Dora (Col), Den Haag, Doubletstraat 79 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dora (Col), Den Haag, Doubletstraat 79 k3

Dame staat er al jaren maar vanwege haar uiterlijk (draagt altijd een zwempak) en leeftijd nooit naar binnen geweest. Vorige week maandag in de ochtend was er weinig keuze en werd ik nieuwsgierig naar wat ze te bieden had. Afgesproken voor de standaard tarief pzc+nmc.
    Haar kamer was netjes en goed belicht. Dit vind ik fijn. Eerst ons beiden gewassen en toen me laten pijpen. Dit was, ondanks zc, niks bijzonders omdat ze alleen de eikel sabbelde. Op andere manier wil ze niet doen.
    Neuken, zonder glijmiddel, in 2 standjes: on top en missio. Andere standjes ben ik niet aan toe gekomen. On top was voldoende maar heel kort. Heb haar toen even mogen beffen voor het volgende standje. Missio was beter en voelde lekker aan. Ze deed haar benen over mijn schouders zodat ik ook diep kon neuken. Na 10 min. begon ze mee te genieten en niet lang daarna was ik klaar gekomen.
    Dame is niet de jongste en knapste maar wel rustig en let niet op de tijd. Ze colombiaans en spreekt een beetje nederlands. Werkt dagelijks van 's-ochtends vroeg tot 5 's-middags.
    Ik heb geen spijt gehad om haar te bezoeken maar voor mij is het niet voor herhaling vatbaar.

Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k3, Dora (Col)(goed)

Vandaag weer langs gegaan bij deze dame.
    Na het uittrekken van mijn kleren haar badpak en de boel lekker gewassen te hebben zijn we lekker op bed gaan liggen.
    Na wat zoenen ging ze me lekker en diep pijpen, heerlijk onder het genot van poppers.
    Daarna wilde ze hem in haar kutje stoppen, maar ik had besloten haar vandaag alleen in haar kont te neuken.
    Dit was natuurlijk geen probleem en na wat glijmiddel schoof ik hem naar binnen.
    Na een tijdje moest ik plassen en stelde haar voor dit in haar kontje te doen, ik neuk haar toch zonder, en dat leek haar ook geil.
    Tijdens het neuken piste ik en zij kreunde nu nog harder waardoor ik ook snel klaar kwam.
    Na dat ik was klaar gekomen haalde ik hem uit haar kont waarna er een straal pis vermeng et sperma er uit stroomde.
    Een heerlijke ervaring en voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ik ben er vorig jaar ook een paar keer geweest. Het is een hele lieve rustige vrouw, maar behandel je haar met respect is er een hoop mogelijk. Ben er nu al enige tijd niet meer geweest, maar ik denk dat ik binnenkort ook weer eens langs ga.

Commentaar

Ken Dora inmiddels een jaar. Ben een liefhebber van de wat (over)rijpere vrouw. Was in het begin wel wennen maar inmiddels is er zoveel vertrouwen dat ze zelf initiatief toont. Verassend en lekker !! Doorgaans bezoek ik haar 1 tot 2 keer per maand. Binnenkomen wassen kroelen pijpen beffen, Doe je dat laatste goed gaat ze steeds heftiger pijpen. Afmaken in missio mc. Laatst samen klaar gekomen, ze keek me dromerig aan en mompelde is lekkerrrrr. Heb je het toch goed gedaan.
        Wassen snoepje zoentje ADIOS. Voor mij persoonlijk een toppertje.

Commentaar

Gisteren weer bij deze dame langs gegaan, en samen met haar vriendin, die een paar ramen naast haar zit een trio gedaan.
          Die vriendin is ook lekker geil, niet de knapste maar wel goed in de sex en ook lekker intiem zonder.
          Tongen doet ze beter dan Dora maar de sex en pijpen is even lekker.
          Vond het zelf wel erg geil dat zij toe keek hoe ik haar vriendin lekker vol spoot.

Alle 2 tot snel.

Commentaar

2 weken geleden deze dame om 7.00 uur in de ochtend bezocht.
            Het was nog zeer rustig in de straat en ze was net binnen maar had haar badpak al weer aan.
            Na een kus allees lekker wassen en daarna het bed op.
            Na wat pijpwerk ging ze met haar kut boven mijn mond hangen, en tijdens het likken voelde ik haar plas mijn mond in stromen.
            Na het schoon likken van haar kutje pakte ze een dildo en begon mijn kontje vol te proppen.
            Toen hij er helemaal in zat ging ze weer verder met pijpen.
            Daarna is ze op haar rug gaan liggen en heb ik haar heerlijk in haar kutje genomen.
            Na een tijdje doggy gedaan wat heerlijk is, voor het klaarkomen heb ik hem er uitgehaald en in haar kontje gestopt, wat een heerlijk gekreun geeft.
            Heb haar volgens heerlijk in haar kontje genomen en lekker volgespoten.
            effe nog wat gerusten daarna weer heerlijk weg gegaan.

