo hard te keer dat je een paar dagen met korstjes rondloopt, maar daar heb ik geen enkele last van deze keer.
                                          Zeker voor een eerste bezoek ben ik erg tevreden (bij de goede meisjes is er vooruitgang bij elk volgende bezoek, is mijn ervaring). En dat volgende bezoek gaat er wel komen.
                                          Was ik helemaal toppie tevreden? Niet helemaal. Ik vond het bezoek zelf (25 minuten voor 100 euro) aan de korte kant, maar dat had ik pas door toen ik weer buiten stond. Sommige meiden houden je 20 minuten binnen voor 50 euro, dus prijs/kwaliteit is nog wel een aandachtspunt.

Rosanna vroeg me haar werktijden hier te posten, en aan een verzoek van zo'n mooie vrouw geef ik natuurlijk graag gehoor:
                                          ma, di, do, vr van 11.30-17.30. woensdag dus niet (vandaag is haar laatste woensdag).