Commentaar

Beide ik bij haar en zij bij mij.

Commentaar

Zie de dame met het badpak al jaren zitten, maar hoewel ik de riipere latina's een warm hart toedraag, kon ze me nooit echt opwinden. Maar goed, de berichten hier hadden me toch wel nieuwsgierig gemaakt, en op een druilerige zondagmiddag was het aanbod erg pover, dus maar naar binnen gestapt. Vriendelijke dame, weinig communicatie, en al gauw duidelijk dat er, zoals al in bovenstaande berichten vermeld heel veel mogelijk is. Ze pijpt niet echt bijzonder en wil graag gelikt worden, en geniet daar zichtbaar en hoorbaar van. Maar er mist een klik, en ik vind haar, hoewel redelijk strak voor haar leeftijd, toch niet echt aantrekkelijk. Uiteindelijk de missio maar snel verruild voor een doggy, even getwijfeld of ik een gaatje hoger zou gaan, zij vond het allemaal best, maar de gewenste hardheid liet na, dus uiteindelijk haar redelijk strakke kut volgespoten. Absoluut geen slechte ervaring, alles kan, en klok wordt ook niet gekeken, en met de door mij achteraf betaalde 30 euro was ze zeer content, maar gewoon niet mijn typ.

Commentaar

Vandaag weer evenbij haar langs gegaan.
                  Het moest snel want ik was tijdens mij werk bij haar.
                  Snel uitkleden wassen en hup het bed op.
                  Lekker zoenen en daarna begon ze me heerlijk te pijpen, en duwde een vinger in mijn kont.
                  Daarna ging ze op haar knieen en zag ik een gapend groot gat, wat een heerlijke kont.
                  Meestal neuk ik haar eerst in haar kut, maar duwde hem maar gelijk in kont.
                  Ze kreunde heerlijk en heb haar lekker vol gespoten.
                  Mijn pik klopte heerlijk in haar kont, terwijl zij maar kreunde.
                  Toen hij eruit kwam zat er nog wel wat aan mijn pik, dus spoelen doet ze niet.
                  Des al niet te min was het weer heerlijk.

Commentaar

Zo ver ik weet zit ze in de dagshift, is ze er van vroeg tot eind van de middag. Ze is meestal in een soort van badpak gekleed, kort donker haar. Ze staat altijd wel achter haar eigen raam, en meestal is ze niet bezet. Als je er dus naar toe gaat moet je haar kunnen treffen.

Commentaar

Vandaag bezocht en haar lekker liggen tongen.
                      Daarna heeft ze me langdurig gepijpt .
                      Tijdens het pijpen heerlijk haar kut en kont gelikt., tijdens het kutje likken plaste ze heerlijk in mond, en bij het kontje likken zag ik haar persen en ja opeens ging hij open en kwam er een heerlijke drol uit die in mijn mond verdween, die ik heerlijk heb doorgeslikt.
                      Daarna zowel dekut als kont helemaal schoon gelikt
                      Haar eerst lekker bare in haar kut genomen om het geheel af te maken door bare haar in haar kont te nemen.
                      Achteraf weer alles lekker gewassen, mond gespoeld en een snoepje genomen.
                      Ze is niet meer de jongste maar best wel lekker geil.
                      Dora tot snel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DP070
                        Werkt deze dame in het weekend?
                        ja ze begint vroeg ik heb haar diverse keren op zondagmorgen om 8 uur gespot

Commentaar

Kwam vanmiddag eigenlijk voor Carla, maar die was er kennelijk niet... Als (groot) liefhebber oudere dames bij Dora binnengestapt... Daar heb ik geen spijt van. Vriendelijke vrouw die de tijd neemt en het graag naar je zin maakt... Dat er klassieke (sic) muziek uit haar radio kwam was een fijne bijkomstigheid. Tongzoenen deed ze niet, dat was minder. Met groet, kardinaal

Commentaar

Vandaag Dora weer lekker genomen. Na een aantal keer voor niks aan haar raam te hebben gestaan stond ze er vanochtend weer in haar badpak. Tijdens het uitkleden nog even goed naar haar gekeken, en voor haar lichaam hoef je het niet te doen. Een dikke hangbuik en een paar slappe hangtieten met zachte tepels, en een uitgewoonde kale kut. Maar uiteindelijk alles lekker afgemaakt in haar kont en die is wel lekker strak, dan weet je weer waar je voor gaat.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k3, Dora (Col)

Gewillige, oudere dame, die haar vak verstaat en waar inderdaad alles mag.

Ze wilde ook wel nzc, maar daar begin ik niet aan.

Ik kom hier zeker nog eens terug.

Commentaar

Circa eens per 3 weken ga ik bij haar langs.
                                Bijna al mijn wensen worden door haar ingewilligd, wel af en toe gevraagd om anaal, maar dat wilde ze niet.
                                De kamer is schoon en goed verlicht, wat ik erg belangrijk vind, ik bekijk namelijk graag de dames hun onderkant.
                                Eerst pijpt ze mij, vervolgens bef ik haar, het kutje ruikt lekker. Dus een normaal kutluchtje en dus geen akelige niet thuis te brengen geur.
                                Daarna standje 69 waarbij zij bovenop ligt. Dan kan ik haar eens lekker bekijken.
                                Wel moet ik haar regelmatig zeggen even te stoppen want ze pijpt best wel wat te snel voor het mooie, waardoor te vroeg klaarkomen een gevolg zou kunnen zijn. Dan doet ze de condoom om.
                                Ik maak het dan rustig in missio of achterom af, haar kutje voelt erg lekker aan.
                                Best tevreden, voorlopig blijf ik haar bezoeken.

Commentaar

Van de week weer langs geweest, en ze nam alle tijd.
                                  Eerst pijpt ze me, dat gaat voor haar wel als een automatisme, ritme constant en bovendien te snel, maar ach als het te lekker is dreig je te snel te komen, dus laat ik maar zo. Als hij voldoende hard is bef ik haar.
                                  Eerst ga ik even uitgebreid haar kut ruiken, echt opwindend die geur, precies goed, dan bekijk ik hem even goed en vraag haar deze even open te houden. Vooral als ze haar nagels rood lakt is dat een pracht gezicht, kan ze trouwens netjes hoor.
                                  Tongzoenen doet ze slechts vluchtig, wel omarmde ze me een paar keer terwijl ze haar lichaam tegen mij aan drukte.
                                  Dan standje 69, zij boven, haar pijpen is zoals gezegd, ik zeg haar af en toe te stoppen, dan vraag ik haar vervolgens ook even wat naar boven te gaan om haar hangbuikje te bewonderen, ze is ook super schoon daarmee.
                                  Dan neuken, waarbij ik haar vraag niet teveel, liever nog, geheel niet te bewegen, ik wil graag zelf goed mijn lul langs haar interieur voelen, dan kan ik me heerlijk concentreren.
                                  De volgorde verschilt per keer.
                                  Ik begon missio, echt lekker hoor, als ze zo stil ligt voel ik goed die eikel rand lekker tegen die kut, doggy afgemaakt, vaak laat ze een paar kutscheetjes, alles sluit nog goed op elkaar aan.
                                  Het bevalt me nog steeds uitstekend bij Dora.

Commentaar

Val op lingerie en hoewel gewoon badpak misschien niet op sexy lingerie lijkt, is dat een van de kledingstukken waar ik erg opgewonden van word. Dus een bezoek aan Dora moest er eens van komen.
                                    Dat ze op leeftijd is vind ik wel een voordeel maar knap is ze bepaald niet, dus was een aantal keer voorbij gelopen.
                                    Van de week binnen gestapt. Ze spreekt niet goed Nederlands maar is in ieder geval erg aardig .
                                    Ze wilde haar badpak al uittrekken maar ik vroeg haar dat nog even aan te houden. Dat bleek ze nogal vreemd te vinden. Ze reageerde er onhandig op. Ze liet zich wel even bevoelen maar besloot toch het badpak uit te trekken.
                                    Ze was verder voor veel in maar ik maakte het pijpen en neuken sneller af dan nodig. Verder ook niet bijzonder
                                    Aardig en er is waarschijnlijk veel mogelijk maar net wat ik wilde bleek niet mogelijk.

Commentaar

Ze is een hele lieve vrouw en super geil ik kom bijna elke maand en dan blijf ik altijd een uurtje

Commentaar

Vandaag deze dame weer bezocht was top blij dat ze weer terug is.

Commentaar

Net terug. Ik ging voor heel wat anders (heerlijke jonge oost-europeaan met een geil lichaam), maar er was niks (ca. 13:00). Ik moest mijn zak toch legen dus dan maar eens voor de oudste en lelijkste (bijna lelijkste). Dat is Dora !!!

In een heet achteraf kamertje beetje aan mijn lul gelurkt ZC, kut en kont gelikt, maar er was dus helemaal geen klik of spanning, anders dan alsof ik gepijpt werd in het bejaardentehuis met als achtergrond operamuziek..

Was grappig, toch maar gedaan, maar nooit weer. Als ik leuk wil babbelen zoek ik wel wat anders op.